Dan is de drempel natuurlijk veel lagerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik helemaalAlleen als we het in Nijmegen doen speciaal voor jou zou het natuurlijk wel erg jammer zijn als je er dan niet bij bent
Ik zeg Nijmegen meetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan is de drempel natuurlijk veel lager
ja ik ben de tel wel kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Bedpartners weet ik ongeveer wel (rond de 10), zoenen niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
Maar als jullie het niet bijgehouden hebben dan is het in ieder geval een hele boel want anders kun je het toch makkelijk nagaan? Stelletje sletten
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zeg Nijmegen meetZou wel eens leuk zijn om niet de enige vrouw op een meet te zijn
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.quote:
Het net sluit zichquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorwaarde bekend gemaakt...
Dat lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kom misschien nog wel eens jouw kant opOf jij mag ook de mijne opkomen
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthoudenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef MaJo het volgende:
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, wel het aantal waarmee hij ook seks heeft gehad. En dan komt hij ook wel hoger uit dan PS. Maar zoenen alleen, daarover hadden we het eigenlijk nooit gehad.
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Ik denk dat mijn blazoen al een paar jaar onzichtbaar is!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dus nu heeft hij een smetje op z'n blazoen?
Denk ook dat het echt een vrouwending is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga toch ook geen moeite doen om het allemaal te onthouden. Zo spannend is het ook weer niet
.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus ze hebben geen van alle indruk gemaakt?
en dan samen de dubbele wegstrepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk ook dat het echt een vrouwending is.
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten aan de bar of met vrienden en dan mijn lijstje bekend maken...
Dat hoor je in de trein te doen, beetje vermaak voor je mede passagiersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens aan een collega of ie nog geneukt heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn ook wel mannen die dat doen overigens, laatst vroeg een collega dat nog aan mij!
Die herinner ik me nog wel.quote:
pfiewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er net achter dat Wiebel een grotere slettebak is dan PS.
Ja hoor, ik ben verder niet bi voor zover ik weet... Die zoenen met meisjes betekenden verder niks, geen aantrekkingskracht ofzoquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Soempie het volgende:
PS, niet serieus hoor.Ik vind het juist best braaf dat je nog niet eens in de dubbele cijfers zit. En al zat je dat al ruim wel, dan nog.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan samen de dubbele wegstrepen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en dan samen de dubbele wegstrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |