Dan heb je neem ik aan ook in NL gespeeld? Hoe zijn de velden?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef Vortix het volgende:
Hoewel ik Airsoft zeker kan waarderen (speel het spelletje eigenlijk al zolang het legaal is in Nederland) vind ik de plaatsing in DEF ook een beetje apart...
oeeh, een heus FoK! Airsoft Eventquote:Op donderdag 14 november 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
De link met DEF is vrij kort: kleding, uitrusting, tactische manouvres en natuurlijk de levensechte kopieën van de wapens.
En er zijn twee actieve DEF users die graag een potje airsoften.
Kan het Battlefield 4 topic ook hierheen verplaatst worden ?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
De link met DEF is vrij kort: kleding, uitrusting, tactische manouvres en natuurlijk de levensechte kopieën van de wapens.
En er zijn twee actieve DEF users die graag een potje airsoften.
Leuk! Allemaal internetheldenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef Zilex het volgende:
[..]
oeeh, een heus FoK! Airsoft Event
en iedereen metquote:Op donderdag 14 november 2013 15:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Leuk! Allemaal internethelden
Zolang het binnen de policy past ga je je gang maarquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik weet niet of het toegestaan hier is om een foto van je AA te plaatsen?
Hangt ervanaf waar je naar op zoek bent, maar er zitten zeker een aantal leuke tussen. Bunker Hill in Daarle is een aanrader, en als je van CQB houdt zou ik ook eens naar Arnhem/Zutphen gaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef Zilex het volgende:
[..]
Dan heb je neem ik aan ook in NL gespeeld? Hoe zijn de velden?
Maar wat als mijn luchtbuks EN bb's EN pellets kan verschieten..?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Luchtdruk (dus met ijzeren pellets schieten) is wat anders dan airsoft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]Vooral opdonderen dan. Niemand houdt je tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze nog niet gezien, de pellets hebben een hele andere maat dan AirsoftBB'squote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar wat als mijn luchtbuks EN bb's EN pellets kan verschieten..?
Is het dan opeens een airsoftwapen of blijft het een luchtbuks![]()
Uh wat is die policy?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang het binnen de policy past ga je je gang maar
Ja en je denkt toch niet dat ik die helemaal ga doorlezen he. Mag het wel of niet. of met restricties.quote:
Nou ja, dan kom je er ook niet achter of het mag of nietquote:Op donderdag 14 november 2013 17:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en je denkt toch niet dat ik die helemaal ga doorlezen he. Mag het wel of niet. of met restricties.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef Zilex het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien, de pellets hebben een hele andere maat dan AirsoftBB's
Ze zijn er zeker wel.. ik kan zo snel even geen complete buks vinden, maar dit magazijn bijv. is voor beide geschikt: http://www.amazon.com/Ber(...)gazine/dp/B005AZ82V4quote:Op donderdag 14 november 2013 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
bb is 6 mm...pellets zijn kleiner of groter.
bedankt voor de hulp mod. dan plaats ik wel nietsquote:Op donderdag 14 november 2013 17:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dan kom je er ook niet achter of het mag of niet
Hier gaan 4.5mm BB's/pellets in, bij airsoft worden 6mm BB's gebruikt.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn er zeker wel.. ik kan zo snel even geen complete buks vinden, maar dit magazijn bijv. is voor beide geschikt: http://www.amazon.com/Ber(...)gazine/dp/B005AZ82V4
Dat begrijp ik.. maar airsoft met .177 (4.5mm) is niet (meer) toegestaan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:38 schreef Zilex het volgende:
[..]
Hier gaan 4.5mm BB's/pellets in, bij airsoft worden 6mm BB's gebruikt.
CQB vind ik meestal leuker dan Woodland, dan moet ik zeker een keertje naar Arnhem. Eerst maar even mn replica's fixxen... Beide G36's hebben plots last van een gearbox lockup...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:09 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hangt ervanaf waar je naar op zoek bent, maar er zitten zeker een aantal leuke tussen. Bunker Hill in Daarle is een aanrader, en als je van CQB houdt zou ik ook eens naar Arnhem/Zutphen gaan.
Verder is er helaas nog geen echte milsim scene in Nederland aangezien de velden daar veel te klein voor zijn en het spelletje pas in de kinderschoenen staat. Mogelijk dat ik volgend jaar eens naar Engeland ga daarvoor.
Airsoft met andere maat dan 6mm heeft nooit bestaan. Dus dan is het geen airsoft.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.. maar airsoft met .177 (4.5mm) is niet (meer) toegestaan?
(geloof dat die buksen met zo'n bb magazijn, gewoon in NL verkocht werden...)
Leuke van CQB is dat je vrij snel contact hebt. Woodland heeft de charme dat je uitgestrekter kan opereren. Nadeel vind ik wel is dat je soms de vijand ziet maar je weet dat je hem niet kan raken omdat je bb's niet zo ver komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Zilex het volgende:
[..]
CQB vind ik meestal leuker dan Woodland, dan moet ik zeker een keertje naar Arnhem. Eerst maar even mn replica's fixxen... Beide G36's hebben plots last van een gearbox lockup...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |