SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dale__Cooper op 02-10-2013 12:53:37 ]
Tis een beetje overdreven dat het een UEFA opdracht was natuurlijk, maar over het algemeen gezien is het wel gewoon een feit dat de UEFA een corrupt zooitje is.quote:
xDquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef wickedmen het volgende:
Maar ja tijd om komende zondag dat Ajakkes eens op te drogen.
Hopen dat Siggy dan spits is.
Het is een organisatie waar naar mij mening zogeheten 'achterkamertjes politiek' de standaard is, hierdoor is UEFA totaal niet transparant en dat zorgt voor veel beschuldigingen. Mafia gaat misschien iets te ver naar mijn mening.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een beetje overdreven dat het een UEFA opdracht was natuurlijk, maar over het algemeen gezien is het wel gewoon een feit dat de UEFA een corrupt zooitje is.
Laten we eerst maar eens een keer winnen van Celtic, kijken we dan verder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
oh TT, wordt niet echt gewaardeerd zo te zien
Ik zit echt met hetzelfde gevoel als toen met die avond tegen Real (twee afgekeurde goals en 7-0 bij Lyon). Denk ook dat dit ons de volgende ronde kost.
Utrechtenaartjes komen ook weer uit hun hol, terwijl ze er toch graag in zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef wickedmen het volgende:
Maar ja tijd om komende zondag dat Ajakkes eens op te drogen.
Hopen dat Siggy dan spits is.
En dan zeggen ze dat Van der Hoorn te dom is om het Ajax-shirt te mogen dragen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van der Hoorn maar gauw weer terug verkopen aan Utrecht. Siggy ben ik ook wel klaar mee, waarom krijgt Hoesen nooit een kans?
Als hij teveel wedstrijden start mag hij niet meer met Jong Ajax meedoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:41 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van der Hoorn maar gauw weer terug verkopen aan Utrecht. Siggy ben ik ook wel klaar mee, waarom krijgt Hoesen nooit een kans?
Fuck dat jong Ajax we hebben een vervanger voor Siggy nodig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als hij teveel wedstrijden start mag hij niet meer met Jong Ajax meedoen.
Ik zou zeggen, bel de Boer op en vertel het hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Fuck dat jong Ajax we hebben een vervanger voor Siggy nodig.
Bojan maar die is geblesseerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Voetballend minder dom in ieder geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Van der Hoorn te dom is om het Ajax-shirt te mogen dragen...
Siggy = baasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij speelt amper in Jong Ajax hoor...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als hij teveel wedstrijden start mag hij niet meer met Jong Ajax meedoen.
Tja, dan hadden we makkelijk gewonnen. Met alleen Eriksen al...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Syntix het volgende:
Met een Babel, Eriksen, Alderweireld en Bojan had je gisteren zeker gewonnen. Jammer dat het niet mee zit en de eerste drie zijn vertrokken en de laatste net geblesseerd geraakt is.
Ja, vooral de eerste helft. Hij was zowaar balvastquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Siggy speelde gisteren echt goed man.
En Hoesen is het ook gewoon nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:56 schreef Smoofie het volgende:
Siggy speelde gisteren echt goed man.
quote:Ajax contracteert Chengkuai Wang
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Chengkuai Wang. De aanvallende middenvelder tekende onlangs in Amsterdam een contract dat in is gegaan op 1 september 2013 en een looptijd heeft van twee seizoenen, tot 1 september 2015.
Wang werd op 23 januari 1995 geboren in Zhejiang, China. De speler is toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Nee, deze was al 2 keer eerder op stage.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dat van dat programma? Chinese sponsor plz.
Vond dat meer neigen naar matchfixing dan dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
oh TT, wordt niet echt gewaardeerd zo te zien
Ik zit echt met hetzelfde gevoel als toen met die avond tegen Real (twee afgekeurde goals en 7-0 bij Lyon). Denk ook dat dit ons de volgende ronde kost.
Maar heey Ajax heeft nu wel 80 miljoen op de bank.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Syntix het volgende:
Met een Babel, Eriksen, Alderweireld en Bojan had je gisteren zeker gewonnen. Jammer dat het niet mee zit en de eerste drie zijn vertrokken en de laatste net geblesseerd geraakt is.
Nee hoor, 43 miljoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar heey Ajax heeft nu wel 80 miljoen op de bank.
Beetje matige flame, had toch iets beters gewild.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utrechtenaartjes komen ook weer uit hun hol, terwijl ze er toch graag in zitten.
?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waar is die andere 37 miljoen opeens naar toe?
Hebben inderdaad zo'n beetje de slechtste defensie in de CL.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:56 schreef Tjacka het volgende:
Oh, come on man. People have the right to complain as much as they like. Did you just watched this game? We got our asses kicked in the first half by a kids team. Our primavera players are older than Ajax's. If that's not enough, Ajax has like the worse defence in CL, everytime we just made a little pressing they fucked up BIG time.
We only got a good result by a refs gift in the last minutes. Do you realize that if we would have not gotten a point on this match. Ajax would have the same points as us and they play two games in a row against Celtic on which they could have gotten 4 points at least and we play Barcelona which we would get none. And we would have risked our own qualifition.
En het klopt ook dat we met 2 punten meer onze kansen flink hadden vergrootquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hebben inderdaad zo'n beetje de slechtste defensie in de CL.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het klopt ook dat we met 2 punten meer onze kansen flink hadden vergroot![]()
Dat mag heel niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef Blik het volgende:
wat een gedoe over die penalty. De scheids kan die penalty gewoon geven op basis van de beelden, dat de penalty wel makkelijk gegeven wordt en Ajax (wederom) pech heeft dat zo'n beslissing dan in hun nadeel valt is lullig. Maar die actie van van der Hoorn is gewoon oliedom, helemaal omdat de bal niet eens in de buurt komt
Inderdaad. Niet alleen een onterechte pingel, maar ook nog eens een niet reglementair besluit. DAT DIT KAN!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:50 schreef Syntix het volgende:
No shit sherlockquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef huffderobot het volgende:
Ik zit even dat penaltymomentje terug te kijken, maar als Horny Mike het shirt van Balotelli vast heeft, dan kan de scheids toch een penalty geven? Het was niet superzwaar, maar het vasthouden was overduidelijk.
En onderschat vooral Babel niet. Loopt 4 man voorbij en schiet die bal binnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha
De almachtige held Bojan had ons gisteren er wel doorheen gesleept hoor
Uiteraardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef huffderobot het volgende:
Ik zit even dat penaltymomentje terug te kijken, maar als Horny Mike het shirt van Balotelli vast heeft, dan kan de scheids toch een penalty geven? Het was niet superzwaar, maar het vasthouden was overduidelijk.
Toch ben ik wel van mening dat je Babel er best bij had kunnen hebben dit seizoen maar dan moest hij dat zelf ook wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En onderschat vooral Babel niet. Loopt 4 man voorbij en schiet die bal binnen.
En vergeet zijn techniek nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef tammepiet het volgende:
Bojan had sowieso Europees team van de week gehaald. Wat een baas, strooit altijd met assits en goals.
Cuenca, Babel, Derk, Mik één pot nat evenals Sana.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch ben ik wel van mening dat je Babel er best bij had kunnen hebben dit seizoen maar dan moest hij dat zelf ook wel willen natuurlijk
Ja, maar had gisteren geen verschil gemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch ben ik wel van mening dat je Babel er best bij had kunnen hebben dit seizoen maar dan moest hij dat zelf ook wel willen natuurlijk
Dat zeg ik dan ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, maar had gisteren geen verschil gemaakt.
Babel en Derk zijn toch wel iets beter dan Sanaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Cuenca, Babel, Derk, Mik één pot nat evenals Sana.
Het moment is inderdaad zeer zuur. Als Milan met 0-1 voor was gekomen en Ajax in de 90e minuut gelijk had gemaakt, dan hadden we het nergens over.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard
Het is idd vrij zwaar, en lullig dat het in de laatste minuut gebeurt 2 minuten nadat Ajax heeft gescoord, maar de scheids kan hem gewoon geven.
Daar hebben ze vast lang over na moeten denken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het moment is inderdaad zeer zuur. Als Milan met 0-1 voor was gekomen en Ajax in de 90e minuut gelijk had gemaakt, dan hadden we het nergens over.
Milan is trouwens slim. Die rekenen 4 punten tegen Ajax, 4 tegen Celtic, heb je er 8. Ajax en Celtic verliezen twee keer van Barca en kunnen onderling dus maximaal 6 punten verdelen. Conclusie: Milan 2e.
O, en hij kan dansen als geen ander. Hij draait zijn hand niet om voor een horlepiep voor gevorderden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En vergeet zijn techniek niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 3 punten waren gewoon enorm belangrijk voor Ajax, met 2 wedstrijden tegen Celtic voor de boeg hadden ze met goed resultaat al met 1 been kunnen overwinteren in de CL. Dus dat werkt ook nog mee in de algehele teleurstellingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het moment is inderdaad zeer zuur. Als Milan met 0-1 voor was gekomen en Ajax in de 90e minuut gelijk had gemaakt, dan hadden we het nergens over.
Milan is trouwens slim. Die rekenen 4 punten tegen Ajax, 4 tegen Celtic, heb je er 8. Ajax en Celtic verliezen twee keer van Barca en kunnen onderling dus maximaal 6 punten verdelen. Conclusie: Milan 2e.
Er kwam zelfs eenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast lang over na moeten denken.
3 punten plus 6 tegen Celtic hadden je een fighting chance gegeven. Nu ben je eigenlijk al kansloos. En dat door één halfzachte penalty.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Die 3 punten waren gewoon enorm belangrijk voor Ajax, met 2 wedstrijden tegen Celtic voor de boeg hadden ze met goed resultaat al met 1 been kunnen overwinteren in de CL. Dus dat werkt ook nog mee in de algehele teleurstelling
Ik snap die aankoop echt niet. Vond hem bij Utrecht al beperkt en nogal traag. Een type Beugelsdijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:36 schreef Burrito het volgende:
Trouwens was er ook een ander moment waar Mike een speler naar de grond trok. Dat leek ook al op een penal. Maakt een zeer slechte indruk die man..
Volgens mij staat er en, leer lezen knul.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha
De almachtige held Bojan had ons gisteren er wel doorheen gesleept hoor
Met die andere spelers hadden we meer kans gehad om te winnen Bojan daarin tegen voegt niets toequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij staat er en, leer lezen knul.
* Daarentegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met die andere spelers hadden we meer kans gehad om te winnen Bojan daarin tegen voegt niets toe
Ik was eerder. Nog voordat hij een bal bij Ajax getrapt had.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
* Daarentegen.
Je bent wel erg vroeg met Bojan afschrijven, trouwens.
Snel? Hij is al jaren aan het kloten en slecht aan het spelen waarom zou dat nu ineens anders zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
* Daarentegen.
Je bent wel erg vroeg met Bojan afschrijven, trouwens.
Gaat niet gebeuren, sterker nogde concurrentie mag lekker tegen barca zonder Messi en bij Ajax is hij er gewoon weer bijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef Sala-adin het volgende:
Barca moet ons gewoon een overwinning gunnen in eigen huis, pak je nog 5 punten tegen Milan en Celtic en dan ben je 2e![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
Het punt is dat Ajax statistisch gezien de afgelopen jaren te vaak genaaid is met foute beslissingen of gebeurtenissen in Europa... De penalty gisteren, de 1-7 van Lyon tegen Zagreb, de twee onterecht afgekeurde goals tegen Real Madrid...
Kijk, dat elke ploeg af en toe wel eens genaaid wordt door een foute beslissing, dat kan. Maar dit klopt statistisch gewoon niet.
quote:"Ajax wint altijd en als Ajax niet wint heeft de scheidsrechter het gedaan."
Ach, hou toch op, kansloze josti.quote:
Dat is gewoon onzin, de andere wedstrijden tegen Real waren gewoon terecht verloren, bij barcelona was gewoon volkomen kansloos.quote:
Amen broeder. Preek voor het koor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach, hou toch op, kansloze josti.
Afgelopen weken tegen Barcelona en PSV heeft Ajax verdiend verloren en heeft de scheidsrechter prima gefloten. Dus kap eens met dat gezeur als Ajax genaaid wordt en er wordt wat van gezegd dat "Ajacieden altijd de scheidsrechter de schuld geven".
Hoe is het met je therapie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Amen broeder. Preek voor het koor.
Stapje voor stapje beterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hoe doet Ajax het eigenlijk de laatste tijd?
6-0 en 1-1 kun je mee thuiskomen. Staat er niemand achter de deur met een deegroller. Kun je rustig gaan slapen.quote:
Dat noemt een befaamde ex coach scorebord journalistiek, nee het voetbal wordt weer wat beter.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
6-0 en 1-1 kun je mee thuiskomen. Staat er niemand achter de deur met een deegroller. Kun je rustig gaan slapen.
Gewetensvraag: wie speelt er leuker voetbal, Twente of Ajax?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat noemt een befaamde ex coach scorebord journalistiek, nee het voetbal wordt weer wat beter.
Niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Gewetensvraag: wie speelt er leuker voetbal, Twente of Ajax?
Dat antwoord moet ik schuldig blijven omdat ik Twente nog geen hele wedstrijd gezien hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Gewetensvraag: wie speelt er leuker voetbal, Twente of Ajax?
De penalty gisteren vind ik geen naai moment. Je kunt er gewoon een pingel voor geven. Van der Hoorn maakt gewoon die overtreding. Dat Balotelli er dankbaar gebruik van maakt en daarna zelf een overtreding begaat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
Het punt is dat Ajax statistisch gezien de afgelopen jaren te vaak genaaid is met foute beslissingen of gebeurtenissen in Europa... De penalty gisteren, de 1-7 van Lyon tegen Zagreb, de twee onterecht afgekeurde goals tegen Real Madrid...
Kijk, dat elke ploeg af en toe wel eens genaaid wordt door een foute beslissing, dat kan. Maar dit klopt statistisch gewoon niet.
Het wordt weer tijd voor je pilletjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef huffderobot het volgende:
Okidokie. Ik ben gewoon blij dat Twente voor het eerst in lange tijd bij vlagen de pannen van het dak speelt. Ik denk dat het tussen Twente en PSV gaat.
En ik ben erachter hoe het zit met Ronald Koeman en Frank de Boer - onze twee aanstormende toptrainers. Ze hebben allebei een probleem:
De spelers van Ajax zijn bang voor de Boer. Te streng, weinig warmte.
De spelers van Feyenoord nemen Koeman niet serieus. Slap en opportunistisch.
Ik zat al een tijdje te denken wat er nou nog aan schortte en wie er de meeste kans van slagen heeft in het buitenland of bij het Nederlands elftal. De Boer zou Nederland niet kunnen doen, want hij wil er bovenop zitten. Koeman wil een rustig, goedbetaald baantje.
Ik denk dat Koeman bondscoach wordt en faalt. Ik denk dat de Boer, met een warmbloedige assistent aan zijn zijde, tot in lengte van jaren baas van Barca kan zijn.
quote:Moisander houdt verrekte knieband over aan duel met AC Milan
Het is onzeker of Ajax zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht kan beschikken over Niklas Moisander.
De Finse verdediger viel dinsdagavond in het Champions League-duel met AC Milan (1-1) dertien minuten voor tijd geblesseerd uit.
Onderzoek heeft woensdag uitgewezen dat Moisander een lichte verrekking aan de binnenband van zijn linkerknie heeft. Omdat de hij eerder geopereerd is aan die knie is Ajax voorzichtig.
Duarte bleef tegen AC Milan in de rust achter in de kleedkamer met een enkelblessure. Zijn blessure lijkt mee te vallen, maar net als Moisander wordt ook hij de komende dagen verder onderzocht.
Tja, je moet er niet aan denken dat Van der Hoorn steeds achterin staat...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Gelukkig is Veltman bijna terug.
Ga er eens inhoudelijk op in, als je durft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor je pilletje
Hij heeft al gespeeld bij Jong Ajax.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Gelukkig is Veltman bijna terug.
Daarom zeg ik; bijna.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij heeft al gespeeld bij Jong Ajax.
Dat is maar de vraag. Niet elke speler kan na 1 weekje Jong Ajax direct aansluiten bij Ajax 1, laat staan in de basis starten. Bij Boilesen duurde het maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij aanstaande zondag gewoon kan spelen dan.
Tja, Veltman is geen groot talent maar wel een slimme voetballer. Kan prima met Denswil achterin.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef Syntix het volgende:
Als Van der Hoorn dan nog wat gepasseerd door Veltman.
Die gaat eigen goals maken voor zijn kutclub Utregquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef Syntix het volgende:
Als Van der Hoorn dan nog wordt gepasseerd door Veltman.
Van Seumeren bedoel je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:48 schreef tammepiet het volgende:
Duplan instant hartaanval. Boi blinkt altijd uit. Het hoofd van van Zoomeren komt ook voor in nachtmerries.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond het ook geen pingel, maar Denswil maakte al hands bij 0-0, dus uiteindelijk gerechtigheid.
Omdat hij daar alleen stage heeft gelopen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:48 schreef Morendo het volgende:
Ik lees net dat John Obi Mikel ooit bij Ajax Cape Town heeft gezeten, waarom is die nooit naar Amsterdam gekomen?
Mikey gaat vlammen tegen zijn oude club. Zes goals.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker Horny Mikey tegen Utereg.
Gelukkig voor jullie is Duplan er niet bij
zulk soort goals:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mikey gaat vlammen tegen zijn oude club. Zes goals.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee Hans van Zoomeren. Die rooie kudt uit België.
Oke, wel jammer dan. Vooral omdat hij daarna naar Oslo ging.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat hij daar alleen stage heeft gelopen?
Je weet nooit hoe een piepjonge Afrikaan het hier had gedaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, wel jammer dan. Vooral omdat hij daarna naar Oslo ging.
Aankomend weekend winnen, klaar. Tijd voor de echte winnaarsmentaliteit. Wedstrijden zoals Milaan gister zie je nog gewoon die naïviteit in het Nederlands voetbal naar boven komen... Als je de tegenstander bij de strot hebt, moet je hard doordrukken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Morendo het volgende:
Verlies van Vitesse is wel gunstig natuurlijk. Hopelijk winnen ze dit weekend wel. Of tenminste een gelijkspelletje.
Ik had het over Vitesse, die moeten zondag tegen Feyenooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Aankomend weekend winnen, klaar. Tijd voor de echte winnaarsmentaliteit. Wedstrijden zoals Milaan gister zie je nog gewoon die naïviteit in het Nederlands voetbal naar boven komen... Als je de tegenstander bij de strot hebt, moet je hard doordrukken.
De winterstop, dan tovert Overmars drie konijnen uit de hoge hoed die verdomd aardig blijken te kunnen voetballen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Er staan nu gewoon 8 ploegen binnen 2 punten van elkaar. En ook de nr. 15 staat maar 6 punten van de koploper. Gaat een spannende competitie worden (tot dat Ajax weer gas gaat geven).
Aha, maar je snapt mijn verwarringquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had het over Vitesse, die moeten zondag tegen Feyenooit.
Maar inderdaad, thuiswedstrijden van ons moeten in de Eredivisie altijd drie punten zijn.
Bakken met geld vanuit China zullen nu wel richting Amsterdam gaan, alle wedstrijden van Ajax en Jong-Ajax vanaf volgend seizoen op de Chinese Staatstelevisie.quote:Ajax heeft het Chinese talent Wang Chengkuai aan zich gebonden. Dat maakte de Amsterdamse club woensdag bekend.
De 18-jarige Wang, die als aanvallende middenvelder het beste uit de voeten kan, ondertekende een contract tot medio 2015 in Amsterdam. Trainer Frank de Boer laat hem voorlopig nog met Jong Ajax meetrainen.
Op naar omzet van 150 miljoen per jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bakken met geld vanuit China zullen nu wel richting Amsterdam gaan, alle wedstrijden van Ajax en Jong-Ajax vanaf volgend seizoen op de Chinese Staatstelevisie.
En als teams normaal gesproken va banque gaan tegen een gelouterde tegenstander, dan zijn ze ook naïef. Er is toch altijd iets wat niet goed is aan "de Nederlandse mentaliteit". Aanpak 1e helft was prima, maak je een goal dan hoor je niemand.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Aankomend weekend winnen, klaar. Tijd voor de echte winnaarsmentaliteit. Wedstrijden zoals Milaan gister zie je nog gewoon die naïviteit in het Nederlands voetbal naar boven komen... Als je de tegenstander bij de strot hebt, moet je hard doordrukken.
Hoeveel uitgelezen kansen had Ajax? Milan dicteerde het spelletje en Ajax mocht komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En als teams normaal gesproken va banque gaan tegen een gelouterde tegenstander, dan zijn ze ook naïef. Er is toch altijd iets wat niet goed is aan "de Nederlandse mentaliteit". Aanpak 1e helft was prima, maak je een goal dan hoor je niemand.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeveel uitgelezen kansen had Ajax? Milan dicteerde het spelletje en Ajax mocht komen.
Te weinig. Hoeveel had Milan er in de 1e helft? Milan deed he-le-maal niks goed in balbezit, als ze de bal al hadden. Het lag aan Ajax dat de ruststand 0-0 was, niet aan Milan. Daar was niks gedicteerd aan. Die counters tegen PSV, die waren gedicteerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeveel uitgelezen kansen had Ajax? Milan dicteerde het spelletje en Ajax mocht komen.
Milan had een schot dat via cilessen op de lat kwam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]31% balbezit en 0 schoten (en dus ook 0 op doel) lijkt me niet echt het spelletje dicteren
1e helft 0quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Milan had een schot dat via cilessen op de lat kwam.
Vond ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
En als teams normaal gesproken va banque gaan tegen een gelouterde tegenstander, dan zijn ze ook naïef. Er is toch altijd iets wat niet goed is aan "de Nederlandse mentaliteit". Aanpak 1e helft was prima, maak je een goal dan hoor je niemand.
Montolivo kon ook vrij inschieten maar dat ging tegen Jasperquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
2e helft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over dat De Boer te streng is en Koeman ook niet klopt, is gewoon allemaal onzin, maar als je het hebt over kampioenkandidaten dan schat ik Ajax nog steeds als de belangrijkste kandidaat in, dan PSV.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ga er eens inhoudelijk op in, als je durft.
Ajax A1 - AC Milaan A1twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 02-10-2013 om 19:08:28Zeven minuten gespeeld en de tweede kans voor Ajax is raak. Vissers schiet de bal tegen de touwen. 1-0! #ajamil reageer retweet
En dan die paar min later... emotionele achtbaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef Heeinz het volgende:
Als ik die 1-0 van Denswil weer zie... Kan zo weer uit mijn plaat gaan..
Bal vanaf rechts.. Cillessen vangt, luid gejuich, scheidsrechter wijst naar de stip..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan die paar min later... emotionele achtbaan
Kan groot verschil of je eerste of 2de wordtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bal vanaf rechts.. Cillessen vangt, luid gejuich, scheidsrechter wijst naar de stip..
Echt dood en doodzonde. Niet te genieten geweest vandaag.
Ze dicteerde omdat Ajax mocht komen tot zo'n twintig meter van de goal. Daarna was Ajax niet in staat iets te creëren. Een doorsteekbal op Sigthorson hier en daar, meer niet. Ajax was niet bij machte om gevaarlijk te worden en Milan wilde niet. Ik vond het een bijzonder saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]31% balbezit en 0 schoten (en dus ook 0 op doel) lijkt me niet echt het spelletje dicteren
Dat gebrek aan creativiteit en aanvallend bijna niks creeeren was wel schrijnend ja .quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze dicteerde omdat Ajax mocht komen tot zo'n twintig meter van de goal. Daarna was Ajax niet in staat iets te creëren. Een doorsteekbal op Sigthorson hier en daar, meer niet. Ajax was niet bij machte om gevaarlijk te worden en Milan wilde niet. Ik vond het een bijzonder saaie wedstrijd.
Ze dicteerden helemaal niks want ze kunnen er geen klote van. Zelfs tegen Volendam komt Ajax bij tijd en wijlen niet verder dan 20 meter. Wij vonden het ook saai, een beetje zoals PSV met Hiddink jarenlang speelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze dicteerde omdat Ajax mocht komen tot zo'n twintig meter van de goal. Daarna was Ajax niet in staat iets te creëren. Een doorsteekbal op Sigthorson hier en daar, meer niet. Ajax was niet bij machte om gevaarlijk te worden en Milan wilde niet. Ik vond het een bijzonder saaie wedstrijd.
Eens. Komt ook nog bij dat je ook moet kunnen voetballen als je wil domineren, en Denswil kan voetballen. Zou met Rekik een prima duo vormen in de toekomst, want die kan namelijk niet voetballen. Helaas beide linkspoot.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Morendo het volgende:
Het is een kwestie van gebrek aan kwaliteit en het ontbreken van de vorm bij enkele spelers. Ik ben al lang dat er met Denswil een echte heerser is opgedoken in de defensie. Daar kun je op voort bouwen. Een ploeg zonder goede defensie is drijfzand, zoals PSV al een aantal jaren bewijst.
Tobiasen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef Burrito het volgende:
Hoe heette die speler uit Denemarken ook alweer, (vleugel) verdediger was een toptalent zoals Boilesen maar heeft het nooit gered door blessures? Kom maar niet op z'n naam
Tobiasen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef Burrito het volgende:
Hoe heette die speler uit Denemarken ook alweer, (vleugel) verdediger was een toptalent zoals Boilesen maar heeft het nooit gered door blessures? Kom maar niet op z'n naam
Nee, ze dicteerden niet op de manier dat zij het spel maakten. Ze dicteerden omdat ze het toelieten dat Ajax tot 20 meter van de goal kwam. Daarna was het afgelopen en het feit dat Milan uitmaakte tot waar Ajax mocht komen geeft aan dat zij wel de dienst uitmaakten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze dicteerden helemaal niks want ze kunnen er geen klote van. Zelfs tegen Volendam komt Ajax bij tijd en wijlen niet verder dan 20 meter. Wij vonden het ook saai, een beetje zoals PSV met Hiddink jarenlang speelde.
Poeh ja dat lag aan dat oh zo sterke Milan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ze dicteerden niet op de manier dat zij het spel maakten. Ze dicteerden omdat ze het toelieten dat Ajax tot 20 meter van de goal kwam. Daarna was het afgelopen en het feit dat Milan uitmaakte tot waar Ajax mocht komen geeft aan dat zij wel de dienst uitmaakten.
Ze hebben gewoon veel meer kwaliteiten dan Ajax. Milan gaf aan waar de grens lag, dat maakte Ajax niet uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Poeh ja dat lag aan dat oh zo sterke Milan.
O, tof.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ah, het klaaguurtje is weer aangebroken.
Haha jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon veel meer kwaliteiten dan Ajax. Milan gaf aan waar de grens lag, dat maakte Ajax niet uit.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, tof.
Euh.. Autostoelen, sfeerloze betonnen bak?
Bla-bla-bla, kun je zelf toch wel opleiden?
Zo.![]()
Jij denkt het door de kwaliteiten van De Sa, Poulsen en Sigthorsson komt dat Ajax moeiteloos door kon lopen?quote:
Nee, dat kwam door Poulsen en later Schøne. Ook De Jong speelde weergaloos. Met Bojan en Serero was het 5-0 geworden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt het door de kwaliteiten van De Sa, Poulsen en Sigthorsson komt dat Ajax moeiteloos door kon lopen?
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door Poulsen en later Schøne. Ook De Jong speelde weergaloos. Met Bojan en Serero was het 5-0 geworden.
Constructief klagen is altijd leuk, inhoudelijk en het lucht op. De resultaten zijn (waren) er ook naar. 4-0 van PSV verliezen is geen sinecure, dus dan gaan mensen klagen, zoeken naar zondebokken, oorzaken en oplossingen. Ik vind dat meestal leuk om te lezen. Comments van 1 zin lang lees ik nooit. Dingen gevolgd door -->quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt hier meer gezeurd over Ajax dan wat anders, lijkt wel alsof ik in het PSV of Feyenoord topic zit.
Beetje jammer weer.
Disclaimer: nee, ik wil niet zeggen dat het geweldig gaat en dat Ajax superieur is aan iedereen, maar er wordt hier de laatste tijd wel enorm veel geklaagd. Meer dan nodig.
Als Ajax zondag wint hebben we qua resultaat een prima 2 weken achter de rug. Zondagavond hier eens terugkomenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Constructief klagen is altijd leuk, inhoudelijk en het lucht op. De resultaten zijn (waren) er ook naar. 4-0 van PSV verliezen is geen sinecure, dus dan gaan mensen klagen, zoeken naar zondebokken, oorzaken en oplossingen. Ik vind dat meestal leuk om te lezen. Comments van 1 zin lang lees ik nooit. Dingen gevolgd door -->--< ook niet. Zo kun je jezelf een beetje helpen. Scheelt een hoop ergernis.
Ik ben voor Twente, maar als ik hier komt probeer ik inhoudelijk te zijn en dingen te leren, inzichten op te doen of uit te delen; ik vermaak mij met de verschillende manieren waarop mensen met hun club omgaan. De fans van Ajax zijn het lichtst geraakt, dus krijg je hier het snelst de meeste rotzooi. Logisch als winnen de standaard is.
Er zijn mensen binnen de club die dit topic bijhouden. Dus niet elke wijsheid, rare opstelling, opmerking of vreemd idee is persé tegen dovemansoren of een parel voor de spreekwoordelijke zwijnen. Ook geklaag maakt iets duidelijk. En er is bijna altijd iets inhoudelijks om op in te haken.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef huffderobot het volgende:
Er zijn mensen binnen de club die dit topic bijhouden. Dus niet elke wijsheid, rare opstelling, opmerking of vreemd idee is persé tegen dovemansoren of een parel voor de spreekwoordelijke zwijnen. Ook geklaag maakt iets duidelijk. En er is bijna altijd iets inhoudelijks om op in te haken.
Ajacied422..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
En zijn Ajacieden écht lichtgeraakt? Nog lichter dan PSV'ers en Feyenoorders? Moeilijk voor te stellen.
Er werd over meervoud gesproken. In ieder topic heb je opvliegende pubertjes zitten, dat is niet clubafhankelijk.quote:
Het klopt ook gewoon nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er werd over meervoud gesproken. In ieder topic heb je opvliegende pubertjes zitten, dat is niet clubafhankelijk.
quote:Overmars in zijn element bij Ajax
Marc Overmars is inmiddels ruim een jaar directeur voetbalzaken van Ajax. Tijd voor een gesprek met de 86-voudig international. Over de kunst van het onderhandelen, de transfermarkt en de koers van Ajax. ,,Ik heb het gevoel dat ik mijn stempel kan drukken op de momenten dat dat nodig is."
Tijdens het gesprek in een van de kantoren op sportpark de Toekomst trilt zijn mobiele telefoon welgeteld twee keer. Voor Marc Overmars (40) is het een oase van rust vergeleken bij de voortdurende hectiek die hem tijdens de net afgesloten transferperiode omringde. ,,In deze functie als directeur voetbalzaken is die telefoon mijn belangrijkste gereedschap. Ik bel niet alleen veel, ook alle e-mails komen erop binnen, met contracten en allerlei andere correspondentie.”
Sinds hij ruim een jaar geleden toetrad tot de directie van Ajax voelt Overmars zich in zijn element. ,,Ik heb het gevoel dat ik mijn stempel kan drukken op de momenten dat dat nodig is. Ik ben hier juist ook bij gehaald om deels mijn eigen ding te doen en mijn specifieke kwaliteiten te benutten. Ik vind het leuk om met contracten bezig te zijn, met onderhandelingen, met het aan- en verkoopbeleid en het allerbelangrijkste: toptalenten binnenhalen. Dat alles bij elkaar vind ik een leuk takenpakket, waar ik mijn ei in kwijt kan.”
Zijn reputatie als gewiekste zakenman stamt al uit de tijd dat hij nog voetbalde, net als die veelzeggende bijnaam, Marc Netto. Hij haalt er zijn schouders over op. ,,Ik heb altijd bekendgestaan als iemand die op de centjes let. Daar heb ik nooit wakker van gelegen. Ik zie het ook niet per se als een negatieve kwalificatie, maar waarom moet het altijd benadrukt worden? Nu is het bijna een cliché: die Overmars, die wil nooit wat uitgeven. Terwijl het natuurlijk veel genuanceerder ligt.”
Inderdaad vertoont zijn uitgavenpatroon sinds Overmars op 6 juli vorig jaar officieel in dienst trad geen spectaculaire pieken, maar dat is dan ook geheel conform het beleid dat hij vertegenwoordigt. ,,We zijn een bepaalde weg ingeslagen en die route blijven we volgen. Dat betekent dat we alleen incidenteel nog een extreem bedrag zullen spenderen om een speler binnen te halen. Voor het overige is het zaak dat ze van onderaf naar boven komen borrelen. Ik ben ervan overtuigd dat supporters het kunnen accepteren als je daardoor een keer geen kampioen wordt, zolang het beleid maar duidelijk is en het belang van de club ermee is gediend. Wij willen geen onverantwoorde risico’s nemen en op het randje balanceren, zoals tachtig procent van de clubs in Nederland de afgelopen tien jaar wel gedaan heeft.”
Overmars legt uit dat een lucratieve transfer zoals die van Christian Eriksen naar Tottenham Hotspur voor Ajax van vitaal belang is. ,,Wij investeren zo veel in dit gebiedje waar we nu zitten, dat we die inkomsten gewoon nodig hebben om onszelf te kunnen bedruipen. Waar we naartoe willen, is dat we die grootste talenten iets langer kunnen behouden, tot pakweg hun 23ste.”
Zakendoen zit in zijn bloed, al nuanceert hij graag het beeld van keiharde onderhandelaar dat sommigen van hem schetsen. ,,Zoiets gaat een eigen leven leiden. Het gaat er volgens mij niet zozeer om of iemand hard onderhandelt of niet hard. Of het nu een transfer is of een contractverlenging of een speler die zijn eerste contract krijgt: het moet allemaal fatsoenlijk en op een goede manier gaan. Als het onredelijk is, dan stoppen we er snel mee. Daar heb ik een hartgrondige hekel aan."
Overmars vervolgt: ,,Bij transfers zie je weleens dat verschillende partijen wekenlang met elkaar bezig zijn, telkens komen er weer nieuwe dingetjes op tafel. Bij mij zul je dat nooit meemaken. Toen we in gesprek gingen met Tottenham over Eriksen heb ik dat ook meteen tegen ze gezegd: ‘Deze onderhandelingen moeten niet langer gaan duren dan een uur of drie.’ Natuurlijk kan het hele proces van een speler kopen of verkopen veel langer duren. Je overlegt eerst met scouts, met de trainer, noem maar op. Maar als je eenmaal daadwerkelijk met die andere club aan tafel gaat, wordt er wat mij betreft snel ter zake gekomen.”
Overmars merkt dat zijn rechtlijnige handelwijze zo langzamerhand bekend is bij makelaars en andere partijen die hij tegenkomt aan de onderhandelingstafel. ,,Ik denk dat wij een duidelijk signaal hebben afgegeven, bijvoorbeeld met betrekking tot salarissen. Spelers en hun makelaars weten inmiddels dat daar bij Ajax een bepaald maximum op zit. En dat wij graag met de presteerformule werken: als het met Ajax goed gaat, dan mogen de spelers ook navenant verdienen. Die insteek is nu aardig ingeburgerd.”
Klopt,echte clubman. Maar weet iemand wat David Endt nu gaat doen nu hij bij Ajax zo goed als op een zijspoor is gezet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
deze?
sowieso David Endt, die man is een ekte ekte
Solliciteren bij Feyenoord, Ado en Utrecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt,echte clubman. Maar weet iemand wat David Endt nu gaat doen nu hij bij Ajax zo goed als op een zijspoor is gezet?
Hij is heel tevreden met zichzelf, maar de selectie had wel iets sterker mogen zijn. En zo'n Van der Hoorn had je weer net niet moeten halen.quote:
Iig niet voor die prijs, dat die dubbele bezetting nodig is gebleken hebben we afgelopen dinsdag gezien, al weet ik niet of er uit de jeugd nog iemand heel dichtbij zit/zat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is heel tevreden met zichzelf, maar de selectie had wel iets sterker mogen zijn. En zo'n Van der Hoorn had je weer net niet moeten halen.
Toen had Frank ook Boilesen kunnen brengen. Er had ook best een verdediger gehaald mogen worden maar dan Van Dijk of zo. Bruma nog liever.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iig niet voor die prijs, dat die dubbele bezetting nodig is gebleken hebben we afgelopen dinsdag gezien, al weet ik niet of er uit de jeugd nog iemand heel dichtbij zit/zat.
Bruma? Lijkt me niet, voetballen kan hij niet en maakt verdedigend ook teveel foutenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen had Frank ook Boilesen kunnen brengen. Er had ook best een verdediger gehaald mogen worden maar dan Van Dijk of zo. Bruma nog liever.
Dan weet je hoe hoog ik Van der Hoorn schat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bruma? Lijkt me niet, voetballen kan hij niet en maakt verdedigend ook teveel fouten
Vd Hoorn schijnt er door de Boer doorgeduwd te zijn. Hij wilde hem perse hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is heel tevreden met zichzelf, maar de selectie had wel iets sterker mogen zijn. En zo'n Van der Hoorn had je weer net niet moeten halen.
Overmars heeft toch gewoon een veto-recht? Dat is het nadeel van een vriendenclub aan de leiding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vd Hoorn schijnt er door de Boer doorgeduwd te zijn. Hij wilde hem perse hebben.
Ik krijg er een gevoel dat het zo gemaakt is als wat... Kan Endt niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:33 schreef tammepiet het volgende:
Prachtige foto van Endt die op Twitter opduikt.
Sindsdien is De Boer uit het TH gezet, dus er is naar gekeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Overmars heeft toch gewoon een veto-recht? Dat is het nadeel van een vriendenclub aan de leiding.
Leuk signaal ook naar Veltman...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Vd Hoorn schijnt er door de Boer doorgeduwd te zijn. Hij wilde hem perse hebben.
Meer naar degene die na Veltman in de pikorde staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk signaal ook naar Veltman...
En die is ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meer naar degene die na Veltman in de pikorde staat.
Echt wel beter dan Horny Mikey hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bruma? Lijkt me niet, voetballen kan hij niet en maakt verdedigend ook teveel fouten
Precies. Het is niet echt een signaal aan iemand te noemen, en in ieder geval niet aan Veltman.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef tammepiet het volgende:
Hoop niet dat mensen net als vorig jaar van mening zijn dat een derde plek in de poule nog iets toegevoegd.
Wegwezen uit Europa na de CL.
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef tammepiet het volgende:
Hoop niet dat mensen net als vorig jaar van mening zijn dat een derde plek in de poule nog iets toegevoegd.
Tja een mislukte gaat voor Joel nu . Of hij moet Joel zondag opstellen ipv Verlaat 2quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies. Het is niet echt een signaal aan iemand te noemen, en in ieder geval niet aan Veltman.
Gooi jezelf weg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef tammepiet het volgende:
Noodgedwongen ja, Veltman is net terug van zijn knieblessure. Anders had ie zelfs basis gespeeld naast Moisander denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja een mislukte gaat voor Joel nu . Of hij moet Joel zondag opstellen ipv Verlaat 2
Nee joh dat is lood om oud ijzerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt wel beter dan Horny Mikey hoor.
Ik vind Bruma ook geen geweldenaar maar hij is echt wel beter dan Mike nu.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dat is lood om oud ijzer
Zou Ludogorets ook van Ajax kunnen winnen?quote:
Daarom opgepleurd lekker ballen tegen Anzhi, Steau of Zagreb. Nooit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.
Serieus, we mogen god op onze blote knieën bedanken als we mee kunnen met het niveau van de EL
Ik zou het heel vreemd vinden als Denswil er nu uit wordt gehaald.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noodgedwongen ja, Veltman is net terug van zijn knieblessure. Anders had ie zelfs basis gespeeld naast Moisander denk ik.
Hopelijk heeft Denswil genoeg indruk gemaakt dat zijn plek veilig is.
Wat wel duidelijk is , is dat Mikey zo snel mogelijk doorverkocht moet worden . Dan neem je je verlies maar met hemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noodgedwongen ja, Veltman is net terug van zijn knieblessure. Anders had ie zelfs basis gespeeld naast Moisander denk ik.
Hopelijk heeft Denswil genoeg indruk gemaakt dat zijn plek veilig is.
Ah, je geeft ploegen die de EL niet serieus nemen dus gelijk. Wordt wel steeds lolliger.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daarom opgepleurd lekker ballen tegen Anzhi, Steau of Zagreb. Nooit.
Kan Ludogorets dan de volgende ronde van de CL halen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Ludogorets ook van Ajax kunnen winnen?
Ik bedoel, ze zouden zomaar tegen elkaar kunnen komen.
Dat lijkt me technisch gezien lastig. Misschien volgend jaar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan Ludogorets dan de volgende ronde van de CL halen?
Goed mogelijk, spelen wederom het beste spel van de competitie en staan drie punten los van de nummer 2, Litex Lovets. Bijzondere is dat beide clubs uit kleine stadjes komen maar beide 2 keer kampioen zijn geworden in de laatste vier. Beetje alsof PEC en NEC in NL de dienst uitmakenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me technisch gezien lastig. Misschien volgend jaar?
Vitesse en Twente.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed mogelijk, spelen wederom het beste spel van de competitie en staan drie punten los van de nummer 2, Litex Lovets. Bijzondere is dat beide clubs uit kleine stadjes komen maar beide 2 keer kampioen zijn geworden in de laatste vier. Beetje alsof PEC en NEC in NL de dienst uitmaken
Lovets deed in 97 wel wat bijzonders : Promoveren naar de hoogste klasse en direct kampioen wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse en Twente.
Door de munnie van Ome Joop en de Georg.
Hij is een keer geselecteerd door Van Gaal.. misschien dachten ze bij Ajax dat ze daarom een toekomstige topper in huis haalden.. ik wacht nu op interesse van Ajax in Nelom.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Een linksback hebben we hard nodig inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is een keer geselecteerd door Van Gaal.. misschien dachten ze bij Ajax dat ze daarom een toekomstige topper in huis haalden.. ik wacht nu op interesse van Ajax in Nelom.
Heb je wel gelijk in maar iedere ervaring buiten de competitie is goed voor deze spelersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:51 schreef tammepiet het volgende:
Wat is dat nu voor flauwekul, dat je een europese competitie maar links moet laten liggen? Wat voor mentaliteit is dat nou in godsnaam?!? Stroom je eenmaal door naar verdere rondes dan is het een prachtige competitie waarbij je tegen zeer aansprekende en grote tegenstanders speelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar iedere ervaring buiten de competitie is goed voor deze spelers
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor flauwekul, dat je een europese competitie maar links moet laten liggen? Wat voor mentaliteit is dat nou in godsnaam?!? Stroom je eenmaal door naar verdere rondes dan is het een prachtige competitie waarbij je tegen zeer aansprekende en grote tegenstanders speelt.
PSV-Mentaliteit
Natuurlijk maar voor mij heeft het kampioenschap prioriteit omdat dat de meest waardevolle prijs is die je ook echt kan winnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Dven het volgende:
Maarja, beetje het zelfde als met de KNVB-beker. Wanneer de finale wordt gehaald of gewonnen dan is het opeens toch wel lekker om te winnen
quote:
Ik verstond hier toch wat anders onder danquote:Heb je wel gelijk in
Nah, als ik keuze heb tussen de Europa League te winnen en tweede te worden of kampioen te worden vna NL dan is de keuze voor mij erg simpel. Zo veel Europese successen van Ajax heb ik namelijk nog niet bewust meegemaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar voor mij heeft het kampioenschap prioriteit omdat dat de meest waardevolle prijs is die je ook echt kan winnen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ik verstond hier toch wat anders onder dan
Dat is nou net het punt, kampioen van NL kan je worden, maar de EL winnen niet met deze ploeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, als ik keuze heb tussen de Europa League te winnen en tweede te worden of kampioen te worden vna NL dan is de keuze voor mij erg simpel. Zo veel Europese successen van Ajax heb ik namelijk nog niet bewust meegemaakt
We gaan gewoon door in de CL. Mark my words.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, als ik keuze heb tussen de Europa League te winnen en tweede te worden of kampioen te worden vna NL dan is de keuze voor mij erg simpel. Zo veel Europese successen van Ajax heb ik namelijk nog niet bewust meegemaakt
Dat dachten de Denen en Grieken ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, kampioen van NL kan je worden, maar de EL winnen niet met deze ploeg.
Dat sowieso. In de volgende ronde schakelen we FC Basel uit en daarna is het even de loting afwachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
We gaan gewoon door in de CL. Mark my words.
? EK is wat anders dan EL. EL winnen in deze opzet waar ploegen uit de CL instromen is gewoon te hoog gegrepen voor Ajaxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dachten de Denen en Grieken ookVerder vind ik het sowieso afschuwelijk om Europees een flater te slaan. Altijd voor de winst gaan, altijd zo ver mogelijk komen. Zijn al te vaak zinloos afgegaan in Europa.
Denk het niet, zelfs Celtic word een hele kluif voor Ajax.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor. Europese prijs is veel mooierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar voor mij heeft het kampioenschap prioriteit omdat dat de meest waardevolle prijs is die je ook echt kan winnen
Celtic moet je gewoon kapot spelen. Die hebben iemand als Boerrigter gekochtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet, zelfs Celtic word een hele kluif voor Ajax.
Bron?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tja en wij lopen ook echt over van de kwaliteit..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Celtic moet je gewoon kapot spelen. Die hebben iemand als Boerrigter gekocht
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Celtic moet je gewoon kapot spelen. Die hebben iemand als Boerrigter gekocht
Natuurlijk is dat mooier maar moet je wel verder lezen, prijs die je ook kan winnen en dat zit er gewoon niet in momenteelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee hoor. Europese prijs is veel mooier
Champions League > Europa League > Eredivisie > Beker (supercups zijn niet relevant in dit overzicht)
Uit Europa zijn gewoon trieste smoesjes voor het falen.
Dus maar expres verliezen? En als we in de competitie geen 2e meer kunnen worden zorgen dat we helemaal geen Europees voetbal halen zodat we geen last hebben van potjes in de Europa League?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mooier maar moet je wel verder lezen, prijs die je ook kan winnen en dat zit er gewoon niet in momenteel
Ajax kan echt wel winnen van de clubs van het kaliber van de finale van de EL hoor. De categorie waar Ajax niet van kan winnen is echt de top 10 van Europa, en die gaan allemaal door in de CL.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mooier maar moet je wel verder lezen, prijs die je ook kan winnen en dat zit er gewoon niet in momenteel
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iedereen maakt dat ervan vanwege deze uitspraak;quote:
quote:'Ik heb wel wat druk op het aantrekken van Van der Hoorn gezet. Er waren veel kapers op de kust, dus we moesten snel handelen'
Sorry als je niet gewoon leest wat ik post dan wordt het moeilijk, want dat heb ik niet gezegd, maar de competitie heeft voor mij prioriteit .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dus maar expres verliezen? En als we in de competitie geen 2e meer kunnen worden zorgen dat we helemaal geen Europees voetbal halen zodat we geen last hebben van potjes in de Europa League?
Ja hoor, alles kan maar als je kijkt naar de winnaars van de afgelopen paar jaar dan zie je dat die gewoon een maatje te groot zijn voor Ajaxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax kan echt wel winnen van de clubs van het kaliber van de finale van de EL hoor. De categorie waar Ajax niet van kan winnen is echt de top 10 van Europa, en die gaan allemaal door in de CL.
En dat maakt het nou net een veel mooiere prijs dan de Eredivisiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, alles kan maar als je kijkt naar de winnaars van de afgelopen paar jaar dan zie je dat die gewoon een maatje te groot zijn voor Ajax
Zolang ze niet over de bal struikelen zijn ze beter dan Derrukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja en wij lopen ook echt over van de kwaliteit..
Je hebt gelijk dat jij dat niet letterlijk zegt, maar voor mij heeft iedere wedstrijd prioriteit. En ook als je in de EL groepsfase zit tegen pak 'm beet dinamo zagreb moet je daar gewoon 100% gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry als je niet gewoon leest wat ik post dan wordt het moeilijk, want dat heb ik niet gezegd, maar de competitie heeft voor mij prioriteit .
Die Swabberas zou hier een regelrechte versterking zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zolang ze niet over de bal struikelen zijn ze beter dan Derruk
Ik zeg dat de EL mij niet zoveel interesseert maar goed voor de spelers is, al zijn de kansen om die te winnen heel klein, dat ligt bij het kampioenschap anders want die kan je wel winnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat maakt het nou net een veel mooiere prijs dan de Eredivisie. Als je overigens naar de finalisten kijkt, is het een heel ander plaatje.
Maar wat is je punt nu precies? De Europa League is een mooiere prijs dan de eredivisie, je moet ervoor gaan, maar de kans dat je 'em wint is niet heel groot? Want daar ben ik het wel mee eens.
Zeker, maar is het haalbaar met deze ploeg, ik denk van nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou de EL ook wel willen winnen anders hoor
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 11:08:05RT @OkkovdBerkt: Geen Moisander/Duarte op vrijdagtraining. Wel Gravenberch/El Hasnaoui. #ajautr reageer retweet
quote:
Dat is echt slechtheid ten top. Tering wat een houthakkers allemaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens FOX worden Duarte en Moisander in de basis vervangen door Van der Hoorn en Klaassen. Ongelofelijk. Een as met Van der Hoorn, Klaassen, De Jong, Sightorsson, wat een drama.
Edit: dan was ik ook Poulsen nog vergeten![]()
Lobotka op VM om het spel te versnellen daar. En misschien Andersen op linkshalf opstellen, die kan switchen met Fischer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Serero heeft maandag bij Jong Ajax gespeeld. Dan zou je toch zeggen dat ie zondag minstens een uur moeten kunnen spelen.
Schone hoeft er van mij ook niet in overigens, die speelt de laatste tijd dramatisch. Geef Lobotka maar de kans, steekt er bij Jong Ajax met kop en schouders bovenuit.
Moisander zit er dus niet bij, jammerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Christian Poulsen
Mike van der Hoorn
Viktor Fischer
Lerin Duarte
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Joël Veltman
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Lesly de Sa
Dat is één meer dan gebruikelijk, omdat nog niet bekend is of Lerin Duarte mee kan doen. Dat hangt van de zaterdagtraining af.
Tja als Ajax alle spelers had kunnen behouden zou de wereld er voor ons een stuk beter uit zien,quote:
Wij missen er maar 3 toch? Utrecht mist zo beetje een heel elftal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Och, wij missen nog wel iets meer basisspelers a.s. zondag, wordt de lamme tegen de blinde waarschijnlijk.
Dat is schering en inslag in NLquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Och, wij missen nog wel iets meer basisspelers a.s. zondag, wordt de lamme tegen de blinde waarschijnlijk.
Wij missen idd een half basisteam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij missen er maar 3 toch? Utrecht mist zo beetje een heel elftal.
Dat is sowieso waar.quote:
Als Duarte fit is denk ik dat Schone daar speeltquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff Poulsen nog steeds 1e keus op VM.
Lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Duarte fit is denk ik dat Schone daar speelt
Het gaat bij allebei veel te traag. Ik zou echt eens een Lobotka willen zien daar. Of Duarte op VM als hij fit is. En dan Serero op de halfpositie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, zijn beiden toch wel een stuk minder dan vorig seizoen
Zo dacht ik eerst ook ja, maar zoals schöne nu speelt heb ik liever dat afrikaantje.quote:
Vorig seizoen moet je vergeten, hij bakt er nu al meerdere wedstrijden hélemaal niets van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwaliteit vorig seizoen. Hij moet alleen niet CVM spelen dat is zijn positie niet.
De laatste tijd dat hij op de halfpositie speelde, speelde hij ook als een patatje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwaliteit vorig seizoen. Hij moet alleen niet CVM spelen dat is zijn positie niet.
Dit seizoen heeft hij het meer dan prima gedaan. Was vaak één van de betere op het veld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer precies heeft meneer Serero dat laten zien?
Nee gewoon neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste tijd dat hij op de halfpositie speelde, speelde hij ook als een patatje.
[..]
Dit seizoen heeft hij het meer dan prima gedaan. Was vaak één van de betere op het veld.
Net zoals jij nooit met argumenten komt waarom Serero wel een goede speler is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |