dat is wel bruutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, mijn ega heeft een paar jaar gewerkt en begon dat taaltje over te nemen.
Toen mocht ze kiezen: Of heel snel dat afleren of wegwezen.
Ze spreekt het sindsdien niet meer...
Stoerequote:I know, mijn ega heeft een paar jaar gewerkt en begon dat taaltje over te nemen.
Toen mocht ze kiezen: Of heel snel dat afleren of wegwezen.
Ze spreekt het sindsdien niet meer...
Ook hier lag het iets genuanceerder, maar ik heb haar toch wel verteld dat ik dat accent echt niet meer wilde horen...quote:
Ik klik er niet eens op...quote:
Doe je mee?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
ik vroeg dus 2 pagina's geleden of het ADHD avond was![]()
wat een stomme vraag
Prachtige vrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, dit is dus Kate Bush heden ten dage...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is Soury Kate Bush destijds...
Geer is Goor...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
als iedereen Geer gaat kijken valt er niet zoveel te ADHDeeen
vette klep!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, dit is dus Kate Bush heden ten dage...
ik had je niet eens gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef sacha het volgende:
ik vroeg dus 2 pagina's geleden of het ADHD avond was![]()
wat een stomme vraag
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik had je niet eens gezien![]()
Als ik donker ben, Ik ben blondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van haar weg, lijkt me...
dat heeft ze ooit zelf verteldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wel iets van haar weg, lijkt me...
Blijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleurspoelinkjes doen wonderen...
Verveel je jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou iemand op de Kate Bush van nu willen lijken?
Ja hoor geen probleemquote:
14 km Gok ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer en Goor ook weer gehad... ... Kan iedereen weer zn gang gaan ...
Ze gaan gewoon met de scootmobielquote:
Gefeliciteerd!quote:
Dankjewelquote:
Ik mag nu bijen houden of voor Imker spelenquote:
is als eerste voor de bijenquote:
quote:
Van mij mag je die beesten houden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mag nu bijen houden of voor Imker spelen
Volgend seizoen dan neem ik aan... En gaan je buren dat leuk vinden ...?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij mag je die beesten houden...
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houden
Bij je houden!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies waarvoor ik geslaagd ben, bijen houden
Als ze ook een appelboom in de tuin hebben wel, en ach ze merken er niet meer of minder van, de bijen komen niet in mijn eigen tuin te staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgend seizoen dan neem ik aan... En gaan je buren dat leuk vinden ...?
Ik ook!quote:
Doe je ook aan wespen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze ook een appelboom in de tuin hebben wel, en ach ze merken er niet meer of minder van, de bijen komen niet in mijn eigen tuin te staan.
Nee gatver, ik heb echt een hekel aan wespen, niks nuttigs aan die beesten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Doe je ook aan wespen?
Die hebben mijn hele appelboom leeggevreten
Ja Bijen zijn een beetje boller, maar verder weet ik het verschil ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef drakin het volgende:
Alleen zo stom dat er mensen zijn die als je het over bijen hebt meteen aan wespen gaan denken, groot verschil tussen die 2
Zachtaardiger, ze steken dus veel minder snel. Maar dat komt ook omdat ze er aan sterven als ze toch moeten steken en wespen kunnen vaker steken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja Bijen zijn een beetje boller, maar verder weet ik het verschil ook niet
Ik eet geen appels, dus leven en laten leven, maar dat steken is idd redelijk ontregelendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zachtaardiger, ze steken dus veel minder snel. Maar dat komt ook omdat ze er aan sterven als ze toch moeten steken en wespen kunnen vaker steken.
En de bijen zorgden er dus voor dat je appeltjes kreeg. Alleen die rotwespen hadden ze natuurlijk niet moeten inpikken.
Nee als hobby hou ik het lekker. Ik heb genoeg aan een paar volkjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eet geen appels, dus leven en laten leven, maar dat steken is idd redelijk ontregelend
Leuke hobby!
Of ga je er je beroep van maken?
En de honing ... Want daar gaat het toch om ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee als hobby hou ik het lekker. Ik heb genoeg aan een paar volkjes.
Hou graag wat tijd over voor andere dingen.
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En de honing ... Want daar gaat het toch om ?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah kijk daarvoor ben jij er voor geslaagd en weten wij weer wat meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.
Ook was en propolis wil ik winnen, ik maak graag zalven en balsems waar ik bijenwas aan toevoeg.
Njam! Gezoet met honing?quote:
Dat is vrij lastig te winnen, maar ik heb nog wel een klein potje ermee in de kast staanquote:
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is ook een leuke bijkomstigheid, maar er zit veel meer aan het houden van bijen.
Ook was en propolis wil ik winnen, ik maak graag zalven en balsems waar ik bijenwas aan toevoeg.
Trekken jullie speciale schoenen en outfits aan ? Tis iets meer dan ff een ommetje lang de kade ... En dat elke dagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!![]()
kilometertje of 10zonder moeite
![]()
Ik ben weer aan het eten
Leuk! Het gaat toch niet zo goed met de bijenstand in NL?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
En met de Imkerstand gaat het al helemaal niet goed. Die zijn meer dan gehalveerd in de laatste 50 of 60 jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk! Het gaat toch niet zo goed met de bijenstand in NL?
Nou moet ik weer hier aan denken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!![]()
kilometertje of 10zonder moeite
![]()
Ik ben weer aan het eten
Neh.. ik heb mijn nieuwe Parkaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Trekken jullie speciale schoenen en outfits aan ? Tis iets meer dan ff een ommetje lang de kade ... En dat elke dag
Die klik ik niet aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou moet ik weer hier aan denken.
Niet alleen in Thailandquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In Thailand zou dat best eens kunnen kloppen
Nee hoor, ik heb in Thailand gewoond en het liedje klopt wel maar het aantal prostituees is ook wel vrij hoog.quote:
Helemaal waar!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb in Thailand gewoond en het liedje klopt wel maar het aantal prostituees is ook wel vrij hoog.
Ik wou alleen maar zeggen dat golddigger iets universeels is en in de beste families voorkomt
Een lekker stuk vlees etenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
F&F / Doen jullie nog iets speciaals met dierendag?
Dat antwoord had ik wel verwachtquote:
Ik eet niet iedere dag vlees maar ik begrijp die actie niet zo, als die dieren niet gegeten werden waren ze er niet, ik vind het wel goed dat ze zich met de leefomstandigheden van die beesten bezig houden en ook het voedsel wat ze krijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik wel verwacht![]()
Ik ben aan het spammen![]()
[ afbeelding ]
Kinderen![]()
http://www.wakkerdier.nl/(...)op-eetgeen-dierendag
Een ruime meerderheid van de jongeren (82%) vindt het belangrijk dat Dierendag wordt gevierd. Maar niet alleen voor hun huisdieren. Bijna de helft (46%) van de jongeren is bereid zijn of haar lievelingsgerecht met vlees te laten staan op Dierendag. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd onder 504 kinderen van 10-14 jaar door Marktonderzoekbureau Team Vier in opdracht van Wakker Dier. Voor de derde keer organiseert Wakker Dier op 4 oktober EetGeenDierenDag en vroeg hoe kinderen over Dierendag denken. Kinderen blijken erg begaan met dieren. Driekwart van de jonge huiseigenaren verwent zijn eigen huisdier en één op de drie doet ook wat voor andere (huis)dieren. Eén op de vier kinderen vindt het zielig om dieren te eten. Paarden en konijnen vinden zij het zieligst. Ongeveer drie op de tien jongeren vinden dat alle Nederlanders mee zouden moeten doen met EetGeenDierenDag. “Heel goed!”, zegt een kind: “Als iedereen 1 dag geen vlees eet, scheelt dat al heel veel dieren”.
Geloof me, de meeste zouden het niet erg gevonden hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eet niet iedere dag vlees maar ik begrijp die actie niet zo, als die dieren niet gegeten werden waren ze er niet, ik vind het wel goed dat ze zich met de leefomstandigheden van die beesten bezig houden en ook het voedsel wat ze krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |