SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:14:05 ]
Jij durft groot te dromen, he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
Hahaha. Herkenbaar. Gelukkig dat ik geen cola drink.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik doe aan beelddenken en heb bij alles een plaatje. En nu zit er cola op mijn beeldscherm... Bedankt
Oh ja! Die moet nog!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:30:36 ]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groenequote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Nu weer werken. Man pauzes gaan snel. In ieder geval bedankt voor de visuals. Leuk om te lezen, maar mocht Riley ooit in zo'n situatie komen zou ik niet een foto kunnen maken denk ik
Slurp!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mad paintskills heb ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.Hallo! Kan een mens niet eens even rustig tanden poetsen.
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
XM ziet er prima uit. Dit is die van Pi via bv.com. Ook inderdaad een dipje. Deze is van Pi. Weinig meetpunten dus wat slecht te zien, maar ook echt wel een dip die nu weer een beetje herstelt.sorry, van wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee joh. Hypothetisch.
Dat zou mij toch nooit gebeuren.
dat van dat kunstwerk was eergisteren ofzo in het nieuws. Ik moest zo lachen bij die visual![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil met die van het CB!
En thnx voor de geruststelling dames
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Heb m net opgehaald op t KDV, lachend als altijd, opluchtingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef Cwen het volgende:
MM, jemig, wat een schrik! En stiekem een beetje grappig... Maar alleen omdat hij er niets aan over heeft gehouden!
Oh, wat een lief kleintjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
voor mm dan
Ean en Sac zijn vanmorgen samen in het grote bad geweest. Ik heb nu een kind dat wel van het badje houdt
heel wat groter dan jouw kleintje was volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, wat een lief kleintje, brightens my day
We begonnen hier met 46 cm en 1920 gram, nogal dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel wat groter dan jouw kleintje was volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilliggen kan ie dus niet...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
We begonnen hier met 46 cm en 1920 gram, nogal dus
Nu ziet ie er zo uit, vandaag precies 9 maanden:Ah wat groot alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilliggen kan ie dus niet...
Hier 46cm en 2385
Ean was 41cm en 1710
Maar ik vind sac ook weer heel erg mini hoor. ze heeft spriet beentjes.
Ean ook een mini... Prematuur? Maar Sac is dan ook absoluut geen flinke, lief klein meisje...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ah wat groot alweer
Hier 46cm en 2385
Ean was 41cm en 1710
Maar ik vind sac ook weer heel erg mini hoor. ze heeft spriet beentjes.
prematuur idd 34wkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ean ook een mini... Prematuur? Maar Sac is dan ook absoluut geen flinke, lief klein meisje...
Heet hij niet gewoon Dex? Zo interpreteerde ik het althansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Knappe Ellie!
Ymme en Dex welkom! (handige afkorting, hoe heet ie echt?)
XM sjezes wat een gemiddeld en perfect groeiend kind!![]()
Ja! Uitnodiging verstuurd, dit weekend cadeaus en taart regelen. Jeetje, hij is gewoon bijna één...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Olf het volgende:.
Mineola, al met verjaarspreparaties bezig?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Belle wat mooi![]()
En even mijn vrolijke meisje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Van m'n collega's gehad omdat ik vorig jaar de EK/WK (?) poule gewonnen heb.![]()
Ymme en FR: Welkom! Nog van harte gefeliciteerd met jullie jongsten.
Aan zijn gezicht te zien is hij eigenlijk voor PSV.....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Van m'n collega's gehad omdat ik vorig jaar de EK/WK (?) poule gewonnen heb.![]()
Ymme en FR: Welkom! Nog van harte gefeliciteerd met jullie jongsten.
Op advies van de fysio. Zo kunnen ze zich beter afzetten. En dat kloptquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef becky27 het volgende:
Kyara, dat is ook geen kleed om OP te spelen, maar ernaast, met auto's en zo. Hier wordt de aardbeienvlek op Isabel haar hoofdje al iets minder dik.
Als ik nu foto's terugzie was het eerst een verkleuring en die werd steeds dikker. Toen ze het ziekenhuis uitkwam was het echt een verdikking geworden. En toen hoorden we ook dat het een "aardbeienvlek" was (dwz, wij kregen de medische naam en google vertelde ons dat het een aardbeienvlek was). Op het cb hebben ze ook alle kleine puntjes geteld en in kaart gebracht en die worden ook elke keer gecheckt. Bij meer dan X aantal vlekjes sturen ze je door omdat er dan ook kans is dat het aan de binnenkant op organen en zo zit en dat kan voor problemen zorgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:45 schreef Cwen het volgende:
Aardbeienvlek, hier vrijdag naar de ha omdat Ellie er wellicht een op een schaamlip heeft. Het is alleen niet dik... Hoe ontwikkelde zich dat bij jullie?
Dat was ik... Het leek me zo'n ontzettend lang ventje!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:20 schreef mousemicky het volgende:
Weet trouwens niet meer wie het vroeg, maar J. Is gemiddeld qua lengte (71cm), alleen erg licht.
Het schijnt best vaak voor te komen rond de 9 maanden dat een babytje de fles of borst weigert! Meestal is dat maar van korte duur! Blijf gewoon normaal de fles aanbieden. In ieder geval lekker dat ze 's nachts drinkt en overdag ook wel wat vocht binnen krijgt. Evt. wat extra pap met melk als je denkt dat ze niet genoeg vocht krijgt. Maar doorgaans gaat het vrij snel weer voorbij en willen de babytjes gewoon de fles/borst toch weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:12 schreef Olf het volgende:
Wat een leuke foto van Damian, Mandy! Hij zit echt heel hard te chillen!
Ik heb even een vraagje. Mn baby (nu ruim 9 maanden) begint nu gewoon écht alles wat maar op een fles lijkt te weigeren. Eerst dronk ze nog wel 100 cc op het kdv en kreeg mijn vriend er als ik 's avonds weg was uiteindelijk wel een flesje in. Nu heb ik het zelf gisteren ook eens geprobeerd omdat iedereen zei dat het niet lukte en ze wil gewoon ECHT NIET. Na een uur heeft ze 20 cc gedronken uit de fles, en daarna maar borst gegeven omdat ze wel vocht nodig heeft.
Op zich eet ze wel gewoon fruit en zit daar ook vocht in, en drinkt ze dus over het algemeen 's nachts langer bij, maar ik vind het toch wel erg lastig worden.
Wat voor fles gebruiken jullie? De 'gewone' fles weigert ze. En andere bekerdingen speelt ze wel mee maar snapt ze gewoon echt niet.
Yeb dat klopt!quote:[b]Op donderdag 3 oktober 2013 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:[
Ha Wizzy met de suikernaamtweeling toch? Wat lief dat ie glimlacht!
Ik pakte een grotere maat als hij regelmatig begon door te lekken in combinatie met de plakkertjes die niet meer ver over zijn buik kwamen. Ik ken het postuur van jouw F niet, maar maat 3 kwam hier wel veel later dan bij de 5 kilo. Misschien eens een ander merk proberen? Rugpoep kwam hier ook af en toe voor bij goed passende luiers, dan was de poep gewoon heel dun en veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:59 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Yeb dat klopt!
Hier ondertussen F. gewassen. Hij had zijn rug weer onder de poep zitten. Zal een maat grotere luier helpen? Wanneer pak je een grotere maat eigenlijk? Hij heeft nu nog maat 2 met 5 kilo.
Zal straks op de pc op meer mensen reageren
Ik hoef jou toch niet te vertellen dat zoiets je geen slechte moeder maaktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:05 schreef Fieder het volgende:
Ik vind het echt al koud buiten zeg! Moet L nou een muts op?voel me altijd zo'n slechte moeder dat ik dat niet weet.
Ik ben wel bereid tot een ruilquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
Mineola, doe eens niet zo flauw en zet weer neer die foto
Je krijgt geen tietenpics van me, hou daar eens over opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef Mineola het volgende:
Ja like duh, ik zei toch drie seconden?! Feest is over een tijdje
[..]
Ik ben wel bereid tot een ruil
Misschien zoiets?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
Hier muts en/of capuchon met dit weer. Maar vroeg me wel al af wat ik hem dan aan moet doen als het echt vriest buiten..
Moehaha, stoere muts, en wat heb jij toch een leuke zoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien zoiets?
[ afbeelding ]
Die heb ik vorige week in de winkel geprobeerd en hij is zoen je kunt m ook goed vastmaken onder de kin, tegen tegenstribbelingen
Over mutsen bij de oudere baby's: ik denk dat je dat zelf het beste kunt inschatten bij je kind. Die van mij heeft een dikke bos haar en is nogal warmbloedig dus ik heb het alleen nog bij het fietsen gedaan een paar dagen geleden.
WTF?!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Je krijgt geen tietenpics van me, hou daar eens over op
Nee, van ehm... Shop fox-town 365. Waar ook het Parijs-shirt vandaan kwam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoezo kan ik nog steeds geen spoilers uitklappen of mijn post editten?
In aanvulling op mijn vorige post: is die van Vaenait?
Zag de foto van je ukje enquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb kinderen met weinig haar. Dus ik gok dat ik tot juni aan de mutsjes zit.
Ean wil ze niet meer ophouden maar ik hoop Sac wel.
Overdag gaat het prima maar vooral 's avonds heeft ze extra last, misschien omdat het dan combineert met moeheid. Gisteren overwoog ik het ook al maar dacht ik, tandjes is natuurlijk niet echt ziek. Maar als ze pijn heeft, is het inderdaad best een goed idee! Vanavond doe ik dat denk ik danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf, heb je wel eens een paracetamolzetpil geprobeerd voor als ze zo;n pijn heeft vanwege tanden? Disclaimer want FOK: ik ben geen paracetamolstrooier maar bij zichtbaar veel pijn door tanden geef ik er wel eentje. Dat was echt een verademing voor hem.
Nou ja, dat dus inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:10 schreef Mineola het volgende:
Daar ben ik het geheel mee eens![]()
Als je geeft om je baby wat minder te knoeien bij zn fruithapje is het wat minder nuttig.
Ik geef mijn baby iedere avond voor het slapen gaan een zetpil, sindsdien slaapt hij doorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:10 schreef Mineola het volgende:
Daar ben ik het geheel mee eens![]()
Als je geeft om je baby wat minder te LATEN knoeien bij zn fruithapje is het wat minder nuttig.
Eentje maar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik geef mijn baby iedere avond voor het slapen gaan een zetpil, sindsdien slaapt hij door
start er eentje zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik kan me de laatste discussie hier niet heugen eigenlijk. Saai
Ik ook hoor, werkt prima! Nu nog maar twee keer per nacht wakker!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik geef mijn baby iedere avond voor het slapen gaan een zetpil, sindsdien slaapt hij door
Show us what you've got. Dan kom ik straks mee doen als mijn kind zijn frikandel speciaal achter de kiezen heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik kan me de laatste discussie hier niet heugen eigenlijk. Saai
Serieus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en gisteren was hij bijna 11 uur van huis zonder t bellen, dat vond ik ook niet tof. (voor de beeldvorming, hij werkt op 10 minuten fietsafstand...)
Verder is ie gelukkig heel lief hoor
Ik wist niet eens dat dat bestond!quote:
Mannenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en gisteren was hij bijna 11 uur van huis zonder t bellen, dat vond ik ook niet tof. (voor de beeldvorming, hij werkt op 10 minuten fietsafstand...)
Ik denk dat dat ook het probleem was hier, dat hij niet heeft laten weten dat hij een stuk later thuis zou zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:23 schreef Mineola het volgende:
[..]
Serieus?Dat gebeurt hier dagelijks, ik bel overdag vrijwel nooit met man. In elk geval niet als ik aan het werk ben.
We sturen regelmatig berichtjes hoor, maar dat is zeker niet dagelijks. Ik laat eigenlijk alleen even weten hoe laat ik thuis ben en zo.
Het risico op schade aan de muur vind ik dan te groot, dan zou ik gewoon voor een elleboogstoot gaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind het trouwens echt belachelijk dat er hier mensen hun kind een paracetamol of alcohol geven zodat ze beter slapen. Serieus, dat doe je toch niet?? Wij tikken Saar even zo -hup- met haar hoofd tegen de muur aan. Dan raakt ze óók versuft, maar krijgt ze tenminste geen chemische troep binnen
Oh dat moet ik ook maar eens aanschaffen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:50 schreef mousemicky het volgende:
Ik moet bekennen dat ik hier alleen maar vloeibare paracetamol in huis heb, en nog nooit zetpillen heb gehaald, laat staan gebruikt. Vloeibaar is zo veel makkelijker, gaat zo naar binnen bij J, lijkt een lekker smaakje aan te zitten...
Wat dacht je van het Grote Sprookjesboek!quote:[b]Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef Cocotrimonium
Ik vind het trouwens echt belachelijk dat er hier mensen hun kind een paracetamol of alcohol geven zodat ze beter slapen. Serieus, dat doe je toch niet?? Wij tikken Saar even zo -hup- met haar hoofd tegen de muur aan. Dan raakt ze óók versuft, maar krijgt ze tenminste geen chemische troep binnen
Wat is er mis met de ouderwetse honkbalknuppel? T boek moet natuurlijk wel leesbaar blijven he, vlekken is zondequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:56 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wat dacht je van het Grote Sprookjesboek!![]()
Favoriet hier! En dan blijft de muur intact.
Leuk Mandy!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:08 schreef -mandy- het volgende:
Ik kom even binnenvallen zonder bij te lezen ...
D rolde vanochtend spontaan van buik naar rug![]()
![]()
!
Hier de sinaspril, geel/oranje achtig, volgens mij smaakt het ook naar sinaasappel. J. eet heel goed van een lepeltje (al vanaf het begin), dus dat werkt hier prima. Maar in geval van nood heb ik ook nog wel een spuitje liggen van de fingerfeeding in maand 1...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Knappe D
Je hebt vloeibare paracetamol van sinaspril heel chemisch kleurtje. Ik heb die nu van nurofen. Die vind ik makkelijker te doseren want daar zit een soort spuitje bij. Maar die is moeilijk te krijgen. Ik heb geen idee meer waar ik die gekocht heb.
Sac is een wk en 2 dagen. Geen idee of mijn sig dagen telt. Ik kijk er nog wel even na.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Hier de sinaspril, geel/oranje achtig, volgens mij smaakt het ook naar sinaasappel. J. eet heel goed van een lepeltje (al vanaf het begin), dus dat werkt hier prima. Maar in geval van nood heb ik ook nog wel een spuitje liggen van de fingerfeeding in maand 1...
psst. FR, volgens mij klopt je sig niet, Sac is toch al wat ouder dan 1 week? Of ligt dat aan mijn laptop?
Dan hoop ik dat er mensen komen kijken. Lijkt mij niks dat wachten en dat er dan niemand komt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef Animalmix het volgende:
Fieder wat fijn!
Mijn kids liggen al twee uur samen te slapen. Heerlijk me-time! (En ik hang al twee uur op de bank met de iPad, terwijl ik nog heel veel te doen heb. Zaterdag openhuizendag. Dus huis weeeeeeeer opruimen.)
Oh, is ze echt nog zooo klein. Jeetje... Dan klopt ie wel denk ik... Geen wonder dat ze er nog zo knuffelbaar uit zietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Sac is een wk en 2 dagen. Geen idee of mijn sig dagen telt. Ik kijk er nog wel even na.
Die niet. Maar eigenlijk was ik ook nog niet uitgerekend. Sac is van 24 september.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, is ze echt nog zooo klein. Jeetje... Dan klopt ie wel denk ik... Geen wonder dat ze er nog zo knuffelbaar uit ziet![]()
Maar je babyteller klopt niet meer dan denk ik
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:31 schreef danic het volgende:
Oh das ook suf Fieder, dat ik er niet aan gedacht heb om jou die tip te geven. Sorry
Ja maandag al! Mijn babyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef L-E het volgende:
Zolena, jouw baby ook bijna jarigZin in? Al emotioneel?
Wat een leegloop zal dat zijn hier!
Nou Rosalie deed net met speentje 4 hetzelfdequote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:49 schreef Fieder het volgende:
Mm je vriend is niet de eersteen eigenlijk ben ik ook een feeder, daarom is mijn baby een reus
[..]Nou het gaat hier met speen 3 eigenlijk ook alweer goed hoor. Het was denk ik combi tandjes/ keelpijn. Maar hij zuigt de speen tegenwoordig helemaal vacuum dus
dus maar eens overstappen
Volgens mij voelde ze zich aangesproken (en daardoor) niet meer welkom toen er in het algemeen eens werd opgemerkt dat iemand het niet op prijs stelde/stom vond (ik weet de precieze bewoordingen niet meer) als iemand alleen maar dingen over zijn/haar eigen baby plaatst/foto's plaatst en niet/nauwelijks reageert op anderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef danic het volgende:
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de reden waarom Tico hier niet meer wil komen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
En daarom is dit topic zo fantastisch! Zonder jullie had ik nooit aan de elleboogstoot of het Grote Sprookjesboek gedacht!
Haha, truequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Echt ik zweer bij alcohol hoor. Zelfgestookt natuurlijk, weet je in elk geval precies wat je baby binnenkrijgt. Die kant en klare rotzooi zit vol slechte dingen
Dit werkt ook als je kind met 7 weken nog niet naar je heeft gelachen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Hilzillah het volgende:
Kom op zeg! Die chemische zooi, alcohol, sprookjesboeken en knuppels.. Ontaarde moeders zijn jullie.
Gewoon een dikke joint draaien. Wel puur natuurlijk, tabak is slecht voor de longetjes en dan uitblazen in het gezichtje. Afhankelijk van kwaliteit wiet en hoe snel je kind stoned wordt eerst filteren door zelf over he longen te roken.
Ook leuk wedstrijdje wie het eerst stoned is
Jij mede sok!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:14 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Echt ik zweer bij alcohol hoor. Zelfgestookt natuurlijk, weet je in elk geval precies wat je baby binnenkrijgt. Die kant en klare rotzooi zit vol slechte dingen
Dan pas? Ik wilde al lachjes zien na 3 weken!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dit werkt ook als je kind met 7 weken nog niet naar je heeft gelachen!
Serieus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij voelde ze zich aangesproken (en daardoor) niet meer welkom toen er in het algemeen eens werd opgemerkt dat iemand het niet op prijs stelde/stom vond (ik weet de precieze bewoordingen niet meer) als iemand alleen maar dingen over zijn/haar eigen baby plaatst/foto's plaatst en niet/nauwelijks reageert op anderen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:21 schreef L-E het volgende:
Ik lees Fieder nog steeds zo MM, ondanks de uitleg van Fieder dat het van Elsje Fiederelsje komt. Net zoals ik nog steeds 'oehhhh belle helene' etc in mijn hoofd hoor als ik belle iets zie posten. Je komt er nooit meer vanaf!
+1, op allesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:59 schreef Hilzillah het volgende:
Ik lees Fieder ook als Feeder
En Bellelena ook al zingend *Belle helene, helene ma belle*en Cwen is ook nog steeds Gwen in mijn hoofd
+1 hoewel ik dat van die zwaan niet verzonnen had.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
Je kunt het wel verkeerd lezen natuurlijk.
Cwen is voor mijn swen. Een soort Sven dus eigenlijk. Of een zwaan op z'n plattelands....
Mijn ouderlijkhuiskat heet Valentijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:23 schreef Kyara het volgende:
(grappig, wij hadden juist als naam voor een eventuele volgende kat Valentino op de lijst staan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |