abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131787512
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_131787545
Chris slaapt van kwart voor 8 tot kwart over 7, maar het gaat maar net. Alleen eerder krijgen we hem niet leuk plat. Nu is het na de thee nog even lezen/muziek luisteren, en dan is het zo half 8.
En uitslapen doet Chris niet aan. Door de weeks moeten we hem soms om kwart over 7 wakker maken, en in het weekend staat hij om 7uur vrolijk naast ons bed :{

Gisteravond hadden we ouderavond, de juffen/meesters gaven lesjes met het montessori materiaal(leuk!). Chris zijn kleuterjuf vroeg of Chris nog eens een ochtend kwam spelen. Dat was wel te regelen, en ze vond het altijd zo gezellig als oud leerlingen langs kwamen. Chris vanmiddag gevraagd, maar hij wil liever werkjes doen, dan in de bouwhoek. Dus ik moet de kleuterjuf maar teleurstellen :P
pi_131788491
hihi...die Chris... liever werkjes doen dan spelen :D

De meiden gaan hier tussen 18.30 en 19.30 naar bed. Dat ligt er helemaal aan hoe laat we eten en of Amber moet trainen.
Als Tess niet mee gaat naar Ambers training ligt ze tussen 18.15 en 18.45. Amber ligt op trainingsdagen tussen 19.45 en 20.00.
In het weekend gaan ze meestal rond 19.00 uur. Tess is redelijk vroeg wakker, meestal rond 6.15. Heel soms is ze wat later wakker maar uitslapen kent ze niet. Amber moet ik op schooldagen om 6.45 wakker maken.

Later naar bed betekent niet later wakker worden. Paar weken geleden lagen zw pas om 21.00 maar Tess was al weer om 7.00 wakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131791781
Max is al vroeg moe, maar gaat meestal als het lukt om half 8 plassen en naar boven. Als ik het dan ruim neem ligt ie om 8u. En als ie eenmaal ligt gaat ie gerust tot 10u lezen :')
Maargoed, vanwege mijn stage die om half 8 begint moet ik met Max al om kwart over 6 de volgende ochtend de fiets op, naar oma, dus dat ging niet echt meer :+

We hebben nu afgesproken dat hij tot half 9 mag lezen, en dan moet gaan slapen :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † woensdag 2 oktober 2013 @ 22:01:46 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131793495
ben ik weer na een lange avond op school wegens profielkeuze en kennismaking mentor.
profielkeuze mogen ze op het ogenblik nog even in mijn pet gooien, daar ga ik me met de informatie die ik vanavond heb gekregen eens flink op inlezen.
de mentor lijkt me een potige tante. ik heb na afloop even met haar gepraat en mijn indruk is dat ze goed geïnformeerd is door de ib-er en ze gaat dit ook doorcommuniceren met de andere leraren van L.
ik heb haar al wel verteld dat L. nogal ontdaan is over dat profielkeuzegedoe. het maakt hem onzeker en onrustig en ik heb gevraagd om dat een beetje in de gaten te houden.
ze gaat het aanpakken, zei ze.

ik heb met L. afgesproken dat hij vanavond om half 9 zou douchen en dan naar bed. misschien nog eventjes in zijn (verplichte) boek lezen en dan slapen. alleen was ik er niet vanavond om er op toe te zien dat het ook daadwerkelijk gebeurde, nou ja morgen beter.
  † In Memoriam † woensdag 2 oktober 2013 @ 22:06:39 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131793866
@ trui: L. had ook heel veel problemen met leren fietsen. hij is zo vaak gevallen met de fiets dat ik stiekem wel eens afgevraagd heb of het ooit wel zou lukken.
het was echt één handeling tegelijk en als er iets anders kwam (remmen, uitkijken, bocht om nou ja noem maar op, dan was het boem en daar lag hij weer. heel frustrerend)
het heeft een tijd geduurd, maar het is uiteindelijk toch goedgekomen.
pi_131794881
Lady klinkt goed, dat ze het gaat aanpakken.

Hier een kleuter, die echt in paniek was vanwege een brand/ ontruimingsoefening, die ze maandag op school hadden. Gisteren heb ik er helemaal niets over gehoord en vandaag wilde meneer niet naar school en eenmal daar rende hij bijna weg omdat hij zo bang was voor een oefening. Vond het echt zielig. En ik heb het ook maar tegen de juf gezegd. Gelukkig ging die hem verzekeren dat er geen oefening zou komen vandaag. En hij huilde echt toen ik weg ging, heb ik al een tijdje niet gehad.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131796130
Ik moet nog even *O* voor Cato met haar knappe prestatie, wauw Trui!!! Leuk zeg!

Over dat fietsen en zwemmen, ik heb volgens mij vorig jaar op een informatie avond een stukje van de vakleerkracht (die ook MRT (motorische remedial teaching)) gevolgt en die vertelde ook iets over een verband met zwemmen. Het ging er geloof ik om dat je bewegingen onafhankelijk van elkaar tegelijkertijd moest kunnen en dat de kinderen die zij zag die daar moeite mee hadden met bv gym, vaak ook met zwemmen daar moeite mee hebben. Dus wat je schrijft daar heeft het dan volgens mij wel mee te maken dat fietsen en zwemmen verhaal (nu gaat ineens dat belletje rinkelen, ik weet alleen niet meer waar ik dat van dat fietsen en zwemmen heb gehoord).

En Groof, wat een goed zwemnieuws *O*!!!
Fake it till you make it...
pi_131799464
Oudste die jongste voorleest voor t slapen O+ O+ O+ aaaahw
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_131802181
O Karin wat moet dat lief zijn O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_131804812
Karin O+ O+ leuk. Hier laatst ook, handig is het ook nog ;)
Fake it till you make it...
pi_131876139
Volgende week afzwemmen! *O*. Proefzwemmen ging super.
pi_131876354
Super!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:24:29 #14
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_131876369
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:13 schreef Luigi het volgende:
Volgende week afzwemmen! *O*. Proefzwemmen ging super.
Ik was het like-knopje aan het zoeken :) |:(
pi_131876431
Ze was al vanaf 6 uur wakker en hyper, vanmiddag is een vriendinnetje komen spelen en die blijft eten... Ik ken een 7 jarige die erg goed gaat slapen vanavond :D.
  † In Memoriam † zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:00:08 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131877133
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef Luigi het volgende:
Ze was al vanaf 6 uur wakker en hyper, vanmiddag is een vriendinnetje komen spelen en die blijft eten... Ik ken een 7 jarige die erg goed gaat slapen vanavond :D.
dat hoop je :+
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:26:43 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_131877813
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef Luigi het volgende:
Of juist niet. Te hyper wil ook wel eens omslaan in slapeloosheid. Maar super dat ze mag afzwemmen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_131878117
Ik ken die kleine oogjes een beetje ;).
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:02:57 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_131878611
Hoe is het gegaan??? Foto's met diploma or it didn;t... ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131879693
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Troel het volgende:
Hoe is het gegaan??? Foto's met diploma or it didn;t... ;)
psst lezen troel ;)
volgende week afzwemmen ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:50:44 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_131879804
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

psst lezen troel ;)
volgende week afzwemmen ;)
Huh, dan snap ik er niets meer van, want YPPY had het over vandaag afzwemmen :D Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:57:56 #22
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_131880012
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Huh, dan snap ik er niets meer van, want YPPY had het over vandaag afzwemmen :D Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan :)
Het was PROEFzwemmen :)
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:59:38 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_131880072
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:57 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Het was PROEFzwemmen :)
Ja, dus ik heb het verkeerd begrepen, want elders las ik wat anders ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:15:37 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_131897250
fijn dat 't goed ging, op naar 't diploma-festijn! ^O^

vandaag zijn we met z'n vieren een stukje gaan fietsen, zo leuk dat dat nu kan. *O* bruggetjes af gaat nog niet helemaal goed (te hard dus geen controle meer, en dan tegen een paaltje aanbotsen, dat werk :o ), maar verder kan ze gewoon echt goed meekomen. en vooral dapper dat ze na zo'n ongelukje toch weer op durft te stappen.
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 6 oktober 2013 @ 13:44:50 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131898274
Knap van haar, Trui, en wat heeft ze het snel onder de knie! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')