quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Oliver23 het volgende:nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., klein traantje gelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., me absoluut geen seconde verveelt dankzij het tempo maar ook continu nieuwe (prachtige) locaties en geniale vondsten.
Het verhaal zat ook gewoon goed in elkaar.. in tegenstelling tot menige Pixar had ik hier niet het gevoel dat het verhaal na een uur op was, om plaats te maken voor een enorm lange achtervolging waarin steeds weer iets anders mis gaat.. en elke scène had een functie, zelfs dingen die op het eerste gezicht gewoon een leuke afleiding lekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel de sterkste/origineelste/fraaiste scènes van Pixar wellicht voor mij toch in Up/Ratatouille en Wall-E zaten vond ik Toy Story 3 als geheel samenhangender en voortdurend op hetzelfde niveau blijven.
3D was geinig maar ook wel vermoeiend, moest erg wennen aan zwevende ondertitels, en weet niet zeker of ik als ik de keus heb ik in het vervolg weer voor 3D ga.. al had ik ook wel het gevoel dat het de briljante details en animatie af-en-toe nog net wat meer tot zijn recht liet komen.![]()
dus je zegt dat een bezoek aan deze 3D ervaring wel de moeite waard is maar niet meer dan dat?Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Bezoek aan de film in de bioscoop is zeker de moeite waard.. qua 3D ben ik er niet helemaal uit..quote:Op zondag 4 juli 2010 13:36 schreef rubje het volgende:
dus je zegt dat een bezoek aan deze 3D ervaring wel de moeite waard is maar niet meer dan dat?
Ik kan natuurlijk niet vergelijken met de gewone versie, maar ik vermoed dat die iets makkelijker wegkijkt (ik moet gewoon wennen aan zo'n montuur voor m'n ogen), en mogelijk iets helderder/scherper is..
Aan de andere kant was het 3D hier en daar wel echt fraai, zeker toen ik een beetje gewend was aan m'n bril en gewoon keek, ipv continu op het 3D effect te fixeren.
3D of niet is het gewoon een lekkere avond uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Vanavond naar de OV 3D versie![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Hehe ik heb hem vrijdag gezien na de legendarische voetbalwedstrijd en ik vond hem wel leuk alleen het was verdomd warm zonder airco in de bios dus het zweet sijpelde de hele tijd langs mijn 3d Bril![]()
![]()
welke bioscoop?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
Hehe ik heb hem vrijdag gezien na de legendarische voetbalwedstrijd en ik vond hem wel leuk alleen het was verdomd warm zonder airco in de bios dus het zweet sijpelde de hele tijd langs mijn 3d Bril
de bioscopen in den haag hebben iig wel airco (gelukkig)![]()
Ik heb de 2D NL versie gezien. Was in de stad, zag dat ie draaide, en besloot er uit impuls maar heen te gaan... En dat het NL was stoorde mij niet eens. (Kan er mee te maken hebben dat ik deel 1 en 2 als kind ook in het Nederlands gezien heb) Gewoon een erg goede film.
You know, I've learned something today![]()
Rembrandt in Utrecht een medewerker vertelde ons dat het niet mocht van de gemeentequote:Op maandag 5 juli 2010 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
welke bioscoop?
de bioscopen in den haag hebben iig wel airco (gelukkig)
![]()
![]()
De laatste keer dat ik in de Rembrandt bioscoop was kwam ik gewoon koud naar buiten omdat de airco zo koud stond.![]()
Afgelopen zaterdag geweest in Pathe Eindhoven, idioot dat je een euro betaald voor die brilletjes.
Bij een volgende film met Real 3D moet je gewoon weer een nieuwe kopen...
De film zelf was echt gaaf... begin moest ik er even inkomen, kwam voor mij gevoel traag opgang, maar dat werd snel goed gemaakt toen het verhaal begon te lopen.
De tranen rolden van zowel het lachen als van de onroerende scene's over mijn wangen.
9 uit 10 sterren van mijn kant
Wederom 1 van de juweeltjes uit de stallen van Pixar
(wat ben ik blij dat Pixar het project terug heeft genomen van Disney....)![]()
euhm...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Afgelopen zaterdag geweest in Pathe Eindhoven, idioot dat je een euro betaald voor die brilletjes.
Bij een volgende film met Real 3D moet je gewoon weer een nieuwe kopen...
De film zelf was echt gaaf... begin moest ik er even inkomen, kwam voor mij gevoel traag opgang, maar dat werd snel goed gemaakt toen het verhaal begon te lopen.
De tranen rolden van zowel het lachen als van de onroerende scene's over mijn wangen.
9 uit 10 sterren van mijn kant
Wederom 1 van de juweeltjes uit de stallen van Pixar
(wat ben ik blij dat Pixar het project terug heeft genomen van Disney....)
pixar is van disney...
disney heeft (afaik) nooit plannen gehad ZELF TS3 te maken, maar het gewoon uit te besteden aan pixar
en wat betreft die brillen: nee je hoeft maar 1x een bril te kopen, daarna krijg je een euro korting...![]()
Nou wel dus. Disney was zelf al met TS3 begonnen, maar toen Disney Pixar kocht hebben ze het weer overgenomen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef mschol het volgende:
disney heeft (afaik) nooit plannen gehad ZELF TS3 te maken, maar het gewoon uit te besteden aan pixarIk ga naar huis.![]()
Eergisteren gezien, these are my 2 cents:
Toy Story 3
Vijftien jaar nadat held John Lasseter de (animatie)film wereld revolutioneerde met Toy Story, `s werelds eerste volledig met de computer gemaakte animatie film, is er nu het laatste deel in de trilogie.
Woody, Buzz, Mr. en Mrs. Potato Head en alle ander speelgoed raken bij "hun" Andy steeds meer in de vergetelheid nu hij naar College gaat. Hij ruimt z`n kamer op en wil, op Woody na, z`n speelgoed op zolder in z`n ouderlijk huis bewaren. Dat gaat niet zoals gepland. Per ongeluk komen de toys in de auto van Andy`s ma terecht en worden ze gedoneerd aan een kinderdagverblijf. Blij als ze in eerste instantie zijn dat ze op een plaats terecht zijn gekomen waar er weer met ze gespeeld wordt, komen ze erachter dat het dagverblijf wordt geleid door de dictatoriale teddy beer Lots O` Huggin`bear...
Vaak, heel vaak, zien we dat de films in een trilogie in kwaliteit afneemt naarmate die trilogie vordert. Het kwam niet vaak voor dat het tweede deel al beter was dan het origineel (met uitzondering van bv. The Godfather II en The Empire Strikes Back). Nog minder vaak komt het voor dat het derde deel en laatste deel van de trilogie het beste deel uit de reeks. Die uitzonderlijke status valt Toy Story 3 wel ten deel. Het vorige deel mocht dan misschien grappiger zijn, dit derde deel is zonder twijfel het kwalitatief beste deel uit de gehele trilogie. Donkerder van toon en met meer diepgang bevat deel 3 ook meer emotie,iets dat een goed gebalanceerde mix vormt met de humor. Wederom presteert Pixar `t om een film te maken die zowel voor kids als voor volwassenen een interessante film te produceren.
Goed voorbeeld daarvan is Big Baby: een personage dat tegelijkertijd eng en freaky is maar door kinderen ook makkelijk als "gewoon een lieve pop" gezien kan worden.
De emoties die dit deel ken merken zitten `m vooral in het laatste stuk. Het al zoveel geroemde einde is niets minder dan prachtig. Hartverscheurend mooi, een echte tranentrekkende scene waarbij het publiek met een brok in de keel kijkt naar hoe regisseur de emotie niet overdrijft of cheesy maakt maar oprecht en goed gedoseerd laat overkomen. Wanneer je zelfs bij het speelgoed enige vorm van emotie in de ogen ziet, weet je als regisseur dat je geramd zit.
Vooraf mocht er dan bij menigeen (waaronder ondergetekende) twijfel bestaan over de nood en de kans van slagen van een derde Toy Story, 11 jaar na het tweede deel, na afloop hebben Lee Unkrich en z`n team van genieën bij Pixar al die twijfel weg genomen.
Toy Story 3 is zonder twijfel het beste deel uit de trilogie en een perfect van een revolutionaire reeks films.
9,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik quotequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm...
pixar is van disney...
disney heeft (afaik) nooit plannen gehad ZELF TS3 te maken, maar het gewoon uit te besteden aan pixar
en wat betreft die brillen: nee je hoeft maar 1x een bril te kopen, daarna krijg je een euro korting...quote:Originally, a sequel was planned when it seemed that Disney and PIXAR would split over creative differences in 2004-2005. Disney started up an animation division titled 'Circle 7,' which would have been in charge of churning out sequels for PIXAR films that would not involve the original creators at PIXAR. Entertainment Weekly published an article that said the original plot for Toy Story 3 was going to be about Buzz Lightyear having a defect. Buzz would then be shipped to Taiwan to be fixed, but the other toys find out that the toy company is just replacing the broken Buzz toys with new ones, so they ship themselves to Taiwan to rescue him. This script had to be canned when PIXAR and Disney made amends. Part of their agreement was not to further develop projects that had been planned during their fallout.
http://www.imdb.com/title/tt0435761/trivia![]()
Nou, dat gaat dus niet doorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Als het goed is ga ik donderdag naar de OV 3D versie. Volgende week nog een keer proberen.
![]()
Ik ben net terug, prachtfilm! Alleen het 3D heeft niet echt een meerwaarde, eerlijk gezegd. Het ziet er hip uit hoor, maar na een tijdje vergeet je dat het er is. Eigenlijk net alsof je naar een zwart-witfilm kijkt: na een paar minuten weet je niet meer beter en heeft het zwart-wit of 3D geen enkele invloed meer op de ervaring.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Nou, dat gaat dus niet door. Volgende week nog een keer proberen.
Los daarvan is TS3 wel gewoon briljant, de beste uit de reeks wat mij betreft.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Ah zo, ik was al in verwarring over het artikel in het Jetix magazine (ja toen las ik die nog) jaren en jaren geleden (over TS 3 plannen van Disney)...
Ben ik even blij dat ze het verhaal hebben vervangen door de TS3 van nu want Buzz die dit keer weggehaald wordt ipv Woody is net zo'n slap verhaal als met Home Alone 2![]()
Wij gaan vanavond naar 3d in Amersfoort omdat ze bij ons in de buurt alleen NL draaiden. Ik hoop dat ik niet veel last krijg van de 3d effecten..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: