quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je muzieksmaak mag ik dan wel weer. Goed zo Uns, ben trots op jequote:
Muziek en acties zijn een grotere reflectie op iemand's persoonlijkheid dan woorden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je muzieksmaak mag ik dan wel weer. Goed zo Uns, ben trots op je
Die hossel-truc is al zo oud... Gewoon doen alsof je dezelfde teringherrie luistert en dan klikt het ineens omdat je dat gemeen hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je muzieksmaak mag ik dan wel weer. Goed zo Uns, ben trots op je
Ik wist niet eens dat ze die muziek luisterdequote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die hossel-truc is al zo oud... Gewoon doen alsof je dezelfde teringherrie luistert en dan klikt het ineens omdat je dat gemeen hebt.
Wtf?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die hossel-truc is al zo oud... Gewoon doen alsof je dezelfde teringherrie luistert en dan klikt het ineens omdat je dat gemeen hebt.
voor je het weet moet je er ook echt naar luisterenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sure, zou ik ook zeggen. Terwijl je al haar last.fm hebt nageplozen om haar favo tracks te achterhalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze die muziek luisterde
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sure, zou ik ook zeggen. Terwijl je al haar last.fm hebt nageplozen om haar favo tracks te achterhalen.
Krijg ik nog wel een kusje?quote:
nee zegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef [urttp://forum.fok.nl/user/profile/317085]Dientje12[/url] het volgende:
Ik hoorde dat
Laat maar
0,0% humorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:48 schreef Snowbells het volgende:
ONZ / wat gebeurt er als je een diamant
Panterbadjas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Tosti eten in mijn badjas terwijl ik over 5 minuten weg moet
Niet erg lomp, maar lomp erg.quote:
Wat heb jij veel pech vandaag zeg nouhouuuuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Echt fuck dit. Wil ik een keer gaan zagen voor de kachels hier.. Breekt de zaag meteen af als ik hem aanzet. Niet mijn schuld maar zo voelt het wel
Nou alleen dit maar vind het wel naar, nu moet ik uit gaan leggen dat ik er niks aan kan doen enzquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat heb jij veel pech vandaag zeg nouhouuuu
is het zon dun streepjeszaagje?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou alleen dit maar vind het wel naar, nu moet ik uit gaan leggen dat ik er niks aan kan doen enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |