Nah...haalt het niet bij onderstaande versie.quote:
Die afbeelding hierboven was toen ze in die special Elvis eerde met onderstaand nummer.quote:
1968quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Treehut362 op 06-06-2014 20:39:08 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef Disana het volgende:
Kwam net toevallig deze tegen; een jaartje te vroeg, maar ach. Hoop niet dat ie al is gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik zag het en kreeg meteen zo'n jeugdsentimentgevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik zag het en kreeg meteen zo'n jeugdsentimentgevoel
Oké, even verder kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben we allemaal wel eens![]()
Misschien ipv : Het ultieme jaren 70-muziek-topic
Het ultieme 40+ muziek-topic, voor mooie ouwe muziek
Deze vond ik altijd zo leuk...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:36 schreef chufi het volgende:
Not a 1 single luck , maybe a decade ... Nice
one kind of a song iddquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Je wordt gemist in de SC![]()
Niemand weet of je in Spanje zit
Julio is save mode idd... Wist je dat ie meestal met slechts de rechtse kant van zn gezicht te zien is, vanwege een litteken .quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef FANN het volgende:
Ik ken niet zoveel Spaanse zangers, deze ken ik in elk geval wel.
Eigenlijk een beetje een slijmerd![]()
Nee wist ik niet..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef chufi het volgende:
Wist je dat ie meestal met slechts de rechtse kant van zn gezicht te zien is, vanwege een litteken .
ah..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef chufi het volgende:
Helaas kreeg ie een fataal auto-ongeluk op weg naar Madrid voor ondertekening van zn nieuw contract ...
Ziets heeft Barbara Streisand ook, geen litteken maar iets met haar neus geloof ik,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat of stond contractueel vast gelegd in zn contracten .. ivm met eventuele opnames / fotos
Een neus is wat moeilijker af te schermen .. O f je moet met je rug naar de camera gaan staanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziets heeft Barbara Streisand ook, geen litteken maar iets met haar neus geloof ik,
ooit ergens gelezen hoor, weet niet of het waar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |