Ik wel, toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de klb kliek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke publiciteitsstunt, maar ik heb niets in mijn dm mogen ontvangen dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat jij bluft. Of toch niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Hallojo het volgende:
Pics zijn verstuurd naar iedereen die DM heeft gestuurd.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Haha zie em gaan danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke publiciteitsstunt, maar ik heb niets in mijn dm mogen ontvangen dus ik ga er voor het gemak maar even van uit dat jij bluft. Of toch niet?Centrum van het universum ben ik..![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik wel, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je maagd en dik bent wel ja, dat zijn de vereisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je maagd en dik bent wel ja, dat zijn de vereisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Wel maagd, alleen helemaal niet dik![]()
STDquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, hoe was het bij de dokter eigenlijk?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 00:52:20 ]![]()
Die kliek is niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nah je weet wel. het standaard KLB volk
ntm
zarb
kullie
frikandel
vms
etc
RIP.Want a Lamborghini? U better work B*TCH![]()
Niet zo goed ik werd steeds wakker door omstandighedenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja heerlijk alleen een beetje kort en jij
Want a Lamborghini? U better work B*TCH![]()
Ik heb het telefonisch kunnen regelen en hoefde niet langs te komen. Ondertussen ben ik bijna helemaal genezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
SG, hoe was het bij de dokter eigenlijk?![]()
![]()
Hihi gelukkig maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het telefonisch kunnen regelen en hoefde niet langs te komen. Ondertussen ben ik bijna helemaal genezen.
Bluewafflegif14.jpgWant a Lamborghini? U better work B*TCH![]()
ja.. Nu ben ik zwangerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:10 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Hihi gelukkig maar.
Bluewafflegif14.jpg![]()
![]()
Ik ook niet dus ik ga nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:41 schreef Dumpafval het volgende:
Zo tering weinig zin in drie uurtjes schoolCentrum van het universum ben ik..![]()
Huh, wat had je dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb het telefonisch kunnen regelen en hoefde niet langs te komen. Ondertussen ben ik bijna helemaal genezen.![]()
Zwanger. Je kunt het al een beetje zien op de pics.quote:Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Oké, wie schopt me vandaag aan het werk, heb helemaal geen zin maar moet voor vanavond af zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Schop!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:
Oké, wie schopt me vandaag aan het werk, heb helemaal geen zin maar moet voor vanavond af zijn.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Hup, werken jij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:49 schreef snakelady het volgende:
Oké, wie schopt me vandaag aan het werk, heb helemaal geen zin maar moet voor vanavond af zijn.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Dank je!quote:
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."![]()
Ik begin al...quote:![]()
Met alle respect voor de TS, maar als je nou toch een geheim genootschap op gaat richten met je internetvriendjes, kun je dan echt niks interessanters bedenken dan om over TS te roddelen?![]()
Ff inhoudelijk. Ik vind het niet meer ran logisch dat dit gebeurt. Als je zo open bent over je prive leven kun je verwachten dat hier mensen zijn die daar niet mee om kunnen gaan dus het wel je eigen schuld.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef -supergirl- het volgende:
Via mijn bron (hihi spannend he, ik heb bronnen) hoorde ik dat er een soort van KLB PM/chatgroep actief zou zijn? Wat is deze![]()
En schijnbaar wordt daar hard geroddeld en word ik zelfs voor kamper en aandachtshoer uitgemaakt.
Wat is dit, het vmbo? Kom het maar gewoon in mijn gezicht vertellen hoor
Maarja dat is natuurlijk wel een dikke terechte klacht, zo'n roddelgroepje
@ alle KLB'ers! kijk uit want de illuminatie is hier op fok ook al binnen gedrongenNee Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:squote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef Dumpafval het volgende:
Alle roddelaars zijn jaloers op de schoonheid van supergirl
Shit je hebt ons door![]()
Typisch topictypisch dat ie open blijft
typisch alles
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hier onze fok conducteur is ook weer present...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch topictypisch dat ie open blijft
typisch alles
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
En hier onze jelly stalkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hier onze fok conducteur is ook weer present...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb een kaartje hoor...quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Jelly als in?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Koop een lolly en vier hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje hoor...
Doe je nog mee aan Movember volgende maand...? Je hebt echt een kop voor een snorretje....quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Foto's om te bewijzen anders... didnt happenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:19 schreef Dumpafval het volgende:
Alle roddelaars zijn jaloers op de schoonheid van supergirl![]()
Nee, heb geen gezichtsbeharingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Doe je nog mee aan Movember volgende maand...? Je hebt echt een kop voor een snorretje....vanwaar de interesse?
Enige klacht lijkt me dat er iemand loopt te snitchen over wat er in een besloten groep besproken wordt.![]()
Wat was met dat kutje dat je destijds om je mond heen had dan...die fotoshoot bij de plaatselijke Esso... Was wel onder de indruk eigenlijk vandaar. Plaksnor dus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb geen gezichtsbeharingvanwaar de interesse?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Gewoon met een stift gedaan, maak je meer indruk mee dan gladde kikkerbek :squote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat was met dat kutje dat je destijds om je mond heen had dan...die fotoshoot bij de plaatselijke Esso... Was wel onder de indruk eigenlijk vandaar. Plaksnor dus?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: