Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die zaagjes zijn toch simpel te vervangen?
Is een heel simpel systeem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop hetHopelijk heeft hij ze nog op voorraad hier.
Ik heb niet eens gezaagd! Ik zette hem alleen aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is een heel simpel systeem.![]()
Oh en niet 'duwen' maar de zaag het werk laten doen die vreet zich er zelf wel doorheen en scheelt je zaagjes fixen
Dan zou ik zo ver mogelijk uit de buurt van dat ding blijven voordat je een arm mist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gezaagd! Ik zette hem alleen aan
Het is zoquote:
Ik heb vorige winter ook al niet gezaagd omdat ik het eng vond maar we hebben nu een vet makkelijk zaag dus moet ik het ook kunnen/durvenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan zou ik zo ver mogelijk uit de buurt van dat ding blijven voordat je een arm mist.
Zolang je dat ding van je af beweegt kan er niet zoveel fout gaan, niet wrikken of wringen gewoon rechtuit. Eventueel vingers en andere kostbare ledematen buiten bereik van de bewegende delen houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is zo
[..]
Ik heb vorige winter ook al niet gezaagd omdat ik het eng vond maar we hebben nu een vet makkelijk zaag dus moet ik het ook kunnen/durven
We hebben meerdere zagen. Ook nog een cirkelzaag maar die raak ik niet aanquote:
Ahjoh, die is baas. Gewoon alles shredden met dat ding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben meerdere zagen. Ook nog een cirkelzaag maar die raak ik niet aan
verlengkabel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ahjoh, die is baas. Gewoon alles shredden met dat ding.![]()
![]()
En zodra je er niet bang meer voor bent een verlengkabel van 50 meter halen en je huisgenoten 's nachts de stuipen op het lijf jagen.
Een handcirkel op benzine moet ik nog tegenkomen, accu en stroom is wat de klok slaat. Of wil jij hier je hout mee zagen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verlengkabel?
mot gewun benzien in!
daar moet gewoon benzine in hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een handcirkel op benzine moet ik nog tegenkomen, accu en stroom is wat de klok slaat. Of wil jij hier je hout mee zagen?
[ afbeelding ]
Ik weet dat daar benzine in moet, vandaar mijn vraag ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daar moet gewoon benzine in hoor
nee met zoeen:
[ afbeelding ]
platteland in frankrijk
ja 'bij mij' gaat er allemaal benzine in, alleen in nederland moet er een touwtje aan zodat je niet verdwaald als je hout gaat zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat daar benzine in moet, vandaar mijn vraag ook.![]()
Wat jij post is een kettingzaag of 'knetterbiele' geen cirkelzaag.wel ideaal om huisgenoten mee in de stress te krijgen.
[ afbeelding ]
Dit is wat ik bedoelde en die werken doorgaans op stroom.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja 'bij mij' gaat er allemaal benzine in, alleen in nederland moet er een touwtje aan zodat je niet verdwaald als je hout gaat zoeken
het gaat hier altijd over:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso verdwalen in nederland.![]()
Mja, afhankelijk wat ik ermee wil is het benzine of stroom. Die aspen troep voor in je zaag ruikt altijd zo lekker.![]()
Heerlijk gesprek in de stoners trouwens, keer wat anders dan vrouwen die over chocolade of kleren lullen, of de uns episodes.
so truequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het gaat hier altijd over:
x is dronken
y wilt neuken
z wilt wiet
a probeer een hossel te zetten
b heeft iets gegeten
c is nog steeds niet gestopt met roken
Nee ik vind hem te duur en ik heb al 3 badjassenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Panterbadjas?
[..]
Niet erg lomp, maar lomp erg.
13 euro te duur vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik vind hem te duur en ik heb al 3 badjassen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
x is dronken
y wilt neuken
z wilt wiet
b heeft iets gegeten
Mja, krijg je zonder pub en een zooi toegankelijke stoners (en Vas)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
oh ik ben d vergeten: de paar minderjarigen die niet blowen maar toch gezellig willen doen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
x is dronken
y wilt neuken
z wilt wiet
b heeft iets gegeten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef Sardu het volgende:
Heerlijk gesprek in de stoners trouwens, keer wat anders dan vrouwen die over chocolade of kleren lullen, of de uns episodes.
Mij het grootste gedeelte van de tijd willen missenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, krijg je zonder pub en een zooi toegankelijke stoners (en Vas)
Ik pleit voor strenger deurbeleid
Stoned or gtfo
En e joints draaien. Hoevaak hier wel niet staat 'ik ga een joint draaien/roken'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
oh ik ben d vergeten: de paar minderjarigen die niet blowen maar toch gezellig willen doen
Overbodigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor iets wat totaal overbodig is wel ja
En de mensen die "gestopt" zijn natuurlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Life2.0 het volgende:
*meldtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En de mensen die "gestopt" zijn natuurlijk
For the greater good.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mij het grootste gedeelte van de tijd willen missen
alle kutusers zijn verstrooid over verschillende slowchatsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:30 schreef Life2.0 het volgende:
pub weg is toch gewoon een andere naam or wud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |