quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Stiggie het volgende:
SPOILER CELTIC BARCAAh bedankt, dit weten wij nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel dat dat niet mag, excuusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bedankt dat je het meldt. Sympathiek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM is er toch niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat dat niet mag, excuus
Is idd nooit gemeld door iemand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Monkey see, monkey do. Maar goed, jij blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw moeder ja. In een keiharde gangbang vanavond in een of ander Brabants kutdorp.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat er vanavond een goede, positieve sfeer hangt in het topic!
Sta ik daar even voor lul.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die verdiende je, niet gaan trollen op een vriendelijke avond.
Moet jij Balotelli afstoppen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
De enige persoon die dommer is dan Balotelli moet hem nu proberen af te stoppen.
Hij pakte m wel mooi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Morendo het volgende:
De enige persoon die dommer is dan Balotelli moet hem nu proberen af te stoppen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat er vanavond een goede, positieve sfeer hangt in het topic!
wil de ervaren man uithangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Cubewood. het volgende:
Wat was dat nou weer voor overtreding van Poulsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |