Of misschien moet je gewoon van de drugs afblijven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.
Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
Het hele verhaal is een droom van Walt terwijl hij kanker heeft. Eigenlijk is hij scheikundeleraar gebleven en heeft hij Jesse nooit gezien na de middelbare school.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
En hoe kan Jesse dan gesproken hebben met Hank, als ie nooit heeft bestaan?
i can spin the wheel ? Bitch !quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Aaron Paul, wat een held.
Wel duidelijk een ingehuurde acteur
Ik geef het toe, ik heb keihard zitten masturberen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.
Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
Zie PIquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interessant, maar in vele gevallen natuurlijk te ontkrachten.
Ja, hiero.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:54 schreef MikeyMo het volgende:
En dan te bedenken dat er ongetwijfeld hier mensen gaan komen die de serie nog nooit gezien hebben... die alles in 1 keer kunnen wegkijken
He kijkt alles opnieuw, maar de aanloop naar de finale sla je over? Dat je die vraag uberhaupt stelt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:07 schreef tjoptjop het volgende:
Enorm lastig om deze post te maken zonder spoilers te lezen.
Ik heb BB opnieuw bekeken en heb net seizoen 4 wederom afgerond. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nu eerst deel 2 van seizoen 5 moet kijken en dan 5 in z'n geheel daarna. Of seizoen 5 vanaf episode 1 bekijken en dan door.
Wat adviseren jullie?
Nou ja, ik begon dus net met s05e01 en zag dus die flashback met wlat en haar (plus dat geweer in die auto) en toen bedacht ik het me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:14 schreef HansVaak het volgende:
[..]
He kijkt alles opnieuw, maar de aanloop naar de finale sla je over? Dat je die vraag uberhaupt stelt!
Ja, ik zag dat in topic nummer 9 seizoen 4 al was afgelopen terwijl er uiteindelijk 54 topics zijn. 45 delen voor het laatste seizoen dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
Nooit gedacht dat ik al vanaf het 5e topic meedeed... de serie liep toen al 3 jaar
Idd, wat VG al die tijd gedaan hebben? Zo lang hoef je toch niet aan het plot te schaven?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:41 schreef Arcee het volgende:
Bizar trouwens dat er bijna een heel jaar pauze zat in seizoen 5.
Met die vreselijke cliffhanger ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat in topic nummer 9 seizoen 4 al was afgelopen terwijl er uiteindelijk 54 topics zijn. 45 delen voor het laatste seizoen dus.
Bizar trouwens dat er bijna een heel jaar pauze zat in seizoen 5.
tussen ep 8 en 9 hebben de opnames wel 4-5 maanden stilgelegen hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Idd, wat VG al die tijd gedaan hebben? Zo lang hoef je toch niet aan het plot te schaven?
Of heeft hij vakantie gehouden of gewerkt aan een paar side projects waar we pas in de toekomst van horen?
Wat was de cliffhanger ook alweer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Met die vreselijke cliffhanger ook.
hank die dat boek vindquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was de cliffhanger ook alweer?(ben pas in het begin van het laatste seizoen begonnen met kijken)
Oh dat! Vond dat geen enorme cliffhanger hoor, dat was iets waar ik al lang op zat te wachten: Hank die achter de ware aard van Walter komt. Dus het was meer een: ja, eindelijk! moment voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |