dat is wel bruutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, mijn ega heeft een paar jaar gewerkt en begon dat taaltje over te nemen.
Toen mocht ze kiezen: Of heel snel dat afleren of wegwezen.
Ze spreekt het sindsdien niet meer...
Stoerequote:I know, mijn ega heeft een paar jaar gewerkt en begon dat taaltje over te nemen.
Toen mocht ze kiezen: Of heel snel dat afleren of wegwezen.
Ze spreekt het sindsdien niet meer...
Ook hier lag het iets genuanceerder, maar ik heb haar toch wel verteld dat ik dat accent echt niet meer wilde horen...quote:
Ik klik er niet eens op...quote:
Doe je mee?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
ik vroeg dus 2 pagina's geleden of het ADHD avond was![]()
wat een stomme vraag
Prachtige vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, dit is dus Kate Bush heden ten dage...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is Soury Kate Bush destijds...
Geer is Goor...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
als iedereen Geer gaat kijken valt er niet zoveel te ADHDeeen
vette klep!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, dit is dus Kate Bush heden ten dage...
ik had je niet eens gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
ik vroeg dus 2 pagina's geleden of het ADHD avond was![]()
wat een stomme vraag
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had je niet eens gezien![]()
Als ik donker ben, Ik ben blondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van haar weg, lijkt me...
dat heeft ze ooit zelf verteldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van haar weg, lijkt me...
Blijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleurspoelinkjes doen wonderen...
Verveel je jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou iemand op de Kate Bush van nu willen lijken?
Ja hoor geen probleemquote:
14 km Gok ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer en Goor ook weer gehad... ... Kan iedereen weer zn gang gaan ...
Ze gaan gewoon met de scootmobielquote:
Gefeliciteerd!quote:
Dankjewelquote:
Ik mag nu bijen houden of voor Imker spelenquote:
is als eerste voor de bijenquote:
quote:
Van mij mag je die beesten houden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mag nu bijen houden of voor Imker spelen
Volgend seizoen dan neem ik aan... En gaan je buren dat leuk vinden ...?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mag je die beesten houden...
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houden
Bij je houden!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houden
Als ze ook een appelboom in de tuin hebben wel, en ach ze merken er niet meer of minder van, de bijen komen niet in mijn eigen tuin te staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan neem ik aan... En gaan je buren dat leuk vinden ...?
Ik ook!quote:
Doe je ook aan wespen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze ook een appelboom in de tuin hebben wel, en ach ze merken er niet meer of minder van, de bijen komen niet in mijn eigen tuin te staan.
Nee gatver, ik heb echt een hekel aan wespen, niks nuttigs aan die beesten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je ook aan wespen?
Die hebben mijn hele appelboom leeggevreten
Ja Bijen zijn een beetje boller, maar verder weet ik het verschil ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef drakin het volgende:
Alleen zo stom dat er mensen zijn die als je het over bijen hebt meteen aan wespen gaan denken, groot verschil tussen die 2
Zachtaardiger, ze steken dus veel minder snel. Maar dat komt ook omdat ze er aan sterven als ze toch moeten steken en wespen kunnen vaker steken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja Bijen zijn een beetje boller, maar verder weet ik het verschil ook niet
Ik eet geen appels, dus leven en laten leven, maar dat steken is idd redelijk ontregelendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zachtaardiger, ze steken dus veel minder snel. Maar dat komt ook omdat ze er aan sterven als ze toch moeten steken en wespen kunnen vaker steken.
En de bijen zorgden er dus voor dat je appeltjes kreeg. Alleen die rotwespen hadden ze natuurlijk niet moeten inpikken.
Nee als hobby hou ik het lekker. Ik heb genoeg aan een paar volkjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet geen appels, dus leven en laten leven, maar dat steken is idd redelijk ontregelend
Leuke hobby!
Of ga je er je beroep van maken?
En de honing ... Want daar gaat het toch om ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee als hobby hou ik het lekker. Ik heb genoeg aan een paar volkjes.
Hou graag wat tijd over voor andere dingen.
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En de honing ... Want daar gaat het toch om ?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah kijk daarvoor ben jij er voor geslaagd en weten wij weer wat meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.
Ook was en propolis wil ik winnen, ik maak graag zalven en balsems waar ik bijenwas aan toevoeg.
Njam! Gezoet met honing?quote:
Dat is vrij lastig te winnen, maar ik heb nog wel een klein potje ermee in de kast staanquote:
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.
Ook was en propolis wil ik winnen, ik maak graag zalven en balsems waar ik bijenwas aan toevoeg.
Trekken jullie speciale schoenen en outfits aan ? Tis iets meer dan ff een ommetje lang de kade ... En dat elke dagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!![]()
kilometertje of 10zonder moeite
![]()
Ik ben weer aan het eten
Leuk! Het gaat toch niet zo goed met de bijenstand in NL?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En met de Imkerstand gaat het al helemaal niet goed. Die zijn meer dan gehalveerd in de laatste 50 of 60 jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk! Het gaat toch niet zo goed met de bijenstand in NL?
Nou moet ik weer hier aan denken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!![]()
kilometertje of 10zonder moeite
![]()
Ik ben weer aan het eten
Neh.. ik heb mijn nieuwe Parkaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Trekken jullie speciale schoenen en outfits aan ? Tis iets meer dan ff een ommetje lang de kade ... En dat elke dag
Die klik ik niet aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou moet ik weer hier aan denken.
Niet alleen in Thailandquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In Thailand zou dat best eens kunnen kloppen
Nee hoor, ik heb in Thailand gewoond en het liedje klopt wel maar het aantal prostituees is ook wel vrij hoog.quote:
Helemaal waar!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb in Thailand gewoond en het liedje klopt wel maar het aantal prostituees is ook wel vrij hoog.
Ik wou alleen maar zeggen dat golddigger iets universeels is en in de beste families voorkomt
Een lekker stuk vlees etenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
F&F / Doen jullie nog iets speciaals met dierendag?
Dat antwoord had ik wel verwachtquote:
Ik eet niet iedere dag vlees maar ik begrijp die actie niet zo, als die dieren niet gegeten werden waren ze er niet, ik vind het wel goed dat ze zich met de leefomstandigheden van die beesten bezig houden en ook het voedsel wat ze krijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik wel verwacht![]()
Ik ben aan het spammen![]()
[ afbeelding ]
Kinderen![]()
http://www.wakkerdier.nl/(...)op-eetgeen-dierendag
Een ruime meerderheid van de jongeren (82%) vindt het belangrijk dat Dierendag wordt gevierd. Maar niet alleen voor hun huisdieren. Bijna de helft (46%) van de jongeren is bereid zijn of haar lievelingsgerecht met vlees te laten staan op Dierendag. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd onder 504 kinderen van 10-14 jaar door Marktonderzoekbureau Team Vier in opdracht van Wakker Dier. Voor de derde keer organiseert Wakker Dier op 4 oktober EetGeenDierenDag en vroeg hoe kinderen over Dierendag denken. Kinderen blijken erg begaan met dieren. Driekwart van de jonge huiseigenaren verwent zijn eigen huisdier en één op de drie doet ook wat voor andere (huis)dieren. Eén op de vier kinderen vindt het zielig om dieren te eten. Paarden en konijnen vinden zij het zieligst. Ongeveer drie op de tien jongeren vinden dat alle Nederlanders mee zouden moeten doen met EetGeenDierenDag. “Heel goed!”, zegt een kind: “Als iedereen 1 dag geen vlees eet, scheelt dat al heel veel dieren”.
Geloof me, de meeste zouden het niet erg gevonden hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet niet iedere dag vlees maar ik begrijp die actie niet zo, als die dieren niet gegeten werden waren ze er niet, ik vind het wel goed dat ze zich met de leefomstandigheden van die beesten bezig houden en ook het voedsel wat ze krijgen.
Beter dit dan kamelen inhuren als actie om kamelenvlees te verkopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De lul staat mooi voor Aap.
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-van-stuntende-makro
Het is idioot om zo met dieren om te gaan, net als een circus, maar ik hou opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dit dan kamelen inhuren als actie om kamelenvlees te verkopen.
Deze kamelen worden toch niet afgemaakt en er wordt toegezien dat er diervriendelijk met ze wordt omgegaan.
Dier vervoeren is aan de ene kant onnodig, maar op zich ook weer niet heel erg onvriendelijk, dit keer wacht er toch geen slachthuis aan het einde van de rit op ze.
Maar ik had liever een spugende lama in dit geval gezien
Dat is nu net het punt, door al die tekenfilms gaan mensen nog denken dat dieren dat ook kunnen (denken that is)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geloof me, de meeste zouden het niet erg gevonden hebben![]()
Maar ik zal ophouden, er kunnen meer mensen niet tegen
Doe maar een ander onderwerpquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nu net het punt, door al die tekenfilms gaan mensen nog denken dat dieren dat ook kunnen (denken that is)
Nee ga door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is idioot om zo met dieren om te gaan, net als een circus, maar ik hou op
ik weet niet welke aktie je bedoeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ga door.
Wat vond je dan van de aktie dat ze 2 kamelen lieten rondlopen terwijl achter de kamelen hun soortgenootjes werden verkocht en verslonden? Broodje kameel en het is geen broodje aap verhaal, maar dat gebeurde vorige maand ofzo..
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar een ander onderwerpwant we gaan het niet eens worden denk ik
Dat is ook weer waar, maar ik ben het wel met je eens over die ''betere levensomstandigheden''quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik weet niet welke aktie je bedoeld![]()
Ik zat het filmpje nog een keer te kijken zoooooooooooooo lief![]()
deze...
quote:
Heb ik gemistquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef drakin het volgende:
En hier een foto van de kamelen
[ afbeelding ]
Ik vind er niet zoveel van eigenlijk, er worden wel vaker dieren afgeschoten omdat er geen plekquote:Een slagerij in Leeuwarden verkoopt sinds zaterdag broodjes kamelenvlees. Het is niet het zoveelste vleesschandaal, maar een bewuste actie om het aantal wilde kamelen in Australië terug te dringen.
Slager Johannes Hoekstra heeft 50 kilo kamelenvlees ingekocht en daarvan kan hij 250 hamburgers maken.
Zachter
Volgens Hoekstra lijkt het kamelenvlees wel wat op rundvlees, maar is het iets zachter en zoeter.
In Australië leven een miljoen wilde kamelen. Die veroorzaken elk jaar veel schade aan de landbouw. De Australische regering heeft daarom besloten een deel van de kamelen te slachten en te exporteren.
Ja die ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik probeer liever een keer de honing en Propolis van Drakin![]()
Propolis
Waar lees je datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ook.
En als je er 4 x langer van leeft heb ik wel een heel vet pensioen nodig![]()
Zoiets melde Drakin toch, dat het speciaal voor de koningin wordt gemaakt en dat zij een paar jaar kan leven terwijl een werkbij iets van 9 maand of zo leeft..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar lees je dat![]()
http://www.active-manuka.(...)O9_bkCFcxF3godigwAuQ
Ow...... die bij kan langer leven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets melde Drakin toch, dat het speciaal voor de koningin wordt gemaakt en dat zij een paar jaar kan leven terwijl een werkbij iets van 9 maand of zo leeft..
Nah zover zijn we nog niet en wil ik dat wel ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...... die bij kan langer leven?![]()
ik dacht dat je dacht dat jij 4x zo lang kon leven
4x langer leven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah zover zijn we nog niet en wil ik dat wel ....
OK dan is het goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en daarom blijven we lekker wandelen
Verhaal erachter nooit gezocht omdat ik er verder geen interesse in had, maar die slagerij zit hier heel dichtbij vandaar dat ik het nog wist.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gemistmaar ik heb ook wel eens iets anders aan mijn hoofd
![]()
Tja wat ik ervan vind?
Dan moet je het hele verhaal weten, dus heb ik opgezocht...
http://nos.nl/artikel/495(...)es-in-friesland.html
[..]
Ik vind er niet zoveel van eigenlijk, er worden wel vaker dieren afgeschoten omdat er geen plek
meer voor ze is, ik hoop dat ze het door profs hebben laten doen.
Die kameel op de voorgrond is slechter af denk ik, die zie je denken, schiet mij ook maar
af.... maar die moet natuurlijk nog eerst een paar honderd rondjes lopen met een idioot
op zijn rug.
Tja dat vind ik ervan dus
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:13 schreef APK het volgende:
FANN, waar is de smiley van dat kuikentje die de salto doet?;
Oh, do fuck off!quote:the small things in life are actually the big things and Ice-cream
How's your week been?? I have had a glorious week, I'm truly blessed to have such great friends, family and to live in one of the best places in the ukbeautiful walks with my mother out in the unspoilt countryside with our lovely jack russell, Lola, sunsets, sunrises, and new recipe trials (which may I say have all have gone smoothly and taste incredibly yum ) the autumn is actually one of my favourite times of year, everything is so picturesque, you should of seen my family and I tonight, all cuddled up under blankets in the garden house (originally an old shed, which my mother has turned into the most adorable little escape haven in the garden amongst the flowers and shrubery) with little twinkle lights all around the inside with our cups of tea ( in my case, green tea ) and wellies on sat cosy while it poured with rain outside, laughing and giggling until our tummy's hurt, in my personal opinion that is something no amount of money could ever buy and gives me beautiful memories I will cherish forever. I find a lot of truth in that saying ' enjoy the small things in life because one day you will look back and realise they were the big things' .
Moving on ...so this afternoon I made banana ice-cream with a chocolate and almond butter sauce. So simple but such a big deal. It was divine, cheap, and quick to prepare
I hope its making your mouth extremely wet just from the thought
)) I don't think Ice-cream is a summer time thing, I think its an 'anytime' thing, something that gives you instant satisfaction anytime of the day. The great thing about this ice-cream is you literally can have it anytime of the day and can be rest assured that its doing your body the world of good, for example, you can have it for breakfast!! Ice-cream for breakfast!? Who'd have thought ;P you can thank me later ...
For now, you will need:
Oh, ik dacht natuurlijk meteen dat het een redactioneel artikel van een belangrijk dagblad wasquote:
Maar wel een toetje als extra's?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:51 schreef sig000 het volgende:
Vanwege dierendag krijgen mijn paarden een extra zware training.
Een schep extra voer om de verbrande calorien weer aan te vullen.quote:
je gaat toch gofferdulleme op dierendag niet een kuikentje een salto laten maken, DIERENBEUL!quote:
De dubbele moraal van Fannquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
je gaat toch gofferdulleme op dierendag niet een kuikentje een salto laten maken, DIERENBEUL!
Het ook misluktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:24 schreef APK het volgende:
Is dat niet heel veel moeite doen voor iets dat uiteindelijk weinig oplevert?
Jij lijkt mij niet iemand die dan effe een liter bananenijs weg gaat bikkelen
Then again, dat gevoel heb ik anyway met koken
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
je gaat toch gofferdulleme op dierendag niet een kuikentje een salto laten maken, DIERENBEUL!
Ga lekker wandelen Fannquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chufi loopt me uit te lachen daaro
Ik neem nog ff een ijsje voor ik aan de koffie begin ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die Griek ligt alweer te pittenstrakkies
![]()
Hij moet altijd effe uitbuiken enzo...
Ik ga ook koffie zetten, cafeïnevrij lijkt me beterquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem nog ff een ijsje voor ik aan de koffie begin ...
Lopen met een volle buik is niet verstandigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die Griek ligt alweer te pittenstrakkies
![]()
Hij moet altijd effe uitbuiken enzo...
Zondag.quote:
Ik word niet goed als ik die recepten ziequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:14 schreef drakin het volgende:
mmmm
http://www.shugarysweets.(...)pple-pie-cheesecakes
wel even het eerste stuk blabla overslaan
Ik zat per abuis in het verkeerde topic te posten, dus deed een ninja-editquote:
Leeft hij nog wel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik word niet goed als ik die recepten zie![]()
Ik heb een springvorm gekocht en een cakeblik want ik wilde deze maken
http://voedzo.nl/recepten(...)ten-zuivelvrij-hoor/
Maar ik heb die spullen nog niet aangeraakt![]()
Zoals die Griek al zei.....
''laten we eerlijk zijn, jij bent geen keukenprinsesmeer een hofdame'''
Ik denk dat ie gelijk heefthij ligt nog te pitten en nu heb ik geen zin meer om te wandelen
Ik begon afgelopen weekend ook al te kwijlen toen mijn buurvrouw het over een bokkenpootjestaart hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
Ik kom regelmatig taarten en cupcakes tegen van een ex-collegaatje op FB en dan begin ik meestal te watertanden... Vandaag kwam ze met een bokkepootjes taart ...
[ afbeelding ]
Dat zien we vannacht dan wel weerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar slaapt hij vannacht dan nog wel?
Bokkepootjestaartquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
Ik kom regelmatig taarten en cupcakes tegen van een ex-collegaatje op FB en dan begin ik meestal te watertanden... Vandaag kwam ze met een bokkepootjes taart ...
[ afbeelding ]
Ik lus geen bokkepootjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Recept staat gewoon in de Allerhande begreep ik
Ik had maandag gemaakt van eigen appeltjes van mijn boom, maar ja die dingen gaan nou eenmaal opquote:
chocolaaaaa!!!!quote:
Belangrijk onderdeel van de bokkepootjestaart zie ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lust ik dan weer wel
Ik gebruik nog helemaal niksquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van de bokkepootjestaart zie ik.
maar in dat recept van die blog die je eerder postte stond Raw chocolade, gebruik je dat ook of gebruik je nog wel de gebrandde?
Terwijl ik chocola in de meeste recepten voor bokkenpootjestaart niet tegen kom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van de bokkepootjestaart zie ik.
maar in dat recept van die blog die je eerder postte stond Raw chocolade, gebruik je dat ook of gebruik je nog wel de gebrandde?
Ik dacht dat je ijs was mislukt? Maar je moet alles nog aan gaan schaffen dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gebruik nog helemaal niksik moet dat allemaal nog aan gaan schaffen enzo,
Ik had gewoon een plak pure chocolade gesmolten net voor het ijsik dacht zal
ook wel goed zijn, maar dat was dus niet zo
Op dat plaatje van Sjoefie is dat donkerbruine geen chocola?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ik chocola in de meeste recepten voor bokkenpootjestaart niet tegen kom.
Ja, mij IJs was misluktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ijs was mislukt? Maar je moet alles nog aan gaan schaffen dus.
[..]
Op dat plaatje van Sjoefie is dat donkerbruine geen chocola?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mislukt![]()
[ afbeelding ]
Ik had de bananen even in de magnetron gedaan, want ik dacht anders gaat mijn blender er misschien
aan, maar toen werd het een soort soep![]()
En ik dacht nah... chocoladesaus maken, ik smelt wel een stuk pure chocolade, maar dat
is dus ook niet lekker![]()
Ik heb maar appelmoes genomen, ik ben geen keukenprinsesmaar dat had ik al gezegd
geloof ik![]()
Ik ben blij dat er voor mensen zo als ik Soja IJs bestaat
Dat doet mijn neefje (24) voor mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had maandag gemaakt van eigen appeltjes van mijn boom, maar ja die dingen gaan nou eenmaal op
O ja het was appelmoes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, mij IJs was mislukt
[..]
Zelf appelmoes maken is nog veel lekkerder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja het was appelmoes.
ps, appelmoes warm maken en een beetje kaneel erdoor, makkelijk en superlekker!
Mijn zus flikkert er altijd een hele pot BoerenJongens doorheenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat doet mijn neefje (24) voor mij.
Warme appelmoesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja het was appelmoes.
ps, appelmoes warm maken en een beetje kaneel erdoor, makkelijk en superlekker!
Vorige week gedaan, handig zo'n boompje in de tuinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelf appelmoes maken is nog veel lekkerder.
Lijkt me wel, maar als ik dan ga googlen naar recepten kom ik in de meeste recepten geen chocola tegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ijs was mislukt? Maar je moet alles nog aan gaan schaffen dus.
[..]
Ik houd niet van krenten, dan liever eens scheut Amarettoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn zus flikkert er altijd een hele pot BoerenJongens doorheen![]()
da's lekkermaar niet zuivelvrij
Topping was Chocola, vullling iets met kersen en wat ander fruit... Maar kan de beschrijving niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn rozijnen op brandewijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van krenten, dan liever eens scheut Amaretto
Het recept is ook anders dan ik tegenkomquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar als ik dan ga googlen naar recepten kom ik in de meeste recepten geen chocola tegen.
krenten of rozijnen ... De meesten zien of proeven geen veschilquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zijn rozijnen op brandewijn
Ik vind rozijnen net zo smerig als krentenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zijn rozijnen op brandewijn
Rozijnen zijn die lichte... krenten die donkerequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
krenten of rozijnen ... De meesten zien of proeven geen veschil
Dan flikker je alleen de Brandenwijn erdoorheenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind rozijnen net zo smerig als krenten
Zonde van de krenten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan flikker je alleen de Brandenwijn erdoorheen
Ik houd het nu maar even bij een Mango Dreamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou gelijk voor de Amaretto gaan...
Ja ik kon hem ook niet uitstaan net en zappte maar weg ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd het nu maar even bij een Mango Dream![]()
Wat een eng mannetje is die Tuur
Ik heb ook het idee dat niemand aan tafel hem serieus neemt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kon hem ook niet uitstaan net en zappte maar weg ...
Die film gaat hem ook veel geld kosten ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat niemand aan tafel hem serieus neemt.
Dat wordt natuurlijk een grote flop, wie zit er nu op een film over die engnek te wachten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die film gaat hem ook veel geld kosten ....
Niemand dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk een grote flop, wie zit er nu op een film over die engnek te wachten.
Wordt tijd dat we zn verblijfsvergunning hier ongeldig gaan verklaren ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan hij daarna weer huilie huilie doen.
We worden dus genept met Geer en Goor, maar ik geloof er niks van dat die oudjes niet écht zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier mogen we wel offtopic lullen...
Ja maar bestaat die busservice in Noord of is dat weer heel ergens anders ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We worden dus genept met Geer en Goor, maar ik geloof er niks van dat die oudjes niet écht zijn.
Waar gaat het overquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We worden dus genept met Geer en Goor, maar ik geloof er niks van dat die oudjes niet écht zijn.
hieroverquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Waar gaat het over
En Tuur
Moeten we inmiddels als vrouwen die te lang samenwerken onze menstruaties synchroniseren en weten wat de ander op tv bekijkt?
whut?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef Laysa het volgende:
Die met die bus was in huizen hoor...werd nog heel duidelijk vertelt
ja die post staat daar heb ik net neergezetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:03 schreef Laysa het volgende:
Die boodschappen bus service waar chufie het over heeft
Ik dacht jij zit in het verkeerde topicquote:Zo gaan ze in de eerste aflevering met een aantal senioren naar de supermarkt in Huizen. Dat vond Gerard helemaal niet erg om te doen: “Die ouderen hebben zo veel humor, het is om te gillen!”
Ik weet af en toe niet meer in welk topic ik zitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ja jullie posten in 2 topics....dus ik reageerde hier...logisch toch
Oh, ik zag een paar fragmenten bij DWDD en dat zag er best leuk uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hierover![]()
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #2
Hier heb je APK die er af en toe wat over zegt ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ja jullie posten in 2 topics....dus ik reageerde hier...logisch toch
Ja tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik zag een paar fragmenten bij DWDD en dat zag er best leuk uit
Mwah, ik vroeg iets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier heb je APK die er af en toe wat over zegt ...
Ik vond het zelf ook verwarrend worden om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik vroeg iets.
Valt vooralsnog wel mee te leven, toch?
Misschien ga ik de volgende keer wel kijken, lijkt mij echt iets om met collega's over te praten bij de water coolerquote:
Het was hilarischquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien ga ik de volgende keer wel kijken, lijkt mij echt iets om met collega's over te praten bij de water cooler
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien ga ik de volgende keer wel kijken, lijkt mij echt iets om met collega's over te praten bij de water cooler
OK ik probeer het nu ook een beetje gescheiden te houden....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook verwarrend worden om eerlijk te zijn![]()
Tis al laatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik probeer het nu ook een beetje gescheiden te houden....
Zouden je collegas dit soort programma's ook kijken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, totaal niet volgens mij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat zou wel stoer zijn
![]()
Hé Henk heb jij nog Geer en Goor gekeken?
Ik denk dat ze je heeeeeeeeeeeeeel raar aan gaan kijken
3x 'Volgens mij'quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, totaal niet volgens mij.
De kijkcijfers waren volgens mij zeer goed
Volgens mij heeft het 'Cult Value', dan mag je er ook met mensen die meer dan Middelbaar Stopgezet Onderwijs hebben over babbelen
Heb ik ook niet zelf bedacht hoorquote:
Ga je nu broodkruimeltjes van de vloer vreten?quote:
Drs Chufi !!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook niet zelf bedacht hoor
Maar je komt ze wel tegen in een datacentrum.
Sorry Sjoef
Moet ik eerst een hele aflevering kijken, heb nu alleen een paar fragmentjes gezienquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Drs Chufi !!!![]()
Maar zeker hoge cult-waarde dus je mag er over praten ...
Paar fragmentjes is een goed begin... En ja Ajax is ook standaard onderwerp lijkt me in A'damquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik eerst een hele aflevering kijken, heb nu alleen een paar fragmentjes gezien
Gisteren ging het gewoon over Ajax
Gaat even niet over Ajax, maar bij ons werken mensen die in Brabant of zelfs Limburg wonenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
Paar fragmentjes is een goed begin... En ja Ajax is ook standaard onderwerp lijkt me in A'dam
Ik heb nog nooit een Nederlandse film gezien waarin niet dramatisch slecht geacteerd werdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu weer een typische Nederlandse film..
4 ok ober film van de dag 0.10-1.31 (NED2)HemeI NLISP 2012. van Sacha l. Met oa Hannah Hoekstra, Hans Dagelet en Rifra Lodeizen. Hemel is het speelfilmdebuut van zowel filmmaakster sacha polak ( 1982) als actrice Hannah Hoekstra ( 1988). ten bijzonder moedig debuut van beiden, want Hemel is geen gemakkelijke film, en geen gemakkeliik meisie. De eerste heft van de film wipt ze van bed tot bed, zonder ooit vertietd te worden. Want niemand komt in de buurt van Vader Gijs (een krachtig-ontspannen Hans Dagelet), die Hemel in zijn eentje heeft opgevoed na de dood van haar moeder Hemel is pure cinema, en dat viel 00k op in Berlijn, waar de film de prijs van de internationale filmkritiek kreeg
Volgens mij komt dat omdat we denken dat er in een anderstalige beter geacteerd wordt, zonder dat we daarvoor een gegronde reden hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nederlandse film gezien waarin niet dramatisch slecht geacteerd werd
Erik de moffen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nederlandse film gezien waarin niet dramatisch slecht geacteerd werd
77 komt die uit ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weetikveelik denk dat ik hem 20 jaar geleden gezien heb ofzo...
Huh, dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat we denken dat er in een anderstalige beter geacteerd wordt, zonder dat we daarvoor een gegronde reden hebben.
Denk wel dat het de laatste jaren wel beter wordt..
Muziek bedoel... Gaan we dan dansen ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoek jij eens een leuk laatste plaatje op
Het is dat je dequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zoek jij eens een leuk laatste plaatje op
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Het is dat je de [ afbeelding ] als PI gebruikte, maar de '' vind ik echt de meest beledigende kutsmiley ever
I'm in!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zal ik een plaatje zoeken om het goed te maken?
quote:
Ik had nog een reactie -op een post van jou- van meer dan twitterlengte gepost eerder in dit topic, maar dat was waarschijnlijk iets te veel gevraagdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet je in KLB zijn...
Over de kwaliteit van de films...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had nog een reactie -op een post van jou- van meer dan twitterlengte gepost eerder in dit topic, maar dat was waarschijnlijk iets te veel gevraagd
Ik heb hem uit deze docuquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is niet een officieele video, toch?
Daar zag ik hem niet in ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem uit deze docu![]()
Is er meer dan je filmpje ... ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, de muziek bedoel ik, heb je de hele docu gezien dan?
Een andere keer misschien,,, Das anderhalf uur ,,, Met Russische reclamesquote:
ik ben benieuw wat je ervan vindtquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:38 schreef drakin het volgende:
Oei die wil ik niet missen, ik haal hem gelijk binnen om later op tv te zien.
Ik ga koken.. tot morgen / laterquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben benieuw wat je ervan vindt
waar gaat het over?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben benieuw wat je ervan vindt
komt goed FANNquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, jij liever dan ik, maar eet smakelijk Chuf!
melk de witte motor?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Over een docu over melk, deze... daar was die muziek uit die ik had gepost![]()
Ik ga jullie niet bekeren hoorquote:
Ik had niet geklikt, dus ik wist niet dat het een bekeerfilmpje was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet bekeren hoormaar ik voel me een stuk beter zo
Om daar het antwoord op te vinden zal je de docu moeten gaan kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet geklikt, dus ik wist niet dat het een bekeerfilmpje was.
Jij gebruikt dus helemaal geen zuivelproducten? Uit welke producten haal jij dan voldoende calcium?
Daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Om daar het antwoord op te vinden zal je de docu moeten gaan kijken![]()
Nog één liedje uit de docu en dan ga ik wandelen ...
laters........
Het verspreidt zich al naar R&P.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:19 schreef APK het volgende:
En 'KLB' is ook al een genant drama als je af en toe een topic aanklikt in de AT
das mooi zolang het duurtquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga jullie niet bekeren hoormaar ik voel me een stuk beter zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |