okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
DE ENIGE BETROUWBARE BRON IS EEN WATERBRON IN DE OCEAAN
blondiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
#struggles
Iedereen denkt dat mijn haar zwart is.
Je was toch een Ginger?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
#struggles
Iedereen denkt dat mijn haar zwart is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:43 schreef Amarantha het volgende:
Ben zo benieuwd of mijn siliconending voor mijn DS gaat passen en mooi zitAch voor 2 dollar kan ik weinig verwachtten
Het is dubbelzinnig totdat je de foto zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is dubbelzinnig totdat je de foto ziet![]()
In zwarte lichten zeker? Dat heb ik ook als ik in een kamer sta met donker licht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Precies. Hoewel het wel zwart lijkt in sommige lichten maarja
Neenee. In zonlicht bruinig, binnen meestal heeel donkerbruin/zwartquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
In zwarte lichten zeker? Dat heb ik ook als ik in een kamer sta met donker licht.
siliconending + DS = bijna altijd dubbelzinnigquote:
Is ook mooiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja. Precies. Hoewel het wel zwart lijkt in sommige lichten maarja
Ja donkere lichten. Vooral 's nachts zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neenee. In zonlicht bruinig, binnen meestal heeel donkerbruin/zwart
Snap het nog niet. Blond hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
siliconending + DS = bijna altijd dubbelzinnig
Ohja..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:51 schreef Viro het volgende:
[..]
DS kan dikke stok, dampende staaf, doop stok etc etc betekenen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja donkere lichten. Vooral 's nachts zeker?
's nachts zijn het toch rode lichtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja donkere lichten. Vooral 's nachts zeker?
Even eruit gooien ja,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:53 schreef Viro het volgende:
De tag #teamunsgettingpussy is denk ik voorlopig onnodig
Dat komt omdat de kegeltjes in je ogen niet goed functioneren bij weinig licht. Je kegeltjes zijn verantwoordelijk voor het zien van kleuren maar zijn niet zo gevoelig voor lichtsterkte. In een donkere ruimte kun je dus niet goed kleur waarnemen.quote:
Soms is het beter om niet scherp te zien.quote:
Caleidoscoop?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef Dimens het volgende:
Wie kan mij helpen. Hoe heet zo'n rond ding waar de binnenkant vol zit met plaatjes en in het midden met spiegels dat dan rond draait en dan zie je een klein filmpje?
Nee dat is het niet. Het is net een soort carrousel maar dan kijk je erin.quote:
Dit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:34 schreef Dimens het volgende:
Wie kan mij helpen. Hoe heet zo'n rond ding waar de binnenkant vol zit met plaatjes en in het midden met spiegels dat dan rond draait en dan zie je een klein filmpje?
Bijna ja. Maar niet helemaal. Die plaatjes op zo'n Phenakistoscope zitten dan tegen de binnenwand van zo'n rond ding en in het midden zitten spiegels en via die spiegels kun je dan die plaatjes zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit?
http://en.wikipedia.org/wiki/Phenakistoscope
Ochja, inderdaad. Die schijf draait rond voor een venstertje en niet zoals jij het omschreeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bijna ja. Maar niet helemaal. Die plaatjes op zo'n Phenakistoscope zitten dan tegen de binnenwand van zo'n rond ding en in het midden zitten spiegels en via die spiegels kun je dan die plaatjes zien.
Inderdaad! Waarom wil je het eigenlijk weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef Dimens het volgende:
Ah, een Zoötroop. Via die link heb ik het gevonden. Praxinoscope heten ze blijkbaar ook.
Hetzelfde effect als dat je met een zootroop hebt, heb je ook met backlight blinking bij een LCD televisie en bij Hertz bij een plasma televisie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad! Waarom wil je het eigenlijk weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |