Klopt, is 1 vd weinige uitzonderingen omdat BB daar niet aangekocht is geloof ik?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Op de UK Netflix heb je iig ALLE Breaking Bad afleveringen.
Wist niet dat het ZO simpel wasquote:
Ze hebben het gekochtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Klopt, is 1 vd weinige uitzonderingen omdat BB daar niet aangekocht is geloof ik?
quote:Having been bounced around the UK networks for 2 seasons, Netflix picked up the rights to air Breaking Bad in the UK.
Ik bedoel maar!quote:
Dat van de Nederlandse ondertitelingen snap ik wel.. Ik heb dat ook het allerliefst. Dat vind ik juist één van de fijne dingen aan Netflix. Assortiment is idd wel wat matig maar ik ga er vanuit dat als er na een maand meer mensen hebben betaald dat het wel beter wordt. Ik kijk het gewoon 3 of 4 maanden aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omdat ze het alleenn met nl subjes snapt weetjewelll en keiduur en we moeten bezuiniguuhh
Die acht euro split ik met mijn moeder en dan doe ik er voor mezelf nog een unblock-abo bij. Ben ik nog steeds goedkoper uit! Wel zo'n dertig hele eurocenten!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:09 schreef remlof het volgende:
Ik verleng wel, van die 8 euro per maand lig ik niet wakker. Als je twee films on demand kijkt bij KPN of UPC ben je dat ook al kwijt.
Hier was het 17,95 voor HBO of 11,70 voor Netflix icm unblock-us.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die acht euro split ik met mijn moeder en dan doe ik er voor mezelf nog een unblock-abo bij. Ben ik nog steeds goedkoper uit! Wel zo'n dertig hele eurocenten!
(1) Dat het geen creditcard scam is (dat je dus inlogt op iemand anders zijn account)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef chansadres het volgende:
Ik zie op verschillende plaatsen nu gift subscriptions voor een jaar voor zeer weinig geld. Ik las dat enkele zulke codes hebben gekocht maar ik vroeg me af waar ik voor moet oppassen?
The Hobbit?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef maurisioo het volgende:
Weet iemand nog een goede film die te kijken is via de US versie?
Andere landen hebben dat niet?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom alleen de NL Netflix die mijn lijst optie heeft
Soms zie ik het bij de US Netflix op mijn iPad wel verschijnen maar als ik de serie aan mijn lijst toevoeg gebeurt er niks... want er is geen lijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |