De buurjongen had twee katten en die sprongen gewoon op de reling, dus ik ben bang dat dat niet helptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Met gaas een beetje dicht maken zou kunnen?
Cavia(s)?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Een kat zou ik wel leuk vinden, maar ik weet niet waar ik de kattenbak en eten neer zou moeten zetten. Is niet echt een plek voor. Halletje is heel klein, daar kan het sowieso niet. Balkon, tja dan springt hij misschien naar beneden. Keuken is ook te klein.
Hamsters zijn ook wel grappig.quote:
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een hondde liefste van de wereld
Wij hadden ook altijd cavia's. Die waren lievvvv.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Een cavia is wel leuk jaZo een hokje kan ik eventueel in de computerkamer wel ergens kwijt.
Hij sprong ook altijd op je schoot en zo, heel aanhankelijk beestje. Ik moest best huilen toen hij dood gingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat verdrietig van je konijn Karinahij ziet er lief uit
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij sprong ook altijd op je schoot en zo, heel aanhankelijk beestje. Ik moest best huilen toen hij dood ging![]()
Ander verhaaltje over konijnen: mijn zus had er vroeger 2 en de dierenwinkel had haar bezworen dat het 2 vrouwtjes waren, je raadt het al, niet dus .... op een dag lagen er allemaal kleine konijntjes in het hokGrappige was ook dat het een heel groot konijn was en een kleintje. Dat kleintje was het mannetje
Paar jaar terug. Toen woonde ik nog samen, mijn toenmalige vriend heeft hem toen ergens begraven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe lang geleden is je konijn overleden karina?
Ik hoop dat het antwoord niet 'de dag voor kerst' is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe lang geleden is je konijn overleden karina?
Ze zien er zo schattig uit, vooral die met lange haren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
Cavias kunnen echt helemaal niks, dat zit maar een beetje de hele dag in het midden van zo'n bak.
Ahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij sprong ook altijd op je schoot en zo, heel aanhankelijk beestje. Ik moest best huilen toen hij dood ging![]()
Ander verhaaltje over konijnen: mijn zus had er vroeger 2 en de dierenwinkel had haar bezworen dat het 2 vrouwtjes waren, je raadt het al, niet dus .... op een dag lagen er allemaal kleine konijntjes in het hokGrappige was ook dat het een heel groot konijn was en een kleintje. Dat kleintje was het mannetje
We weten niet precies wat voor ras, hij komt uit het asiel. De moeder was iig een labrador, en daar heeft hij zelf ook veel van weg. Zal eens even een fotootje spammen.quote:
Ik had er eentje die echt heel groot was geworden, met van die hele lange harenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zien er zo schattig uit, vooral die met lange haren.
Of een hamstertje, ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |