oke dankjequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:33 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik werk in het Amphia en voor zover ik weet werken ze daar niet meer mee hoor die kaartjes. Alles is tegenwoordig digitaal
Ben je al bij de kerstoutlet geweest?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef AMangold het volgende:
Vandaag voor het eerst bij de intratuin geweest, pff ik kon de uitgang gewoon niet meer vinden :S hoezo onduidelijk ;p
oriëntatieprobleem?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef AMangold het volgende:
Vandaag voor het eerst bij de intratuin geweest, pff ik kon de uitgang gewoon niet meer vinden :S hoezo onduidelijk ;p
meestal bij een supermarkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef Miniem het volgende:
Waar doen de meeste hier hun boodschappen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef JDude het volgende:
Pro-tip: een halte vóór het station instappen ipv er na.
Grapjas.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
meestal bij een supermarkt.
Jumbo Tuinzigtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef Miniem het volgende:
quote:
nee daar blijkbaaar niet :S op en duur maar bij de draaimolen (die midden in de winkel staat, wtf?)quote:
kerstoutlet van ?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ben je al bij de kerstoutlet geweest?
Aldi en Jumboquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef Miniem het volgende:
Normaal niet, maar als bij die winkel brand uitbreekt, geen idee waar ik de nooduitgang vind XDquote:
heb je gezien waar de vijverspullen staan? daar kan je in het water duiken in het geval van nood.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als bij die winkel brand uitbreekt, geen idee waar ik de nooduitgang vind XD
Niet gezien, ik voelde me ook echt niet thuis in de winkelquote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je gezien waar de vijverspullen staan? daar kan je in het water duiken in het geval van nood.
Hulstquote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niet gezien, ik voelde me ook echt niet thuis in de winkelIntratuin Hulst is stukken beter XD
haha ja het gaat alleen om de intratuin, voor de rest is breda topquote:
Ik kom er zo min mogelijk. Kunstplanten ftw.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha ja het gaat alleen om de intratuin, voor de rest is breda top
maar die winkel heeft drastisch een nieuwe infrastructuur nodig
Ze hebben dacht ik te lezen anders wel een.prijs verdiendquote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha ja het gaat alleen om de intratuin, voor de rest is breda top
maar die winkel heeft drastisch een nieuwe infrastructuur nodig
ik wou een klein kerstboompje :$quote:Op woensdag 13 november 2013 23:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik kom er zo min mogelijk. Kunstplanten ftw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |