quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
pfff, volgende dag staat er een ander voor mijn deur. No way dat degene die zonder bericht wegblijft nog iets mag doen bij mij
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me jong voelde, jij zei dat je je id moest laten zien en rival quote jouw en zei dat je een jong blaadje had.
oh, dan is het een ander verhaal idd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken ja
helaas is deze van de vve
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Muhahaha, moet bij de SR meet dat "+ vriendin" eruit of zal ik het erin laten zitten?
Wat huh?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Net die docu gekeken. De verdediging van Robert M.
Pfff.... even soort van sprakeloos wel.
Hij denkt dat je single bent johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Lokje kan niet tegen drank?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg hem niet eerlijk gezegd. Eruit laten halen of erin laten zetten? Dan zou het nu dus half staan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt dat je single bent joh
Waar heb je dat gelezen dan ?????quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan ?????
Ik heb juist bevestigt dat ik wel een vriendin heb EN een kat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En er staat erin laten zitten, niet zetten!
Ik haat kotsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Niet erg, nee.quote:
Heb ik fout gelezen dan, ik zal het laten staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet over uit ben of ik nou enorm veel respect voor die advocaten heb of juist niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?
Al een opel astra station?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
microwave?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
Ik ben geen koffiedrinker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |