Maar ook daar verdwijnen wel eens auto's uit helaas.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die garages zijn er gewoon hoor. Gisteren heb ik voor Franklin een garage gekocht op Grove Street.
Kan je in rondlopen en je auto's bekijken enz.
Hm, gekocht? Ik heb standaard met elk character een aparte garage. Maar daar kun je niet zelf je auto's parkeren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:45 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die garages zijn er gewoon hoor. Gisteren heb ik voor Franklin een garage gekocht op Grove Street.
Kan je in rondlopen en je auto's bekijken enz.
Misschien een update van de PS3 zelf? Of de Xbox? Geen idee wat je speelt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:55 schreef -Kadesh- het volgende:
A system update is required, go to [settings] - [system update] and preform the update.
Setting zie ik wel staan, maar "system update" niet. Bij settings zie ik:
controls
display
audio
notifications
saving
motion sensor function
In de sub menus zie ik ook geen system update staan.
Help?
Ps3 update idd. Dat is gewoon in het menu te vinden van de playstation (dus niet in het spel)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Misschien een update van de PS3 zelf? Of de Xbox? Geen idee wat je speelt?
System update klinkt niet als een update van een spel
Komt die tank niet in die hangaar op het vliegveld van Sandy Shores? Ik dacht ooit zoiets gelezen te hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:16 schreef exile79 het volgende:
Heb online een Tank gekocht. Maar kan ik hem nu vinden? Staat niet in Trevor's garage.
die komt in de hangar op het vliegveld te staan (die in het zuiden)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:16 schreef exile79 het volgende:
b online een Tank gekocht. Maar kan ik hem nu vinden? Staat niet in Trevor's garage.
Duurt evenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:16 schreef exile79 het volgende:
Heb online een Tank gekocht. Maar kan ik hem nu vinden? Staat niet in Trevor's garage.
ook als je hem met Trevor koopt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:21 schreef kawa4 het volgende:
[..]
die komt in de hangar op het vliegveld te staan (die in het zuiden)
van franklin en micheal
ja dat weet ik dus niet,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ook als je hem met Trevor koopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus die heb ik niet meer, en heb de tanks pas gekocht na de storylinemee bekant vangde gin haas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:36 schreef wieisboos het volgende:
Deze missie. ging net boodschappen doen en hij is nog maar 1.1 mile verder
Heb je je controller vast getaped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las dat het een half uurtje duurd als je rent... hoe snel haal jij je boodschappen?NIEUW: Foto's!
Ja ik ga niet zelf rondjes lopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je je controller vast getaped?
Ik las dat het een half uurtje duurd als je rent... hoe snel haal jij je boodschappen?
Welke is dat dan? Dat ga ik dus alvast niet zelf doen met rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is een strangers and freaks missiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:46 schreef StephenHawkings_Legs het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Dat ga ik dus alvast niet zelf doen met rennen..
Haha schitterend. Als ik die missie krijg, zorg ik dat er ondertussen voetbal op TV is, plakbandje erbij en gaan met die banaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk character heeft een eigen garage die je kan kopen. Die van Michael ergens vlakbij zijn huis. Die van Franklin op Grove Street. Op de map worden ze als property aangegeven, zwart huisje met dollarteken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, gekocht? Ik heb standaard met elk character een aparte garage. Maar daar kun je niet zelf je auto's parkeren.
Dan moet ik binnenkort nog maar eens kijken
Ik heb, zonder ze gekocht te hebben, voor alle 3 mijn characters een garage. Ik heb een groen-garage-icoon voor F, een blauw-garage-icoon voor M, en een oranje-garage-icoon voor T.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Elk character heeft een eigen garage die je kan kopen. Die van Michael ergens vlakbij zijn huis. Die van Franklin op Grove Street. Op de map worden ze als property aangegeven, zwart huisje met dollarteken.
Dus niet alleen de garages die bij de safehouse zitten.
? ok..... Dat is.... apart. Ik moest 30k ophoesten voor een tochtige garage in een achterstandswijk gvd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb, zonder ze gekocht te hebben, voor alle 3 mijn characters een garage. Ik heb een groen-garage-icoon voor F, een blauw-garage-icoon voor M, en een oranje-garage-icoon voor T.
Ik heb werkelijk waar nog nooit een garage gekocht.
Ja, zeker apart. Ik had volgens mij al die van F en M voordat ik uberhaubt T al had vrijgespeeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
? ok..... Dat is.... apart. Ik moest 30k ophoesten voor een tochtige garage in een achterstandswijk gvd.
Switchen naar Trevor is nog het leukste.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef Tinos85 het volgende:
Switch ik naar Franklin, heb ik gelijk politie voor me staan die me taseren
Als je een socialclub account hebt kreeg je alle 3 garages gratisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, zeker apart. Ik had volgens mij al die van F en M voordat ik uberhaubt T al had vrijgespeeld.
Ow? Niks van gemerkt....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je een socialclub account hebt kreeg je alle 3 garages gratis
Werd bij mij volgens aangegeven in de game zelf toen ik de 1ste keer naar die garage ging. Of het stond in de guide, of op socialclub zelf. Het is iig wel zoquote:
Ah, dan zal dat t zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je een socialclub account hebt kreeg je alle 3 garages gratis
Misschien heb jij je socialclub account pas later gekoppeld? Ik had ze al gekoppeld voor ik begonnen was. Of misschien heb je je SocialClub account nog niet aan je PSN/XBox account gekoppeld?quote:
Mijn socialclub account zit al gekoppeld aan mijn GT sinds GTA 4.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dan zal dat t zijn.
[..]
Misschien heb jij je socialclub account pas later gekoppeld? Ik had ze al gekoppeld voor ik begonnen was. Of misschien heb je je SocialClub account nog niet aan je PSN/XBox account gekoppeld?
okquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waddup waddup nigga's
zit op 33% ofzo
heb nog steeds geen money of niks
online werkt niet
stock market werkt niet
fokked op
de missies zijn wel wat creatiever en gevarieerder dan in IV.
Meer dan een paar duizend heb je niet nodig in het begin. Kun je wapens en armor kopen. De rest komt vanzelf ooit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waddup waddup nigga's
zit op 33% ofzo
heb nog steeds geen money of niks
online werkt niet
stock market werkt niet
fokked op
de missies zijn wel wat creatiever en gevarieerder dan in IV.
MELONES! Waar was je, G. Harde time gedaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:28 schreef Giester het volgende:
Shit is fucked G'z.
Fifty/fifty op die conjo, jeweet.
Broer! Alles lekkah?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
MELONES! Waar was je, G. Harde time gedaan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
MELONES! Waar was je, G. Harde time gedaan?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Broer! Alles lekkah?
Ja man, harde tijd hier. In die lockop, jeweet.
Baaz en werk en die bitches.
Wanneer gaan we rollen online?
Ik zag je gister nie op die ding.
Don't be hatin'quote:
Ik was wel online, maar ik haal pas gold als die zooi fixed is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Broer! Alles lekkah?
Ja man, harde tijd hier. In die lockop, jeweet.
Baaz en werk en die bitches.
Wanneer gaan we rollen online?
Ik zag je gister nie op die ding.
In mindere mate.quote:
Geef hem respect van deze G!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:47 schreef Cryothic het volgende:
Echt he, deze stoere straattaal over G's en Melones... post mijn (surinaamse) (ex-)buurman een foto op facebook met een doormiddengesneden meloen...
ik ga dood hier
de onbedoelde timing....
C-4 to ya door no beef no more niggaquote:
Je kan iemand uitdagen voor een 1-on-1 deathmatch volgens mij..quote:
Oke dat is wel even belangrijk om te weten voor wanneer ik "1v1 me bro" naar iemand messagequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan iemand uitdagen voor een 1-on-1 deathmatch volgens mij..
50%quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:17 schreef robben93 het volgende:
Hoe groot is de kans inmiddels dat als ik zo wil spelen hij het ook doet online?
Deze fok running gag bedoel je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waar komt die meme vandaan? Kan ik het hem proberen uit te leggen
ow, is het specifiek iets van Fok? Kwam ook een hoop 4chan posts tegen, dacht dat het wereldwijd gingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Deze fok running gag bedoel je?
Ow ja, negers houden nu eenmaal van meloenen en kip. Kunnen wij niks aan doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, is het specifiek iets van Fok? Kwam ook een hoop 4chan posts tegen, dacht dat het wereldwijd ging
12 gauge up yo ass, pull da trigga and smoke yo grass.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
C-4 to ya door no beef no more nigga
Nigga's is gettin smoked G, believe mequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
12 gauge up yo ass, pull da trigga and smoke yo grass.
Lol.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Ok, ok, klaar nu.
ONTOPIC (kan dat? Jazeker!)
Gisteren 2 fucking heists gedaan welke me beide geen fluit opleverden.....
Merryweather en Blitz Play.
Scheitzooi. Valt me wel op dat Franklin het minste geld heeft van de 3. Wel realistisch.
u wot m8quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
Stillll zal ik zijn,
Maar als je me nodig hebt, als je me nodig hebt, zal ik er altijd zijn.
Als je wereld omver valt.
Wat is ditquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef SchavuitPiet het volgende:
Stillll zal ik zijn,
Maar als je me nodig hebt, als je me nodig hebt, zal ik er altijd zijn.
Als je wereld omver valt.
Hij heeft ook de goedkoopst ogende telefoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Ok, ok, klaar nu.
ONTOPIC (kan dat? Jazeker!)
Gisteren 2 fucking heists gedaan welke me beide geen fluit opleverden.....
Merryweather en Blitz Play.
Scheitzooi. Valt me wel op dat Franklin het minste geld heeft van de 3. Wel realistisch.
Trevor heeft de goedkoopste.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij heeft ook de goedkoopst ogende telefoon
Maar eh, Merryweather doe je uit eigen belang, maar gaat natuurlijk niet door.
En BlitzPlay is een opdracht voor de FIB. Dus niet uit eigen belang (financieel gezien)
Trevor heeft een hip modern ogende Windows Phone, stuk duurder dan de Galaxy S look-a-like vna Franklin of de iPhone van Michaelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Trevor heeft de goedkoopste.
Michael heeft een Ifruit
Franklin een Android rip-off
Trevor een Windows Phone
denk dat dat bij mij perongeluk ging dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef delano.888 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat waar degene bij de eerste heist geld verliest, dat je dat eigenlijk op kan pakken. Ik heb dat dus gemist maar t scheelde iets van 200k per persoon dus flink balen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
denk dat dat bij mij perongeluk ging dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon met alleen maar klassieke hiphop maar die zet ik nu ook steeds vaker aan...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gaan jullie ook zo lekker op Non Stop Pop FM?
Amerie, Rihanna, etc
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef rival het volgende:
[..]dat zal dan de reden zijn dat ik hem perongeluk ook heb meegepikt. Heb die hele tas niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Non-stop pop en dat classic rock station ernaast zijn echt de beste in mijn ogen:) al is soul-wax af en toe ook wel leukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begon met alleen maar klassieke hiphop maar die zet ik nu ook steeds vaker aan...
Met Rihanna op de achtergrond krijg ik een goede vibe tijdens het spelen
Ik heb vaak dat ene spaanse liedje... met die piepjes... gaat ongeveer zo:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begon met alleen maar klassieke hiphop maar die zet ik nu ook steeds vaker aan...
Met Rihanna op de achtergrond krijg ik een goede vibe tijdens het spelen
haha godverquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ene spaanse liedje... met die piepjes... gaat ongeveer zo:
piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep... un dos tres quatro piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep..
blijft dan uren lang in m'n kop zitten... zelf in bed hoor ik t nog
edit: gevonden:
zeer leuk irritant nummer ja,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep... un dos tres quatro piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piepiepieeeepiep piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep...piep piep piep piep piep piep piep..
die kelere rockzenders kan ik niet aanhoren.... wat een stressmuziekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Akilla het volgende:
[..]
Non-stop pop en dat classic rock station ernaast zijn echt de beste in mijn ogen:) al is soul-wax af en toe ook wel leuk
Ik bedoel niet de favourite van trevor he, die andere waar gewoon queen etc komt.. die van trevor vind ik ik ook maar kutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
die kelere rockzenders kan ik niet aanhoren.... wat een stressmuziek
Man ik raak meteen in de rel als ik een wagen jat en dat staat op!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:53 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de favourite van trevor he, die andere waar gewoon queen etc komt.. die van trevor vind ik ik ook maar kut
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmaticquote:
Rebel Radio, met Johnny Cash enzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Man ik raak meteen in de rel als ik een wagen jat en dat staat op!
Die waar je het over hebt moet ik nog meemaken denk ik... want oldscool dingen als queen bevalt me wel
zie daar alleen maar pics van andere?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic
[..]
Rebel Radio, met Johnny Cash enzo![]()
JA!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
gaan jullie ook zo lekker op Non Stop Pop FM?
Amerie, Rihanna, etc
moet je dat filtertje bovenaan de foto's even op My Photos zettenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie daar alleen maar pics van andere?
Je smaak....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het mijn smaak is.. hij komt alleen vaak voorbij en blijft dan hangen.quote:
Dit...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:03 schreef Cryothic het volgende:
Aan de andere kant, ik laat hem ook vaak staan
Word er ook zenuwachtig van als dat opstaat tijdens 'serieus' gamen. Als ik aan het cruisen ben, maakt het me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
die kelere rockzenders kan ik niet aanhoren.... wat een stressmuziek
Ja, dan wel. Dikke mexicanen met een keyboard en een gitaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit....
Haha, boeit ook niet maar het is wel erg matig als je hem zo hoort zonder de game
Los santos rock radio is het, erg leuk, veel 80's heb ik het ideequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Man ik raak meteen in de rel als ik een wagen jat en dat staat op!
Die waar je het over hebt moet ik nog meemaken denk ik... want oldscool dingen als queen bevalt me wel
Jouw Puntenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
wat zijn de JP punten bij online eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |