Paul en Michielquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef alors het volgende:
Ik vind de muziek bij C&S op @Work na wel het beste van de dag. 3v12 niet meegerekend, want dat boycot ik. Eerste uur is meestal wel het matigste.
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtquote:
Mee eens. Maar ik vind zeker bij @work de keuzes die gemaakt worden extreem veilig, oude Coldplay/Keane plaatjes ed. Dat je C&S waardeert kan ik voorstellen (het is alleen niet mijn muziek, maar ze draaien iig opvallend) maar @work niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtGelukkig doet hij over 3 maanden een programma met betere muziek.
Tweede nummer is wel lekker ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sexion d'Assaut (waar hij dus in zit) is ook een topgroep, moet je dat maar eens luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef alors het volgende:
[..]
Tweede nummer is wel lekker ja.
Die eerste is niet echt MB-proofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook wel een hit geweest, 2010 of 2011 al.
Dat was leuk zo'n 20 jaar geleden. Nu niet meer.quote:
Ja want seks is niet viesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we ook overslaan hoor...
Dat wordt op armlengte afstand blijven dan...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja want seks is niet vies![]()
Intimiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |