Ik vind t best. Mits meer mensenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
Misschien TC wel [ afbeelding ]? [ afbeelding ]? [ afbeelding ]? [ afbeelding ]?
ik ben er alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind t best. Mits meer mensen
Als je je daar druk om maakt kan ik je gerust stellen dat ze vergeleken met mijn hersenspinsels vast heel normaal en onschuldig zijn.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt kan ik je gerust stellen dat ze vergeleken met mijn hersenspinsels vast heel normaal en onschuldig zijn.
Nee , onderschat mij nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt kan ik je gerust stellen dat ze vergeleken met mijn hersenspinsels vast heel normaal en onschuldig zijn.
Met welk nummer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
M'n 2e verstandskies is langzaam aan het doorbreken
Ahem... Panter*quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom ook weer eens op TC voor het eerst in drie maanden of zo, zitten Stu en Klojo daar in een tijgerpak.
Oké.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom ook weer eens op TC voor het eerst in drie maanden of zo, zitten Stu en Klojo daar in een tijgerpak.
Oké.
Wtfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |