Het viel mij allemaal erg mee... de techniek die nu gebruikt word heet Real3D en werkt met een passief brilletje. Staat een beetje raar maar ik heb voor het eerst niet doorgehad dat ik een bril op hadquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond naar 3d in Amersfoort omdat ze bij ons in de buurt alleen NL draaiden. Ik hoop dat ik niet veel last krijg van de 3d effecten..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het viel mij allemaal erg mee... de techniek die nu gebruikt word heet Real3D en werkt met een passief brilletje.
geen enkele film hoeft in 3D te worden gekeken..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Cahir het volgende:
Toy Story 3 hoeft niet echt in 3D gekeken worden.
Avatar wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen enkele film hoeft in 3D te worden gekeken..
ik zie 3D niet, en ook avatar hoeft dus niet in 3D te worden gezien om het toch een mooi cgi spectakel te vindenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Cahir het volgende:
Toy Story 3 hoeft niet echt in 3D gekeken worden.
Zeg maar gewoon gerust NIKS.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag weinig toegevoegde waarde van het 3D bij deze film.
Voordeel is dan dat als je de film op schijf koopt, je niks mist omdat het geen 3D is. Dat is oa de reden dat ik Avatar niet op schijf gekocht heb.quote:
Ik had precies hetzelfde! Een veels te grote zaal, voor 200 man of meer, en d'r zaten maar 14 mensen. Fantastische film btw.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Gisteravond gezien, en hij is leuk.In een nagenoeg lege bioscoopzaal, ook wel eens lekker.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cymbal-banging_monkey_toyquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:15 schreef Funkel het volgende:
Ik wil zo'n aapje (security-aapje) In eurotrip vond ik m ook al zo geweldig..
Weet iemand waar ik die kan halen? Google vindt niet veel, of ik zoek niet goed genoeg
inception is overratedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef BoerBert het volgende:
Ben er vanavond geweest. Het begin én het einde. Het is dat Inception dit jaar uitkwam, anders nu al film van het jaar denk ik.
Nee, JIJ vindt 'm overrated, dat is wat anders. Maar dat bespreek je maar in het Inception-topic.quote:
the expandablesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:18 schreef BoerBert het volgende:
Ben er vanavond geweest. Het begin én het einde. Het is dat Inception dit jaar uitkwam, anders nu al film van het jaar denk ik.
Ik vond hem beter dan Up!.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef speknek het volgende:
Erg leuke film wederom, maar ik vond hem dus duidelijk niet zo goed als de laatste Pixar films, de sleet zit er toch een beetje in, de grappen van de karakters zijn al eens gemaakt, etc. Ben denk ik toch meer van de originele verhalen.
Bonnie had stom haar.quote:
dvdquote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef MakuMaku het volgende:
Is er ergens bekend wanneer er een Toy Story dvd box uitkomt in Nederland? En zo ja, waar kan je die halen?
Volgens google schijnen er wel een paar limited/collectors edition sets uit te komen.
Bij FRS/Bol.com/etc zijn ook al de dvd en blu-ray boxen te vinden van deel 1 t/m 3.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef MakuMaku het volgende:
Is er ergens bekend wanneer er een Toy Story dvd box uitkomt in Nederland? En zo ja, waar kan je die halen?
Volgens google schijnen er wel een paar limited/collectors edition sets uit te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |