Paul en Michielquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef alors het volgende:
Ik vind de muziek bij C&S op @Work na wel het beste van de dag. 3v12 niet meegerekend, want dat boycot ik. Eerste uur is meestal wel het matigste.
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtquote:
Mee eens. Maar ik vind zeker bij @work de keuzes die gemaakt worden extreem veilig, oude Coldplay/Keane plaatjes ed. Dat je C&S waardeert kan ik voorstellen (het is alleen niet mijn muziek, maar ze draaien iig opvallend) maar @work niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtGelukkig doet hij over 3 maanden een programma met betere muziek.
Tweede nummer is wel lekker ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sexion d'Assaut (waar hij dus in zit) is ook een topgroep, moet je dat maar eens luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef alors het volgende:
[..]
Tweede nummer is wel lekker ja.
Die eerste is niet echt MB-proofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook wel een hit geweest, 2010 of 2011 al.
Dat was leuk zo'n 20 jaar geleden. Nu niet meer.quote:
Ja want seks is niet viesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we ook overslaan hoor...
Dat wordt op armlengte afstand blijven dan...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja want seks is niet vies![]()
Intimiteit
Of een armlengte...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt op armlengte afstand blijven dan...
Zaterdag op tv bij Live Requestquote:
he wat jammer! dan zit ik net in een kroeg een pubquiz te winnen....quote:
Rond 23.30u?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he wat jammer! dan zit ik net in een kroeg een pubquiz te winnen....
ownee, dan heb ik al gewonnen en ben ik op of op weg naar het stationquote:
Auwh! Dat wordt iemand vragen om een massage.quote:
Als je het dan toch aanbiedt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auwh! Dat wordt iemand vragen om een massage.
Watdefuck heb je gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar even zonder gekkigheid, dat was geen fijne klap. Mijn rug kan echt niet goed tegen botsingen..
Alleen als je daarna ook mijn rug en nek doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het dan toch aanbiedt...
Ik remde en toen klapte iemand bovenop me.quote:
Met de fiets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik remde en toen klapte iemand bovenop me.
Je nekt ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen als je daarna ook mijn rug en nekt doet.
Ja.quote:
Typo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je nekt ja.
Maar dat zal ik dan doen, ik heb alles over voor minder rugpijn.
Ja, ze staan hier 2 tuinen verderop steigers te plaatsen. En dat doen ze niet al te zachtjes helaas.quote:
Was die andere blind ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Lek bandje nu ook, dat was alle schade aan mijn fiets gelukkig.
Nja het was heuvelaf, maar ik remde voor een kuiltje. Hij zat gewoon te dicht achter me denk ik.quote:
Ah gezellig bouwlui. Ze zouden die werktijden moeten aanpassen, niet om 7 uur beginnen maar om 8 uur scheelt een boel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ze staan hier 2 tuinen verderop steigers te plaatsen. En dat doen ze niet al te zachtjes helaas.
Matige actie van hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja het was heuvelaf, maar ik remde voor een kuiltje. Hij zat gewoon te dicht achter me denk ik.
Mja, nu valt het nog mee. Toen ze steigers gingen plaatsen aan de andere kant, moesten ze over een stukje met grindtegels. Daar sleepten ze de steigerpalen en -platen overheen. Dat is pas een klotegeluidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah gezellig bouwlui. Ze zouden die werktijden moeten aanpassen, niet om 7 uur beginnen maar om 8 uur scheelt een boel.
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.quote:
Je fiets vergelijken met een F1 wagenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.
Illustratie van het Coulthardje:
0:30
Verwachte reacties: F1
Regende het vanochtend waardoor hij je niet zag?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.
Illustratie van het Coulthardje:
0:30
Verwachte reacties: F1
Subtiel verschil.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regende het vanochtend waardoor hij je niet zag?
3FM is ook niet veel beter. Anouk, Daft Punk en John Mayer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
SkyRadio kan kiezen tussen Cryin' en Crazy.
Draaien ze Crazy.
dank voor de waarschuwing, dan schakel ik nog niet naar 3!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3FM is ook niet veel beter. Anouk, Daft Punk en John Mayer.
Is al afgelopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, dan schakel ik nog niet naar 3!
Nieuwe Keane?quote:
Overmorgen heeft Sky m ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Die nieuwe plaat van Keane was wel weer dramatisch
Zelfs mijn moeder, die Keane liefhebber is, werd er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Die nieuwe plaat van Keane was wel weer dramatisch
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Facebookwicht, gooi jezelf weg.
Gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even weghalen jongens. Ik heb meelezers. Muisje, Alors.
Doe gewoon niet posten dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even weghalen jongens. Ik heb meelezers. Muisje, Alors.
Ja ik hoopte gewoon DMmetjes te krijgen enzo. Kan toch niet werken met al dat kanjergezeik.quote:
^^quote:
Jij zit toch in de FB-groep? Lees mijn status maar even door.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zit toch in de FB-groep? Lees mijn status maar even door.
Zit jij niet in de feestboek groep? Want het hele verhaal is wel wat groot voor DMquote:
Jammer dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij niet in de feestboek groep? Want het hele verhaal is wel wat groot voor DM
Nope.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit jij niet in de feestboek groep? Want het hele verhaal is wel wat groot voor DM
This is Madness.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja de muziek zuigt vandaag flink.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze dag is officieel razende apenaids.
En hij is nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze dag is officieel razende apenaids.
Ja, dus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef alors het volgende:
Thursday 03-10-2013 11:36 Jeugd Van Tegenwoordig Sterrenstof
Thursday 03-10-2013 04:17 De Jeugd Van Tegenwoordig Het Mysterie Van De Koude Schouder
Thursday 03-10-2013 01:20 De Jeugd Van Tegenwoordig Een Barkie
Wednesday 02-10-2013 23:44 De Jeugd Van Tegenwoordig De Toneelacademie
Wednesday 02-10-2013 16:50 Jeugd Van Tegenwoordig Sterrenstof
Wednesday 02-10-2013 10:48 Jeugd Van Tegenwoordig Get Spanish
Wednesday 02-10-2013 08:30 De Jeugd Van Tegenwoordig Heb Je Even Voor Mij - Live @ Giel 17-06-11
Wednesday 02-10-2013 02:26 De Jeugd Van Tegenwoordig Bewuste Sabotage
Tuesday 01-10-2013 22:36 De Jeugd Van Tegenwoordig Bewuste Sabotage
Tuesday 01-10-2013 16:52 De Jeugd Van Tegenwoordig Een Barkie
Tuesday 01-10-2013 04:21 De Jeugd Van Tegenwoordig Op Een Seksuele Wijze
Tuesday 01-10-2013 01:23 Jeugd Van Tegenwoordig De Formule
Monday 30-09-2013 22:38 De Jeugd Van Tegenwoordig Op Een Seksuele Wijze
Monday 30-09-2013 19:37 Jeugd Van Tegenwoordig Sterrenstof
Monday 30-09-2013 16:52 Jeugd Van Tegenwoordig Get Spanish
Saturday 28-09-2013 23:29 De Jeugd Van Tegenwoordig Een Barkie
Saturday 28-09-2013 21:28 Jeugd Van Tegenwoordig De Formule
Saturday 28-09-2013 14:49 Jeugd Van Tegenwoordig Datvindjeleukhe
Saturday 28-09-2013 09:15 De Jeugd Van Tegenwoordig Hollereer
Saturday 28-09-2013 03:17 Jeugd Van Tegenwoordig De Formule
Ja, natuurlijk is dat vrij overdreven.quote:
hi ha ho.quote:
oude nummers zijn wel bazig.quote:
Ligt aan mij grgrquote:
Positief nieuws mag alleen op vrijdag om 17.30 bij Coen en Sander.quote:
Inderdaad, tis gewoon een kutnummerquote:
Die solo is baasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, tis gewoon een kutnummer
Watte?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond cream wel leuk hoor...
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond cream wel leuk hoor...
Timur Perlin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft dit losgelaten op de radio?
Het is toch het 3fm topic? Dan gaat het toch over muziek?quote:
Den Haagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
Owja, ik heb zaterdag een sollicitatie. Fucking handig in Den Haag ook nog
Ik vind dat Creed best aardige nummers heeft gemaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef alors het volgende:
SC houdt wel van mannen die klinken alsof ze moeten poepen.
Of over naaien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch het 3fm topic? Dan gaat het toch over muziek?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch het 3fm topic? Dan gaat het toch over muziek?
Afzeggen en werkloos blijven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
Owja, ik heb zaterdag een sollicitatie. Fucking handig in Den Haag ook nog
Ik ken wel goeie naaimuziekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]Jij naait muziek?
Gooi jezelf weg.
Ik kan 101.6 ten zeerste aanraden.quote:
Goed planquote:
Ik vind een solicitatiegesprek op zaterdag wel een beetje raar.quote:
De sollicitatie is in DH, werkplek is Rotterdam. Logica is ver te zoeken.quote:
Niet iedereen is ambtenaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind een solicitatiegesprek op zaterdag wel een beetje raar.
Het is een baan in een winkel. Ik denk dat zaterdag de meeste 'weekendhulpen' het makkelijkst oproepbaar zijn voor een gesprekje.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind een solicitatiegesprek op zaterdag wel een beetje raar.
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een baan in een winkel. Ik denk dat zaterdag de meeste 'weekendhulpen' het makkelijkst oproepbaar zijn voor een gesprekje.
Nee, met de trein.quote:
Die hoor ik nu al voor de 3e keer in 3 uur.quote:
Meid, het is wat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De sollicitatie is in DH, werkplek is Rotterdam. Logica is ver te zoeken.
Maar ik moet dus zaterdag Rotterdam - Den Haag, Den Haag - Utrecht, Utrecht - Rotterdam treinen.
Ik weet hetquote:
Vroeger sopte ik er wel hard op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging foto's zoeken van Craig David, maar ik krijg zowat een hartaanval. Wat is die lelijk gespierd geworden zeg.
Te gespierd denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging foto's zoeken van Craig David, maar ik krijg zowat een hartaanval. Wat is die lelijk gespierd geworden zeg.
Maar bij jou zou Gigantic van de Pixies qua tekst al jaren in je hoofd rondzingen.quote:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Pino112 het volgende:
In de Jay Z-week draaien ze Jay Z amper.
1x Bonnie and Clyde.quote:
Omdat de deur spontaan opengaat natuurlijk, DUH!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe kan hij de invisible man nu binnen zien komen
Dat kan ook het huisspook zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat de deur spontaan opengaat natuurlijk, DUH!![]()
ik voel een luchtgitaar aankomen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe kan hij de invisible man nu binnen zien komen
heerlijk nummer inderdaad!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:46 schreef Bronson het volgende:
Lola Kite. Dat is een bazenplaat.![]()
Waarom ze die nooit megahit hebben gemaakt. Zou veel beter zijn dan Anouk of MM.
RIP.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Op naar de kapper. Volgens mij stond daar de laatste keer dat ik er was Sky op. Of Q.
Topsjow.
Skyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Op naar de kapper. Volgens mij stond daar de laatste keer dat ik er was Sky op. Of Q.
Topsjow.
mijn levens zijn opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega zit al een uur lang te candycrushen
Da's best lang. Of je collega is heel goed en wint steeds of ze heeft veel vrienden die haar steeds levens sturen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's best lang. Of je collega is heel goed en wint steeds of ze heeft veel vrienden die haar steeds levens sturen.
Productief bedrijfje.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ambtenarij.quote:
Zit te CC'en van jullie belastingcenten. De lulquote:
Stelletje anuslikkers.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit te CC'en van jullie belastingcenten. De lul
Hij doet maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit te CC'en van jullie belastingcenten. De lul
Die is nieuw!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rescue van the Feeling? Die ken ik niet.
Hebben die nieuw materiaal ja? Tof. Wel overschat bandje maar wel lekker vrolijk!quote:
quote:
quote:
Neeeeeequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Vleesch
Morgen dierendag, Lara op de BBQ
dat helpt inderdaad erg goed!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu hoor je hem niet zo veel meer idd.
quote:
Wees niet bangquote:
Dat dacht ik ookquote:
je bent niet de enige, dat dat Timur afgelopen weekend ook alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Louise van Jet Rebel doet mij denken aan Louise van Clouseau. Het zal de naam wel zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en sneeuw is koudquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jeugd op 3fm.
Het gras is groen.
Bijna is nog niet helemaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
en dit topic bijna dicht trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |