SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Kan niet inderdaad als je niet in de CL mag spelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Blij dat ik voor Feyenoord ben.. ons overkomt zoiets niet.
Alles doen om een CVM te halen. Rechtsback zou ook wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het wel frappant dat er geen speler is gehaald voor Poulsen. Of valt het nu pas op dat hij enorm kut is voor Ajax?
Bazoer komt eraan in de jeugd dus ze zingen het even uit volgens het nieuwe beleid met deze spelers op die positie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het wel frappant dat er geen speler is gehaald voor Poulsen. Of valt het nu pas op dat hij enorm kut is voor Ajax?
Frank Verlaat is terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
Blijft natuurlijk ook gewoon een beetje het lulletje van
Je ziet het niet verkeerd. Je hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Abed het volgende:
Maarre, het was toch een overtreding andersom? Balotelli omklemde vd Hoorn? Of zag ik het gewoon verkeerd...
4-0 tegen Ajax, had achteraf best een redelijke voorspelling geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Jij dacht dat PSV met 3-0 ging winnen van Milan.
Ik vond hem wel lekker. Ik denk, ik laat hem staan.quote:
Hm oke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bazoer komt eraan in de jeugd dus ze zingen het even uit volgens het nieuwe beleid met deze spelers op die positie.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Celtic is nog zwaarder dan milaan, let maar op. Als je van dit Milaan nog niet wint
Eigen jeugd gaat natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bazoer komt eraan in de jeugd dus ze zingen het even uit volgens het nieuwe beleid met deze spelers op die positie.
Miskoop kost je alleen maar meer en meer geldquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Class het volgende:
Ah v/d hoorn die weer een cruciale fout maakt, toevallig zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spits?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles doen om een CVM te halen. Rechtsback zou ook wel leuk zijn.
FdB heeft ook wel eens een miskleun gehad. Geef Jaap een jaar met stam.quote:
Ach welnee, het is vooral vervelend dat je nu moeilijker 2e kunt worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Celtic is nog zwaarder dan milaan, let maar op. Als je van dit Milaan nog niet wint
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben er niet blij mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Karzai het volgende:
Nouja, doorgestoken kaart die ballenlikker gaat gewoon elke keer aan iemand hangen.
Toch blij met een puntje
Twee Blu-Raysquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef _NZT_ het volgende:
Weer foottage voor 'van de Hoorn fail compilation'
gefilmd met een aardappel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
Blijft natuurlijk ook gewoon een beetje het lulletje van
Alleen daarom zou je zo'n persoon nooit moeten willen halen.
Nee lieve jongen , Stam komt niet terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
FdB heeft ook wel eens een miskleun gehad. Geef Jaap een jaar met stam.
Denswil
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet inderdaad als je niet in de CL mag spelen
Dat is toch ook niet zo gek? Psv won ook met 4-0 van Ajax.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij dacht dat PSV met 3-0 ging winnen van Milan.
Redenatie van lik me reet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo gek? Psv won ook met 4-0 van Ajax.
Tja het moest niet veel geld kosten hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schijtchagrijnig nu. TH met hun falende kutaankoopbeleid. Graf van der Hoorn die er geen ene kut van kan godverdomme.
Poulsen is wel zo droevig hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
Siggy was niet onaardig nee, net zoals Duarte.
Schone
Poulsen
Blind aanvallend ook sterk in het eerste helft.
Fischer? 't is goed met je Pietje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef tammepiet het volgende:
Faalbazen van vandaag: Visser, Hoorn.
Nee, meer de omzetting naar youtube. Maar grappige opmerking hoor.quote:
Die Duarte bakt er niks van inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schijtchagrijnig nu. TH met hun falende kutaankoopbeleid. Graf van der Hoorn die er geen ene kut van kan godverdomme.
Eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat me wel opvalt is die Grueter, met zijn constante OH HIJ MAAKT EEN FOUTJE!!!! bij Cillessen. Alsof hij geen fouten mag maken, erg treurig.
Ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het moest niet veel geld kosten he
Ik word schijtziek van je man wint PSV een keer van Ajax moet iedereen het lopen schreeuwen over die 4-0 ah pleur toch op manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo gek? Psv won ook met 4-0 van Ajax.
Het De Boertje omdat het verder één der briljantste verdedigers op aarde was. Dat kunnen we van Van der Hoorn niet zeggen. Zo ongeveer de zwakste verdediger in de CLquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
FdB heeft ook wel eens een miskleun gehad. Geef Jaap een jaar met stam.
Denswil
Die veroorzaakte gelukkig geen penalty.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Duarte bakt er niks van inderdaad.
Daarom is Frank Verlaat terug op het oude nestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Kut van der Hoorn, waardeloze rotzooi dat het is.
Ja, maar daarom is 1-1 wel een knappe prestatie. Ja, van dit Milan moet ook Ajax eigenlijk gewoon winnen, net zoals PSV dat ook had moeten doen. Ajax was wel erg dichtbij, dat moet gezegd worden.quote:
4-0quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van je man wint PSV een keer van Ajax moet iedereen het lopen schreeuwen over die 4-0 ah pleur toch op man
Het was dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die veroorzaakte gelukkig geen penalty.
Nee van der Hoorn is gewoon een hele hele beperkte rotzooispeler. Daar ga je toch geen 4 miljoen voor neerleggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Van der Hoorn gebash is wat overdreven naar mijn mening.
Maar ik verlaat de building weer, want dit topic staat weer vol met bergen zuurkool.
+ die miljoenen omdat ze zich nu niet overwinteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Hoorn![]()
![]()
4 miljoen hadden jullie beter door de plee kunnen spoelen
Schone deed ook vandaag weer niks goed iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Schöne is ook waardeloos hé. Tering, als Ajax zo naïef blijft met al dat geld starten ze echt de ondergang van Ajax.
Cambuur gelijk tegen PSV en dus beter dan Milan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax even goed als PSV dus.
Maar wel 4-0.
Zal wel toeval zijn.
Spelen jullie morgenavond?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+ die miljoenen omdat ze zich nu niet overwinteren.
Spits kan er geen reet van, middenveld is helemaal niks. Echt dieptriest allemaal. En dan kan je nog gelukkig winnen, en dan geven ze het zo voorspelbaar nog weg ook. Kutzooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
Schöne is ook waardeloos hé. Tering, als Ajax zo naïef blijft met al dat geld starten ze echt de ondergang van Ajax.
Zwolle is ook beter dan Milaan, wonnen vorig jaar bij PSV.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Cambuur gelijk tegen PSV en dus beter dan Milan?
Of hoe werkt jouw redenatie?
Het was dan ook sarcastisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Cambuur gelijk tegen PSV en dus beter dan Milan?
Of hoe werkt jouw redenatie?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef Class het volgende:
Ah v/d hoorn die weer een cruciale fout maakt, toevallig zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er direct vrede mee aangezien ik al langer op hem zat te kankeren omtrent het debiele vasthouden/hangen. Al bleek er uiteindelijk wel pijnlijk weinig aan de hand...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom is dat gebash van vd hoorn oo ktriest
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had er direct vrede mee aangezien ik al langer op hem zat te kankeren omtrent het debiele vasthouden/hangen. Al bleek er uiteindelijk wel pijnlijk weinig aan de hand...
Dat noemen ze retorische vragen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kanker vraag
"Siem de Jong, sta je hier met de pest in je lijf''
Kanker toch eens op
ik zou dit gewoon antwoorden. Stop jij die microfoon van je in je reet ik ga gewoon lekker naar huis. Doeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kanker vraag
"Siem de Jong, sta je hier met de pest in je lijf''
Kanker toch eens op
Dit soort dingen gebeuren een keer of 20 per wedstrijd. Alleen door de hectiek van de laatste minuten werd hij geven. En wtf ben je voor een nep supporter als je zon jonge niet steunt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef _NZT_ het volgende:
Makkelijk gegeven penalty...maar je mag um geven
PSV net zo goed als Ajax, maar toch 3 jaar achter elkaar verslagen worden door Ajax.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax even goed als PSV dus.
Maar wel 4-0.
Zal wel toeval zijn.
Nee hoor. Hij wil er gewoon alles uithalen. Is zijn goed rechts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Balotelli verdient een levenslange schorsing.
Net alsof we dat anders wel zouden doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+ die miljoenen omdat ze zich nu niet overwinteren.
In de spits is hij prima ja. Op het middenveld is het kut met peren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel is/was naast Eriksen het meest belangrijk voor Ajax joh.
Kijk, de scheids kan natuurlijk een strafschop geven. Op zich deed hij het goed door Balotelli tegen te houden, maar zodra je iemands shirt ineens even vast gaat pakken neem je het risico. Maar ik kan me herinneren dat Balotelli bij City in de Arena tegen Ajax wel een penalty had mogen hebben in de laatste minuut die hij niet kreeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom is dat gebash van vd hoorn oo ktriest
Dit zeg je alleen maar om onbeperkt te kunnen schelden op Ajaxspelers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij wil er gewoon alles uithalen. Is zijn goed rechts.
Het is gewoon fucking debiel, had hem fucking woest aangekeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat noemen ze retorische vragen.
je moet je ogen open doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de spits is hij prima ja. Op het middenveld is het kut met peren.
Nee dat zeg ik omdat die penalty terecht is. Het is gewoon dom om zo aan die speler te gaan hangen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om onbeperkt te kunnen schelden op Ajaxspelers.
Over nepsupporters pratenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren een keer of 20 per wedstrijd. Alleen door de hectiek van de laatste minuten werd hij geven. En wtf ben je voor een nep supporter als je zon jonge niet steunt...
Rot op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zo dom bent verdien je op een moment als dit geen steun. Als het nou een foutje was voetballend of zo a la. Maar op zo'n nutteloos moment iemand zn shirtje vastpakken..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren een keer of 20 per wedstrijd. Alleen door de hectiek van de laatste minuten werd hij geven. En wtf ben je voor een nep supporter als je zon jonge niet steunt...
Hij hangt aan de speler?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik omdat die penalty terecht is. Het is gewoon dom om zo aan die speler te gaan hangen.
echt rot opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klagen wij daarover dan? Het is totaal onnodige pingelquote:
Nouja wel jammer dat Barca gewonnen heeft want de eerste plek wordt nu al best lastig. Maarjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef KingRoland het volgende:
jongens.
Het gras is groen
11 tegen 11
De bal is rond.
Er kan nog van alles gebeuren
Ik zie er genoeg zeggen dat de pingel niet terecht is. Laat ik jou dan niet onder 'wij' scharen. Akkoord?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Klagen wij daarover dan? Het is totaal onnodige pingel
tijd lang gedaan, althans genegeerd, maar na een tijd weten we het welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Is mijn mening, heb je maar te respecteren.
Jij hebt totaal geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Is mijn mening, heb je maar te respecteren.
oh oke als iemand niet geniaal is bakt hij er niks vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij deed vandaag geniale dingen op het middenveld ja.
Mensenquote:
Straks maar fappen op Eriksen. Met hem hadden we sowieso 4-0 gewonnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh oke als iemand niet geniaal is bakt hij er niks van
Balotelli valt overduidelijk over het been van de spits omdat ie uit evenwicht. Voor mij een onterechte penalty.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Robar het volgende:
Ik vind hem nog steeds onterecht, ook in de herhaling. Ze houden elkaar vast. Van de hoorn 1/100 seconde eerder. Gebeurt niets wat niet vaker voorkomt.
dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Dven het volgende:
En je zou verwachten dat zo'n gozer vannacht geen oog dicht doet. Ik denk echter dat hij met een grote glimlach in slaap valt
Verdomme , Celticquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja wel jammer dat Barca gewonnen heeft want de eerste plek wordt nu al best lastig. Maarja
Zeker te shinen terwijl hij z'n utregtattoo toontquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Mikey, hij staat wel voor de camera nu, dat is wel goed. Dat vastpakken is geen penal, hoogstens wat naief.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
tijd lang gedaan, althans genegeerd, maar na een tijd weten we het wel
Meer als de meesten hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen verstand van voetbal.
Hij bakt er ook geen kut van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh oke als iemand niet geniaal is bakt hij er niks van
Doen jullie goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Mikey! Mikey! Mikey!
En daar 4m voor vangen
Even op elkaars schouder uithuilenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor
dven wil je anders even knuffelen
Tja tijden veranderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee precies maar die Ajax nep fan accountjes wensne hem allemaal de kanker toe enzo.
Dat is vrij triest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee precies maar die Ajax nep fan accountjes wensne hem allemaal de kanker toe enzo.
2e worden we sowieso wel. Maar ik wil die eerste plaats verdomme!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
Celtic 2 keer neuken en Milan uit ook.
2e plek zit zo goed als zeker binnen.
We kunnen in die periode geen spelers meer kopen, wist je dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben niet eens voor Ajax maar toont wel aan hoeveel successupporters Ajax heeft. Het zieligste wat er is, is op je eigen spelers kankeren. Het is gewoon je gal spuwen omdat je niet tegen je verlies kunt. Ajax heeft gewoon pech gehad. Dat is alles.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Over nepsupporters pratenGa jij lekker wat dieper met je vuistje in de aars van Van der Hoorn. Dat soort spelers moet je helemaal niet in Ajax willen man. Zit geen greintje klasse in, geen voetballend vermogen, helemaal niets. Het was al typerend dat De Boer een paar weken nadat hij gekocht was zei : " Van der Hoorn KAN het halen"
Wat de fuck haal je dan zo'n bosmongool voor 4 miljoen van zo'n pauperclub als Utrecht?!?
Ik hoop dat Moisander niets heeft..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen in die periode geen spelers meer kopen, wist je dat.
Maximaal 4 punten..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
Kopen? Opleiden vriend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen in die periode geen spelers meer kopen, wist je dat.
Wat de neuk heeft dat nu weer met successupporter te maken. Ga je moeder pesten ofzo, kanjerkneusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Ajax maar toont wel aan hoeveel successupporters Ajax heeft. Het zieligste wat er is, is op je eigen spelers kankeren. Het is gewoon je gal spuwen omdat je niet tegen je verlies kunt. Ajax heeft gewoon pech gehad. Dat is alles.
Vroeger werd er niets anders gedaan. Even controleren of er gewonnen werdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Ajax maar toont wel aan hoeveel successupporters Ajax heeft. Het zieligste wat er is, is op je eigen spelers kankeren. Het is gewoon je gal spuwen omdat je niet tegen je verlies kunt. Ajax heeft gewoon pech gehad. Dat is alles.
Moesten wel door blessure moisanderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Mikey! Mikey! Mikey!
En daar 4m voor vangen
Echt, nav vorig seizoen wist iedereen toch al dat het een kluns is? En dan betaal je 4m en zet hem in de verdediging tegen ac milan
nee het heet emotiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het nog best. Ajax heeft niet verloren , tegen Celtic gewoon winnen en evt in Milan ook dan komt het goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ach we hebben onze held Veltman toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Moisander niets heeft..
feyenoorders doen dat niet? psv supporters doen dat ook niet? psv is nog veel en veel ergerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat nu weer met successupporter te maken. Ga je moeder pesten ofzo, kanjerkneus
Die korte ballen van hemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarrrrr
Positief punt van vandaag
Cilgod
Niet origineel meer.quote:
En wij maar lachen om Michel Breuerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach we hebben onze held Veltman toch.
Dat moest van de Boerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die korte ballen van hemWat wilde hij daarmee bewijzen? Over onrust in de ploeg brengen gesproken.
Geforceerd meevoetballen? Van meevoetballen moet hij het ook neit echt hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die korte ballen van hemWat wilde hij daarmee bewijzen? Over onrust in de ploeg brengen gesproken.
Wat heeft dat met Ajax te maken, heb je PSV b.v. wel eens gezien met die verdediger van ze die elke week belachelijk werd gemaakt. Of Feyenoord met Mathijssen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moesten wel door blessure moisander
Allemaal gefrustreerde zieltjes hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Robar het volgende:
Wat is er mis met dat interview? Hij is teleurgesteld. Dat mag toch? Hij gaat er wel staan.
gelukkig worden De Vrij en Immers wel gesteund jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon een heel knap punt. Deze jonge ploeg van Ajax tegen dit ervaren Milan. We hadden in de eerste helft natuurlijk veel meer moeten doen, maar creativiteit is zonder Chris gewoon te weinig. We moeten met deze ploeg zeer maar dan ook zeer tevreden zijn met het spel en het resultaat. Je mag verder ook niet veel van Ajax verwachten dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarrrrr
Positief punt van vandaag
Cilgod
Ik vind het wat minder grappig dan jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien hoor
Wordt vd Hoorn de volgende Drenthe, George of andere hoog in de bol speler?
Ook veel ballen gewoon goed gespeeld hoor en een paar mooie reddingen en hij kan wel vangen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geforceerd meevoetballen? Van meevoetballen moet hij het ook neit echt hebben.
Hij moet hem gewoon niet vastpakken bij z'n shirt, vrij logisch"?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal gefrustreerde zieltjes hier.
Van der Hoorn wordt gewoon flink genaaid door die Balotelli die overigens de hele wedstrijd loopt te naaien.
Ja die heeft vroeger nog een CL finale verneuktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Catch22- het volgende:
frank is t er ook niet mee eens. Echt boos
Je kan je miskoop natuurlijk niet openlijk afvallen dan is het helemaal gedaan. Spoel dan vier miljoen gewoon door de plee in plaats van er zo'n stuk stront van aan te schaffenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Catch22- het volgende:
frank is t er ook niet mee eens. Echt boos
gedraag je anders even als een wijfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hou je emoties en reacties is in de hand, kneus
Schelden met kanker, how low can you go?
Hekel aan mensen die het scheldwoord kanker als ziekte gaan benoemen.. Het is gewoon een scheldwoord net zoals lul, homo, tering mongool dat ook is..quote:
Wees blij met je puntquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee het heet emotie
jullie zijn er aan gewend om nooit mee te doen in de CL maar dit verziekt wel onze avond
Dat is ook volstrekt debiel. Maar bij Ajax valt het wel erg op. Is het niet Poulsen dan is het Vermeer is het niet Vermeer dan is het V/d Hoorn etc. etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig worden De Vrij en Immers wel gesteund ja
Als je fouten maakt is er kritiek op je. Niet heel onlogisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is ook volstrekt debiel. Maar bij Ajax valt het wel erg op. Is het niet Poulsen dan is het Vermeer is het niet Vermeer dan is het V/d Hoorn etc. etc.
die kunnen er alle drie dan ook niets vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is ook volstrekt debiel. Maar bij Ajax valt het wel erg op. Is het niet Poulsen dan is het Vermeer is het niet Vermeer dan is het V/d Hoorn etc. etc.
Had hij niet moeten doen, maar deze teleurstelling hoort bij een topsporter. Ik heb dit liever dan dat er een ongeïnteresseerde kneus met standaard antwoorden voor de camera staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij moet hem gewoon niet vastpakken bij z'n shirt, vrij logisch"?
Ook daar zie ik de humor vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind het wat minder grappig dan jij
trollen is ook wel weer leuk geweestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan je miskoop natuurlijk niet openlijk afvallen dan is het helemaal gedaan. Spoel dan vier miljoen gewoon door de plee in plaats van er zo'n stuk stront van aan te schaffen
Haha, je bent nog bozer dan Frankie zelf. Over gefrustreerd zieltje gesproken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal gefrustreerde zieltjes hier.
Van der Hoorn wordt gewoon flink genaaid door die Balotelli die overigens de hele wedstrijd loopt te naaien.
Haal Dven even weg aub.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Pingel was terecht en in principe over het hele beeld gezien is een gelijkspel wel terecht.
Maar de manier waarop
Het geeft ook aan dat hij mentaal niet helemaal fris is, dat is wel verontrustend. Kan hij het loslaten, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Had hij niet moeten doen, maar deze teleurstelling hoort bij een topsporter. Ik heb dit liever dan dat er een ongeïnteresseerde kneus met standaard antwoorden voor de camera staat.
Die zijn nog erger dan mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie hier users posten die ik nog nooit van mijn leven op Fok! gezien heb.Ophoepelen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie hier users posten die ik nog nooit van mijn leven op Fok! gezien heb.Ophoepelen
Ik had het ook niet over het interview verder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Had hij niet moeten doen, maar deze teleurstelling hoort bij een topsporter. Ik heb dit liever dan dat er een ongeïnteresseerde kneus met standaard antwoorden voor de camera staat.
Nah op het Milan forum vindt ook niet iedereen het terecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef baaart het volgende:
[..]
Haha, je bent nog bozer dan Frankie zelf. Over gefrustreerd zieltje gesproken.
Terechte pingel zeggen alle analisten eenstemmend, alleen de neuzes zien het anders.
Je bent als verdediger gewoon incapabel als je in de 16 aan een shirt gaat hangen, ongeacht of die ander je aanraakt. Hij trekt echt overduidelijk hard z'n shirt van z'n lijf.
Emotie mag, maar wees gewoon zo realistisch dat iedere speler dit had kunnen overkomen, dit soort duw en trek momentjes heb je wel paar keer per wedstrijd. Daar ga je je eigen speler toch niet voor in de put praten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee het heet emotie
jullie zijn er aan gewend om nooit mee te doen in de CL maar dit verziekt wel onze avond
Aah klompie, alweer wat jaartjes geleden dat je hier hebt gepostquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over het interview verder.
Die van de NOS hadden het er anders net nog over dat het nergens op sloeg,die pingel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef baaart het volgende:
[..]
Terechte pingel zeggen alle analisten eenstemmend, alleen de neuzes zien het anders.
Je bent als verdediger gewoon incapabel als je in de 16 aan een shirt gaat hangen, ongeacht of die ander je aanraakt. Hij trekt echt overduidelijk hard z'n shirt van z'n lijf.
eh, dat mag gewoon hier op fok! hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Emotie mag, maar wees gewoon zo realistisch dat iedere speler dit had kunnen overkomen, dit soort duw en trek momentjes heb je wel paar keer per wedstrijd. Daar ga je je eigen speler toch niet voor in de put praten.
Anders gewoon Veltman. Die kunnen heel goed samen spelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
hopelijk is moisander niet ernstig geblesseerd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh, dat mag gewoon hier op fok! hoor
het is niet zo dat wij het recht in zijn gezicht zeggen
Nee, en als ik het was geweest ooit zou ik eerst lurken en wat geld overmaken naar de gevestigde orde voordat ik zo zou gaan zitten blaten..quote:
De rust bewaren wanneer de spanningen hoog oplopen. Jij zou scheidsrechter moeten worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf ben je ook bezig, relax allemaal zeg.
Ja, kon vandaag niet naar Ajax dus moet ik hier weer m'n frustratie kwijtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah klompie, alweer wat jaartjes geleden dat je hier hebt gepost.
analisten waren niet eenstemmend, mede omdat er niet werd gehangen. maar goed, net of het zin heeft om met jou te praten hieroverquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:02 schreef baaart het volgende:
[..]
Sowieso 9 uit 2 tegen Celtic ja, dan moet het goedkomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
9 punten pakken tegen Celtic en Milan uit dan maar. 10 punten is ook mooi.
Milan uit verliezen we, dik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
ik wou dat ik je optimisme kon delenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Paar te veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef Dven het volgende:
Maar goed, paar slaappilletjes erin en alles weer vergeten.
U bent de oprichter van deze reeks? En gelukkig loop ik ook al wat langer mee, kost het me nietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, en als ik het was geweest ooit zou ik eerst lurken en wat geld overmaken naar de gevestigde orde voordat ik zo zou gaan zitten blaten..
Poulsen inderdaad.... En Fischer. En van Siggy komt ook niet echt dreiging af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Syntix het volgende:
Naast de discussie of het een penal was:
• Deed Fischer de tweede helft mee? Ik heb hem serieus maar één keer aan de bal gezien en dat was in de 85e minuut of zo.
• Poulsen![]()
GVD wat dramatisch
siggy was deze wedstrijd wel belangrijk, was wel sterk aan de bal een paar keerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Poulsen inderdaad.... En Fischer. En van Siggy komt ook niet echt dreiging af.
Sowieso heb ik van de aanvallers eigenlijk alleen de Sa dingen zien creeëren.
wat hebben hun ermee te makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Karzai het volgende:
Nouja we spelen nog geen daklozen voetbal zoals Feyenoord
Poulsen.... echt...... ik heb in mijn toptijd vierde klasse gevoetbald (quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Domme spelerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@ajaxlife: 'Die gasten van Milan duwen en trekken hele tijd. Ik krijg een gooi en penalty tegen. Snap er niks van', aldus VDHoorn. #ajamil”
Ik vond Siggy goed, won aardig wat duels in z'n eentje en kwam wel dreiging vanuit. Er stond tenminste iets had ik het gevoel. Wat had je dan van Siggy verwacht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Denswil Duarte Cillessen maar ook van Rhijn en Blind deden het behoorlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Gruisman het volgende:
Siggy was samen met Denswil, Duarte en Cillessen echt een van de beteren. Poulsen en Fischer waren erg matig en later met Schone stortte het toch redelijk in elkaar.
Cillessen gaf bijna elke foute pass die hij kon geven, zoveel onnodige risico's genomen die maar net goed afliepen. Bijvoorbeeld zonder druk op de keeper de laatste man een aantal keer aanspelen met twee aanvallers dicht in z'n rug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Gruisman het volgende:
Siggy was samen met Denswil, Duarte en Cillessen echt een van de beteren. Poulsen en Fischer waren erg matig en later met Schone stortte het toch redelijk in elkaar.
meer naïef.quote:
Eens. En ook al ben ik geen fan van Siggy, hij deed het wel oké vandaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Denswil Duarte Cillessen maar ook van Rhijn en Blind deden het behoorlijk.
Rhijn goed? Verdedigend niet echt super.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef wieisboos het volgende:
Jammer dat Andersen wordt misbruikt op rechtsbuiten (net zoals Bojan eerst). Verder speelde Van Rhijn weer goed
Dat ie ooit een keer in een wedstrijd een kans creëert. op z'n minst. Of op goal schiet of zo. Of op het goede moment op de goede plek staat bij een aanval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Ik vond Siggy goed, won aardig wat duels in z'n eentje en kwam wel dreiging vanuit. Er stond tenminste iets had ik het gevoel. Wat had je dan van Siggy verwacht?
21 = 5quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:15 schreef Stiggie het volgende:
- Barca wint alles
- Milan gelijk bij Celtic thuis
- Ajax gelijk in Milan
- Ajax twee x winst tegen Celtic
= Ajax 2de plaats. Niet compleet ondenkbaar.
Zijn directe tegenstander was Robinho volgens mij? Die heeft geen knikker geraaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rhijn goed? Verdedigend niet echt super.
Inderdaad, Robinho was nergens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander was Robinho volgens mij? Die heeft geen knikker geraakt
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:17 schreef Assassin92 het volgende:
Of het nou "dom" is van Van der Hoorn of niet, onmogelijk dat het een penalty is. Is het gewoon absoluut niet. Over de gehele wedstrijd gezien is een gelijkspel wel terecht, maar zo zonde dat je het na de 1-0 niet houdt.
Poulsen was kutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Joeri. het volgende:
Voor mij Duarte, van Rhijn, Siggy, Blind en Poulsen. Poulsen vond ik niet slecht voor zijn doen, al waren het meestal zaad ballen het bracht wel rust en stabiliteit in het spel. Volgens mij heeft hij niet tot nauwelijks foute passes gegeven en verdedigend was hij erg nuttig met zijn correcties. Deed niet onder voor De Jong bij AC
0-5quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat echt geen 2e meer worden hoor. Alsof we uit bij Celtic gaan winnen
Daar gaan de kinderen kennismaken met mannenvoetbalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
2de worden hebben we vandaag verpest, we moeten met celtic strijden om de 3de plaatsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen was ruk, genoeg foute passes gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Joeri. het volgende:
Voor mij Duarte, van Rhijn, Siggy, Blind en Poulsen. Poulsen vond ik niet slecht voor zijn doen, al waren het meestal zaad ballen het bracht wel rust en stabiliteit in het spel. Volgens mij heeft hij niet tot nauwelijks foute passes gegeven en verdedigend was hij erg nuttig met zijn correcties. Deed niet onder voor De Jong bij AC
Jij hebt een andere wedstrijd gezien, kan niet anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Joeri. het volgende:
Poulsen vond ik niet slecht voor zijn doen, al waren het meestal zaad ballen het bracht wel rust en stabiliteit in het spel. Volgens mij heeft hij niet tot nauwelijks foute passes gegeven en verdedigend was hij erg nuttig met zijn correcties. Deed niet onder voor De Jong bij AC
Jeej, na de winter er weer uit tegen een obscure Oostblokclub.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
2de worden hebben we vandaag verpest, we moeten met celtic strijden om de 3de plaats
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja denk nu ook wel dat hij onterecht is.
Is gewoon een moeilijk geval, al kan je mensen die roepen dat dit een 100% strafschop is ook niet serieus nemenquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja denk nu ook wel dat hij onterecht is.
KNJB en dat soort dooddoenersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk. UEFA = Maffia
100% kutpostquote:
Je weg laten jagen door die gastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh god jij bent er ook.
Ik ben weg.
Moet nu toch ook wel over zijn, maarja zal je zien dat psv ook eruit gaat door dat soort clubsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeej, na de winter er weer uit tegen een obscure Oostblokclub.
Nu al zin in.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Is gewoon een moeilijk geval, al kan je mensen die roepen dat dit een 100% strafschop is ook niet serieus nemen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |