Paul en Michielquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef alors het volgende:
Ik vind de muziek bij C&S op @Work na wel het beste van de dag. 3v12 niet meegerekend, want dat boycot ik. Eerste uur is meestal wel het matigste.
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtquote:
Mee eens. Maar ik vind zeker bij @work de keuzes die gemaakt worden extreem veilig, oude Coldplay/Keane plaatjes ed. Dat je C&S waardeert kan ik voorstellen (het is alleen niet mijn muziek, maar ze draaien iig opvallend) maar @work niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Paul's freechoices zijn wel prima. Maar het is verder gewoon hitjes op high rotation. Michiel idem, dan vaak met nog wat meer 538 hitjes erbij. Vooral die MT5 is echt een gedrochtGelukkig doet hij over 3 maanden een programma met betere muziek.
Tweede nummer is wel lekker ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sexion d'Assaut (waar hij dus in zit) is ook een topgroep, moet je dat maar eens luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef alors het volgende:
[..]
Tweede nummer is wel lekker ja.
Die eerste is niet echt MB-proofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook wel een hit geweest, 2010 of 2011 al.
Dat was leuk zo'n 20 jaar geleden. Nu niet meer.quote:
Ja want seks is niet viesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we ook overslaan hoor...
Dat wordt op armlengte afstand blijven dan...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja want seks is niet vies![]()
Intimiteit
Of een armlengte...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt op armlengte afstand blijven dan...
Zaterdag op tv bij Live Requestquote:
he wat jammer! dan zit ik net in een kroeg een pubquiz te winnen....quote:
Rond 23.30u?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he wat jammer! dan zit ik net in een kroeg een pubquiz te winnen....
ownee, dan heb ik al gewonnen en ben ik op of op weg naar het stationquote:
Auwh! Dat wordt iemand vragen om een massage.quote:
Als je het dan toch aanbiedt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auwh! Dat wordt iemand vragen om een massage.
Watdefuck heb je gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar even zonder gekkigheid, dat was geen fijne klap. Mijn rug kan echt niet goed tegen botsingen..
Alleen als je daarna ook mijn rug en nek doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het dan toch aanbiedt...
Ik remde en toen klapte iemand bovenop me.quote:
Met de fiets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik remde en toen klapte iemand bovenop me.
Je nekt ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen als je daarna ook mijn rug en nekt doet.
Ja.quote:
Typo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je nekt ja.
Maar dat zal ik dan doen, ik heb alles over voor minder rugpijn.
Ja, ze staan hier 2 tuinen verderop steigers te plaatsen. En dat doen ze niet al te zachtjes helaas.quote:
Was die andere blind ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Lek bandje nu ook, dat was alle schade aan mijn fiets gelukkig.
Nja het was heuvelaf, maar ik remde voor een kuiltje. Hij zat gewoon te dicht achter me denk ik.quote:
Ah gezellig bouwlui. Ze zouden die werktijden moeten aanpassen, niet om 7 uur beginnen maar om 8 uur scheelt een boel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ze staan hier 2 tuinen verderop steigers te plaatsen. En dat doen ze niet al te zachtjes helaas.
Matige actie van hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja het was heuvelaf, maar ik remde voor een kuiltje. Hij zat gewoon te dicht achter me denk ik.
Mja, nu valt het nog mee. Toen ze steigers gingen plaatsen aan de andere kant, moesten ze over een stukje met grindtegels. Daar sleepten ze de steigerpalen en -platen overheen. Dat is pas een klotegeluidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah gezellig bouwlui. Ze zouden die werktijden moeten aanpassen, niet om 7 uur beginnen maar om 8 uur scheelt een boel.
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.quote:
Je fiets vergelijken met een F1 wagenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.
Illustratie van het Coulthardje:
0:30
Verwachte reacties: F1
Regende het vanochtend waardoor hij je niet zag?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik stuurde ook dezelfde kan op als hij volgens mij, het was een Coulthardje dacht ik.
Illustratie van het Coulthardje:
0:30
Verwachte reacties: F1
Subtiel verschil.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Regende het vanochtend waardoor hij je niet zag?
3FM is ook niet veel beter. Anouk, Daft Punk en John Mayer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
SkyRadio kan kiezen tussen Cryin' en Crazy.
Draaien ze Crazy.
dank voor de waarschuwing, dan schakel ik nog niet naar 3!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3FM is ook niet veel beter. Anouk, Daft Punk en John Mayer.
Is al afgelopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, dan schakel ik nog niet naar 3!
Nieuwe Keane?quote:
Overmorgen heeft Sky m ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Die nieuwe plaat van Keane was wel weer dramatisch
Zelfs mijn moeder, die Keane liefhebber is, werd er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
Die nieuwe plaat van Keane was wel weer dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |