quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
pfff, volgende dag staat er een ander voor mijn deur. No way dat degene die zonder bericht wegblijft nog iets mag doen bij mij
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me jong voelde, jij zei dat je je id moest laten zien en rival quote jouw en zei dat je een jong blaadje had.
oh, dan is het een ander verhaal idd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik een bouwvakker zelf zou inhuren zou het bij mij ook zo werken ja
helaas is deze van de vve
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Muhahaha, moet bij de SR meet dat "+ vriendin" eruit of zal ik het erin laten zitten?
Wat huh?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Net die docu gekeken. De verdediging van Robert M.
Pfff.... even soort van sprakeloos wel.
Hij denkt dat je single bent johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet? Hoezo erin laten zetten?
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Lokje kan niet tegen drank?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rival heeft mij niet gequote, vriendelijke vriend.
En natuurlijk zou ik haar niet dronken voeren. Moet ik alles weer op gaan ruimen.
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg hem niet eerlijk gezegd. Eruit laten halen of erin laten zetten? Dan zou het nu dus half staan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt dat je single bent joh
Waar heb je dat gelezen dan ?????quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat nu in "muhahaha + vriendin", maar dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat je geen vriendin meer had? Of zal ik het gewoon laten staan zoals het er al stond?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dan ?????
Ik heb juist bevestigt dat ik wel een vriendin heb EN een kat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En er staat erin laten zitten, niet zetten!
Ik haat kotsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat huh?
Hahahah emmer naast je crib.
Niet erg, nee.quote:
Heb ik fout gelezen dan, ik zal het laten staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet over uit ben of ik nou enorm veel respect voor die advocaten heb of juist niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Okay...... hoezo? als in onwerkelijk of iets anders?
Al een opel astra station?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hallo muhahahah
Goed, bakje cola
microwave?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
of een bakje magnetronkoffie!![]()
Lekker dampend heet zo uit de magnetron (spreek magnetron uit op z'n Engels)
Ik ben geen koffiedrinker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou voor minstens 1 pot sterke koffie gaan als ik jou was !
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik er nog niet over uit ben of ik nou enorm veel respect voor die advocaten heb of juist niet.
Aan de ene kant waren ze natuurlijk zeer professioneel bezig en deden ze hun best om voor hun cliënt een zo laag mogelijke straf of zelfs vrijspraak voor elkaar te krijgen. Ook al leverde dit ze doodsbedreigingen ed op.
Aan de andere kant, hoe kan je in hemelsnaam zo hard je best doen om iemand die 87 kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar oud heeft verkracht weer vrij in de samenleving te krijgen?
En je punt is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?
Ik weet niet hoor, ik zeg ook maar wat.
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten zij geen eed afleggen oid dat ze koste wat het kost er zoveel mogelijk aan doen om iemand z'n straf zo laag mogelijk te krijgen?
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar iemand zal het moeten doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.
Maar ja, het is wel een zaak met veel media exposure...
Een advocaat mag zijn client weigeren. Alleen bij pro-deo zaken (zeg ik dat goed?) hebben ze een verplichting. Dat is alleen in gevallen waarbij ze de zaak krijgen toegewezen omdat de client in kwestie geen geld heeft om een advocaat in te huren.quote:
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.
Ik zou het niet kunnen... daarom heb ik wel respect voor deze advocaten, zeker gezien de stront die ze over zich heen krijgen. Hopelijk gaat Robert lang achter de tralies bij 5 bubba's.
Gewoon allemaal weigeren en hem zichzelf laten verdedigenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar iemand zal het moeten doen
Zie reactie op royco.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een advocaat mag zijn client weigeren. Alleen bij pro-deo zaken (zeg ik dat goed?) hebben ze een verplichting. Dat is alleen in gevallen waarbij ze de zaak krijgen toegewezen omdat de client in kwestie geen geld heeft om een advocaat in te huren.
Hij heeft in hoger beroep 19 jaar + tbs gekregen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke verdachte/schuldige heeft recht op een eerlijk proces. Het is de taak van de advocaat om daarvoor te zorgen.
Ik zou het niet kunnen... daarom heb ik wel respect voor deze advocaten, zeker gezien de stront die ze over zich heen krijgen. Hopelijk gaat Robert lang achter de tralies bij 5 bubba's.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag gewoon weigeren iemand te verdedigen.
Maar ja, het is wel een zaak met veel media exposure...
Zie reactie van Muahaha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal weigeren en hem zichzelf laten verdedigen
Nee hoor. Ze kunnen weigeren.quote:
Ik verklaarde die advocaten eerst ook voor gek.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Tjah, ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden. Het is echter wel hoe het rechtssysteem op dit moment werkt. Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (dat Robert schuldig is is al duidelijk in deze zaak).quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef Ordos20 het volgende:
Ik snap dan de mensen weer niet die op deze advocaten afgeven. Het vergt enorm veel van een mens om moedwillig met zo'n raar persoon in dialoog te treden en voor zijn standpunten te gaan staan. Als je als publiek dan de advocaat uitkotst, dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Iemand moet het doen ja. Geen idee of deze advocaten zijn toegewezen.quote:
Mja, voor mijn gevoel zou hij de strop mogen krijgen. Zijn slachtoffers hebben levenslang.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft in hoger beroep 19 jaar + tbs gekregen.
Kijk en daar zit de grote grap dus!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden. Het is echter wel hoe het rechtssysteem op dit moment werkt. Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (dat Robert schuldig is is al duidelijk in deze zaak).
[..]
Iemand moet het doen ja. Geen idee of deze advocaten zijn toegewezen.
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, voor mijn gevoel zou hij de strop mogen krijgen. Zijn slachtoffers hebben levenslang.
dat is juist de enige manier waarop ik zo iemand zou kunnen verdedigenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk en daar zit de grote grap dus!!
1) een bekentenis is in NL dus niet genoeg om iemand te veroordelen
2) er werd bepleit dat de videobeelden en foto's onrechtmatig waren verkregen en dus zou er voor ongeveer 30 zaken vrijspraak moeten komen en konden ze de overige 57 ook wel afschrijven.
Zoiets iig.
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk en daar zit de grote grap dus!!
1) een bekentenis is in NL dus niet genoeg om iemand te veroordelen
2) er werd bepleit dat de videobeelden en foto's onrechtmatig waren verkregen en dus zou er voor ongeveer 30 zaken vrijspraak moeten komen en konden ze de overige 57 ook wel afschrijven.
Zoiets iig.
heeft hij zijn leuter daar in gestopt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.
1) wat is daar nou geil aan?
2) hoe de grmbl krijg je je leuter daar ingepropt?
3) welke ouders brengen zo'n jong kind naar een oppas en merken dan niet al het bloed in de luier!!
Ik weet het niet huppel... ik kan me daar echt niets bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn jongste slachtoffer was 19 DAGEN oud.
1) wat is daar nou geil aan?
2) hoe de grmbl krijg je je leuter daar ingepropt?
3) welke ouders brengen zo'n jong kind naar een oppas en merken dan niet al het bloed in de luier!!
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heeft hij zijn leuter daar in gestopt?
dat vraag ik me af
er zijn allerlei varianten van kindermisbruik he
1) nee, kan ook grootspraak zijn van iemand natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.
1 is wel erg bijzonder, als iemand zegt 'ik heb het gedaan', dan is het toch klaar en kan de straf bepaalt worden?
2 dit is zo vreemd he, als die man daar vol in beeld is dan is het toch duidelijk? Misschien dat een jurist er meer over kan zeggen, mijn kunde over de Nederlandse (grond)wetten is ietwat beperkt daarin.
Wat doe ik? Ik bekritiseer het rechtssysteem helemaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is juist de enige manier waarop ik zo iemand zou kunnen verdedigen
je bekritiseerd op deze manier het systeem (en terecht, een rechtssysteem moet eerlijk en zonder fouten zijn) en niet de daad
Dan nog!! De vinger van een volwassen man is ook heel groot hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb de zaak zelf niet heel nauwlettend gevolgd.
1 is wel erg bijzonder, als iemand zegt 'ik heb het gedaan', dan is het toch klaar en kan de straf bepaalt worden?
ja dan is het wel duidelijk maar ook hier gaat het er om dat je er voor zorgt dat alles eerlijk verlooptquote:2 dit is zo vreemd he, als die man daar vol in beeld is dan is het toch duidelijk? Misschien dat een jurist er meer over kan zeggen, mijn kunde over de Nederlandse (grond)wetten is ietwat beperkt daarin.
Dat is ook zo, maar zo iemand is dan ook hartstikke ziek. Geen idee wat hij ervoor gebruikt heeft. Ik wil het niet weten ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog!! De vinger van een volwassen man is ook heel groot hoor.
Een baby van 19 dagen is wel heel erg klein!
en dan heb je nog de vormen die misbruik zijn zonder verkrachting te zijn (aan een geslachtsdeel zitten bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang hij een holte binnendringt, met wat dan ook, is het verkrachting. Hoeft geen leuter te zijn.
Omdat gisteren die docu op tv was, ik die docu net heb gekeken en ja dat moet een advocaat inderdaad allemaal doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom deze discussie er nu is, terwijl dit bij elke rechtszaak zo is. Een advocaat moet of zijn cliënt nou schuldig is of niet voor zijn cliënt opkomen. Dit is zo bij moordzaken, terroristen en de kleinste dieven.
nee niet jij, de advocaatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) nee, kan ook grootspraak zijn van iemand natuurlijk.
2) als het oneerlijk verkregen materiaal is mag justitie het niet gebruiken. Niet zelf de wet overtreden om een ander te veroordelen.
[..]
Wat doe ik? Ik bekritiseer het rechtssysteem helemaal niet.
Inderdaad, zoals ze in Amerika wel eens schijnen te doen. Mensen net zo lang onder druk zetten tot ze bekennen. Ik weet niet hoe dat hier gaat trouwens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
zo ver ik het weet (ik ben geen expert) is het punt dat alleen een bekentenis niet genoeg is
er moet minstens 1 (of 2, daar ben ik dus niet zeker van) extra bewijsstuk zijn
dit is in mijn ogen juist kei logisch:
je voorkomt zo dat mensen het idee krijgen: dan dwing ik die bekentenis toch even af?
valse bekentenissen houden zo geen stand
het zelfde geld voor bekentenissen onder druk/van iemand die in de war is etc
alleen een bekentenis kan toch nooit genoeg zijn? dan loopt alles vast op het moment dat jij bijvoorbeeld de straf of je wil nemen om iemand te beschermen of zo
Oh ik las het verkeerd dan!!quote:
Ook dat. Of ongewenste handelingen bij hem laten uitvoeren, al zou dat bij zo'n klein kind niet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan heb je nog de vormen die misbruik zijn zonder verkrachting te zijn (aan een geslachtsdeel zitten bijvoorbeeld)
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ze in Amerika wel eens schijnen te doen. Mensen net zo lang onder druk zetten tot ze bekennen. Ik weet niet hoe dat hier gaat trouwens.
nou ja je kunt een handje/vuistje pakken en er tegen aan duwenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat. Of ongewenste handelingen bij hem laten uitvoeren, al zou dat bij zo'n klein kind niet mogelijk zijn.
Ik vind het daar sowieso een beetje krom. Ze maken ook gebruik van een jury. Die kunnen vrij eenvoudig emotioneel overtuigd worden van het één of het ander.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Amerika niet juist het land bij uitstek waar veel criminelen door een vormfout vrij komen?
Nergens op, ik stel een vraag. Vandaar dat vraagteken aan het einde van mijn zinquote:
Maar dat soort dingen laten dan helaas ook geen sporen achter. Als ouder kun je dat niet één, twee, drie opmerken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja je kunt een handje/vuistje pakken en er tegen aan duwen
of hoofdje
ik wil er liever niet aan denken maar er zijn 1000 manieren die geen penetratie met zich mee brengen
maar goed
daarom zijn jury's er niet om de strafmaat te bepalen maar meer de correctheid van het bewijsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het daar sowieso een beetje krom. Ze maken ook gebruik van een jury. Die kunnen vrij eenvoudig emotioneel overtuigd worden van het één of het ander.
nee preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen laten dan helaas ook geen sporen achter. Als ouder kun je dat niet één, twee, drie opmerken.
nou ja wel een vraag met een aanname er inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens op, ik stel een vraag. Vandaar dat vraagteken aan het einde van mijn zin
Dat is ook wel weer waar, ik weet het fijne er niet van. Toch vraag ik me altijd af hoe effectief dat is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom zijn jury's er niet om de strafmaat te bepalen maar meer de correctheid van het bewijs
ze kijken naar de procedure en of je, als je naar de bewijzen kijkt, schuld vast kunt stellen
waarin ze ook nog begeleid worden
niet dat ik perse voor een jury systeem ben, maar het ligt een stuk ingewikkelder dan wij vaak denken naar aanleiding van dingen als Law and Order
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies
daarom is het een beetje naief te denken dat ouders het wel moeten werken of dat er wel bloed moet zijn
Volgens mij heb ik vaak zat een zaak in Amerika meegemaakt op het nieuws hier waar ze het over een vormfout hadden dus aan de hand daarvan stel ik mijn vraag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja wel een vraag met een aanname er indie moet toch ergens vandaan komen lijkt me
Daar heb je wel een punt, maar misschien was hij zich daar wel bewust van? Heeft hij het misschien slim aangepakt, kleine voorwerpen gebruikt ... I don't know.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.
Mijn eerste keer was een bloederige zooi en met mij die van vele anderen ook nog. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
wie weet waren dat kinderen zonder luierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn 87 kinderen misbruikt door die kerel. Daarvan is er bij 30 zeker penetratie geweest.
Mijn eerste keer was een bloederige zooi. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
oh ja daar volg ik het niet genoeg voorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vaak zat een zaak in Amerika meegemaakt op het nieuws hier waar ze het over een vormfout hadden dus aan de hand daarvan stel ik mijn vraag.
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar misschien was hij zich daar wel bewust van? Heeft hij het misschien slim aangepakt, kleine voorwerpen gebruikt ... I don't know.
Hmmm, oké. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is he
Nee, ging in dezen echt over zijn leuter in het kind.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie weet waren dat kinderen zonder luier
hij ging ook over het verschonen e.d. dus wie weet deed hij het in het begin en verschoonde de boel daarna
penetratie hoeft ook niet direct zijn leuter te zijn maar kan van alles zijn, in allerlei gaten
wie weet was het penetratie bij Robert M zelf
etc...
[..]
oh ja daar volg ik het niet genoeg voor
er zouden makkelijk cijfers over te vinden moeten zijn lijkt me
Misschien heeft ie een kleine?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Penetratie met de piemel. Dan heb je weinig keuze in hoe groot het voorwerp is he
dat werd er bij gezegd?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.quote:
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:
Stellen dat de ouders het door zouden moeten hebben vind ik echt te achterlijk voor woorden. Het is een beetje makkelijk gezegd achteraf.
Kan, was niet het geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Kan trouwens alsnog penetratie van de mond zijn o.i.d.
maar er hoeft dus geen bloed te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?
[..]
Kan, was niet het geval.
Gefeliciteerd.quote:
thanksquote:
wie zegt dat het bloed?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah. Bij kinderen zo klein, die dus echt nog wel in de luiers lopen dan valt het toch op dat er bloed in de luier zit?
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Raene.quote:
Dit.quote:
Ik kwam gister binnen met Viro die vinniiee een butt pirate noemde maar ik weet nogsteeds niet waar dat op slaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
leuke binnenkomer, ik scroll een beetje terug, gaat het over pedosdafuq wat smerig
Hey sexy ladyquote:
Een vraagje, waarom kan anale penetratie niet bloeden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.
Als je zulke dingen als ouder niet verwacht, dan heb je zulke dingen gewoon niet door. Zo overduidelijk zijn de hints niet.
dat is bijna net zo smerigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kwam gister binnen met Viro die vinniiee een butt pirate noemde maar ik weet nogsteeds niet waar dat op slaat.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was een bloederige zooi. Je kan mij niet wijsmaken dat die 30 kinderen zonder bloeden gepenetreerd zijn geweest. Als ouder merk je dat er bloed in de luier zit. Dat moet gewoon.
quote:
omdat je toch ook niet bloedt tijdens het poepen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vraagje, waarom kan anale penetratie niet bloeden?
Hoe hangt het?quote:
ik vind het ook altijd een beetje een gemene en ondoordachte uitspraakquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er hoeft helemaal geen bloed te zijn. Daarbij loopt de leeftijd door tot 4, als dat de kinderen zijn waarbij er "penetratie" was, dan is er helemaal geen luier meer. En bloed kan natuurlijk ook gewoon schoon gemaakt worden en als het bijvoorbeeld om anale penetratie gaat dan bloed het helemaal niet.
Als je zulke dingen als ouder niet verwacht, dan heb je zulke dingen gewoon niet door. Zo overduidelijk zijn de hints niet.
Dat vroeg ik me ook al af, juist daar moet je normaal gesproken al extra glijmiddel gebruiken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat je toch ook niet bloedt tijdens het poepen?
Soms wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Want die drol wordt er ook echt ingeramt he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bloed nooit uit mijn vaginaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.
JE ZEI VAGINAquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh ... Je bloed toch ook niet 24/7 uit je vagina? Een wond kan overal ontstaan.
Jij niet, maar dat was het punt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik bloed nooit uit mijn vagina
Ik vond kut niet echt in de zin passen.quote:
Er hangt hier niks jongequote:
Sorry hoor.quote:
Het kan wel bloeden, maar dan zou het echt om een verwonding gaan. Ik kan het niet netjes verwoorden, maar dat is nou eenmaal wat meer oprekking gewend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
JE ZEI KUTquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond kut niet echt in de zin passen.
wat was je punt dan he?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij niet, maar dat was het punt niet.
Juist bij anale sex moet je meer moeite doen om het op te rekken, ik weet niet of Robert M. daar altijd tijd voor had. Ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan wel bloeden, maar dan zou het echt om een verwonding gaan. Ik kan het niet netjes verwoorden, maar dat is nou eenmaal wat meer oprekking gewend.Van binnen naar buiten, maar ook van buiten naar binnen met bijvoorbeeld een zetpil is voor kinderen helemaal niet ongebruikelijk.
bij kinderen zal het poeperdje meer opgerekt zijn dan de vagina denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist bij anale sex moet je meer moeite doen om het op te rekken, ik weet niet of Robert M. daar altijd tijd voor had. Ik denk dat het in dit geval weinig had uitgemaakt.
O nee, wat nu?quote:
Het ging me niet om jou als persoon.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat was je punt dan he?ik word bloedlink hiero
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, nu is GTA aan het installenwtf
In een vagina zit van nature al wat rek. Ik zeg niet dat het bij kleine kinderen net zoveel is als bij volwassen vrouwen, maar toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij kinderen zal het poeperdje meer opgerekt zijn dan de vagina denk ik![]()
waarom zei je dan 'je' ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, wat nu?
[..]
Het ging me niet om jou als persoon.
Ja die eerstquote:
Ik raak een beetje opgewonden van onzedelijk taalgebruikquote:
Nevermind.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zei je dan 'je' ?
[..]
Ja die eerstmaar nu ook 8gig aan het installen
________!!
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In een vagina zit van nature al wat rek. Ik zeg niet dat het bij kleine kinderen net zoveel is als bij volwassen vrouwen, maar toch.
krijg je die van mij cadeauquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie ik heb eindelijk de hele uitspraak gevonden in de zaak maar downloaden kost 5 euro
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik raak een beetje opgewonden van onzedelijk taalgebruik.
Die dingen kun je toch gewoon vrij op internet inzien? Er is vast wel een manier om er niet voor hoeven te betalenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie ik heb eindelijk de hele uitspraak gevonden in de zaak maar downloaden kost 5 euro
Niet dat zozeer, maar alles moet nog groeien en zich ontwikkelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?
ZIFTERquote:
Anale sex?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik ga maar even wat anders doen. Want het nadenken over zulke dingen vind ik al misselijkmakend.
Kijk hem dan impliceren alsof hij nooit anale seks heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, juist daar moet je normaal gesproken al extra glijmiddel gebruiken.
ja normaal wel maar ik kan deze dus niet vindenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch gewoon vrij op internet inzien? Er is vast wel een manier om er niet voor hoeven te betalen
"een".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volwassen vrouwen hebben er al een vleesstaaf in gehad zeker?
Pedo's.quote:
ik geloof nog dat meisjes brave schone deernes zijnquote:
Beiden. Robert M.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef Raene het volgende:
Wacht gaat het nou over anale sex of pedofielen?
Ik wist dat iemand een dergelijke implicatie zou maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk hem dan impliceren alsof hij nooit anale seks heeft.
Waarom nouquote:
Geen idee, ik kwam gewoon binnenrollen.quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand een dergelijke implicatie zou maken.
Nee, van horen zeggen in SEX.
Van erodome om specifiek te zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhuh.
Dat heb ik ook van horen zeggen in SEX.
Zij weet alles volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van erodome om specifiek te zijn.
Denk ik.
huppelmuts had die docu bekekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam gewoon binnenrollen.
Owja, Erodome. De seksgoeroe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je bedoelt van de rechtzaak zelf?
Ik vind pedofielen altijd zo'n lastig onderwerpquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam gewoon binnenrollen.
Dat zegt toch geen tering.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, ze was ook voor een tijdje een modje.
ik volg even niet wat je wilt weten van de rechtszaak?quote:
Erodome lijkt op mijn buurvrouwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk ik.
Nee en dat ze zich door jan en alleman heeft uit laten wonen maakt haar ook geen guru.quote:
bijna 10 jaar geleden. En nu is admiraal_anaal modquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, ze was ook voor een tijdje een modje.
Ik begrijp beide kanten eigenlijk wel. Die persoon moet inderdaad ergens wonen, maar ik snap ook dat je huiverig bent als dat de buurman van je twee kleine wondertjes is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind pedofielen altijd zo'n lastig onderwerp..
Gister weer zo'n topic in KLB met geklaag dat er eentje in een bepaalde wijk woont, en dan denk ik..
Waar moet hij dan wonen? En als iemand heeft gezeten voor zijn zonden wie bepaald dat hij geen tweede kans krijgt?
Inb4 wacht maar tot je zelf kinderen hebt
Myra weet veel van onzin, daarom was ze daar ook Mod.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah geen idee.
[..]
Nee, dat niet gezien het feit dat jij modje was.
Grapje, niet slaan
Niks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik volg even niet wat je wilt weten van de rechtszaak?
de kans op recidive is echter vele malen groter als je die persoon uitsluit dan wanneer je die persoon als relatief normaal benaderdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp beide kanten eigenlijk wel. Die persoon moet inderdaad ergens wonen, maar ik snap ook dat je huiverig bent als dat de buurman van je twee kleine wondertjes is.
Die persoon moet ergens kunnen wonen omdat wij geen doodstraf hebben hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp beide kanten eigenlijk wel. Die persoon moet inderdaad ergens wonen, maar ik snap ook dat je huiverig bent als dat de buurman van je twee kleine wondertjes is.
ja ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Niks!
Maar meteen van de daken schreeuwen dat er bebloede luiers moeten zijn vind ik ondoordacht en stom.
En dat als argument gebruiken dat de ouders het hadden moeten weten nog dommer.
Daar ben ik het mee eens, maar daarom zei ik ook dat ik beide kanten begrijp.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de kans op recidive is echter vele malen groter als je die persoon uitsluit dan wanneer je die persoon als relatief normaal benaderd
dus als je uitgaat van je kinderen doe je er dus beter aan om niet met een hooivork en brandende fakkel voor zijn deur te gaan staan
Ik denk, sommige van deze pedofielen zijn niet eens "praktiserend", moeten ze voor de gedachte aan jonge kindjes batsen al branden in de helquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Om een of andere reden denken mensen dat vaak wel. Hoe opener je seksleven, des te beter en meer seks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee en dat ze zich door jan en alleman heeft uit laten wonen maakt haar ook geen guru.
Dat ze alles uit haar seksleven hier moet delen ook niet.
ew...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Niks!
Maar meteen van de daken schreeuwen dat er bebloede luiers moeten zijn vind ik ondoordacht en stom.
En dat als argument gebruiken dat de ouders het hadden moeten weten nog dommer.
Kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ook
en ik kan trouwens ook niet vinden dat die 30 keer penetratie perse van geslachtsdeel was
ik kon in de uitspraak maar 1 zin vinden die er aan refereert en die stelt juist een breder kader
maar goed, huppelmuts is toch al weg
Jawel, maar ik dacht dat de drama alleen ging om pedofielen die in het verleden een misstap hebben begaan. Anders wordt het toch niet zo openlijk bekend?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk, sommige van deze pedofielen zijn niet eens "praktiserend", moeten ze voor de gedachte aan jonge kindjes batsen al branden in de hel?
Het is imho net zoiets als homoseksueel zijn.. Het is niet iets dat je jezelf aanpraat of kan afpraten.
Aan het eind van de dag is hij/zij ook gewoon een mens.
Veel korter... ik meen 5 jaar terug of zelfs 4.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Raene het volgende:
[..]
bijna 10 jaar geleden. En nu is admiraal_anaal mod... Mod worden zegt echt niet zoveel
Stille wateren....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om een of andere reden denken mensen dat vaak wel. Hoe opener je seksleven, des te beter en meer seks.
Lees mijn andere reactie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om een of andere reden denken mensen dat vaak wel. Hoe opener je seksleven, des te beter en meer seks.
Oh ja ik heb het dan weer over martijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat de drama alleen ging om pedofielen die in het verleden een misstap hebben begaan. Anders wordt het toch niet zo openlijk bekend?
Zij werd gevraagd voor modschap omdat ze veelal ontopic postte met informatie ipv hoi dag gr gr.quote:
Ik ben sinds 2004 op het forum en in die tijd was erodome sexmod.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel korter... ik meen 5 jaar terug of zelfs 4.
Zij werd mod omdat ze veelal ontopic postte met informatie ipv hoi dag gr gr.
Ik haalde dat uit de docu. Van 1 van die advocaten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ook
en ik kan trouwens ook niet vinden dat die 30 keer penetratie perse van geslachtsdeel was
ik kon in de uitspraak maar 1 zin vinden die er aan refereert en die stelt juist een breder kader
de ten laste legging doorspitten gaat me te ver
maar goed, huppelmuts is toch al weg
Dat is dan wel weer triest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh ja ik heb het dan weer over martijn...
Dat is zo'n groep pedo's, en die staan ook ergens bekend... En toen ging er eentje een ijsje eten in deventer en die werd gespot en ze wilden meteen met hooivorken en fakkels achter die gozer aan.
Was bij Pauw en Witteman toenIk heb me zitten opvreten tijdens die aflevering
Is het nog langer geleden ja? Waarom lijkt het alsof ze gisteren nog modje was.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2004 op het forum en in die tijd was erodome sexmod.
Zal dalijk ook wel gebeuren met Volkert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer triest.Klootjesvolk dat eigen rechter moet spelen.
het bekijken van kinderporno is ook al iets wat openbaar kan worden na dat je er voor veroordeeld bent of zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat de drama alleen ging om pedofielen die in het verleden een misstap hebben begaan. Anders wordt het toch niet zo openlijk bekend?
Ja, toevallig had ik het daar vanochtend nog over. Zo'n vent heeft toch niemand meer, zou je denken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal dalijk ook wel gebeuren met Volkert.
Klopt toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind kinderporno bekijken ook al het begaan van een misstap.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het bekijken van kinderporno is ook al iets wat openbaar kan worden na dat je er voor veroordeeld bent of zo
niet dat ik dat goed vind of zo, maar dan heb je zelf nog geen kind aangeraakt
dan moet ik die toch ook maar eens ooit bekijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haalde dat uit de docu. Van 1 van die advocaten.
Ja en dat ging dan echt over pedo's die met alleen die gevoelens rondlopen, dus niks gedaan hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer triest.Klootjesvolk dat eigen rechter moet spelen.
Ik geloof dat hij nog best vrienden had in die walgelijke bewegingen waarin hij verkeerde. Het zou me niks verbazen als hij dalijk met open armen ontvangen wordt daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, toevallig had ik het daar vanochtend nog over. Zo'n vent heeft toch niemand meer, zou je denken.
Omdat het voor mij ook nogsteeds voelt alsof ik gister nog op schoolkamp groep 8 wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het nog langer geleden ja? Waarom lijkt het alsof ze gisteren nog modje was.
Maar je moet wel elke keer met een vermomming over straat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog best vrienden had in die walgelijke bewegingen waarin hij verkeerde. Het zou me niks verbazen als hij dalijk met open armen ontvangen wordt daar.
Jaaaa, schiet em neerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal dalijk ook wel gebeuren met Volkert.
ik ook wel maar ik bedoel dat je dan niet gevaarlijk hoeft te zijn voor kinderen (fysiek) en dat ze alsnog met hooivorken voor je deur staanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind kinderporno bekijken ook al het begaan van een misstap.
Niets moet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet ik die toch ook maar eens ooit bekijken
Ok? En dus? Blijft het feit dat "het was ook een modje" een beetje een faal reactie is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij werd gevraagd voor modschap omdat ze veelal ontopic postte met informatie ipv hoi dag gr gr.
Dat dat uit haar eigen priveleven kwam doet daar imo niet onder...
Waarschijnlijk wordt hij al neergenald bij zijn eerste voet over de drempel...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog best vrienden had in die walgelijke bewegingen waarin hij verkeerde. Het zou me niks verbazen als hij dalijk met open armen ontvangen wordt daar.
Ik gun hem wel een leven waar hij constant achter zich moet kijken en alleen durft te eten wat hij zelf heeft klaargemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je moet wel elke keer met een vermomming over straat.
Ik ben pacifist, je weet toch.quote:
Ik wil niet oud worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat het voor mij ook nogsteeds voelt alsof ik gister nog op schoolkamp groep 8 was...
Je wordt oud muha
Ik begrijp wat je bedoelt, en ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel maar ik bedoel dat je dan niet gevaarlijk hoeft te zijn voor kinderen (fysiek) en dat ze alsnog met hooivorken voor je deur staan
er is gewoon zo veel onbegrip over pedofilie en het onderwerp is zo taboe dat er ook maar niet meer begrip kan komen
erg kwalijk als je het mij vraagt
juist door onderzoek en het accepteren en bestuderen van die uitkomsten kun je voorkomen dat het gebeurt
hiermee bedoel ik overigens niet dat ik vind dat je begripvoel moet zijn voor mensen die kinderen hebben misbruikt voor dat weer verkeerd opgevat word
Eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook wel maar ik bedoel dat je dan niet gevaarlijk hoeft te zijn voor kinderen (fysiek) en dat ze alsnog met hooivorken voor je deur staan
er is gewoon zo veel onbegrip over pedofilie en het onderwerp is zo taboe dat er ook maar niet meer begrip kan komen
juist door onderzoek en het accepteren en bestuderen van die uitkomsten kun je voorkomen dat het gebeurt
hiermee bedoel ik overigens niet dat ik vind dat je begripvoel moet zijn voor mensen die kinderen hebben misbruikt voor dat weer verkeerd opgevat word
Maar hoe weten de mensen dan van hun? Doordat ze bij die vereniging gingen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en dat ging dan echt over pedo's die met alleen die gevoelens rondlopen, dus niks gedaan hebben..
Tenenkrommend hoe die wijven allemaaal lopen te schreeuwen terwijl ze blind zijn voor "reason" (insert nederlands woord)
zelfs al zou je ze elke keer onder een microscoop leggen dan hoef je nog niets te zienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets moet natuurlijk.
Sorry hoor dat ik er moeite mee heb om te geloven dat een kind niet bloed na penetratie.
Het zal wel aan mij liggen en aan het feit dat ik een pedofiele opa heb maar ik was juist heel erg oplettend als het ging om afwijkingen in de luiers/het ondergoed.
Besef me soms ook niet dat niet iedereen dat doet natuurlijk![]()
Mijn excuses.
Nou ja, ik vind dat als je kijker van kinderporno net zo schuldig bent als het produceren ervan. Klanten houden de productie namelijk in stand. Dus indirect ben je imo wel schadelijk voor kinderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Ze was gevraagd omdat ze JUIST vaak inhoudelijk postte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok? En dus? Blijft het feit dat "het was ook een modje" een beetje een faal reactie is.
Wat is dat nou weer voor gelul, lotgenoten mogen elkaar toch ontmoeten of niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe weten de mensen dan van hun? Doordat ze bij die vereniging gingen?
Als je bij die vereniging zit. dan verdien je dat ook
Die wordt in het geheim afgevoerd gewoon. Krijgt waarschijnlijk een nieuwe identiteit en alles.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij al neergenald bij zijn eerste voet over de drempel...
Misschien in die tijd betekende het nog wat als je modje werd, en kan nu elke mongool een modje wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Ze was gevraagd omdat ze JUIST vaak inhoudelijk postte.
....
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, lotgenoten mogen elkaar toch ontmoeten of niet?
Nee, die mensen mogen imho helemaal niks.quote:Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen.[1] De vereniging wordt bekritiseerd vanwege het positieve standpunt ten aanzien van pedofilie.
Ach, je kunt solliciteren, dan kan elke aap mod worden. Je kunt je misdragen, ook dan krijg je soms modrechtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien in die tijd betekende het nog wat als je modje werd, en kan nu elke mongool een modje worden
vind ik ook hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat als je kijker van kinderporno net zo schuldig bent als het produceren ervan. Klanten houden de productie namelijk in stand. Dus indirect ben je imo wel schadelijk voor kinderen.
Het gaat er nu toch om dat hij een weekend verlof zou krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wordt in het geheim afgevoerd gewoon. Krijgt waarschijnlijk een nieuwe identiteit en alles.
Wie is dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat er nu toch om dat hij een weekend verlof zou krijgen?
Beetje raar dat martin nieuwland dan geen nieuwe identiteit had gekregen, die werd gewoon op de hoek van mijn school doorzeeft.
Tof wel al die politie omdat we met zijn allen wel even hadden gezien hoe iemand werd neergeknald
Ik moet gewoon lachen om het feit dat jij blijkbaar op zo'n manier tegen een mod opkijkt. Alsof het ook maar een flikker zegt dat ze mod was.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Ze was gevraagd omdat ze JUIST vaak inhoudelijk postte.
....
Klopt, maar dit ging meer over het openlijk bekend worden als pedofiel nadat je een misstap hebt begaan, ook al heb je geen kind aangeraakt. Je hebt wel een misdaad begaan en dat blijft gewoon dom.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik ook hoor
maar het is geen reden om er vanuit te gaan dat die persoon jouw kind wat aan gaat/wil doen
dus geen reden om dat als argument te gebruiken als je je fakkel aan staat te steken
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nee, die mensen mogen imho helemaal niks.
Moet ik ook maar eens doen, dan kan ik mijn note lezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, je kunt solliciteren, dan kan elke aap mod worden. Je kunt je misdragen, ook dan krijg je soms modrechten.
Ja, hij zou nu proef verlof gaan krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat er nu toch om dat hij een weekend verlof zou krijgen?
Beetje raar dat martin nieuwland dan geen nieuwe identiteit had gekregen, die werd gewoon op de hoek van mijn school doorzeeft.
Tof wel al die politie omdat we met zijn allen wel even hadden gezien hoe iemand werd neergeknald
Ik moet lachen dat je mijn standpunt niet begrijp en daar op een agressieve manier tegenin gaat. Ik zeg nergens dat ik tegen haar opkijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen om het feit dat jij blijkbaar op zo'n manier tegen een mod opkijkt. Alsof het ook maar een flikker zegt dat ze mod was.
Weet je wat het is met lotgenoten die elkaar ontmoeten. Ze versterken elkaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, lotgenoten mogen elkaar toch ontmoeten of niet?
Wat voor misstap heb je het nu over?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar dit ging meer over het openlijk bekend worden als pedofiel nadat je een misstap hebt begaan, ook al heb je geen kind aangeraakt. Je hebt wel een misdaad begaan en dat blijft gewoon dom.
Ik ga nergens agressief tegenin man.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet lachen dat je mijn standpunt niet begrijp en daar op een agressieve manier tegenin gaat. Ik zeg nergens dat ik tegen haar opkijk.
TBS is een lachertje als je kijkt naar de inhoud (mensen worden niet genezen of geholpen)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang je niemand pijn doet, mens, kind of dier, zal het mij een rotzorg zijn waar je over fantaseert.
Zodra je die fantasieën gaat uitvoeren tegen de wil van mens, kind of dier in verdien je wat mij betreft straf. En dan baal ik van die max 18 jaar die we in NL hebben want in sommige gevallen is terugkeren in de maatschappij echt niet wenselijk.
TBS vind ik gewoon een lachertje. Zou afgeschaft moeten worden naar mijn idee.
Kinderporno.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor misstap heb je het nu over?
LOL ik bedoel martin hoogland.... De dude die klaas bruinsma had omgelegdquote:
ik probeer het nog een keer.quote:
Als deze quote voor jullie niet voldoende reden is om deze mensen aan te pakken dan snap ik jullie niet.quote:Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen.[1] De vereniging wordt bekritiseerd vanwege het positieve standpunt ten aanzien van pedofilie.
voorzichtig zijn is natuurlijk wat anders dan hem weg jagen of ietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar dit ging meer over het openlijk bekend worden als pedofiel nadat je een misstap hebt begaan, ook al heb je geen kind aangeraakt. Je hebt wel een misdaad begaan en dat blijft gewoon dom.
Ik snap ook dat niet iedere pedofiel een bedreiging is, maar ik snap waarom mensen voorzichtig zijn rondom zo iemand. Stel dat ze angst laten varen en er gebeurt toch iets. Je vergeeft het jezelf nooit.
Die quote verkondigt slechts een mening, een visie. Er staat niet in: "wij gaan nu massaal kindertjes verkrachten".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer het nog een keer.
[..]
Als deze quote voor jullie niet voldoende reden is om deze mensen aan te pakken dan snap ik jullie niet.
Hmmm, ik snap je. Dat zou inderdaad een goede middenweg zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voorzichtig zijn is natuurlijk wat anders dan hem weg jagen of iets
ik zou ook mijn kinderen er na school niet af zetten
maar ik zou best hem willen helpen met bijv het ophangen van een nieuwe schuttingdeur
Heb je wel eens meegelezen op het forum van Martijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die quote verkondigt slechts een mening, een visie. Er staat niet in: "wij gaan nu massaal kindertjes verkrachten".
Ze willen dat het legaal is om kindertjes te neukenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Die quote verkondigt slechts een mening, een visie. Er staat niet in: "wij gaan nu massaal kindertjes verkrachten".
Ik ben blij dat we nog niet in zo'n fascistisch land leven dat je zelfs geen afwijkende ideeën meer mag hebben. Ook al gaan we daar hard naar toe. Orwell en Moore waren visionairs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als deze quote voor jullie niet voldoende reden is om deze mensen aan te pakken dan snap ik jullie niet.
Als je had opgelet, was dat precies wat ik zei!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het alleen bekijken dus?
Die houden alsnog een markt in stand. Opdonderen ermee
Nee, niet echt mijn doelgroep.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel eens meegelezen op het forum van Martijn?
Is het dan echt ideaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
TBS is een lachertje als je kijkt naar de inhoud (mensen worden niet genezen of geholpen)
maar als je juist wil dat mensen langer vast blijven is het ideaal, helaas
Daar is wat voor te zeggen, maar "lotgenoten" kunnen elkaar ook ondersteunen, niemand die er begrip voor zal hebben als je zegt dat je er wel eens aan denkt om aan het piemeltje van je buurjongetje te zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je wat het is met lotgenoten die elkaar ontmoeten. Ze versterken elkaar.
De wet accepteert het neuken van kinderen toch niet? Maar mensen kunnen nou eenmaal andere denkbeelden hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ze willen dat het legaal is om kindertjes te neuken
WTF hoe kan je dat accepteren.....
Oké dan!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je had opgelet, was dat precies wat ik zei!
Ja kan je niet zelf verwoorden waarom je dat vind? Wat vind je dan dat er met die mensen moet gebeuren? Moeten ze allemaal in een rijtje tegen de muur omdat ze gedachten hebben die niet kunnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ik vind dit toch wel een interessante discussie, dat soort dingen moeten ook gewoon besproken kunnen worden. Niks om spijt voor te hebben imho.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels heb ik wel spijt dat ik over de docu begon hoor!!
ik probeer het nog een keer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
De wet accepteert het neuken van kinderen toch niet? Maar mensen kunnen nou eenmaal andere denkbeelden hebben.
Zij willen dus wel dat de wet het gaat accepteren.quote:Vereniging MARTIJN is een Nederlandse vereniging die streeft naar wettelijke en maatschappelijke acceptatie van seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen.[1] De vereniging wordt bekritiseerd vanwege het positieve standpunt ten aanzien van pedofilie.
Ok, dan zal ik je vertellen wat daar stond. Verhalen van mannen die naar jonge buurmeisjes uit het raam zaten te kijken. Hoe ze in de zomer in een zwembadje speelde. En hoe hij zo dicht mogelijk bij zou kunnen komen. In zo'n topic kreeg hij dan advies en postte hij zijn vorderingen. Als hij bijvoorbeeld eens tegelijk met haar bij de ijswagen was.quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nog niet in zo'n fascistisch land leven dat je zelfs geen afwijkende ideeën meer mag hebben. Ook al gaan we daar hard naar toe. Orwell en Moore waren visionairs.
En waarom sla je mijn reactie over? Ik ben wel benieuwd over wat jouw gedachten zijn mbt wat er dan wèl met dit soort mensen moet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zij willen dus wel dat de wet het gaat accepteren.
Dus zeg ik opdonderen
omdat de inhoud niet werktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het dan echt ideaal?
Er wordt al vrij makkelijk/snel gekeken of iemand op verlof kan, er worden nog te vaak medewerkers neergestoken in die klinieken, er zijn nog teveel ontsnappingen.
Ik denk dat er dan gekeken moet worden naar andere oplossingen/regels/instellingen. Dit werkt duidelijk niet.
Ze streven er naar. Nou en? Het is toch niet geaccepteerd? Mensen zullen altijd wel iets aan de wet willen veranderen, hoe achterlijk het ook is. Mensen zijn vrij denkende wezens, je kunt ze niet straffen voor het hebben van ideeën.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dus zeg ik opdonderen
Eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nog niet in zo'n fascistisch land leven dat je zelfs geen afwijkende ideeën meer mag hebben. Ook al gaan we daar hard naar toe. Orwell en Moore waren visionairs.
Ik snap nog steeds niet dat je een probleem maakt van mensen die een afwijkende mening hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dus zeg ik opdonderen
ik vind het ook wel boeiendquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou ik vind dit toch wel een interessante discussie, dat soort dingen moeten ook gewoon besproken kunnen worden. Niks om spijt voor te hebben imho.
O, dat is wel sick.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik je vertellen wat daar stond. Verhalen van mannen die naar jonge buurmeisjes uit het raam zaten te kijken. Hoe ze in de zomer in een zwembadje speelde. En hoe hij zo dicht mogelijk bij zou kunnen komen. In zo'n topic kreeg hij dan advies en postte hij zijn vorderingen. Als hij bijvoorbeeld eens tegelijk met haar bij de ijswagen was.
Mannen die met elkaar in gesprek gingen over het feit dat een kind echt wel kan laten merken of hij/zij het fijn vind of niet.
Sorry, maar dat is geen lotgenotengroep. Dit is geen ziekte waarin ze steun en hulp van elkaar zouden moeten krijgen.
Dat je die gedachtes hebt over kinderen, dat is een probleem. zoek daar hulp voor. En zoek je daar hulp voor, goed bezig!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef Raene het volgende:
[..]
En waarom sla je mijn reactie over? Ik ben wel benieuwd over wat jouw gedachten zijn mbt wat er dan wèl met dit soort mensen moet.
en wie bepaald dan welke gedachten oke zijn en welke niet? en hoe dat gecontroleerd moet worden en bestraft?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je die gedachtes hebt over kinderen, dat is een probleem. zoek daar hulp voor. En zoek je daar hulp voor, goed bezig!
Maar ga niet bij een vereniging die vindt dat ze het legaal moeten maken. Zodat je daarna alsnog aan de slag kan. Die mensen gooi je lekker uit een vliegtuig midden op de noordzee ofzo
Maar stel ze krijgen genoeg mensen zo gek en vanaf morgen mogen ze je dochtertje van 9 neuken. Wat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze streven er naar. Nou en? Het is toch niet geaccepteerd? Mensen zullen altijd wel iets aan de wet willen veranderen, hoe achterlijk het ook is. Mensen zijn vrij denkende wezens, je kunt ze niet straffen voor het hebben van ideeën.
dan moet je naar een ander land verhuizen want zo werkt democratiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Maar stel ze krijgen genoeg mensen zo gek en vanaf morgen mogen ze je dochtertje van 9 neuken. Wat dan?
Jij bent niet degene die bepaald watvoor gedachten iemand wel of niet mag hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je die gedachtes hebt over kinderen, dat is een probleem. zoek daar hulp voor. En zoek je daar hulp voor, goed bezig!
Maar ga niet bij een vereniging die vindt dat ze het legaal moeten maken. Zodat je daarna alsnog aan de slag kan. Die mensen gooi je lekker uit een vliegtuig midden op de noordzee ofzo
Seks hebben is nog altijd anders als verkrachten... hoeveel kinderen van 10/11 kiezen ervoor om al seks te hebben met elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Maar stel ze krijgen genoeg mensen zo gek en vanaf morgen mogen ze je dochtertje van 9 neuken. Wat dan?
Dat het legaal wordt dus? Door de wet bepaald?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
De thought policequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wie bepaald dan welke gedachten oke zijn en welke niet? en hoe dat gecontroleerd moet worden en bestraft?
etc
Rival, plsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
daarom is het doen strafbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
Je kan de gedachte best hebben, zolang je maar nergens de intentie hebt om daar iets mee te doen. En op Martijn zat voornamelijk een groep die vond dat je het wel gewoon kon doen en hoe je dat dan het beste kon doen. (zonder geweld overigens, ze zijn er van overtuigd dat kinderen willen)
En dat vind ik persoonlijk het kwalijke aan Martijn.
Waarom denk je dat ze deze regels hebben? omdat kinderen heel makkelijk te manipuleren zijn. Dan is het dus nog steeds geen verkrachting als ze een klein kind zo ver krijgen. Maar je kind is wel getekend voor het leven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die bepaald watvoor gedachten iemand wel of niet mag hebben.
Dat soort dingen krijgen ze toch nooit voor elkaar, denk eens na..
[..]
Seks hebben is nog altijd anders als verkrachten... hoeveel kinderen van 10/11 kiezen ervoor om al seks te hebben met elkaar? Zegt nogsteeds niet dat ik het goedkeur...
Je bedoeld dat ze bijvoorbeeld mensen zo ver kunnen krijgen om joden, zigeuners en meer minderheden te gaan opsluiten en vermoorden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rival, pls
Toon eens historisch en cultureel besef.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze bijvoorbeeld mensen zo ver kunnen krijgen om joden, zigeuners en meer minderheden te gaan opsluiten en vermoorden?
Ben je nu de vereniging aan het vergelijken met de opkomst van het nationaal socialisme in Duitsland?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze bijvoorbeeld mensen zo ver kunnen krijgen om joden, zigeuners en meer minderheden te gaan opsluiten en vermoorden?
Dit is overigens geen feit. Op jonge leeftijd seks hebben, zonder dwang, is nooit schadelijk bewezen voor kinderen. Was vroeger en is in andere culturen zelfs gebruikelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:47 schreef rival het volgende:
Maar je kind is wel getekend voor het leven.
Martijn vergelijken met holocaustquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
echt als je die vergelijking gaat maken houdt de discussie voor mij wel opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je nu de vereniging aan het vergelijken met de opkomst van het nationaal socialisme in Duitsland?
Ik heb geen beter idee dan de democratie. Ik zal ook zeker gaan verhuizen als ze dat hier voor elkaar krijgen. Ik geef aan hoe ik over deze viespeuken denk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet je naar een ander land verhuizen want zo werkt democratie
of je gebruikt de manieren binnen een democratie om die wet weer verworpen te krijgen
of heb je een beter idee voor een manier van besturen (ik vind democratie niet heilig of ideaal hoor, dus kom maar op met iets beters)
Dit, ik ben ook wel weer klaar met de discussiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt als je die vergelijking gaat maken houdt de discussie voor mij wel op
hij slaat kant nog wal en laat je alleen maar ontzettend dom overkomen
Dus jouw gedachten zijn wel goed? Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen beter idee dan de democratie. Ik zal ook zeker gaan verhuizen als ze dat hier voor elkaar krijgen. Ik geef aan hoe ik over deze viespeuken denk.
Ik snap ook wel dat ze dit hier niet voor elkaar gaan krijgen. Ik zal deze mensen ook nooit iets aandoen want ook ik heb mij aan de wet te houden.
Maar ik mag toch gedachten hebben over wat ik vind dat met deze mensen moet gebeuren?
Rival, want rival is vrij in zijn extremistische gedachten mbt pedofielen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jouw gedachten zijn wel goed? Wie bepaalt dat?
Ik vind jouw ideeën heel wat meer overeenkomstig met de NSDAP dan Martijn, maar goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
O, the irony.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Rival, want rival is vrij in zijn extremistische gedachten mbt pedofielen.
Maar pedofielen zijn niet vrij in hun gedachten, want die moeten gewoon dood.
Goed puntquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jouw gedachten zijn wel goed? Wie bepaalt dat?
Niet voor mij gaan antwoorden aub.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Rival, want rival is vrij in zijn extremistische gedachten mbt pedofielen.
Maar pedofielen zijn niet vrij in hun gedachten, want die moeten gewoon dood.
Dus dat,quote:
Ah gos, kunnen we nu helemaal nergens meer tegen?quote:
Gedachten die je uitspreekt op het internet. En dat mag. Vrijheid van meningsuiting, woehoe!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Goed punt
Daarom hou ik het bij gedachten. En begin ik geen vereniging die streeft naar deze gedachtes.
Zou ik nu een vereniging beginnen die streeft naar het legaal maken van het vermoorden van mensen. Dan mag je mij ook op komen halen....
Jawel hoor maar wat je daar zegt is niet wat ik denk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah gos, kunnen we nu helemaal nergens meer tegen?
Bring them in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien is het tijd voor een nieuw onderwerp voor in het nieuwe topic
Ik stel jurkjes voor
Ook niet om naar te kijken? Met mooie vrouwen erin?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |