Ok, maar hij klaagt over graaien en niets doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Je stemt niet op een partij, maar op een persoon.
HUAHAHAAHAH Leucken garpje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eerder de Nederlanders met een IQ van boven de 90.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
geen stijlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Meer over relnicht Paul:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_de_pvv_een_gek.html
Als je uit de PVV stapt, dan ben je plots aangeschoten wild voor onze vrinden van Geenstijl.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Meer over relnicht Paul:
[..]
In POL hebben ze een heel topic over de VVD. Hebben we nog meer van die nieuwsberichten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd () te worden?
Het staat op meerdere grote nieuwssites, dus schijnbaar is het nieuwswaardig.
Ook zo vreemd. Bij GW weet je wat je kan verwachten. Hij generaliseert uit angst...vind ik gevaarlijk, maar je weet het bij hem. Bij andere partijen zijn het gewoon gezichten die ze gebruiken...een komedie. Wanneer ze niet meer als gezicht naar voren komen is het ook gedaan met de punten. Zie Balkenendenorm etc etc. ineens tellen hun levens visies niet meer in hun eigen leven en graaien ze wat ze graaien kunnen. (volgens anderen heet dat weer verdienen)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Je stemt niet op een partij, maar op een persoon.
Het is inmiddels ook een PVV-weblog geworden, maar dat weet de oplettende lezer allang.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je uit de PVV stapt, dan ben je plots aangeschoten wild voor onze vrinden van Geenstijl.
Dat soort nuanceringen breng jij me net iets te vaak aan en ik heb de indruk dat je "vriendje" Peggolt expres buiten beschouwing laat. Als je een foto van hem op je schoorsteenmantel hebt hangen dan wordt het al een heel ander verhaal, of niet Koos!? Kom op, geef eens toe, eigenlijk ben je toch wel een behoorlijke fanaticus met een Wilders-fobie, toch!?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent in mijn optiek een net zo grote malloot als je een foto van Samsom of Rutte op je bureau hebt staan.
Ik ben een beetje uitgekeken op Pechtold. Tegenwoordig staat er een foto van Koolmees op m'n bureau.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat soort nuanceringen breng jij me net iets te vaak aan en ik heb de indruk dat je "vriendje" Peggolt expres buiten beschouwing laat. Als je een foto van hem op je schoorsteenmantel hebt hangen dan wordt het al een heel ander verhaal, of niet Koos!? Kom op, geef eens toe, eigenlijk ben je toch wel een behoorlijke fanaticus met een Wilders-fobie, toch!?![]()
Gemene mensen jah? Eng he? Brrr.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
Er hebben weer allemaal gemene mensen boze dingen over de PVV gezegd.
De "Klup van GReet" ???? Is dat de zus van?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Meer over relnicht Paul:
[..]
Je zou eens wat meer moeten leren nuanceren, ..... net als Koosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
HUAHAHAAHAH Leucken garpje.Was geen grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geblondeerde polder imam doet niets anders dan mensen schofferen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
Ik kan me er helemaal in vinden. Het is zo gemeen van die stoute homofiel om iedereen te vertellen dat er foto's van Greet op de bureaus staan. Ik hoop dat dat de PVV nu ziet dat het binnenhalen van homofielen het paard van troje is geweest. Ze pakken je van achter, die homofielen. Met hun rare haar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:33 schreef Terminator2000bc het volgende:
Meer over relnicht Paul:
[..]
Dat is anders. Wilders kon zijn heilige missie beginnen toen hij uit de fractie stapte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Ulx het volgende:
Wilders is indertijd ook uit de VVD fractie gestapt en bleef gewoon in de tweede kamer zitten. Dus wat al die WIldersfans nou beppen over zetels teruggeven?
Dat vind ik net zo bespottelijk idd dat dat toen kon.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Ulx het volgende:
Wilders is indertijd ook uit de VVD fractie gestapt en bleef gewoon in de tweede kamer zitten. Dus wat al die WIldersfans nou beppen over zetels teruggeven?
Jij hebt liever dat de partijtop als het ze uitkomt de mensen die zijn gekozen kan vervangen? Dus als Wilders in de regering zit en uit zijn eigen partij komen kritische geluiden moet hij die mensen kunnen vervangen door jaknikkers?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo bespottelijk idd dat dat toen kon.
Geldt voor iedereen. Voor deze gast nu, maar ook voor Wilders destijds.
Nee ook niet. Ik zei toch al eerlijk dat ik er te weinig vanaf weet hoe dat exact gaat met die zetels?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat de partijtop als het ze uitkomt de mensen die zijn gekozen kan vervangen? Dus als Wilders in de regering zit en uit zijn eigen partij komen kritische geluiden moet hij die mensen kunnen vervangen door jaknikkers?
Dat is gewoon democatischer. Het klinkt tegenstrijdig. Dat er dan af en toe mensen uit fracties gaan of worden gezet geeft alleen maar aan dat die mensen niet klakkeloos achter de partijtop aanlopen. Of je het nou met die mensen eens bent of niet maakt weinig uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ik zei toch al eerlijk dat ik er te weinig vanaf weet hoe dat exact gaat met die zetels?Het is alleen een raar idee (ook) dat als er binnen een partij een hele groep afspreekt 'ok, morgen stoppen we stiekem ineens en dan houden we onze zetel en dan gaan we zelf met heel iets anders verder', dat er dan dus ineens een groep in de kamer kan zitten met plannen en ideeën waar de kiezer nooit op gestemd heeft.
Niet dat het nu heel veel anders gaat, maar toch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |