sorryquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Eenskijken het volgende:
topickaperik wou er net een aanmaken
!
quote:When you download Pokémon Bank, you can also download the linked application Poké Transporter! When you insert a Pokémon Black Version, Pokémon White Version, Pokémon Black Version 2, or Pokémon White Version 2 Game Card into a Nintendo 3DS system, you'll be able to use Poké Transporter to transfer Pokémon from these games into their own online Boxes. Then, you can easily transfer those Pokémon into Pokémon X and Pokémon Y using Pokémon Bank!
Poké Transporter is a free downloadable application for the Nintendo 3DS system that will be available along with Pokémon Bank. Note that Poké Transporter cannot return Pokémon to Pokémon Black Version, Pokémon White Version, Pokémon Black Version 2, or Pokémon White Version 2 after they have been stored in an online Box.
Note: You may find yourself unable to use Pokémon Bank or Poké Transporter to deposit any Pokémon created illegally by software unauthorized by The Pokémon Company and Nintendo into your online Boxes, or to move these Pokémon between online Boxes.
Nope. Ik begin een tyfushekel te krijgen aan die megalutions.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens vinden jullie dat gedrocht echt mooi?
Hij is super. X wordt van mij. <3 Maar dat had ik al besloten toen xe net waren aangekondigd. Want Kingdom hearts.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Mooi niet maar het is een dragontype eindelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef Faux. het volgende:
Hij heeft een ander kleurtje, waardoor iedereen de game nu weer gaat kopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Viro het volgende:
What's the big deal with Mega Charizard? Ik snap het niet
Daar was ik zelf achter gekomen maar naast een ander kleurtje veranderd er niets? Geen hogere/betere stats oid?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft een ander kleurtje, waardoor iedereen de game nu weer gaat kopen
Hij zal ongetwijfeld beter zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar was ik zelf achter gekomen maar naast een ander kleurtje veranderd er niets? Geen hogere/betere stats oid?
Mega Charizard Xquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef Viro het volgende:
What's the big deal with Mega Charizard? Ik snap het niet
het zijn tijdelijke vormen he. Denk aan Digimon, die zijn ook ''tijdelijk''.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:01 schreef Eenskijken het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van super evoluties.. maar ik ben wel oldskool. eens kijken of het uberhaupt werkt..
Oh wauw, ze krijgen een tijdelijke stats boost. Fucking doopity woohoo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mega Charizard X
US Name: Mega Charizard X
Jp. Name: Mega Lizardon X
Type: Fire/Dragon
Classification: Flame Pokémon
Height: 5'07"
Weight: 243.6lbs
Ability: Tough Claws
First Appearance: Pokémon X & Y
Details:
This Pokémon was revealed during the airing of the special episode Pokémon Origins. This Mega Evolution is exclusive to the game Pokémon X and has an increased Attack stat.
http://www.serebii.net/xy/megaevolutions.shtml
Voor de singleplayer maakt het ook geen reet uit eigenlijk. ik neem aan dat ze het puur voor het competitieve aspect hebben gedaan.. maar toch pak je alle pokemon fans ermee. Eigenlijk een hele vreemde keuze.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh wauw, ze krijgen een tijdelijke stats boost. Fucking doopity woohoo.![]()
![]()
Ik snap het heisa rondom de evolutie niet. Als het permanent was dan had ik het kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Voor de singleplayer maakt het ook geen reet uit eigenlijk. ik neem aan dat ze het puur voor het competitieve aspect hebben gedaan.. maar toch pak je alle pokemon fans ermee. Eigenlijk een hele vreemde keuze.
als die er komen.. misschien zijn sommige vormen gewoon 2 versies van gemaakt en de rest niet..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Sjiznit het volgende:
Hmm, dan ben ik benieuwd wat mega Blastoise X wordt. Was van plan X te kopen ook want die Xerneas is toffer dan die vogel. Vind die blauwe Charizard ook wel leuker dan de Y versie. Plus ik hoop dat ze snel de 3e evo van de starters laten zien. Dan weet ik of ik een gras of vuur starter neem.
Nou, wilde eerst voor Fennekin gaan. Had de hoop dattie meer op Arcinine ging lijken dan op een Gardevoir. Pech dus. Nu maar hopen dat de gras pokemon een betere 2e evo heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Mega Charizard X.
[ afbeelding ]
Hebben jullie de tweede evolutie van Fennekin al gezien trouwens? Het is een Fire/Psychic voor de verandering, maar de reacties zijn tot nu toe niet positief.Hier is een filmpje:
Het lijkt wel een mix tussen Fennekin en Gothitelle.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Mega Charizard X.
[ afbeelding ]
Hebben jullie de tweede evolutie van Fennekin al gezien trouwens? Het is een Fire/Psychic voor de verandering, maar de reacties zijn tot nu toe niet positief.Hier is een filmpje:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef Hermanna het volgende:
http://imgur.com/a/84hes Pokemon X/Y is in sommige plekken al eerder verkocht dus alle info zal snel uitlekken.
Eindelijk een Flying/Fighting Pokémon.quote:Hawlucha is a Flying/Fighting-type Pokemon that can learn a new Fighting-type attack called Flying Press.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dugtrio. Magneton. Dodrio. Je commentaar was?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bellsprout.Weezing.
Diglett.
![]()
Niet alle gen 1 Pokémon zien er mooi of cool uit.
Je kan ook gewoon pre-order doen hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga dus special voor Pokemon Y zaterdag 12 october vroeg mijn bed uit om de lokale bartsmit/intertoys af te gaan. Wat ik in al jaren niet heb gedaan, vroeg opstaan op een zaterdag.
HEBBENHEBBENHEBBEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fennekin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Froakie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info hier: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688723Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Eerste reactie is dat ziet er toch niet uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De laatste evolutie van Chespin ziet er beter uit dan zijn middelste evolutie, maar dat was ook niet zo moeilijk.
De laatste evolutie van Fennekin is echt een gemiste kans. Fennekin had zo'n goed design en de laatste evolutie is toch een stuk minder.
De laatste evolutie van Froakie ziet er wel aardig uit.
Maar ik hoop toch dat het photoshops zijn.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik ben zelf ook niet zo weg van deze starters. Ik denk dat ik voor Froakie ga en als die me niet bevalt, dan kan ik 'm nog altijd boxen en verdergaan met Bulbasaur/Charmander/Squirtle als "officiële" starter.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Misschien hebben ze dat bewust gedaan, om zihzelf in te dekken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 05:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo weg van deze starters. Ik denk dat ik voor Froakie ga en als die me niet bevalt, dan kan ik 'm nog altijd boxen en verdergaan met Bulbasaur/Charmander/Squirtle als "officiële" starter.
Ik denk dat ik Froakie en Charmander kies. die charizard X ziet er zo goed uit.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 07:57:02 ]![]()
Nou, Chespin wordt het dus niet. Hij en Quilladin waren wel tof, dit valt dan weer tegen (wat dat betreft is het ook wel weer jammer dat je pokemon niet zo sterk worden als je ze niet evolueerd anders kon ik Fennekin beter Fennekin laten). Misschien dan toch maar Fennekin. Die final evo is toch wel leuker aan het worden al had ik hem liever meer Arcaninish gehad. Plus fire/psychic is wel een lekkere combo.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:15 schreef Rikketik het volgende:
Oké dan, de laatste evoluties van alle starters op een rijtje. Het kan om fakes gaan (ja, ik ben mezelf aan het indekken hier), maar het ziet er legit uit.
Chespin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fennekin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Froakie:geen fakes. Reviewcopies zijn al uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info hier: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688723er zijn altijd mensen die embargo's negeren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik krijg hem via de brievenbus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga dus special voor Pokemon Y zaterdag 12 october vroeg mijn bed uit om de lokale bartsmit/intertoys af te gaan. Wat ik in al jaren niet heb gedaan, vroeg opstaan op een zaterdag.
HEBBENHEBBENHEBBEN![]()
![]()
Ik wou hem via bol.com bestellen, maar die brengen toch nooit bestellingen rond op een zaterdag?quote:trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Volgens mij wel, want zo'n spel is volgens mij brievenbuspost..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik wou hem via bol.com bestellen, maar die brengen toch nooit bestellingen rond op een zaterdag?HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Toch dan maar Pokemon Y besteld. Die legendary ziet er veeeeul toffer uit.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Die megalutions zijn tijdelijk?Hoe werkt dat dan weer?
Alsof al die evoluties nog niet verwarrend genoeg waren met zo'n hoeveelheid Pokemon.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
gewoon een pokemon die kan megavuleren moet een of ander item vasthebben, daarna moet je als speler iets om hebben ( wat je krijgt denk ik door simpel het verhaal te volgen..) en dan komt het vast te staan ergens tijdens het vechten. en dus verdwijnt het weer als het gevecht voorbij is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
Die megalutions zijn tijdelijk?Hoe werkt dat dan weer?
Alsof al die evoluties nog niet verwarrend genoeg waren met zo'n hoeveelheid Pokemon.
![]()
De starters zijn dus Fire/Psychic, Water/Dark en Grass/Fighting.
Die grasstarter lijkt op Bowser.
De designs vind ik tegenvallen, maar de dual types zijn best goed. Nu de base stats maar afwachten.There's a lesson that you always have to learn
Ben jij nou echt een madame?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De starters zijn dus Fire/Psychic, Water/Dark en Grass/Fighting.
Die grasstarter lijkt op Bowser.
De designs vind ik tegenvallen, maar de dual types zijn best goed. Nu de base stats maar afwachten.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Of ik echt een meisje/vrouw ben? Al mijn hele leven.quote:
There's a lesson that you always have to learn
Dan wil ik tegen je vechtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Of ik echt een meisje/vrouw ben? Al mijn hele leven.Vrouwen kunnen geen Pokemon
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan wil ik tegen je vechtenVrouwen kunnen geen Pokemon
![]()
![]()
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg.
There's a lesson that you always have to learn
settings-> internet config o.i.d > manual configuration, dan simpel de naam van je router/modemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie.![]()
![]()
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg.e vinden, type beveiliging, wifi wachtwoord intypen, en klaar.
http://pokemonshowdown.comquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pfff, ik speelde al Pokémon toen jij nog met blokken speelde, broekie.![]()
![]()
Ik moest alleen eerst even uitvinden hoe ik de WiFi op de Nintendo 3DS aan de praat krijg.
Inmiddels al een hoop pokes gelekt. De laatste zijn twee grass/ghost tegenhangers (pompoen en boomstronk). Ben nog niet echt kapot van de nieuwe maar misschien komt dat nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou je (vrijwel) alle Pokemon kunnen vangen in X en Y? Er zijn natuurlijk een aantal exclusieve en die starters zullen wel niet overal rondlopen, maar hoe zit dat met oude starters en speciale e.d. Kan je straks gewoon een Bulbasaur ergens vangen. Of een Kabuto of Aerodactyl?
Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen.![]()
Volgende week even 3DS + black2 meenemen om ook direct een Shiny Giratina te scoren
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Inmiddels al een hoop pokes gelekt. De laatste zijn twee grass/ghost tegenhangers (pompoen en boomstronk). Ben nog niet echt kapot van de nieuwe maar misschien komt dat nog.zijn dat lle pokemons of de tot nu toe bekende? Dan vnd ik de aantal nieuwe pokemon wel wat uh.. karig. Mega aerodactyll was ook gelekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ik daar een pokemon als sleutelhanger?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 19:46:53 ]![]()
Er zijn sowieso 3 dexen in het begin (coastal, middle en mountain) van elk 150 pokemon dus dat maakt al 450, ik weet niet of er een national dex komt na de e4 waarna je er misschien nog meer kan vangen. Aerodactyl sowieso aangezien hij zo'n megavorm heeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou je (vrijwel) alle Pokemon kunnen vangen in X en Y?
Het plaatje zijn de tot nu toe bekende er is nu ook een ijsblokje gelekt die wel tof is zal zo een plaatje zoeken. Die sleutelhanger vond ik ook heel lame in het begin maar als je zijn dexentry leest dan lees je dat die sleutels geen deel van zijn lichaam zijn maar dat hij ze heeft gevonden dus tsja vooruit.
edit voor ijsblokpoke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, na al die jaren heb ik nog steeds geen idee hoe groot Pokémon nou zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fahrenheit, pounds, feet & inches.
Zou wel nice zijn als je dat zelf in kon stellen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Je schijnt wel zelf je taal te kunnen kiezen (Engels/Frans/Spaans/Italiaans/Duits/Japans/Koreaans).There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ik heb niet in de spoiler gekeken. Maar de final evo van Froakie is awesome. Ik kies Froakie + Charmander. De rest zie ik wel. Morgen maar ff preorderen.![]()
Sowieso die kikker idd. En dan ga ik ook in ieder geval die panda en die geit vangen. Twijfel nog tussen Bulbasaur en Charmander. Zal wel de laatste worden. En dan op een of andere manier via ruilen hopelijk nog wat van die andere starters krijgen. Maar ja, dat zal wel niet lukken, want waarom zou iemand die ruilen
Ik baal er nog meer van dat je waarschijnlijk maar 1 van die twee fossiele dino's kan krijgen. Die wil ik allebei![]()
![]()
Er bestaat zoiets als breeden, hč.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sowieso die kikker idd. En dan ga ik ook in ieder geval die panda en die geit vangen. Twijfel nog tussen Bulbasaur en Charmander. Zal wel de laatste worden. En dan op een of andere manier via ruilen hopelijk nog wat van die andere starters krijgen. Maar ja, dat zal wel niet lukken, want waarom zou iemand die ruilen
Ik baal er nog meer van dat je waarschijnlijk maar 1 van die twee fossiele dino's kan krijgen. Die wil ik allebeiThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breedingquote:
Het bestaat pas sinds de 2e generatie, dus het zou kunnen dat je het gemist hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Oeh tof, dan is er tegen die tijd vast een lieve FOK!'er die een dino-ei voor mij uit wil poepen. Hopelijk kunnen die fossiele ook eitjes maken.![]()
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Leaked beelden van de overworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_breeding
Het bestaat pas sinds de 2e generatie, dus het zou kunnen dat je het gemist hebt.![]()
![]()
Diagonaal bewegen gaat wennen wordenHet is geel en staat in mijn ondertitel!
Kan aan mij liggen maar ik vind het nergens op slaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/HSOWA
Toch mooi dat het kan."Does my thumb look Spanish?"
--Cat![]()
Care, nu kunnen we iig makkelijk beestjes kweken om met elkaar te ruilen. Die Pokedex moet wel vol natuurlijk![]()
Dat is niet een hele anime. Dat was gewoon een special die een week geleden is uitgezonden. Maar wel tof. Wel grapoig dat oak er anders uit ziet dan in de normale anime.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
Iemand die de anime volgt van Pokémon: Origin (aka Pokémon Red, de game)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is niet een hele anime. Dat was gewoon een special die een week geleden is uitgezonden. Maar wel tof. Wel grapoig dat oak er anders uit ziet dan in de normale anime.
Zelfs de "nickname" hebben ze erin![]()
![]()
ik vind het best jammer maar toch wel chill dat tm's vaker gebruikt kunnen worden sinds black en white...Because you know i'm all about that ass![]()
Dat had ik een tijd geleden al gedaan, maar hij mijn router/beveiliging was niet compatibel met m'n 3DS. Ik heb de beveiliging veranderd van WPA2 naar WEP omdat die wel compatibel zou zijn, maar als ik bij internetinstellingen naar Nintendo Wifi Connection ga, staat er dat mijn beveiliging niet compatibel is met het systeem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
settings-> internet config o.i.d > manual configuration, dan simpel de naam van je router/modeme vinden, type beveiliging, wifi wachtwoord intypen, en klaar.
![]()
Ik heb 2 DS'en, dus ik wel testen of het tóch werkt. Hoe ruil ik tussen Heart Gold en Pearl? Moet ik dan naar het Pokémon Center? En wat moet ik dan aanklikken? Ik heb alleen nog maar geruild met een ruilkabel en met infrarood.En dat je ervoor kunt kiezen dat de datum op de Europese manier wordt weergegeven (06/10/2013 i.p.v. 10/06/2013).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fahrenheit, pounds, feet & inches.
Zou wel nice zijn als je dat zelf in kon stellenFF kijken hoor.quote:There's a lesson that you always have to learn
Die Mega Evolutions blijf ik een mislukte gimmick vinden.
Zo waar.There's a lesson that you always have to learn
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Een fucking sleutelhanger als Pokémon?!!!! Geniaal gewoon!
Klopt ja, ik kan me herinneren dat bij vorige generaties alles binnen een paar dagen wel bekend was nadat de games waren geleaked. Nu hebben ze er wel een dag of vier over gedaan om de Elite Four te bereiken. En met de postgame zijn ze ook nog wel even zoet, denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn![]()
De levels van de pokémon zijn overigens vrij hoog in deze game. De Champion heeft bijvoorbeeld pokémon van level 65 - 70 de eerste keer dat je tegen hem/haar/het vecht. En de derde gym heeft pokémon van level 32. Ter vergelijking: de derde gym in Johto (Whitney) had pokémon van level 18 - 20. Volgens reviews zullen de pokémon tijdens random encounters en van random trainers ook altijd zo rond het level van jouw pokémon zijn. Best prettig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Een sleutelhangerpokémon is zo belachelijk dat het gewoon weer geweldig wordt.
Er zitten veel Pokémon tussen die er niet zo goed uitzien, maar er zitten ook genoeg goede designs tussen.
Ik vind het best knap dat ze, terwijl er al honderden Pokémon bestaan, toch nog met goede designs kunnen komen.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leakers hebben bijna alles ondertussen wel gevonden. Maar het schijnt wel een e-nor-me game te zijn
Wat is dat central/coastal/mountain?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of beter: waarop is die lijst gerangschikt?![]()
Het merendeel van de nieuwe pokemon ziet er gewoon niet uit.
Gelukkig dat er nu met pokebank genoeg oudere Pokemon in omloop zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je hebt drie aparte dexen in dit spel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wat is dat central/coastal/mountain?
Of beter: waarop is die lijst gerangschikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Ik heb een lvl 100 Shiny Linoone die ik ooit ergens in Emerald gevangen heb. met Covet doet ie nog trouw dienst als Item farmer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het merendeel van de nieuwe pokemon ziet er gewoon niet uit.
Gelukkig dat er nu met pokebank genoeg oudere Pokemon in omloop zijn
Mods met een x zijn tof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: