Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja wat :s jij begint met 'dan niet' tsss graag of niet hoor
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?Tssss kinderachtig hoor.
*talk to the hand*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je quote mij debieltje. natuurlijk voel ik me dan aangesproken :/
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
Geen pic gezien hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb gehoord dat je een dikke kont hebt![]()
je weet zelfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
Vrouwen zonder kut zijn geen vrouwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vrouwen zonder kont zijn geen vrouwen
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.quote:
Ik ben te cool voor die kliekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de klb kliek
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
groetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o god ..ik wil niet weten wat de n dan betekent.
nou zo te lezen is er verder niet echt belangstelling voor het concept . K haak af en ga mijn teleurstelling weg slapen.
Toedeloee allemaal
Smooth😉quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja dan denk ik dat wij maar een gesprek met z'n tweeën moeten maken
Ik wel, toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de klb kliek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke publiciteitsstunt, maar ik heb niets in mijn dm mogen ontvangen dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat jij bluft. Of toch niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Hallojo het volgende:
Pics zijn verstuurd naar iedereen die DM heeft gestuurd.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Haha zie em gaan danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke publiciteitsstunt, maar ik heb niets in mijn dm mogen ontvangen dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat jij bluft. Of toch niet?Centrum van het universum ben ik..![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik wel, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je maagd en dik bent wel ja, dat zijn de vereisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je maagd en dik bent wel ja, dat zijn de vereisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Wel maagd, alleen helemaal niet dik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: