Nee , onderschat mij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt kan ik je gerust stellen dat ze vergeleken met mijn hersenspinsels vast heel normaal en onschuldig zijn.
Met welk nummer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
M'n 2e verstandskies is langzaam aan het doorbreken
Ahem... Panter*quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom ook weer eens op TC voor het eerst in drie maanden of zo, zitten Stu en Klojo daar in een tijgerpak.
Oké.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom ook weer eens op TC voor het eerst in drie maanden of zo, zitten Stu en Klojo daar in een tijgerpak.
Oké.
Wtfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Oké.
I know the feelingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Afgelopen anderhalf week meer gedaan met mijn DS dan het hele jaar samen
Doe die van de zeeman, 12,99quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
I guessIk heb een toffe gezien bij de Action die ik nog ga halen
Action 9 euro nog wat en leukerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doe die van de zeeman, 12,99
en in de aanbieding voor 9,99 schijnt
allen was ie vandaag nog 12,99
Oh oh..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, het is tijd voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
Je gaat een klooster in om daar tot bezinning te komen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:29 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, het is tijd voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |