abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131798865
ja ik stem misschien ook niet meer op pvv, kutpartij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 00:08:16 #102
163650 Greys
pi_131798873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Je stemt niet op een partij, maar op een persoon.
Ok, maar hij klaagt over graaien en niets doen.
Wat denkt ie dat ie zelf gaat doen dan in die ene zetel? :D

Maar (ik ben een politieke n00b, zeg ik heel eerlijk), stel dat er op een moment een opgezet plan is bij bv de helft van een grote willekeurige gekozen partij, dat ze samen stiekem onderling afspreken 'kom we nokken er mee en houden onze zetel en beginnen zelf'. Dan zou er in feite dus binnen 1 dag een geheel nieuwe partij kunnen zitten met een flink aantal zetels? Of zie ik dat nou verkeerd? :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 03-10-2013 00:18:06 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:08:57 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131798893
quote:
13s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Eerder de Nederlanders met een IQ van boven de 90.
HUAHAHAAHAH Leucken garpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 06:47:53 #104
225540 Pugg
Friends forever
pi_131800827
quote:
geen stijl
pi_131801605
quote:
Als je uit de PVV stapt, dan ben je plots aangeschoten wild voor onze vrinden van Geenstijl.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_131801652
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef 2dope het volgende:

[..]

Iedereen doet het dus hoeft het niet meer benoemd ( :D ) te worden?
Het staat op meerdere grote nieuwssites, dus schijnbaar is het nieuwswaardig.
In POL hebben ze een heel topic over de VVD. Hebben we nog meer van die nieuwsberichten?
POL / Corruptie is bij de VVD heel normaal, deel 2
Ik vind het tegenwoordig al interessant om te lezen wanneer een partij zich niet in laat met dit soort zaken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_131801725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Je stemt niet op een partij, maar op een persoon.
Ook zo vreemd. Bij GW weet je wat je kan verwachten. Hij generaliseert uit angst...vind ik gevaarlijk, maar je weet het bij hem. Bij andere partijen zijn het gewoon gezichten die ze gebruiken...een komedie. Wanneer ze niet meer als gezicht naar voren komen is het ook gedaan met de punten. Zie Balkenendenorm etc etc. ineens tellen hun levens visies niet meer in hun eigen leven en graaien ze wat ze graaien kunnen. (volgens anderen heet dat weer verdienen)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_131802354
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je uit de PVV stapt, dan ben je plots aangeschoten wild voor onze vrinden van Geenstijl.
Het is inmiddels ook een PVV-weblog geworden, maar dat weet de oplettende lezer allang.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:59:38 #109
241662 Jian
Well, well, well
pi_131803930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent in mijn optiek een net zo grote malloot als je een foto van Samsom of Rutte op je bureau hebt staan.
Dat soort nuanceringen breng jij me net iets te vaak aan en ik heb de indruk dat je "vriendje" Peggolt expres buiten beschouwing laat. Als je een foto van hem op je schoorsteenmantel hebt hangen dan wordt het al een heel ander verhaal, of niet Koos!? Kom op, geef eens toe, eigenlijk ben je toch wel een behoorlijke fanaticus met een Wilders-fobie, toch!? :D
pi_131804063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat soort nuanceringen breng jij me net iets te vaak aan en ik heb de indruk dat je "vriendje" Peggolt expres buiten beschouwing laat. Als je een foto van hem op je schoorsteenmantel hebt hangen dan wordt het al een heel ander verhaal, of niet Koos!? Kom op, geef eens toe, eigenlijk ben je toch wel een behoorlijke fanaticus met een Wilders-fobie, toch!? :D
Ik ben een beetje uitgekeken op Pechtold. Tegenwoordig staat er een foto van Koolmees op m'n bureau.
pi_131804113
Er hebben weer allemaal gemene mensen boze dingen over de PVV gezegd.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 11:08:00 #112
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_131804145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:06 schreef De_Coulance het volgende:
Gemene mensen jah? Eng he? Brrr.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_131804276
quote:
De "Klup van GReet" ???? Is dat de zus van?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 11:14:46 #114
241662 Jian
Well, well, well
pi_131804302
quote:
Je zou eens wat meer moeten leren nuanceren, ..... net als Koos O+
pi_131810863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

HUAHAHAAHAH Leucken garpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was geen grap.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:26:08 #116
225540 Pugg
Friends forever
pi_131811223
quote:
De geblondeerde polder imam doet niets anders dan mensen schofferen. :r
pi_131811306
quote:
Ik kan me er helemaal in vinden. Het is zo gemeen van die stoute homofiel om iedereen te vertellen dat er foto's van Greet op de bureaus staan. Ik hoop dat dat de PVV nu ziet dat het binnenhalen van homofielen het paard van troje is geweest. Ze pakken je van achter, die homofielen. Met hun rare haar.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:06:31 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131812274
heerlijk altijd de commentaren te lezen onder zo'n artikel, dat doet een mens goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131812326
Altijd mooi om te zien. Stapt een PvdA'er uit de fractie, dan legt GS de schuld bij dictator Samsom. Gooit een PVV'er de handdoek in de ring, dan wordt de desbetreffende persoon helemaal afgebrand.
pi_131812417
Wilders is indertijd ook uit de VVD fractie gestapt en bleef gewoon in de tweede kamer zitten. Dus wat al die WIldersfans nou beppen over zetels teruggeven?
pi_131812876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Ulx het volgende:
Wilders is indertijd ook uit de VVD fractie gestapt en bleef gewoon in de tweede kamer zitten. Dus wat al die WIldersfans nou beppen over zetels teruggeven?
Dat is anders. Wilders kon zijn heilige missie beginnen toen hij uit de fractie stapte.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 16:32:34 #122
163650 Greys
pi_131812993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Ulx het volgende:
Dat vind ik net zo bespottelijk idd dat dat toen kon.
Geldt voor iedereen. Voor deze gast nu, maar ook voor Wilders destijds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131813106
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo bespottelijk idd dat dat toen kon.
Geldt voor iedereen. Voor deze gast nu, maar ook voor Wilders destijds.
Jij hebt liever dat de partijtop als het ze uitkomt de mensen die zijn gekozen kan vervangen? Dus als Wilders in de regering zit en uit zijn eigen partij komen kritische geluiden moet hij die mensen kunnen vervangen door jaknikkers?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 16:49:31 #124
163650 Greys
pi_131813486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat de partijtop als het ze uitkomt de mensen die zijn gekozen kan vervangen? Dus als Wilders in de regering zit en uit zijn eigen partij komen kritische geluiden moet hij die mensen kunnen vervangen door jaknikkers?
Nee ook niet. Ik zei toch al eerlijk dat ik er te weinig vanaf weet hoe dat exact gaat met die zetels? :) Het is alleen een raar idee (ook) dat als er binnen een partij een hele groep afspreekt 'ok, morgen stoppen we stiekem ineens en dan houden we onze zetel en dan gaan we zelf met heel iets anders verder', dat er dan dus ineens een groep in de kamer kan zitten met plannen en ideeën waar de kiezer nooit op gestemd heeft.

Niet dat het nu heel veel anders gaat, maar toch :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131813954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ook niet. Ik zei toch al eerlijk dat ik er te weinig vanaf weet hoe dat exact gaat met die zetels? :) Het is alleen een raar idee (ook) dat als er binnen een partij een hele groep afspreekt 'ok, morgen stoppen we stiekem ineens en dan houden we onze zetel en dan gaan we zelf met heel iets anders verder', dat er dan dus ineens een groep in de kamer kan zitten met plannen en ideeën waar de kiezer nooit op gestemd heeft.

Niet dat het nu heel veel anders gaat, maar toch :')
Dat is gewoon democatischer. Het klinkt tegenstrijdig. Dat er dan af en toe mensen uit fracties gaan of worden gezet geeft alleen maar aan dat die mensen niet klakkeloos achter de partijtop aanlopen. Of je het nou met die mensen eens bent of niet maakt weinig uit.

Daarom vind ik het afbranden van die man dat veel PVV'ers (lees Fok, Telegraaf, Geenstijl maar na over deze zaak) nu doen ook eigenlijk nogal totalitair of fascistisch aandoen: "Je hebt de sterke leider te volgen. Tegenspraak dulden we niet, als je het oneens bent met de koers dan ben je gek." En daarmee snijdt het punt van de man dat de PVV wel een sekte leek behoorlijk hout.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:32:49 #126
163650 Greys
pi_131814612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is gewoon democatischer. Het klinkt tegenstrijdig. Dat er dan af en toe mensen uit fracties gaan of worden gezet geeft alleen maar aan dat die mensen niet klakkeloos achter de partijtop aanlopen. Of je het nou met die mensen eens bent of niet maakt weinig uit.

Daarom vind ik het afbranden van die man dat veel PVV'ers (lees Fok, Telegraaf, Geenstijl maar na over deze zaak) nu doen ook eigenlijk nogal totalitair of fascistisch aandoen: "Je hebt de sterke leider te volgen. Tegenspraak dulden we niet, als je het oneens bent met de koers dan ben je gek." En daarmee snijdt het punt van de man dat de PVV wel een sekte leek behoorlijk hout.
Ik ben geen volger van de 'grote blonde leider', maar eerlijk is eerlijk, ik vind dat geleuter van die jongen over 'sekte' en vooral dat je er dan nooit meer uit komt echt volslagen onzin en stemmingmakerij. Zeg nou zelf, er ZIJN toch al een flink aantal uit gestapt en vertrokken?

Als je het oneens bent met de koers van een partij (welke partij dan ook) dan kan je beter opstappen, da's toch logisch? En dan kan/mag je ook opstappen, net als deze ook deed. Dus dat had hij beter niet kunnen zeggen, dan had hij een stuk minder over zich heen gekregen denk ik, want dit komt op een hoop mensen gewoon dom over, zeggen dat je er niet uit kunt, terwijl je er zelf gewoon uit stapt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814930
Je mag toch van Geert Wilders en de PVV wel zeggen waar het op staat? Ook al is dat heel kritisch naar hem en zijn partij toe?

Of moet je tegenwoordig iets formuleren als: Je zal het niet mogen zeggen van de grote blonde leider, maááárrrrr <insert waslijst aan kritiekpunten>
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:50:49 #128
163650 Greys
pi_131815013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Ulx het volgende:
Je mag toch van Geert Wilders en de PVV wel zeggen waar het op staat? Ook al is dat heel kritisch naar hem en zijn partij toe?

Of moet je tegenwoordig iets formuleren als: Je zal het niet mogen zeggen van de grote blonde leider, maááárrrrr <insert waslijst aan kritiekpunten>
Ja, dat mag toch ook? Dat doet ie toch?
Alleen zet ik mijn vraagtekens bij het 'je komt er niet meer uit' gedeelte, dat lijkt me je reinste onzin als je ziet dat deze jongen zelf ook opstapt en kennelijk niet bij de deur is tegengehouden :)

Iedereen die de PVV ooit verlaten heeft en flinke kritiek heeft geuit kan toch nog gewoon over straat, zat bij praatprogramma's etc. Dus ik snap enkel dat ene stukje niet van wat hij zei over er niet meer uit kunnen, da's alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')