+1 Ik vind het ook fijn om nog een beetje samen een avond te hebben. M gaat tussen 19.30 en 20 uur naar bed. Ik snap nooit hoe mensen het vooral elkaar krijgen om ze er eerder in te hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:13 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted, ik vind het juist wel lekker dat hij nu tussen 19 en 19.30 naar bed gaat. Het was voor ons altijd zo haasten op werkdagen, omdat we dan pas om 18 uur kunnen eten. Maar hij is nog geregeld om 6 uur wakker hoor (en dan 's nachts nog een keer), dus later naar bed gaan geeft geen garanties tot langer slapen.
Nou ik heb deze week een 2e streepje gepiest! Dus als dit goed gaat, juni volgend jaar! F.leur is dan 21 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:16 schreef TimeJumper het volgende:
Kwisted wanneer komt de tweede dan?
ohh niet? Jammer!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:06 schreef Kyara het volgende:
Kwisted, het is niet per definitie zo dat als ze een uur later naar bed gaan, ze ook een uur langer slapen he
Ohw helemaal gemist dat nieuws, maar dus gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:41 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou ik heb deze week een 2e streepje gepiest! Dus als dit goed gaat, juni volgend jaar! F.leur is dan 21 maanden.
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Kyara het volgende:
M geeft vandaag veel kusjes aan zijn zusje.Vind het alleen wel sneu dat D steeds alle kusjes krijgt en J niet. Op de een of andere manier liggen M & D elkaar beter of zo. Hij is nu de teentjes van D aan het tellen......
![]()
![]()
(rammelen jullie al)
Precies dus geen schuldgevoel meer hebben hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:49 schreef Zoë23 het volgende:
Lazi
dat kon ik ook niet weten van te voren. We wisten sowieso niet wat er aan de hand was omdat cb/ha ons niet verder hielp (met het vele overgeven/Reflux)
Dus dan komt het gedoe met die vaccinaties er ook nog bij.. Gelukkig denkt de nieuwe ha wel met ons mee.
Vind het wel fijn om te lezen dat weinig kindjes last hebben.
En veel kindjes alweer bijna 2! Wat gaat het snel.
Wat lijkt hij groot Phaidra
nee van mijn man, gelukkig kan cristel niet scheldenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara kun je niet per keer EHBK hier kort samenvatten wat je hebt geleerd ?
PE: schelden van Cristel ?
Wat lief!! Grappig dat M. al zo duidelijk naar 1 van de 2 meisjes trekt. Al kan ik me voorstellen dat het ook wel sneu is voor J. Ik denk alleen dat het moeilijk te voorkomen is... Wij zijn ook met z'n drieën en ik merk zeker wel dat ik voor bepaalde zaken naar mijn ene zus trek en soms juist andersom. Net hoe onze band is. Gelukkig hebben J en D altijd elkaar nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Kyara het volgende:
M geeft vandaag veel kusjes aan zijn zusje.Vind het alleen wel sneu dat D steeds alle kusjes krijgt en J niet. Op de een of andere manier liggen M & D elkaar beter of zo. Hij is nu de teentjes van D aan het tellen......
![]()
![]()
(rammelen jullie al)
Ik heb altijd gezegd dat D het meeste op M lijkt. In elk geval qua uiterlijk (klinkt vreemd omdat de meisjes zo op elkaar lijken, maar het zijn echt van die trekjes) maar ook qua bewegingen en ik denk ook qua ontwikkeling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is het verschil tussen D en J qua karakter ? En hoe verklaar je zijn voorkeur ?
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
Hebben jullie dreumessen ook een gespleten persoonlijkheid? ik kan die stemmingswisselingen soms niet volgen. Dik drama omdat we gaan ontbijten, gillen, huilen, bord wegduwen, beker op de grondgooien. Ik kijk het eens aan en geeft M dan maar een kus en een knuffel. Letterlijk van de ene seconde op de andere is hij stil, lacht, strekt zijn armen uit naar zijn broodje en vraagt "ja?" Schiet mij maar lek
Awwquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar
Sowieso kan M lachen en huilen tegelijk ongeveer.
Tegenwoordig geeft hij trouwens wel aan dat hij gaat huilen. Of als hij niet blij is. Dan zegt hij "huilen".
"Zie dreumestopic", je laat me wel zoeken!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef Kyara het volgende:
Ik heb alleen bij de babyschoenen gekeken maar wij hebben een paar van 29,99 (wel afgeprijsd) en ik zie schoenen van hetzelfde merk bij Zalando voor > 50 euro.
Trouwens ook goed geholpen met advies en passenWordt ons vaste adresje denk ik.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry, had niet in de gaten dat we al weer een topic verder waren.... Thanx!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef Suikertante het volgende:
[..]
"Zie dreumestopic", je laat me wel zoeken!
Maar ze zijn heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zou nog wel een tweede willen, maar qua leeftijd, financieel en daarbij nog dat ik zwanger zijn niet echt prettig vond en een ongeloofelijk angst heb voor een bevallingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef kleinzusje het volgende:
TJ: Rammel jij ? Wil je nog een 2e ?
Zoe: Als man weg is gaat ze dan wel vroeger op bed ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje slaapt 's middags krap een uurtje en van 19.30uur (okee, dan ligt ze in bed, slapen doet ze vaak pas tussen 20.00uur en 20.30uur) tot 8.00uur ongeveer.
Club, das hier ook. Ik zei al eens tegen N. dat we een bipolair kind gemaakt hebben.
Over rammelen gesproken. Wij hebben overigens gisteravond een stunt uitgehaald met vrienden van ons...PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat ! En de uitspraak dat je "gezin" dan echt compleet isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:44 schreef clauwheee het volgende:
NTS
Wij krijgen trouwens wel erg vaak de vraag of we al een tweede willen, en sommigen gaan er ook maar gewoon stellig vanuit dat die er nog komt. Vind ik best raar.
Ik ben het veel mensen al voor, dan vragen ze hoe het met Anouk gaat etc, en terloops laat ik gewoon 'vallen' dat het hier ook bij blijft. Vind het ook een vraag die je in mijn ogen echt niet kan stellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:44 schreef clauwheee het volgende:
NTS
Wij krijgen trouwens wel erg vaak de vraag of we al een tweede willen, en sommigen gaan er ook maar gewoon stellig vanuit dat die er nog komt. Vind ik best raar.
Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de vraagstelling: 'waarom hebben jullie nog geen kinderen?' is wat mij betreft best een nare vraag, alsof iemand zich moet verantwoorden. En als het antwoord dan is dat iemand wel graag kinderen wil, maar dat het -nog- niet lukt, dan is dat heel pijnlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:13 schreef Zoë23 het volgende:
Irritant clauwhee
Ik had laatst op een verjaardag een gesprek met iemand die had 3kindjes.. Een trotste papa. Erg leuk natuurlijk.
Toen vroeg hij aan iemand anders; waarom hebben jullie nog geen kinderen? Je bent toch al 30 enz enz
Zegt diegene.. Omdat het niet voor iedereen zo makkelijk is om kinderen te krijgen?
Ik zou daar niet naar vragen als ik iemands situatie niet wist.
Bespreek dat soort dingen eigenlijk alleen met vriendinnen enz.
Ik zei dat ook altijd als anderen er op die manier naar vroegen. Uitgeluld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:13 schreef Zoë23 het volgende:
Irritant clauwhee
Ik had laatst op een verjaardag een gesprek met iemand die had 3kindjes.. Een trotste papa. Erg leuk natuurlijk.
Toen vroeg hij aan iemand anders; waarom hebben jullie nog geen kinderen? Je bent toch al 30 enz enz
Zegt diegene.. Omdat het niet voor iedereen zo makkelijk is om kinderen te krijgen?
Ik zou daar niet naar vragen als ik iemands situatie niet wist.
Bespreek dat soort dingen eigenlijk alleen met vriendinnen enz.
Dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:30 schreef Zoë23 het volgende:
Soempie
Zoals hij het vroeg was wel vervelend, ook in combi met leeftijd benoemen. En daarbij dat zijn vrouw met 25jr al 3 kinderen had gebaard. (hij is zelf rond de 35)
Je kunt het ook belangstellend vragen, zou je ook kinderen willen ( in de toekomst ) oid. Maargoed misschien zijn sommige mensen niet zo tactisch en soms komt iets er ook weleens anders dan bedoelt uit natuurlijk. Die man schrok iig wel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:31 schreef Kyara het volgende:
Het ligt ook ontzettend aan je referentiekader en je niet kunnen verplaatsen in een ander vind ik. Ik kreeg toen ik zwanger was van M ook de vraag of het wel gewenst was. Ik was immers al in de 30 dus mijn kinderen hadden al bijna naar de middelbare school gemoeten......
Nee, snap ik, maar er waren best dingen waar ik wel op wilde reageren. Bijvoorbeeld over het spelen met/ naast andere kindjes. Wat te doen als andere kindjes duwen/ slaan/ niet zo lief spelen. Daar was bij mij bijvoorbeeld veel herkenning en ik had er ook nog wel vragen over voor mezelf. Of over de slaapperikelen bij bitterend. Misschien doe ik dat straks nog wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef Susie het volgende:
Je hoeft ook niet op alles te reageren Soempie? Dat red ik ook niet hoor.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef Susie het volgende:
Tof ja!![]()
Zo wilde Anouk in ene een stukje worst in de supermarkt, ze at het zowaar op?En dan in de supermarkt vragen om 'nogeenbeetje' Nou vooruit, maar bij de kassa weer vragen he? En de hele weg brullen om nog een stukje *zucht* Gelukkig wel die worst gekocht, dus straks mag ze 'nogeenbeetje'
Wilde ze dat nooit danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:20 schreef Susie het volgende:
Tof ja!![]()
Zo wilde Anouk in ene een stukje worst in de supermarkt, ze at het zowaar op?En dan in de supermarkt vragen om 'nogeenbeetje' Nou vooruit, maar bij de kassa weer vragen he? En de hele weg brullen om nog een stukje *zucht* Gelukkig wel die worst gekocht, dus straks mag ze 'nogeenbeetje'
Zelfde hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind nieuwsgierige vragen helemaal niet erg! Ik zal dan ook altijd eerlijk antwoorden dat ik het echt nog niet weet en ook waarom. Ik heb eigenlijk nooit een lompe reactie gehad daarop. Lijkt me wel vervelend, alsof jouw beweegredenen er niet toe zouden doen en je maar 'in het perfecte plaatje' moet passen.
Leuke verrassingen zijn datquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef Kyara het volgende:
M was lekker buiten aan het scharrelen. Deur open dus hij kon gaan en staan waar hij wilde terwijl ik met de meisjes bezig was. En nu slaapt iedereen en zie ik ineens de tuinslang onder de eettafel liggen
Jemig, ik kan me echt niet voorstellen dat mijn kind dit over 2 maanden zou kunnenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wilde ze dat nooit dan? E.lin roept al: 'Ha' als ze de vleeswarenafdeling ziet
. Dat plakje worst en een krentenbol gaan altijd schoon op. Ja, óók als je net geluncht hebt met 2,5 boterham en een cracker
. wat een vreetzakje he
![]()
Ik ben ook slecht in reageren hier, sorry. Ik ben of idd spuit 11 of ik heb gewoon niks meer aan het gesprek toe te voegen.
Klinkt goed Soempie. Jij kan dagelijkse dingen heel mooi omschrijven!
Hier gaat ook alles goed. Ik verbaas me iedere dag over m'n kind. Ze gaat echt hard. Vandaag begon ze zich ineens te verstoppen voor meen láchen als ik doe alsof ik haar niet kan vinden
(14 maanden!). In boekjes kan ze bijna alles aanwijzen, ze kent al zoveel dieren (ook de niet voor de hand liggende zoals 'slak', 'vleermuis', 'giraf'). Als je vraagt waar de koe is zegt ze eerst 'boe' en dan zoekt ze 'm op, je ziet haar dan ook echt de bladzijde scannen. Wat ze ook ineens snapt, als er meerdere konijnen of whatever op een bladzijde staan dan vraag ik waar het konijn is. Dan wijst ze er 1 aan, dan vraag ik 'waar zie je nog meer een konijn?' en dan wijst ze anderen aan!
Ze voert kleine opdrachtjes uit (ga je schoenen maar pakken, geef het doekje/boekje/blokje maar aan papa/mama, neem maar een hapje/slokje) en geniet daar ook zichtbaar van.
Een dreumes is leuk
Dat dacht ik 2 maanden geleden ook Mango! Toen viel ik hier midden in een gesprek over zindelijkheid. Daar kon ik helemaal niks mee toentertijd. Nu komt ze aan met het verschoonmatje, billendoekjes en een schone luier als ik vraag of ze een vieze luier (=poep) heeft en als dat dus het geval isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:05 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in reageren hier, sorry. Ik ben of idd spuit 11 of ik heb gewoon niks meer aan het gesprek toe te voegen.
Klinkt goed Soempie. Jij kan dagelijkse dingen heel mooi omschrijven!
Hier gaat ook alles goed. Ik verbaas me iedere dag over m'n kind. Ze gaat echt hard. Vandaag begon ze zich ineens te verstoppen voor meen láchen als ik doe alsof ik haar niet kan vinden
(14 maanden!). In boekjes kan ze bijna alles aanwijzen, ze kent al zoveel dieren (ook de niet voor de hand liggende zoals 'slak', 'vleermuis', 'giraf'). Als je vraagt waar de koe is zegt ze eerst 'boe' en dan zoekt ze 'm op, je ziet haar dan ook echt de bladzijde scannen. Wat ze ook ineens snapt, als er meerdere konijnen of whatever op een bladzijde staan dan vraag ik waar het konijn is. Dan wijst ze er 1 aan, dan vraag ik 'waar zie je nog meer een konijn?' en dan wijst ze anderen aan!
Ze voert kleine opdrachtjes uit (ga je schoenen maar pakken, geef het doekje/boekje/blokje maar aan papa/mama, neem maar een hapje/slokje) en geniet daar ook zichtbaar van.
Een dreumes is leuk
Jemig, ik kan me echt niet voorstellen dat mijn kind dit over 2 maanden zou kunnen
Knap hoor!
Stel dát je een vierde zou willen en dat verkondigt, krijg je waarschijnlijk weer de vraag of dat wel zo verstandig isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft eigenlijk niemand nog gevraagd of er een 4e komt. Ik denk ook niet dat dat ooit gevraagd gaat worden
Soemp, daarop kan je natuurlijk altijd nog reageren. Die dingen blijven actueel
Meisjes zijn wel ietsje sneller hè? Mijne is meer van gericht smijten met dingen en schaterend voor mij wegrennen (nouja, wegkruipenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 maanden geleden ook Mango! Toen viel ik hier midden in een gesprek over zindelijkheid. Daar kon ik helemaal niks mee toentertijd. Nu komt ze aan met het verschoonmatje, billendoekjes en een schone luier als ik vraag of ze een vieze luier (=poep) heeft en als dat dus het geval is. Oke, er is nog geen enkele sprake van zindelijkheid maar het eerste aanzetje is er. Cliché, het gaat zo hard!
Leuk dat je hier trouwens meepost
Lol, M heeft amper in de gaten als hij een vieze luier heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 maanden geleden ook Mango! Toen viel ik hier midden in een gesprek over zindelijkheid. Daar kon ik helemaal niks mee toentertijd. Nu komt ze aan met het verschoonmatje, billendoekjes en een schone luier als ik vraag of ze een vieze luier (=poep) heeft en als dat dus het geval is. Oke, er is nog geen enkele sprake van zindelijkheid maar het eerste aanzetje is er. Cliché, het gaat zo hard!
Leuk dat je hier trouwens meepost
Gericht smijten is ook al heel knap, toch? Komt allemaal vanzelf hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Meisjes zijn wel ietsje sneller hè? Mijne is meer van gericht smijten met dingen en schaterend voor mij wegrennen (nouja, wegkruipen). Ik ben wel heel benieuwd!
Ik zal hem wat meer gaan stimuleren zodat ik ook wat vaker inhoudelijk kan meeposten hier
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Phaidra het volgende:
I. merkt ook nog nul komma niks van een vieze luier. Kan hem gerust een uur rond laten lopen. Lekker warm en zacht blijkbaar.
Volgens mij zijn meisjes daar ook wat sneller in. Zijn ook eerder zindelijk geloof ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Phaidra het volgende:
I. merkt ook nog nul komma niks van een vieze luier. Kan hem gerust een uur rond laten lopen. Lekker warm en zacht blijkbaar.
Ja hier nog éénquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef clauwheee het volgende:
Die van mij zegt wel poepppp al ze een vieze luier heeft maar als ik d'r dan wil pakken rent ze weg.
Ja denk ook nog niet dat ik het doe, ik heb hem net van de borst af om in slaap te vallenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef NotTheSame het volgende:
Peuterbed zie ik ook nog niet zo zitten ivm eruit klimmen. Eerst ook maar eens kijken of ze onder een dekbedje wil slapen, aangezien ze vanaf dat ze 6 maanden is alleen nog maar in een slaapzak zonder deken wilde liggen.
Zo, net ff nieuwe schoenen gescoord bij Scapino voor 2 tientjes. Maat 23. Nu hopen dat ze niet weer binnen 2 maanden eruit groeit.
Ik misschien, ik ga ff kijken!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja denk ook nog niet dat ik het doe, ik heb hem net van de borst af om in slaap te vallen![]()
En hier ook al een paar weken zonder slaapzak, tot nu toe gaat het goed.
En nu je het over schoenen hebt.
Effe een crosspost.
Ik heb nog scapinobonnen over (2 stuks, misschien 3) (die waarvoor je oude schoenen in moest leveren)
In de winkel zijn ze 10 euro waard (als je voor 40 euro aankoopt) en online bij scapino.nl zijn ze alleen vanavond 20 euro waard (als je voor 40 euro aankoopt).
Iemand interesse?
Nee hier maat 20quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef bitterend het volgende:
Jeetje al die mini's al in maat 23!! hier is 22 nog beetje groot
Misschien in het aanbiedingen topic zetten? Daar komen meer mensen :-)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
Leuke schoenen Soempie![]()
Ohw en nu heb ik net ontdekt dat op alle kortingsbonnen dezelfde code staat![]()
Rare winkel die scapino.
Dus dan gooi ik hem hier maar online.
Code: 9453682
Pinguquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef Kyara het volgende:
Leuke schoenen Soempie! En best grote voeten al
M kan Pingu nadoen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Kyara het volgende:
Ja, en als je vraagt wat de tijger doet dan zegt hij "wow"
De r wil hier nog niet zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij een leeuw, tijger, dino en draak hier: WRAUW!
Floris was een onwijze draaikont in zn ledikant, maar zodra hij een dekbed kreeg lag ie eigenlijk stil. Ik geloof.dat hij 2x uit zn peuterbed is gevallen. Viel me echt ontzettend mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Susie het volgende:
Volgens mij zou Anouk eruit vallen!Die ligt altijd zo te draaien in haar bed. Zolang ze nog niet uit haar ledikant klimt, vind ik het nog wel prima eigenlijk (en ze er nog in past ofcourse
Ik geef haar vaak een boekje, daar is ze nu helemaal gek op dus dat is momenteel voldoende afleiding. Ook verschoon ik regelmatig terwijl zij staatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:35 schreef Mangostine het volgende:
Tinu wat lief, dat luierkontje
Ik sta nog zelf dierengeluiden na te doen. De aap vindt ie grandioos. Bij de koe kijkt ie een beetje angstig. De leeuw is gewoon raar, maar dat ligt misschien ook gewoon aan mijn hoofd.
Ik ben er inmiddels ook achter dat hij toch echt op die manier door ons geëntertained wil worden tijdens het verschonen/ omkleden, dus dan sta ik ook die geluiden te maken. Eerst hadden we bedacht om Katy Perry te karaoke'en.Dat werkte echt super, maar daar is na 7 x ook wel de lol vanaf. Iets ophangen of in zijn handen werkt ook wel, voor 1 seconde.
Wat doen jullie om je dreumes in bedwang te houden? Behalve vastbinden/ drogeren?
Oh, geen idee, ik zou niet weten waarom ze niet al eerder zouden kunnen eigenlijk. Ze zijn er volgens mij vanaf maat 4+, vanaf een kilo of 10. E. kan er dus nèt aan in maar we hebben er nog geen ongelukjes mee gehadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef Mangostine het volgende:
Oh luierbroekjes, dat is wel een idee ja! Dat kan toch vanaf dat ze echt lopen, of al eerder?
Ik ben ook nog een friemelmama die dat dan netjes wil vouwen, dus snel verschonen gaat 'm niet worden helaas.
Bal, boek, molen, schommel, tekenspullenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
Stel jullie gaan nu naar een onbewoond eiland en jullie mogen 5 speelgoed dingen meenemen. Wat kies je ?![]()
Die had ik gevonden... Maar ik vind ¤ 20 nog best duur voor een stel slofjes. Zo'n krent ben ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier: http://baby-schoenen.nl/winkel/
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die had ik gevonden... Maar ik vind ¤ 20 nog best duur voor een stel slofjes. Zo'n krent ben ik.
Nouja, het is leer hè?
Vlindur had in V&A A@pies te koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:17 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die had ik gevonden... Maar ik vind ¤ 20 nog best duur voor een stel slofjes. Zo'n krent ben ik.
Nouja, het is leer hè?
Mijn borstenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
Stel jullie gaan nu naar een onbewoond eiland en jullie mogen 5 speelgoed dingen meenemen. Wat kies je ?![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:58 schreef bitterend het volgende:
R gaat volgende week met M van Kyara spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vandaag (ze deed 'kus' met een lachje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is alweer iets fitter. Helaas nog wel wat verhoging.
Deze slofjes heb ik ook gekocht, helaas wat te groot ook, dus hij trekt ze uit. Voor mijn kleuter, dreumes draagt ze ook heb ik hier besteld, zo een soort slof: http://m.baby-slofje.nl/n(...)pageCount=2&pos=2528. Ideaal want hij trekt ze ook niet zelf uit vanwege rubber band in de schoen. Alleen glijden deze erg op onze vloer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:24 schreef Mangostine het volgende:
Wat lijken me dat heerlijke laarsjes M'lijntje!
Ik had M gisteren Hema anti-slip slofjes aangetrokken voor op de koude stenen vloer, maar dat was nog geen succes. Hij liep er gelijk naast, letterlijk.
Wel te schattige slofjes trouwens:
[ afbeelding ]
Hier precies door. Hij blijft gewoon doorhuilen en zijn armen uitstrekken. Heel soms gaat hij liggen en maar echt slapen niet. En als je denkt dat hij slaapt en dan weg wil dan begint het weer van voor af aan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef bitterend het volgende:
Kyara, precies zoals een zwemluier, je trekt de zijkanten open![]()
Wat sneu dat hij zich zo verzet tegen zijn slaapwat gebeurt als je erbij blijft tot dat hij slaapt? verhaaltje lezen/liedje zingen?
Ik moet zeggen dat als wij slaapdrama hebben dan is ze ook niet gezellig als ik bij kom zitten...ze huilt terwijl ze haar armen naar me toe strekten als ik haar eruit haalt dan wil ze meteen de borst maar NTS had laatst hetzelfde zag ik op FB! dus misschien heeft zij meer tips
![]()
Ja, dat kan ook. Wij hebben hier ook een tijd zitten klooien met die slaapjes. Een te weinig en twee te veel overdag...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Troeta het volgende:
Als ik het zo lees is hij gewoon nog niet moe genoeg om in slaap te kunnen vallen. Zo ging het bij Mex iig van 1 naar geen dutje op die leeftijd.
Waren we tot 22 uur bezig om hem in slaap te krijgen, deed hij geen dutje sliep hij zo in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef Zoë23 het volgende:
Phaidra
Lees net je edit
Herkenbaar dagje.. Hoop dat hij zich vanmiddag beter voelt
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje.
Ik moet nieuwe schoenen hebben voor Saar binnenkort. Maar ze loopt. Dus volgens mij moet ik dan geen zachte zooltjes meer hebben of wel? Had eerst aapies (), maar die worden veel te nat/koud als ik haar daarop laat rondrennen in de herfst/winter met regen/sneeuw buiten.
Heb alleen geen idee wat voor soort schoenen ik nu moet hebben dan... Help!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Mangostine het volgende:
Toffe kijkdoos Soempie! Deden wij ook vroeger
Daar kan ik me zó op verheugen. Knutselen, spinnenwebben maken met woldraden door de kamer, verkleden, hutten bouwen van matrassen en lakens, binnen picknicken.
Leuk kind trouwens
Ik heb deze besteld!
[ afbeelding ]
Coco, ik zou dan toch gaan voor loopschoentjes met Flexzool, bijv. Shoesme. Flexibel, maar toch herfst/winterbestendig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik breek even in hier...
Crosspost vanuit het babytopic:
[..]
Heuj!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik breek even in hier...
Crosspost vanuit het babytopic:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Coco, je moet schoentjes hebben met een hele flexibele zool. Niet zacht zoals van slofjes maar wel van tja, wat is het, rubber/leer? Bijv. de ExtremeFlex collectie van shoesme. Als ik jou was zou ik even naar een gespecialiseerde kinderschoenenwinkel gaan. Hebben wij ook gedaan en terwijl ze maat 18/19 heeft, hebben we nu schoentjes mt 20. Die zaten beter en daar liep ze zo op weg!
Ik verheug me er ook zo op. Er staat al een ontzettend grote doos op zolder klaar om daar ooit een gaaf kasteel van te maken -met ophaalbrug en kantelen enzo- met z'n vieren (baby zit nog in m'n buikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Mangostine het volgende:
Toffe kijkdoos Soempie! Deden wij ook vroeger
Daar kan ik me zó op verheugen. Knutselen, spinnenwebben maken met woldraden door de kamer, verkleden, hutten bouwen van matrassen en lakens, binnen picknicken.
Leuk kind trouwens
Ik heb deze besteld!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asje![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 04-10-2013 21:38:43 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Das ook eng, zo'n loslopende aap. Moet je morgen eigenlijk nog een keer om een trauma te voorkomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:56 schreef Kyara het volgende:
KZ, nee joh, niet gebeten gelukkig. Maar dat beest kwam op zijn hand en hij voelde dus zijn nageltjes. Was de eerste confrontatie met een beest dat eigenlijk niet geaaid wilde worden.
Ik zit al sinds de IVF op een roze wolk, erg hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:55 schreef Sam1993 het volgende:
Kz, fijn dat je zo geniet bij mij begon dat rond de 13 maanden :-) zie al op tegen de peuterjaartjes ik vind ze maar niks.
Er stond een tafel aan de andere kant dus voelde voor mij goed en ze bleef heel braaf zitten ze snapte niet eens dat ze kon staan op het aanrecht hihi
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Schattig KZ
En hij staat al bijna 20 minuten online
Ik heb nu swartzkopf kids voor lisa gaat er lekker van glanzen enzo alleen voor die dode haren van het liggen kwam ik niet. Af. Heb hem laats bij c1000 gekocht voor 1,00 euro i.p.v 3,12quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:39 schreef Kyara het volgende:
Filmpje staat ook op facebook Zoe. Misschien kan je hem daar wel zien.
Oh ja, ik moet ook nog een andere shampoo voor M. Ik was zijn haar nog met babyshampoo want dat gaat echt ontzettend lang mee..... Maar volgens de kapper is dat niet meer zo geschikt voor zijn haar.
Coco, wij hebben voor F.leur laarsjes gekocht van Jochie. En ik vind ze zo gaafquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de schoenentips allemaal!
Morgen ga ik met haar naar een schoenenzaak gespecialiseerd in kinderschoenen. Moet goed komen dus
Tot over een maandje, dan heb ik ook officieel een dreumes en ben ik hier niet meer illegaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ze gekocht bij House of Shoes. Maar zijn ook via internet te koop. De zool is heel flexibel en F.leur loopt er heel goed opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:56 schreef Susie het volgende:
Oh, die zijn tof zeg! Waar verkopen ze die?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:47 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Coco, wij hebben voor F.leur laarsjes gekocht van Jochie. En ik vind ze zo gaaf
Ohhh, toffe schoenen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga over een half uurtje met Saar shoppen. Ben benieuwd![]()
Die hebben wij ook Susie, bij Nimco House of Shoes op de Bree, in B! Ze zijn echt superleuk en E loopt er perfect opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:56 schreef Susie het volgende:
Bij ziengs heb ik die blauwe en zilvere met bloemen gezien maar vnd ze te duur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:56 schreef Susie het volgende:
Ik zag B'wijk er al bij staan idd. Zal eens kijken of ze maandagmorgen open zijn, misschien dan weer eens met de trein die kant op, altijd leuk om te doen en zij reist nog gratisquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die hebben wij ook Susie, bij Nimco House of Shoes op de Bree, in B! Ze zijn echt superleuk en E loopt er perfect op
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:46 schreef Xanteh het volgende:
Spoel je haar haar gewoon met water dan kz? Ja de wc is helemaal hip hierze zit er niet met de handjes aan maar gaat gewoon zitten, gek kind
Leuk een naaicursus, maak je dan kleding zelf Phaidra?
Fysio gaat goede kant op, maar het gaat allemaal niet zo snel. Dinsdag ka.
Fijn dat alles goed gaat kwisted en losse stapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de stam zit dus een doosje rozijnen Jip&Janneke, notitie blokje van Disney en een tube glitterlijm. Behalve de rozijnen alles bij Action vandaan, dus ben echt haast niets kwijt... behalve dan tijdMaar ik vind het leuk om te doen, dat scheelt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef Susie het volgende:
Thanks voor de reacties, die van Sonnetje gaf eigenlijk wel de doorslag![]()
voor het lopen! Wat goed van haar Marjolijn!
Wat fijn zo'n boerderij DF! Lijkt mij heerlijk! En shit, ik kan op tablet geen onderdingen lezen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleertjes komen van mensen die wat grotere pakketten kwijt willen. Die hebben geen zin om het uit te zoeken, en daar heb ik wel tijd voor, nu ik nog steeds werkzoekend ben..
Technisch gesproken is het wel noordelijkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:08 schreef Susie het volgende:
Euh? Dacht dat jij noordelijker woonde?Of verwar ik je nu met.... geen idee?
Het is ook zoveel! (en tandjesleed is gewoon gemeen)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:24 schreef Kyara het volgende:
Ik denk een combinatie van alles. M maakt op dit moment best een grote ontwikkeling door. Doordat hij nu zekerder is, gaat alles ineens heel snel: lopen, klimmen, dansen, op andere kindjes afstappen en weer nieuwe woordjes, zinnen en concepten. Ik denk dat dat ook zoveel energie kost waardoor hij nu weer terug is naar 2 slaapjes. Em er zullen vast ook nog wel tanden door komen enzo.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik hoop dat het snel weer als van ouds is qua slapen!
R stopt ons in"sapen!!" roept ze terwijl ze ons duwt naar de slaapkamer en op bed dan klimt ze op en roept ze "hie lapen" en dan "zooooo" terwijl ze de dekens op ons doet!
Dan glijdt ze van bed af roept "doei doei" gaat weg en doet de deur achter dr dicht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik hoop dat het snel weer als van ouds is qua slapen!
R stopt ons in"sapen!!" roept ze terwijl ze ons duwt naar de slaapkamer en op bed dan klimt ze op en roept ze "hie lapen" en dan "zooooo" terwijl ze de dekens op ons doet!
Dan glijdt ze van bed af roept "doei doei" gaat weg en doet de deur achter dr dicht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |