Als het super chill is dan nergens aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:16 schreef MangoLotion het volgende:
Zo nu en dan is een heerlijke diepe innige tongzoen heerlijk....
Heerlijk diep, intens en gepassioneerd terwijl je tegen een muurtje staat
Waar denk jij dan aan (serieuze reactie graag)?
Jij wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef MangoLotion het volgende:
Denken jullie dan helemaal niet aan seks?
Ligt dat niet een beetje aan... De gehele sfeer / omgeving?quote:
Ja maar het komt bij mij vaak op hetzelfde neerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt dat niet een beetje aan... De gehele sfeer / omgeving?
Ik weet niet maar als ik in een kroeg sta ergens verstopt in een hoekje is dat een ander verhaal dan wanneer ik thuis ben met de gordijnen dicht zegmaar.
Meestal word ik er ook wel geil van ja en gaat ie omhoog staan.quote:
Leg uit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:30 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja maar het komt bij mij vaak op hetzelfde neer
Afwas lijkt mij niet heel chill... Beetje zeep smaak?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:33 schreef Pakspul het volgende:
Afwas, finaciele crisis, shutdown VS regering, atoomprogramma Iran etc.
Even uitproberen dan? Hur hur.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:44 schreef Raene het volgende:
Ik weet nieteens waar ik aan denk als ik kus
Dat. Als je aan de boodschappen gaat denken is het niet lekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:54 schreef pokkerdepok het volgende:
als ie echt lekker is, nergens aan.
Godver, ik moest lachenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Als je aan de boodschappen gaat denken is het niet lekker.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom krijgen mannen dan een stijve als ze niet per se aan seks denken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef MangoLotion het volgende:
Ik ben trouwens vrij klein dus voel dat hoger bij mijn buik
Ja, doei.quote:
Omdat zoenen misschien seksuele gevoelens opwekt? Vrouwen worden toch ook nat van zoenen, hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom krijgen mannen dan een stijve als ze niet per se aan seks denken? Ik ben trouwens vrij klein dus voel dat hoger bij mijn buik
Meen je deze?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:43 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom krijgen mannen dan een stijve als ze niet per se aan seks denken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt er van af hoe passioneel het is.
Ik heb wel eens staan denken aan wat ik die week zou eten.
Heb ik ook bij je vriendin.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef pietpker het volgende:
ik zoen regelmatig met mijn vriendin en dan denk ik vaak gewoon hoe veel ik van haar hou ofzo soms wel aan seks maar dat is vaak als we samen op bed liggen en bijna gaan neuken even grof gezegd
Dat je wankelt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:59 schreef rosepetals het volgende:
Als ik verliefd ben denk ik tijdens het zoenen 'niet flauwvallen, niet flauwvallen'.
Ik heb dan letterlijk weke knieën en ik zweef ergens heel hoog.
Verder denk ik niet, maar komt wel het seksgevoel naar boven
Awww, wat lief.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:59 schreef rosepetals het volgende:
Als ik verliefd ben denk ik tijdens het zoenen 'niet flauwvallen, niet flauwvallen'.
Gewoon zoenen wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:49 schreef vera166 het volgende:
Dat ik tongzoenen helemaal niet leuk vind
Niet opwindend, nee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel leukkusjes enz. Alleen zo'n tong erbij... Nooit leuk gevonden eigenlijk.
Nee dat heb ik met een man nog nooit meegemaakt dus misschien ben ik gewoon nog niet achter mn geaardheid haha (quote:
Bij mij is het per persoon verschillend. Soms vind ik er ook geen reet aan en dat ligt geeneens aan iemands zoentechniek of iemands uiterlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik met een man nog nooit meegemaakt dus misschien ben ik gewoon nog niet achter mn geaardheid haha ()
Hoor verder ook nooit dat mensen zoenen niet leuk vinden dus tsja
Ik heb wel eens "iets" gevoeld maar dat was dan niet bij mannen. Dus misschien ligt het inderdaad wat je zegt wel aan de persoon jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij is het per persoon verschillend. Soms vind ik er ook geen reet aan en dat ligt geeneens aan iemands zoentechniek of iemands uiterlijk.
Sla je het zoenen dan vaak over bij seks of niet?
Ik vind dat wel bij seks horen eigenlijk, ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens "iets" gevoeld maar dat was dan niet bij mannen. Dus misschien ligt het inderdaad wat je zegt wel aan de persoon ja![]()
En heb ik alleen maar de verkeerde mannen getroffen haha.
Ik heb nu een vaste vriend en ik sla dat eigenlijk altijd over ja, kusjes enzo wel maar verder
doe ik niet aan tintongzoenenjij wel?
Vind jouw vriend dat niet jammer? Ik zou het zelf denk ik als een beetje "afstandelijk" ervaren. Begrijp me niet verkeerd hoor, als je er niks aan vind moet je het niet doen, heel simpel. Maar ik zou het wel missen denk ik, in een relatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef vera166 het volgende:
Ik heb nu een vaste vriend en ik sla dat eigenlijk altijd over ja, kusjes enzo wel maar verder
doe ik niet aan tintongzoenenjij wel?
Preciesquote:
Ja, jij zou het wel leuk vinden als je meisje tijdens het zoenen omvalt?quote:
Ik zou het wel lief vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
PreciesDat gebeurt dan ja.
[..]
Ja, jij zou het wel leuk vinden als je meisje tijdens het zoenen omvalt?
Ja dat vindt hij wel, en begrijp mij ook niet verkeerd; ik vind het ook oprecht jammerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vind jouw vriend dat niet jammer? Ik zou het zelf denk ik als een beetje "afstandelijk" ervaren. Begrijp me niet verkeerd hoor, als je er niks aan vind moet je het niet doen, heel simpel. Maar ik zou het wel missen denk ik, in een relatie.
Ik hoop dat de volgende die ik hartstochtelijk kus dat ook vindquote:
of ze heeft net gegetenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat. Als je aan de boodschappen gaat denken is het niet lekker.
oh wauwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:59 schreef rosepetals het volgende:
Nou ja hoef je niet af te wassen in ieder gevalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is pas een romatisch dinee voor twee
lollquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:59 schreef rosepetals het volgende:
Wat vonden ze er tot nu toe dan van?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende die ik hartstochtelijk kus dat ook vind
Dat ik aan het multitasken wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef Tally het volgende:
Ja fijn en dat heeft te maken met dit topic omdat?
Mijn ex vriendje vond het wel grappig..Hield me ook altijd maar stevig vast just in casequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vonden ze er tot nu toe dan van?
Goed vriendje.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mijn ex vriendje vond het wel grappig..Hield me ook altijd maar stevig vast just in case![]()
Kijk,iemand met de juiste ervaring. Want dat is tongen gewoon. Voorspel voor later.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef ondeugend het volgende:
Een goede tongzoen voorkomt nadenken en stimuleert doen!
Is dit serieus, ja?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Nemeosis het volgende:
Tijdens het tongen denk ik meer aan de daad zelf. Bij beffen denk ik wel soms aan andere dingen (het leven, tentamenstof, enz.)
Eet smakelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon denken aan hoeveel leuters er al in die mond zijn geweest
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef DerekB het volgende:
Mijn god wat een wijventopic is dit.
Maar goed, je wilde een antwoord:
Ik zoen niet, alleen neuken.
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:39 schreef DerekB het volgende:
Mijn god wat een wijventopic is dit.
Maar goed, je wilde een antwoord:
Ik zoen niet, alleen neuken.
Deze.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef ondeugend het volgende:
Een goede tongzoen voorkomt nadenken en stimuleert doen!
En deze alleen als ik met Kaneel zoen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon denken aan hoeveel leuters er al in die mond zijn geweest
Doe je toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen (lekker) en dansen zijn de enige twee dingen in het leven, waarbij het me lukt om helemaal nergens anders bewust aan te denken
Euh. Nee.quote:
Noem jij mijn vrouw een hoer Karina ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden![]()
Oh wacht, welke vrouwen zoenen ook alweer niet maar neuken alleen?
De eerste keer dat ik jou dat zie doen moet nog komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijdens het tongzoenen vraag ik me altijd af hoe de kip zo lekker gepaneerd wordt bij de KFC. Ook vraag ik me af hoe lang het nog duurt voor de zon ophoud te bestaan en of ik de wasmachine nog aan moet zetten.
Niet aan mijn kontje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En deze alleen als ik met Kaneel zoen.
Ohoh, betrapt gitaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik jou dat zie doen moet nog komen.
Grappenmaaksterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik jou dat zie doen moet nog komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |