quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
pfff, volgende dag staat er een ander voor mijn deur. No way dat degene die zonder bericht wegblijft nog iets mag doen bij mij
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me jong voelde, jij zei dat je je id moest laten zien en rival quote jouw en zei dat je een jong blaadje had.
oh, dan is het een ander verhaal idd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken ja
helaas is deze van de vve
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Muhahaha, moet bij de SR meet dat "+ vriendin" eruit of zal ik het erin laten zitten?
Wat huh?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Net die docu gekeken. De verdediging van Robert M.
Pfff.... even soort van sprakeloos wel.
Hij denkt dat je single bent johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Lokje kan niet tegen drank?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg hem niet eerlijk gezegd. Eruit laten halen of erin laten zetten? Dan zou het nu dus half staan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt dat je single bent joh
Waar heb je dat gelezen dan ?????quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan ?????
Ik heb juist bevestigt dat ik wel een vriendin heb EN een kat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En er staat erin laten zitten, niet zetten!
Ik haat kotsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Niet erg, nee.quote:
Heb ik fout gelezen dan, ik zal het laten staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet over uit ben of ik nou enorm veel respect voor die advocaten heb of juist niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?
Al een opel astra station?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
microwave?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
Ik ben geen koffiedrinker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet over uit ben of ik nou enorm veel respect voor die advocaten heb of juist niet.
Aan de ene kant waren ze natuurlijk zeer professioneel bezig en deden ze hun best om voor hun cliënt een zo laag mogelijke straf of zelfs vrijspraak voor elkaar te krijgen. Ook al leverde dit ze doodsbedreigingen ed op.
Aan de andere kant, hoe kan je in hemelsnaam zo hard je best doen om iemand die 87 kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar oud heeft verkracht weer vrij in de samenleving te krijgen?
En je punt is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?
Ik weet niet hoor, ik zeg ook maar wat.
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar iemand zal het moeten doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.
Maar ja, het is wel een zaak met veel media exposure...
Een advocaat mag zijn client weigeren. Alleen bij pro-deo zaken (zeg ik dat goed?) hebben ze een verplichting. Dat is alleen in gevallen waarbij ze de zaak krijgen toegewezen omdat de client in kwestie geen geld heeft om een advocaat in te huren.quote:
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.
Ik zou het niet kunnen... daarom heb ik wel respect voor deze advocaten, zeker gezien de stront die ze over zich heen krijgen. Hopelijk gaat Robert lang achter de tralies bij 5 bubba's.
Gewoon allemaal weigeren en hem zichzelf laten verdedigenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar iemand zal het moeten doen
Zie reactie op royco.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een advocaat mag zijn client weigeren. Alleen bij pro-deo zaken (zeg ik dat goed?) hebben ze een verplichting. Dat is alleen in gevallen waarbij ze de zaak krijgen toegewezen omdat de client in kwestie geen geld heeft om een advocaat in te huren.
Hij heeft in hoger beroep 19 jaar + tbs gekregen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.
Ik zou het niet kunnen... daarom heb ik wel respect voor deze advocaten, zeker gezien de stront die ze over zich heen krijgen. Hopelijk gaat Robert lang achter de tralies bij 5 bubba's.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.
Maar ja, het is wel een zaak met veel media exposure...
Zie reactie van Muahaha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal weigeren en hem zichzelf laten verdedigen
Nee hoor. Ze kunnen weigeren.quote:
Ik verklaarde die advocaten eerst ook voor gek.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Tjah, ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden. Het is echter wel hoe het rechtssysteem op dit moment werkt. Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (dat Robert schuldig is is al duidelijk in deze zaak).quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Iemand moet het doen ja. Geen idee of deze advocaten zijn toegewezen.quote:
Mja, voor mijn gevoel zou hij de strop mogen krijgen. Zijn slachtoffers hebben levenslang.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft in hoger beroep 19 jaar + tbs gekregen.
Kijk en daar zit de grote grap dus!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden. Het is echter wel hoe het rechtssysteem op dit moment werkt. Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (dat Robert schuldig is is al duidelijk in deze zaak).
[..]
Iemand moet het doen ja. Geen idee of deze advocaten zijn toegewezen.
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, voor mijn gevoel zou hij de strop mogen krijgen. Zijn slachtoffers hebben levenslang.
dat is juist de enige manier waarop ik zo iemand zou kunnen verdedigenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk en daar zit de grote grap dus!!
1) een bekentenis is in NL dus niet genoeg om iemand te veroordelen
2) er werd bepleit dat de videobeelden en foto's onrechtmatig waren verkregen en dus zou er voor ongeveer 30 zaken vrijspraak moeten komen en konden ze de overige 57 ook wel afschrijven.
Zoiets iig.
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk en daar zit de grote grap dus!!
1) een bekentenis is in NL dus niet genoeg om iemand te veroordelen
2) er werd bepleit dat de videobeelden en foto's onrechtmatig waren verkregen en dus zou er voor ongeveer 30 zaken vrijspraak moeten komen en konden ze de overige 57 ook wel afschrijven.
Zoiets iig.
heeft hij zijn leuter daar in gestopt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.
1) wat is daar nou geil aan?
2) hoe de grmbl krijg je je leuter daar ingepropt?
3) welke ouders brengen zo'n jong kind naar een oppas en merken dan niet al het bloed in de luier!!
Ik weet het niet huppel... ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.
1) wat is daar nou geil aan?
2) hoe de grmbl krijg je je leuter daar ingepropt?
3) welke ouders brengen zo'n jong kind naar een oppas en merken dan niet al het bloed in de luier!!
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heeft hij zijn leuter daar in gestopt?
dat vraag ik me af
er zijn allerlei varianten van kindermisbruik he
1) nee, kan ook grootspraak zijn van iemand natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.
1 is wel erg bijzonder, als iemand zegt 'ik heb het gedaan', dan is het toch klaar en kan de straf bepaalt worden?
2 dit is zo vreemd he, als die man daar vol in beeld is dan is het toch duidelijk? Misschien dat een jurist er meer over kan zeggen, mijn kunde over de Nederlandse (grond)wetten is ietwat beperkt daarin.
Wat doe ik? Ik bekritiseer het rechtssysteem helemaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is juist de enige manier waarop ik zo iemand zou kunnen verdedigen
je bekritiseerd op deze manier het systeem (en terecht, een rechtssysteem moet eerlijk en zonder fouten zijn) en niet de daad
Dan nog!! De vinger van een volwassen man is ook heel groot hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.
1 is wel erg bijzonder, als iemand zegt 'ik heb het gedaan', dan is het toch klaar en kan de straf bepaalt worden?
ja dan is het wel duidelijk maar ook hier gaat het er om dat je er voor zorgt dat alles eerlijk verlooptquote:2 dit is zo vreemd he, als die man daar vol in beeld is dan is het toch duidelijk? Misschien dat een jurist er meer over kan zeggen, mijn kunde over de Nederlandse (grond)wetten is ietwat beperkt daarin.
Dat is ook zo, maar zo iemand is dan ook hartstikke ziek. Geen idee wat hij ervoor gebruikt heeft. Ik wil het niet weten ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog!! De vinger van een volwassen man is ook heel groot hoor.
Een baby van 19 dagen is wel heel erg klein!
en dan heb je nog de vormen die misbruik zijn zonder verkrachting te zijn (aan een geslachtsdeel zitten bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.
Omdat gisteren die docu op tv was, ik die docu net heb gekeken en ja dat moet een advocaat inderdaad allemaal doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom deze discussie er nu is, terwijl dit bij elke rechtszaak zo is. Een advocaat moet of zijn cliënt nou schuldig is of niet voor zijn cliënt opkomen. Dit is zo bij moordzaken, terroristen en de kleinste dieven.
nee niet jij, de advocaatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) nee, kan ook grootspraak zijn van iemand natuurlijk.
2) als het oneerlijk verkregen materiaal is mag justitie het niet gebruiken. Niet zelf de wet overtreden om een ander te veroordelen.
[..]
Wat doe ik? Ik bekritiseer het rechtssysteem helemaal niet.
Inderdaad, zoals ze in Amerika wel eens schijnen te doen. Mensen net zo lang onder druk zetten tot ze bekennen. Ik weet niet hoe dat hier gaat trouwens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
zo ver ik het weet (ik ben geen expert) is het punt dat alleen een bekentenis niet genoeg is
er moet minstens 1 (of 2, daar ben ik dus niet zeker van) extra bewijsstuk zijn
dit is in mijn ogen juist kei logisch:
je voorkomt zo dat mensen het idee krijgen: dan dwing ik die bekentenis toch even af?
valse bekentenissen houden zo geen stand
het zelfde geld voor bekentenissen onder druk/van iemand die in de war is etc
alleen een bekentenis kan toch nooit genoeg zijn? dan loopt alles vast op het moment dat jij bijvoorbeeld de straf of je wil nemen om iemand te beschermen of zo
Oh ik las het verkeerd dan!!quote:
Ook dat. Of ongewenste handelingen bij hem laten uitvoeren, al zou dat bij zo'n klein kind niet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan heb je nog de vormen die misbruik zijn zonder verkrachting te zijn (aan een geslachtsdeel zitten bijvoorbeeld)
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ze in Amerika wel eens schijnen te doen. Mensen net zo lang onder druk zetten tot ze bekennen. Ik weet niet hoe dat hier gaat trouwens.
nou ja je kunt een handje/vuistje pakken en er tegen aan duwenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat. Of ongewenste handelingen bij hem laten uitvoeren, al zou dat bij zo'n klein kind niet mogelijk zijn.
Ik vind het daar sowieso een beetje krom. Ze maken ook gebruik van een jury. Die kunnen vrij eenvoudig emotioneel overtuigd worden van het één of het ander.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?
Nergens op, ik stel een vraag. Vandaar dat vraagteken aan het einde van mijn zinquote:
Maar dat soort dingen laten dan helaas ook geen sporen achter. Als ouder kun je dat niet één, twee, drie opmerken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja je kunt een handje/vuistje pakken en er tegen aan duwen
of hoofdje
ik wil er liever niet aan denken maar er zijn 1000 manieren die geen penetratie met zich mee brengen
maar goed
daarom zijn jury's er niet om de strafmaat te bepalen maar meer de correctheid van het bewijsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het daar sowieso een beetje krom. Ze maken ook gebruik van een jury. Die kunnen vrij eenvoudig emotioneel overtuigd worden van het één of het ander.
nee preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen laten dan helaas ook geen sporen achter. Als ouder kun je dat niet één, twee, drie opmerken.
nou ja wel een vraag met een aanname er inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens op, ik stel een vraag. Vandaar dat vraagteken aan het einde van mijn zin
Dat is ook wel weer waar, ik weet het fijne er niet van. Toch vraag ik me altijd af hoe effectief dat is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom zijn jury's er niet om de strafmaat te bepalen maar meer de correctheid van het bewijs
ze kijken naar de procedure en of je, als je naar de bewijzen kijkt, schuld vast kunt stellen
waarin ze ook nog begeleid worden
niet dat ik perse voor een jury systeem ben, maar het ligt een stuk ingewikkelder dan wij vaak denken naar aanleiding van dingen als Law and Order
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies
daarom is het een beetje naief te denken dat ouders het wel moeten werken of dat er wel bloed moet zijn
Volgens mij heb ik vaak zat een zaak in Amerika meegemaakt op het nieuws hier waar ze het over een vormfout hadden dus aan de hand daarvan stel ik mijn vraag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja wel een vraag met een aanname er indie moet toch ergens vandaan komen lijkt me
Daar heb je wel een punt, maar misschien was hij zich daar wel bewust van? Heeft hij het misschien slim aangepakt, kleine voorwerpen gebruikt ... I don't know.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.
Mijn eerste keer was een bloederige zooi en met mij die van vele anderen ook nog. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
wie weet waren dat kinderen zonder luierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.
Mijn eerste keer was een bloederige zooi. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
oh ja daar volg ik het niet genoeg voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vaak zat een zaak in Amerika meegemaakt op het nieuws hier waar ze het over een vormfout hadden dus aan de hand daarvan stel ik mijn vraag.
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar misschien was hij zich daar wel bewust van? Heeft hij het misschien slim aangepakt, kleine voorwerpen gebruikt ... I don't know.
Hmmm, oké. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is he
Nee, ging in dezen echt over zijn leuter in het kind.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet waren dat kinderen zonder luier
hij ging ook over het verschonen e.d. dus wie weet deed hij het in het begin en verschoonde de boel daarna
penetratie hoeft ook niet direct zijn leuter te zijn maar kan van alles zijn, in allerlei gaten
wie weet was het penetratie bij Robert M zelf
etc...
[..]
oh ja daar volg ik het niet genoeg voor
er zouden makkelijk cijfers over te vinden moeten zijn lijkt me
Misschien heeft ie een kleine?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is he
dat werd er bij gezegd?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
Stellen dat de ouders het door zouden moeten hebben vind ik echt te achterlijk voor woorden. Het is een beetje makkelijk gezegd achteraf.
Kan, was niet het geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Kan trouwens alsnog penetratie van de mond zijn o.i.d.
maar er hoeft dus geen bloed te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?
[..]
Kan, was niet het geval.
Gefeliciteerd.quote:
thanksquote:
wie zegt dat het bloed?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Raene.quote:
Dit.quote:
Ik kwam gister binnen met Viro die vinniiee een butt pirate noemde maar ik weet nogsteeds niet waar dat op slaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
leuke binnenkomer, ik scroll een beetje terug, gaat het over pedosdafuq wat smerig
Hey sexy ladyquote:
Een vraagje, waarom kan anale penetratie niet bloeden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.
Als je zulke dingen als ouder niet verwacht, dan heb je zulke dingen gewoon niet door. Zo overduidelijk zijn de hints niet.
dat is bijna net zo smerigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kwam gister binnen met Viro die vinniiee een butt pirate noemde maar ik weet nogsteeds niet waar dat op slaat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was een bloederige zooi. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
quote:
omdat je toch ook niet bloedt tijdens het poepen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vraagje, waarom kan anale penetratie niet bloeden?
Hoe hangt het?quote:
ik vind het ook altijd een beetje een gemene en ondoordachte uitspraakquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.
Als je zulke dingen als ouder niet verwacht, dan heb je zulke dingen gewoon niet door. Zo overduidelijk zijn de hints niet.
Dat vroeg ik me ook al af, juist daar moet je normaal gesproken al extra glijmiddel gebruiken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je toch ook niet bloedt tijdens het poepen?
Soms wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want die drol wordt er ook echt ingeramt he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bloed nooit uit mijn vaginaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.
JE ZEI VAGINAquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.
Jij niet, maar dat was het punt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bloed nooit uit mijn vagina
Ik vond kut niet echt in de zin passen.quote:
Er hangt hier niks jongequote:
Sorry hoor.quote:
Het kan wel bloeden, maar dan zou het echt om een verwonding gaan. Ik kan het niet netjes verwoorden, maar dat is nou eenmaal wat meer oprekking gewend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
JE ZEI KUTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond kut niet echt in de zin passen.
wat was je punt dan he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, maar dat was het punt niet.
Juist bij anale sex moet je meer moeite doen om het op te rekken, ik weet niet of Robert M. daar altijd tijd voor had. Ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan wel bloeden, maar dan zou het echt om een verwonding gaan. Ik kan het niet netjes verwoorden, maar dat is nou eenmaal wat meer oprekking gewend.Van binnen naar buiten, maar ook van buiten naar binnen met bijvoorbeeld een zetpil is voor kinderen helemaal niet ongebruikelijk.
bij kinderen zal het poeperdje meer opgerekt zijn dan de vagina denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist bij anale sex moet je meer moeite doen om het op te rekken, ik weet niet of Robert M. daar altijd tijd voor had. Ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt.
O nee, wat nu?quote:
Het ging me niet om jou als persoon.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat was je punt dan he?ik word bloedlink hiero
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, nu is GTA aan het installenwtf
In een vagina zit van nature al wat rek. Ik zeg niet dat het bij kleine kinderen net zoveel is als bij volwassen vrouwen, maar toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij kinderen zal het poeperdje meer opgerekt zijn dan de vagina denk ik![]()
waarom zei je dan 'je' ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, wat nu?
[..]
Het ging me niet om jou als persoon.
Ja die eerstquote:
Ik raak een beetje opgewonden van onzedelijk taalgebruikquote:
Nevermind.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zei je dan 'je' ?
[..]
Ja die eerstmaar nu ook 8gig aan het installen
________!!
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In een vagina zit van nature al wat rek. Ik zeg niet dat het bij kleine kinderen net zoveel is als bij volwassen vrouwen, maar toch.
krijg je die van mij cadeauquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie ik heb eindelijk de hele uitspraak gevonden in de zaak maar downloaden kost 5 euro
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik raak een beetje opgewonden van onzedelijk taalgebruik.
Die dingen kun je toch gewoon vrij op internet inzien? Er is vast wel een manier om er niet voor hoeven te betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie ik heb eindelijk de hele uitspraak gevonden in de zaak maar downloaden kost 5 euro
Niet dat zozeer, maar alles moet nog groeien en zich ontwikkelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?
ZIFTERquote:
Anale sex?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ga maar even wat anders doen. Want het nadenken over zulke dingen vind ik al misselijkmakend.
Kijk hem dan impliceren alsof hij nooit anale seks heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, juist daar moet je normaal gesproken al extra glijmiddel gebruiken.
ja normaal wel maar ik kan deze dus niet vindenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch gewoon vrij op internet inzien? Er is vast wel een manier om er niet voor hoeven te betalen
"een".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?
Pedo's.quote:
ik geloof nog dat meisjes brave schone deernes zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |