quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
FOk!verkiezingen worden straks in december ge-organiseerd, en ik wil sommige prijzen pakkenAch, ik win toch wel die van beste newbie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom nep motorgeluiden als bel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:18 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Een fiets met een pokémon kaart tussen de spaken is geen auto.
11quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:20 schreef BlueNumber het volgende:
Hoe oud is de buurjongen in kwestie?
10 kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Ik wacht even het antwoord van holle bolle gijs af.
hij is 11 of 12, ik vraag niet hoe oud hij isquote:
Woho Blauw Nummer, zie mij gelijk hebben dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hij is 11 of 12, ik vraag niet hoe oud hij is
Nou, je bent een ware held dat je zo'n koter durft af te blaffenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hij is 11 of 12, ik vraag niet hoe oud hij is
oed e ki je muille,aj gin vlams kan klapn moej ook gin vlams klapn e.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Ale manneke zijt gij zot? Kwil een pinteke drinke, ge moe nie anne uwe poep zitten, wablief? Ge zijt enne jeanet oe moete uwe poep nie oanroake
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een hommos die Belgen, godverdomme heb je ooit een boze Belg gezien? Dat is echt fantastisch, ik versta er geen hol van maar leuk dat het is!
Mo vintje toch, moej stutje me choco?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Wat een hommos die Belgen, godverdomme heb je ooit een boze Belg gezien? Dat is echt fantastisch, ik versta er geen hol van maar leuk dat het is!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |