quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, weer zo'n jonge uit de eigen jeugd.
Ons?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef kalinhos het volgende:
jaa johPoulsen. Zulke ballen bij ons betekent gewoon niet meer meedoen
Jouw moeder ja. In een keiharde gangbang vanavond in een of ander Brabants kutdorp.quote:
Zooooooquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw moeder ja. In een keiharde gangbang vanavond in een of ander Brabants kutdorp.
Gozer, kap eens met die teksten, voordat iedereen hier op dit forum je ma uitholtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw moeder ja. In een keihard gangbang vanavond in een of ander Brabants kutdorp.
Zo, ben jij even een partij stoer. Vergeet niet mijn vuilnis op te halen morgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw moeder ja. In een keiharde gangbang vanavond in een of ander Brabants kutdorp.
Waarom naar Brabant rijden als ze in Amsterdam kunnen neuken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax filosofie jwzquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax met 8 man in de verdediging.. ze spelen Italiaans
Nu nog een counter > goal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax met 8 man in de verdediging.. ze spelen Italiaans
Italiaanse overwinning tegen Milan, ik kan er mee leven.quote:
Waarschijnlijk op gewed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van deze opmerking?
I think u mad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun jij niet alsnog geaborteerd worden? Ik betaal wel mee aan de rekening.quote:
Maakt nu al een keer of 5 een overtreding van achter. Wordt nu eindelijk teruggepaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van deze opmerking?
O he mad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun jij niet alsnog geaborteerd worden? Ik betaal wel mee aan de rekening.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt nu al een keer of 5 een overtreding van achter. Wordt nu eindelijk teruggepakt
Waarschijnlijk komt er nu een opmerking met 'je moeder' en 'van achter genomen' van die kneus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt nu al een keer of 5 een overtreding van achter. Wordt nu eindelijk teruggepakt
Goeie man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun jij niet alsnog geaborteerd worden? Ik betaal wel mee aan de rekening.
Quote me eens waar ik het over desbetreffende overtreding heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij in alle staten om een zogenaamd zware overtreding van Elm op Park![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Daar is Stijn niet zo sterk in.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Stiggie het volgende:
SPOILER CELTIC BARCAAh bedankt, dit weten wij nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel dat dat niet mag, excuusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bedankt dat je het meldt. Sympathiek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM is er toch niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat dat niet mag, excuus
Is idd nooit gemeld door iemand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Monkey see, monkey do. Maar goed, jij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat er vanavond een goede, positieve sfeer hangt in het topic!
Sta ik daar even voor lul.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die verdiende je, niet gaan trollen op een vriendelijke avond.
Moet jij Balotelli afstoppen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
De enige persoon die dommer is dan Balotelli moet hem nu proberen af te stoppen.
Hij pakte m wel mooi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
De enige persoon die dommer is dan Balotelli moet hem nu proberen af te stoppen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat er vanavond een goede, positieve sfeer hangt in het topic!
wil de ervaren man uithangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Cubewood. het volgende:
Wat was dat nou weer voor overtreding van Poulsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt wel wauw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
Emanuelson toejuichen maar Seedorf uitfluiten.
zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Stiggie het volgende:
Poulsen heeft echt te fucking vaak gefaald bij ajax
Die speelt echt dramatisch de laatste tijd.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Niks gezien wat Vermeer ook niet had gedaan dus zegt nog weinig.
Jawel die terugspeelbal in de handen gepakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
Niks gezien wat Vermeer ook niet had gedaan dus zegt nog weinig.
Bij Seedorf denk ik altijd aan een prachtige penaltyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
"We hebben gedomineerd"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb alleen de 2e helft gezien, maar om nu te zeggen dat ik mij vermaak.. neuh. Na afloop zal De Boer wel weer zeggen: we stonden goed.
Dat is de laatste keer dat Seedorf naar de Arena kwam toen al recht gezet..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 22:27:33Moeten we tevreden zijn met een punt als het 0-0 blijft of mag je stellen dat we 2 punten hebben verloren? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |