OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Of niet danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: alle vrouwen uit SEX en R&P SC
Wie niet dan?quote:
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Moonwalk was lief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....
Kan me alleen haar gezicht herinneren.quote:
Haar kont zat op Silk niveauquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk was lief.
[..]
Kan me alleen haar gezicht herinneren.
Nee want ik ken de mensen uit R&P nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Je kan ze zelf ook wel bedenken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een goed niveau om te zitten.
Fas, nee. Serieus, nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Monica Lewinsky sexy bedacht ik me net.
Grapje, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moonwalk ook welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Fascination het volgende:
Serieus, ja. Net alsof ze lelijk is.
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Met of zonder vlekken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Namen die ik niet zou doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?quote:
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.quote:
Met mijn vaginale vlekken.quote:
Oh dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Leeft die nog Kree?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha ja die mocht hem niet echt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |