SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:14:05 ]
Jij durft groot te dromen, he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
Hahaha. Herkenbaar. Gelukkig dat ik geen cola drink.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik doe aan beelddenken en heb bij alles een plaatje. En nu zit er cola op mijn beeldscherm... Bedankt
Oh ja! Die moet nog!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat we een snotcollage kregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-10-2013 13:30:36 ]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groenequote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Omentielvo het volgende:
Nu weer werken. Man pauzes gaan snel. In ieder geval bedankt voor de visuals. Leuk om te lezen, maar mocht Riley ooit in zo'n situatie komen zou ik niet een foto kunnen maken denk ik
Slurp!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Op de foto kun je de kleur van de, ehrm, substantie alleen niet zo goed zien. Was ook nog echt zo'n mooie cliché groene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mad paintskills heb ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dit gewoon meteen voor me bij die foto![]()
Oh, niet quoten, ik haal 'm dadelijk weer weg.Hallo! Kan een mens niet eens even rustig tanden poetsen.
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:47 schreef Gulara het volgende:
XM ziet er prima uit. Dit is die van Pi via bv.com. Ook inderdaad een dipje. Deze is van Pi. Weinig meetpunten dus wat slecht te zien, maar ook echt wel een dip die nu weer een beetje herstelt.sorry, van wie is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee joh. Hypothetisch.
Dat zou mij toch nooit gebeuren.
dat van dat kunstwerk was eergisteren ofzo in het nieuws. Ik moest zo lachen bij die visual![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil met die van het CB!
En thnx voor de geruststelling dames
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Heb m net opgehaald op t KDV, lachend als altijd, opluchtingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef Cwen het volgende:
MM, jemig, wat een schrik! En stiekem een beetje grappig... Maar alleen omdat hij er niets aan over heeft gehouden!
Oh, wat een lief kleintjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef ferrari_rood het volgende:
voor mm dan
Ean en Sac zijn vanmorgen samen in het grote bad geweest. Ik heb nu een kind dat wel van het badje houdt
heel wat groter dan jouw kleintje was volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, wat een lief kleintje, brightens my day
We begonnen hier met 46 cm en 1920 gram, nogal dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel wat groter dan jouw kleintje was volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilliggen kan ie dus niet...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
We begonnen hier met 46 cm en 1920 gram, nogal dus
Nu ziet ie er zo uit, vandaag precies 9 maanden:Ah wat groot alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stilliggen kan ie dus niet...
Hier 46cm en 2385
Ean was 41cm en 1710
Maar ik vind sac ook weer heel erg mini hoor. ze heeft spriet beentjes.
Ean ook een mini... Prematuur? Maar Sac is dan ook absoluut geen flinke, lief klein meisje...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ah wat groot alweer
Hier 46cm en 2385
Ean was 41cm en 1710
Maar ik vind sac ook weer heel erg mini hoor. ze heeft spriet beentjes.
prematuur idd 34wkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:40 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ean ook een mini... Prematuur? Maar Sac is dan ook absoluut geen flinke, lief klein meisje...
Heet hij niet gewoon Dex? Zo interpreteerde ik het althansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Knappe Ellie!
Ymme en Dex welkom! (handige afkorting, hoe heet ie echt?)
XM sjezes wat een gemiddeld en perfect groeiend kind!![]()
Ja! Uitnodiging verstuurd, dit weekend cadeaus en taart regelen. Jeetje, hij is gewoon bijna één...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Olf het volgende:.
Mineola, al met verjaarspreparaties bezig?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Belle wat mooi![]()
En even mijn vrolijke meisje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Van m'n collega's gehad omdat ik vorig jaar de EK/WK (?) poule gewonnen heb.![]()
Ymme en FR: Welkom! Nog van harte gefeliciteerd met jullie jongsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |