SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er straks 2 leerlingen familie van elkaar zijn he? Met die DNA test.
Tinco en Vallon die broer en zus zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat er straks 2 leerlingen familie van elkaar zijn he? Met die DNA test.
Ik denk dat Raaf familie van Stalin is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Ze vinden een grote overschot aan chromosoompjes bij alle leerlingenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Aldert is de oom van Tinco.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Vader. En Regi en Tinco zijn eigenlijk broers.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Aldert is de oom van Tinco.
iederen is Fay geworden. Behalve Bordeel, die is Fay en Avalanche tegelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Vind de nieuwe Garde Spangalisten trouwens maar saai en vervelend in vergelijken met de eerste paar seizoenen. Veel vervelende types.
Zoveel waarheidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iederen is Fay geworden. Behalve Bordeel, die is Fay en Avalanche tegelijk.
Al die kinderen kopieren dat, dat spangasforum zit vol met lesbo'squote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
in de eerste 4 seizoenen zat één stom personage... en precies die word gecopypaste op alle nieuwe karakters
oh ja Fay was natuurlijk ook briesexueelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Al die kinderen kopieren dat, dat spangasforum zit vol met lesbo's
Ja en Flip, en Charlie, en Koen, en Odette, en de onbekende Eva.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja Fay was natuurlijk ook briesexueel
Rudolf was ook brie, voor Koen had Flip ook nog kort een andere ridderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja en Flip, en Charlie, en Koen, en Odette, en de onbekende Eva.
Oh en Damstra.
Goede tactiek jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Deef fokking slim, renee kiezen om rechtvaardiger over te komen.
Alle Spangas kids zijn kinderen van Aldert en Miss Madgequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:10 schreef Ceviche het volgende:
Weet je hoe duur een dna-test is
Of kan de biologiedocent dat zelf?
Om nog maar te zwijgen over de schending van privacy hier![]()
Fixed it for yaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:15 schreef alors het volgende:
Kinderen van 14 28 die 'hun eigen ding' willen doen
Ik zeg het niet vaak maar goed gespeeld door Tincoquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar goed gespeeld door Tinco
Deef zit er toch ook bij? Niet zo gek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]wat
Wat is dit nu voor anticlimax
Ik bedoel: Tincoof all people
De rol van Aldert is ook wel duidelijk in die kerkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Het is net de Spangalis kerk: als je je fouten opbiecht dan is het goed.
Omdat dit ook weer zo'n mislukte verhaallijn is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef alors het volgende:
Waarom moet het geheim zijnHet is een beetje als een goed doel oprichten en dat niemand het rekeningnummer mag weten.
Kan ook niemand er met de kas vandoorquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:13 schreef alors het volgende:
Waarom moet het geheim zijnHet is een beetje als een goed doel oprichten en dat niemand het rekeningnummer mag weten.
Lol watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef regiliopeace het volgende:
Even een oude Lana van Hamel.
[ afbeelding ]
Lijkt er niet eens op.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef regiliopeace het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:22 schreef regiliopeace het volgende:
[ afbeelding ]
als ze zichzelf speelt is het nog een mooie vrouw ook zelfs. Maar in SPangalis speelt ze de dochter van Yvon Jaspersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Renee is gespeeld door ene Stijn Fransen...
Is dit zo een hermafraudiet figuur of een echte vrouw?
Vanwege de naam Stijn zeker weten?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ze zichzelf speelt is het nog een mooie vrouw ook zelfs. Maar in SPangalis speelt ze de dochter van Yvon Jaspers
In Duitsland is Sascha een mannennaam, ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanwege de naam Stijn zeker weten?
Deef staat wel een paar plekken hoger op de ladderquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Deef zit er toch ook bij? Niet zo gek.
In Fryslân is Anne een mannennaamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Duitsland is Sascha een mannennaam, ik kijk nergens meer van op
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Duitsland is Sascha een mannennaam, ik kijk nergens meer van op
Trotski kan zo een moordaanslag verwachtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Jahoor Stalin en Trotski zijn weer dikke maatjes
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trotski kan zo een moordaanslag verwachten
20 AA batterijen erin.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef Broodboor het volgende:
Handig,,zon keyboard midden op het schoolplein
epic sadness iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
ook echt de hele naam erbij zetten he? Anders snappen we het niet.
alle van de bovengenoemdequote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef alpeko het volgende:
Multi-talent die Tinco. Dansen, zingen, acteren. Wat kan ie niet?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef alpeko het volgende:
Multi-talent die Tinco. Dansen, zingen, acteren. Wat kan ie niet?
quote:
Ik dacht hetzelfde, was weer een aflevering volquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou, het was me weer een pareltje hoor
Daar was ik op zich wel al van op de hoogtequote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In Fryslân is Anne een mannennaam
Luxor en Moketierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:21 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel jammer dat spangas weer elementen herhaald. Irmak en gymleraar all over again.
Het is wel hoe het in werkelijkheid ook is bij dit soort types.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:04 schreef alpeko het volgende:
"Een stunt wat jullie niet mogen missen"
Lekker Nederlands.
Deef gaat hem terechtwijzen door BASTA te roepen! Dat zal hem leren!quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is wel hoe het in werkelijkheid ook is bij dit soort types.
En een aantal verdwaalde figurantenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef alors het volgende:
De enige kinderen op dat plein zijn ook de cast he
Die moesten 20 meter verderop gaan staan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En een aantal verdwaalde figuranten
Of de neefjes en vriendjes van Emanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:10 schreef OProg het volgende:
Ik kijk uit naar de aflevering waarin de Hell's Angels Raaf aftuigen.
Zijn broerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of de neefjes en vriendjes van Eman
quote:
Normaal word je al in elkaar gebeukt vanwege het dragen van zo'n gare muts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Als je dat op een schoolplein doet krijg je echt een lachende meute om je heen. Behalve op het Spangalis natuurlijk.
Ja en? Bodil is toch geen vrouw?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef Doler12 het volgende:
Lol Damstra is homo weet ze dat wel?
En ook geen mens.quote:
Nee, etenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
Bodil heeft familie in de tuis gevonden.
Hij gaat eindelijk na 30 jaar puberenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Raaf ineens een grote bek?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij gaat eindelijk na 30 jaar puberen
Ja want als je roze draagt ben je gay. Lekker wereldbeeld heb je dan. Bovendien kan hij geen homo zijn want moslims zijn geen homo.quote:
alle moslims haten homo'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja want als je roze draagt ben je gay. Lekker wereldbeeld heb je dan. Bovendien kan hij geen homo zijn want moslims zijn geen homo.
Let maar op, volgende verhaallijn: Eman komt uit de kast en wordt ook verliefd op Damstra. Hevige concurrentiestrijd breekt los met Bodik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja want als je roze draagt ben je gay. Lekker wereldbeeld heb je dan. Bovendien kan hij geen homo zijn want moslims zijn geen homo.
En dan gaat zijn familie hem verstoten enzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Let maar op, volgende verhaallijn: Eman komt uit de kast en wordt ook verliefd op Damstra. Hevige concurrentiestrijd breekt los met Bodik.
nee, dat kan niet meer in het huidige spangas. zijn moslimfamilie omarmt hem en huwlijkt hem uit aan zijn favoriete neefquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan gaat zijn familie hem verstoten enzo.
Nee, JOCHEM DAMSTRA. Iedereen zet toch ook even de achternaam erbij?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:56 schreef Ceviche het volgende:
I'm in love met Jochem
In love met
Bodik,
JouwTroepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Hoe zou youtube heten daar? Jijbuis of zo?
Ik wacht wel tot maandag. Dan heb ik nog iets om voor te levenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef alors het volgende:
Ik heb dat met Vallons moeder al op spangas.nl gekeken, was zo benieuwd. Maar die moeder is wel een koele hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |