Zieltjes willen winnen over de rug van een vermoorde man, dat is pas zielig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Enfin, de discussie gaat dus over een moordenaar die al dan niet een proefverlof verdient. Teeven zei eerst nee en nu spreken anderen hem daarop aan dat na te komen.
Volg je het nog?
Ja ik wel en ik vind dat een staatssecretaris zich niet heeft te bemoeien met individuele gevallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Enfin, de discussie gaat dus over een moordenaar die al dan niet een proefverlof verdient. Teeven zei eerst nee en nu spreken anderen hem daarop aan dat na te komen.
Volg je het nog?
Doet ie ook niet. Hij spreekt hem enkel aan zijn woord na te komen. Anders kun je aan de gang blijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik wel en ik vind dat een staatssecretaris zich niet heeft te bemoeien met individuele gevallen.
Niet toen met Mauro en nu dus ook niet met Volkert.
Een staatssecretaris (of minister) heeft helemaal het recht niet om zich met individuele strafzaken te bemoeien in ons land. Dus hij moet gewoon z'n plofkop houden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet ie ook niet. Hij spreekt hem enkel aan zijn woord na te komen. Anders kun je aan de gang blijven.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Een staatssecretaris (of minister) heeft helemaal het recht niet om zich met individuele strafzaken te bemoeien in ons land. Dus hij moet gewoon z'n plofkop houden.
Wat snap je niet aan een kamerlid dat een staatssecretaris vraagt om in een specifieke strafzaak geen toestemming te geven voor proefverlof?quote:
Knul, duik de politiek in en leg ze de spelregels uit ofzo. Schijnbaar ben jij de enige die het weet enzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een kamerlid dat een staatssecretaris vraagt om in een specifieke strafzaak geen toestemming te geven voor proefverlof?
Jij snapt er in ieder geval niets van en blaat gewoon om het blaten, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Knul, duik de politiek in en leg ze de spelregels uit ofzo. Schijnbaar ben jij de enige die het weet enzo.
Succes.
Denk het. Net als de rest van de hele politiek, zoals jij beweerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt er in ieder geval niets van en blaat gewoon om het blaten, zoals gewoonlijk.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Ga kaartjes printen ofzo.
Dit vat het wel goed samen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Mee eens TS. scheiding van de machten is een groot goed. De VVD moet zich er niet mee bemoeien.
Volkert vermoordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:11 schreef Hathor het volgende:
Laat hem maar los, ik denk niet dat ie lang rondloopt.
Hou jij je nou maar met lintjes voor die moordenaar bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |