OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Of niet danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: alle vrouwen uit SEX en R&P SC
Wie niet dan?quote:
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Moonwalk was lief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....
Kan me alleen haar gezicht herinneren.quote:
Haar kont zat op Silk niveauquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk was lief.
[..]
Kan me alleen haar gezicht herinneren.
Nee want ik ken de mensen uit R&P nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Je kan ze zelf ook wel bedenken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een goed niveau om te zitten.
Fas, nee. Serieus, nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Monica Lewinsky sexy bedacht ik me net.
Grapje, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moonwalk ook welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Fascination het volgende:
Serieus, ja. Net alsof ze lelijk is.
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Met of zonder vlekken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Namen die ik niet zou doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?quote:
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.quote:
Met mijn vaginale vlekken.quote:
Oh dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Leeft die nog Kree?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha ja die mocht hem niet echt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Ja. Net rijles gehadquote:
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stondquote:
Niks in de prak gereden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja. Net rijles gehad. Net de dvd van jochem meijer binnen
Awwwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stond
Oh god, dit meen je niet hé ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stond
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die mocht hem niet echt he?
Kom me straffen danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.
Nee alleen na een uur was mijn geduld op en toen lukte het nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks in de prak gereden?
Welke dvd? Nieuwe?
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'enquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.
I'lL hit you baby one more timequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom me straffen danDaar ging het ook over hihi
Das niet echt handig héquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee alleen na een uur was mijn geduld op en toen lukte het niet
Nee "de rust zelfde" bazendvd
ADEHADE is ook leukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet echt handig hé
Ah die heb ik al
be careful what you wish for!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom me straffen danDaar ging het ook over hihi
whahaha dat klinkt wel als kreequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'en
Een sigaar uit haar doosquote:
Ja is ook al paar jaar oudquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet echt handig hé
Ah die heb ik al
nog niet als ik zwaar aan de paddo's zat en dacht dat ze de bron van alle regenbogen wasquote:
Ohquote:
Gheghequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja is ook al paar jaar oud.
Als ze mij thuis horen lachen weten ze waarom
Euh.. Volgens mij niet.. Kun je beter even in een database zoeken denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh. Ik heb wel gehoord dat op beiden dvd dezelfde grappen zitten. Is dat waar?
Ik vind Monica niet lelijk, en wat maakt het uit ze kan iig goed pijpen naar verluidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
En ondertussen wel met vrouwen naar bed gaan die drie miljoen keer lelijker zijn.
Ohaiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Volgens mij niet.. Kun je beter even in een database zoeken denk ik
Het vlees is zwak he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog niet als ik zwaar aan de paddo's zat en dacht dat ze de bron van alle regenbogen was
Haha, denken dat ik met vrouwen naar bed gaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
En ondertussen wel met vrouwen naar bed gaan die drie miljoen keer lelijker zijn.
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'en
Jij hebt het over MFN, ik over Moonwalk.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Haha nee dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het vlees is zwak he.
Als ze hem dan uit de broek haalt en in haar mond stopt denk ik niet dat ik haar weg duw met wat drank op
ik hoop niet over jou want dan noemt ze half fok lelijkquote:
Oooowquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, denken dat ik met vrouwen naar bed ga
[..]
Dat zou kunnen.
[..]
Jij hebt het over MFN, ik over Moonwalk.
Tss ik heb jou toch niet gehadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop niet over jou want dan noemt ze half fok lelijk![]()
ik zei ook halfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |