SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Dat vieze geflirt hier.Ik ontving niet meer dan hoi hoe gaat het in mijn dm, dus valt wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meesterflirt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ontving niet meer dan hoi hoe gaat het in mijn dm, dus valt wel mee hoor
Wel daten en bang zijn om met een onbekende fokker af te sprekenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha heb het al te druk met daten buiten fok op moment
FOK!kers daten toch sowieso niet buiten hun eigen soort?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel daten en bang zijn om met een onbekende fokker af te spreken
uhm neej hoor, maar hier op fok, zitten we alleen te fokken. Niet serieus bezig met flirten (of ik ben blindquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel daten en bang zijn om met een onbekende fokker af te spreken
Dat laatste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm neej hoor, maar hier op fok, zitten we alleen te fokken. Niet serieus bezig met flirten (of ik ben blind)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat is dyslexie, niet zo onaardig doen
Wat spelde ik fout danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat is dyslexie, niet zo onaardig doen
ps. Ik vermoed dat hij bedoeld dat ik gewoon blind ben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
ps. Ik vermoed dat hij bedoeld dat ik gewoon blind ben..
Ik weet dat het bijna vijf uur is, laat maarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
wat heeft dat dan met dyslectie te maken
hmm oke, naja ik ben der vandoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet dat het bijna vijf uur is, laat maar
Mwehehe daar fiets ik zo langs. Even biertje aan de bar doen daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
hmm oke, naja ik ben der vandoorrichting bress,. beetje sporten
Think different.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
FOK!kers daten toch sowieso niet buiten hun eigen soort?
Ik woon niet bij jullie, daarbij heeft amangold dinges niet gereageerd op mijn laatste dmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef JDude het volgende:
Hup vlaggendude, op naar de sportschool.
ou hen kost het toch 3.60 ofzo. Straks misschien dagelijks weer, vandaar mijn ''coming back ''.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:48 schreef JDude het volgende:
Oosterhout-Breda is niet echt een wereldreis hm.
En vroeger waren er niet eens DMs.
Haha mij vast niet gezien XD ik zit gewoon in de fitniszaal dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwehehe daar fiets ik zo langs. Even biertje aan de bar doen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |