abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132022579
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.

Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
Of misschien moet je gewoon van de drugs afblijven.

[/quote]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_132026189

:') Aaron Paul, wat een held.

Wel duidelijk een ingehuurde acteur _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132026487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

En hoe kan Jesse dan gesproken hebben met Hank, als ie nooit heeft bestaan?
Het hele verhaal is een droom van Walt terwijl hij kanker heeft. Eigenlijk is hij scheikundeleraar gebleven en heeft hij Jesse nooit gezien na de middelbare school.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:19:44 #254
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_132029710
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:

:') Aaron Paul, wat een held.

Wel duidelijk een ingehuurde acteur _O-
i can spin the wheel ? Bitch !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_132031459
quote:
12s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.

Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
Ik geef het toe, ik heb keihard zitten masturberen. :@
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_132036717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Interessant, maar in vele gevallen natuurlijk te ontkrachten.
Zie PI ;)
Ik reageerde op andere belachelijke theorieën.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:54:27 #257
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132039268
En dan te bedenken dat er ongetwijfeld hier mensen gaan komen die de serie nog nooit gezien hebben... die alles in 1 keer kunnen wegkijken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_132043349
quote:
:')
pi_132044632
quote:
Hector Salamanca _O- _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_132045218
quote:
Hector _O-
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:21:55 #262
862 Arcee
Look closer
pi_132058368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
En dan te bedenken dat er ongetwijfeld hier mensen gaan komen die de serie nog nooit gezien hebben... die alles in 1 keer kunnen wegkijken
Ja, hiero. :s) Zo'n vier weken geleden begonnen en net de laatste gekeken. Geweldige serie, tot het einde toe ook.

Seizoen 2 meer drama, maar wel goed. En vanaf seizoen 3 een meeslepende serie van constant hoog niveau. Met een fantastische rol van Giancarlo Esposito als Gus Fring. Met z'n onkreukbare uitgestreken smoel. Wat een baas. _O_

Hoogtepunt vond ik de garagescčne in seizoen 5. De confrontatie tussen Walt en Hank. Die kop van Hank, magistraal. Zinderende scčne.

Ook mooi het respect tussen Walt en Jesse steeds.

Heerlijke muziek trouwens ook in de hele serie.

Jammer dat het is afgelopen, maar wel een waardig einde. Het voelt ook wel alsof het afgelopen is. Topserie van begin tot eind.

Heisenberg _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_132058728
Enorm lastig om deze post te maken zonder spoilers te lezen.

Ik heb BB opnieuw bekeken en heb net seizoen 4 wederom afgerond. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nu eerst deel 2 van seizoen 5 moet kijken en dan 5 in z'n geheel daarna. Of seizoen 5 vanaf episode 1 bekijken en dan door.

Wat adviseren jullie?
pi_132058761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:07 schreef tjoptjop het volgende:
Enorm lastig om deze post te maken zonder spoilers te lezen.

Ik heb BB opnieuw bekeken en heb net seizoen 4 wederom afgerond. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nu eerst deel 2 van seizoen 5 moet kijken en dan 5 in z'n geheel daarna. Of seizoen 5 vanaf episode 1 bekijken en dan door.

Wat adviseren jullie?
He kijkt alles opnieuw, maar de aanloop naar de finale sla je over? Dat je die vraag uberhaupt stelt! :')
pi_132058766
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:14 schreef HansVaak het volgende:

[..]

He kijkt alles opnieuw, maar de aanloop naar de finale sla je over? Dat je die vraag uberhaupt stelt! :')
Nou ja, ik begon dus net met s05e01 en zag dus die flashback met wlat en haar (plus dat geweer in die auto) en toen bedacht ik het me.

Aangezien deel 1 van S5 nog best in m'n geheugen zit, dus vandaar
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 oktober 2013 @ 02:41:02 #266
862 Arcee
Look closer
pi_132058864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
Nooit gedacht dat ik al vanaf het 5e topic meedeed... de serie liep toen al 3 jaar :D
Ja, ik zag dat in topic nummer 9 seizoen 4 al was afgelopen terwijl er uiteindelijk 54 topics zijn. 45 delen voor het laatste seizoen dus. :)

Bizar trouwens dat er bijna een heel jaar pauze zat in seizoen 5.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:15:42 #267
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132059564
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:33:21 #268
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_132059718
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:41 schreef Arcee het volgende:

Idd, wat VG al die tijd gedaan hebben? Zo lang hoef je toch niet aan het plot te schaven?
Of heeft hij vakantie gehouden of gewerkt aan een paar side projects waar we pas in de toekomst van horen?
pi_132059773
Goed einde hoor. Wonderbaarlijk hoeveel er in een aflevering werd afgesloten..
pi_132059841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 02:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, ik zag dat in topic nummer 9 seizoen 4 al was afgelopen terwijl er uiteindelijk 54 topics zijn. 45 delen voor het laatste seizoen dus. :)

Met die vreselijke cliffhanger ook.
pi_132060356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Idd, wat VG al die tijd gedaan hebben? Zo lang hoef je toch niet aan het plot te schaven?
Of heeft hij vakantie gehouden of gewerkt aan een paar side projects waar we pas in de toekomst van horen?
tussen ep 8 en 9 hebben de opnames wel 4-5 maanden stilgelegen hoor.

En Gilligan heeft het niet besloten, maar AMC wilde het splitsen. Om het succes te rekken en uit te melken denk ik.
pi_132060476
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 08:42 schreef CaptainCookie het volgende:

Met die vreselijke cliffhanger ook.
Wat was de cliffhanger ook alweer? :@ (ben pas in het begin van het laatste seizoen begonnen met kijken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132060490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was de cliffhanger ook alweer? :@ (ben pas in het begin van het laatste seizoen begonnen met kijken)
hank die dat boek vind
pi_132060537
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
hank die dat boek vind
Oh dat! Vond dat geen enorme cliffhanger hoor, dat was iets waar ik al lang op zat te wachten: Hank die achter de ware aard van Walter komt. Dus het was meer een: ja, eindelijk! moment voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132060817
is deze in memorial al voorbij gekomen?

Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')