SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:14:05 ]
Jij durft groot te dromen, he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
Hahaha. Herkenbaar. Gelukkig dat ik geen cola drink.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik doe aan beelddenken en heb bij alles een plaatje. En nu zit er cola op mijn beeldscherm... Bedankt
Oh ja! Die moet nog!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:30:36 ]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groenequote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Nu weer werken. Man pauzes gaan snel. In ieder geval bedankt voor de visuals. Leuk om te lezen, maar mocht Riley ooit in zo'n situatie komen zou ik niet een foto kunnen maken denk ik
Slurp!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mad paintskills heb ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.Hallo! Kan een mens niet eens even rustig tanden poetsen.
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
XM ziet er prima uit. Dit is die van Pi via bv.com. Ook inderdaad een dipje. Deze is van Pi. Weinig meetpunten dus wat slecht te zien, maar ook echt wel een dip die nu weer een beetje herstelt.sorry, van wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee joh. Hypothetisch.
Dat zou mij toch nooit gebeuren.
dat van dat kunstwerk was eergisteren ofzo in het nieuws. Ik moest zo lachen bij die visual![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil met die van het CB!
En thnx voor de geruststelling dames
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Heb m net opgehaald op t KDV, lachend als altijd, opluchtingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef Cwen het volgende:
MM, jemig, wat een schrik! En stiekem een beetje grappig... Maar alleen omdat hij er niets aan over heeft gehouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |