heb supernatural ook gekeken, ik vond de vroege seizoenen de beste, erna wordt het wat veel teveel van het goede naar mijn mening. ben benieuwd wat jij ervan zal vindenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet eens te zeggen waar wij aan zijn begonnenIk had een heel lijstje (West Wing, Boardwalk Empire etc) en het is Supernatural geworden. Vriendlief blijft zeggen dat ik er in moet komen, maar ik vind de dialogen slecht, de serie lijkt nergens heen te gaan en ik kan het idee van Nick&Simon niet loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima einde dit, al had ik liever gehad dat op zijn minst 1 of 2 personages er wat beter uit zouden komen...iedereen is gewoon helemaal naar de klote.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
de dag na walt's 50ste verjaardag zei de dokter dat hij maximaal 2 jaar zou leven
hij is de dag na zijn 52ste doodgegaan
BRAVO VINCE
Ik vond juist het allereerste begin van Supernatural ontzettend knullig. Nu ik dat terugkijk, verbaas ik mij soms dat ik dat heb gekeken. Als allerslechtste vond ik 'Bugs', die aflevering dat ze aangevallen worden door insecten, maar dan opeens is alles weer oké. Toen ze eenmaal wat meer focus gingen leggen op het grotere verhaal vond ik het een stuk beter worden. Toen die was afgerond was het eerste seizoen daarna (seizoen 6) wel weer teleurstellend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
heb supernatural ook gekeken, ik vond de vroege seizoenen de beste, erna wordt het wat veel teveel van het goede naar mijn mening. ben benieuwd wat jij ervan zal vinden
Voor mij precies hetzelfde, halverwege seizoen 1 t/m seizoen 5 was super, vanwege het grotere verhaal. Daarna hadden ze moeten stoppen, het was allemaal afgerond.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vond juist het allereerste begin van Supernatural ontzettend knullig. Nu ik dat terugkijk, verbaas ik mij soms dat ik dat heb gekeken. Als allerslechtste vond ik 'Bugs', die aflevering dat ze aangevallen worden door insecten, maar dan opeens is alles weer oké. Toen ze eenmaal wat meer focus gingen leggen op het grotere verhaal vond ik het een stuk beter worden. Toen die was afgerond was het eerste seizoen daarna (seizoen 6) wel weer teleurstellend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Voor mij precies hetzelfde, halverwege seizoen 1 t/m seizoen 5 was super, vanwege het grotere verhaal. Daarna hadden ze moeten stoppen, het was allemaal afgerond.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waarom denk je dat? Hoe zou Walt moeten weten dat Jesse daar zat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
Want toen Breaking Bad nog draaide had je geen tijd om te sporten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
afwachten maar weer en veel, heel veel sporten
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want toen Breaking Bad nog draaide had je geen tijd om te sporten?
Damages vind ik erg underrated. Sterke serie met goede cast (waaronder Glenn Close).quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:50 schreef Wootism het volgende:
Deze site geeft een overzicht van series die je waarschijnlijk tof gaat vinden in vergelijking met Breaking Bad: http://www.buzzfeed.com/l(...)er-these-12-tv-shows
De eerste paar seizoenen waren geweldig, maar het zakt snel af. Het "Dexter-syndroom" zeg maarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Damages vind ik erg underrated. Sterke serie met goede cast (waaronder Glenn Close).
Dat kun je denken, maar wordt op geen enkele manier gesuggereerd in de show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat iedereen dood is en dit een flash sideways is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien je username verbaast dat me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is het complete onzin.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
We have to go back...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:35 schreef ems. het volgende:
Alternatieve dimensies en shit. Dat zal het zijn.
Ik zoek de vind ik leuk knop.. dan maar zoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.
Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
Interessant, maar in vele gevallen natuurlijk te ontkrachten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens is het duidelijk dat Jesse nooit bestaan heeft. Het is een symboliek voor de goede kant van Heisenberg.
Op het moment dat Heisenberg het verkeerde pad op gaat (bij die drugs-bust met Hank), zie je zijn goede kant letterlijk 'het raam uit gaan'. Heisenberg beseft dat hij zijn goede kant nog wel nodig heeft, en sluit hem dan in de armen en neemt hem zij aan zij mee tijdens zijn carriere als Heisenberg.
Na verloop van tijd begint zijn goede kant Heisenberg echter steeds meer in de weg van succes te zitten.
Je ziet ook dat Heisenberg, naar mate de serie vordert, zich er steeds meer van distantieert, en zijn goede kant zelfs wil vermoorden.
Als je dit niet ziet dan heb je echt wat anders zitten doen tijdens het kijken van deze serie.
En hoe kan Jesse dan gesproken hebben met Hank, als ie nooit heeft bestaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Me_Wesley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |