Was even zoeken, maar het staat er toch echt! In de Nederlandse wet is vastgelegd dat airsoftapparaten 6mm BB's moeten gebruiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Airsoft met andere maat dan 6mm heeft nooit bestaan. Dus dan is het geen airsoft.
Heb ik dus ook, als ik de vijand aan de andere kant van het veld zie lopen zonder ze te kunnen raken vind ik er al een heel stuk minder aan...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Leuke van CQB is dat je vrij snel contact hebt. Woodland heeft de charme dat je uitgestrekter kan opereren. Nadeel vind ik wel is dat je soms de vijand ziet maar je weet dat je hem niet kan raken omdat je bb's niet zo ver komen.
Ah oke.. dan hanteren ze in NL een andere benaming voor airsoft... In de rest vd wereld zijn er wel andere kalibers, die gewoon onder de airsoft benaming vallen..quote:Op donderdag 14 november 2013 17:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Airsoft met andere maat dan 6mm heeft nooit bestaan. Dus dan is het geen airsoft.
Jouw beslissingquote:Op donderdag 14 november 2013 17:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
bedankt voor de hulp mod. dan plaats ik wel niets
Haha ja ik ben ook vrij groot dus twijfelde of ik hem wilde hebben maar het is ideaal voor in CQB. Als je bij een hoekje staat kan je je AA gewoon recht houden als bij een M4 je hem naar beneden moet houden omdat anders je loop om het hoekje tevoorschijn komt.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef Zilex het volgende:
Zo'n P90 wil ik ook nog eens als sidearm (ben nogal lang en fors)
Klopt. Het is 1 grote hoaxquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Thaboel het volgende:
Dit moet toch wel een grap zijn hoop ik?
Je was nog niet bekend met dit verschijnsel wat in de rest van de wereld al een behoorlijke periode populair was?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Thaboel het volgende:
Dit moet toch wel een grap zijn hoop ik?
Meer over de plaatsing in een bepaald subforum.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Vortix het volgende:
[..]
Je was nog niet bekend met dit verschijnsel wat in de rest van de wereld al een behoorlijke periode populair was?
Ja daar snapte ik inderdaad ook al geen moer van.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meer over de plaatsing in een bepaald subforum.
Ik zit zonder werk dus het is iets wat (helaas) voorlopig nog niet aan de orde is, maar het is zeker iets voor in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef Vortix het volgende:
Airsoft staat nog best wel in de kinderschoenen in Nederland, dus het beste wat je eens kan doen is op de NABV site rondkijken qua events.
Eentje doet het weer! De piston was met een braampje vastgelopen op de cilinder. Mesje erlangs en klaar. De andere heeft een probleem met de hopup en heb ik onderdelen voor nodig...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Zilex het volgende:
[..]
CQB vind ik meestal leuker dan Woodland, dan moet ik zeker een keertje naar Arnhem. Eerst maar even mn replica's fixxen... Beide G36's hebben plots last van een gearbox lockup...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |