Een momentje beet ik op mijn tong, tot ik dacht ghehehehehhee zijn probleemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En jij trilde van spanning om er iets van te kunnen zeggen?
Stoer man dat je dat nu zo zegt.quote:Ben je van middelbare leeftijd, zat je in de intercity naar zwolle en stapte je op station Etten-Leur in? Hallo misselijk stuk decadent varken dat je er rondloopt, leuk dat je meeleest. Ik walg van
Op het wc jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
Je had haar anaal moeten vernederen op het WC dat zal haar leren!
Waarom zou ik er wat van zeggen, als ze mij niks doet? Jij voelt jezelf altijd geroepen elke misstand aan de kaak te stellen, ook als je er niks mee te maken hebt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Stoer man dat je dat nu zo zegt.
Zeg er dan wat van... Ipv achteraf huilen:.
quote:Verbaas U niet, verwonder U slechts
Ja als ik me er zo aan had geërgerd dat ik er in de avond nog een topic van 5 alinea's over moest schrijven had ik er zeker wel wat van gezegd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat van zeggen, als ze mij niks doet? Jij voelt jezelf altijd geroepen elke misstand aan de kaak te stellen, ook als je er niks mee te maken hebt?
Ik niet in ieder geval, maar ik kan me wel ergeren aan wat ik om me heen zie. En in het OV is dat er in overvloed
Dan hoop ik dat de dame in kwestie jou volgende keer treft in plaats van mij. Misschien kan jij zorgen dat ze haar leven betertquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja als ik me er zo aan had geërgerd dat ik er in de avond nog een topic van 5 alinea's over moest schrijven had ik er zeker wel wat van gezegd.
Sowieso altijd die vieze asociale kut mensen in de trein moet je gewoon corrigeren.
Details TS, detailsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
een meisje met een hoofddoek uitgebreid gaat zitten verllen hoe ze zich heeft laten palen dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit met die details over die moslimaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit zķ'n zuinige mond op iemand gezien
Als je er een liniaal naast had gelegd, had het bij elkaar nog geen 4 millimeter geweest denk ik
Nou de gesluierde deerne had allereerst een uiterst prominente neus, hoewel ze denk ik wel lekker zou zijn zonder kopvod. Maar ze heeft een wild weekend gehad met een of andere ingewikkelde naam. Mocronaam. Het was half in het wathetdanookwas en half in het Nederlands, wat op zich al een aparte klacht waard isquote:
Van Roosendaal, mijn mooie woonplaats. Naar Bredaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Tim,
Was je op weg naar of van Roosendaal? Goed verhaal. Groeten
Hoink
Die mensen willen wij helemaal niet hebben in Frieslandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die serieus 'meen je die' zeggen, dienen sowieso verbannen te worden naar Friesland.
Bergen op Zoom is mooier. True story.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Roosendaal, mijn mooie woonplaats. Naar Breda
Trollen kan ze goed jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
De dame in kwestie is zo'n goede troll dat ze een blauwtje een stuk tekst van 5 alinea's heeft laten neerkwakken. Well played, well played.
Niet doorvertellen hč, bosbesje van me! Ons geheimpje ghihihiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef 2dope het volgende:
Wel veel geniepige bonusklachten hoor TS. Verder lueken verhaal, xx
my lips are sealedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hč, bosbesje van me! Ons geheimpje ghihihi
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Schuin voor mij zat een eckte eckte Nieuwe Nederlander, compleet met Nickelszoon jas. Zulke mensen moeten er ook zijn, ik vind het altijd fijn als mijn vuilnis opgehaald wordt, of hij de zak daarna nu aantrekt of niet, dus ik oordeel niet. Betreffende treingenoot dus had zijn tas op de stoel naast zich gelegd. Geen paniek, zijn rugzak natuurlijk, niet zijn volkomen heteroseksuele handtasje. Die zat op zijn borst waar je hem zou verwachten.
Jouw klacht is dus eigenlijk dat zij wél voor haar minachtende mening uit durft te komen zonder zich achter een beeldscherm te verschuilen.quote:Ze keek onze medelander aan, maakte een kort handgebaar met haar hand in de richting van de tas, vergezeld door een afkeurend: 'huphup'.
Ik denk eerder dat hij jaloers is dat ze wel iets tegen Rachid durfde te zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Stoer man dat je dat nu zo zegt.
Zeg er dan wat van... Ipv achteraf huilen:.
Ben je zo dik dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Kwaliteit dit![]()
Terechte klachtIk zou op d'r zitten
Jaquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, menig Nederlander durft het niet op zo'n manier te zeggen, dat is ook wel weer iets.
Jij zeikt toch altijd over alles wat je ziet? En dan open je er een topic over in plaats van er wat van te zeggen kneus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat van zeggen, als ze mij niks doet? Jij voelt jezelf altijd geroepen elke misstand aan de kaak te stellen, ook als je er niks mee te maken hebt?
de trein van 7.51 in roosendaal was het. 8 uur in Etten dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:52 schreef mtchel112 het volgende:
Lol hoelaat zat je in die trein? Vandaag ook een kakwijf die in etten-leur opstapte die 2x op zon kakkerig dominant toontje zei: loop even door aub.
Dat lijkt me een goede prestatie van NS.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
de trein van 7.51 in roosendaal was het. 8 uur in Etten dus
Ik vond rachid een aangenamer heerschap dan die parmantige koe. Als dat slag mensen gewoon rustig zitten te wachten tot ze bij de plaats van bestemming zijn, en niemand onheus bejegenen zoals dst mens, heb ik totaal geen moeite met wie dan ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef beterschap het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij jaloers is dat ze wel iets tegen Rachid durfde te zeggen
Dan zaten we in dezelfde :d zat je helemaal achterin?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
de trein van 7.51 in roosendaal was het. 8 uur in Etten dus
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:58 schreef netflanders het volgende:
Ik ben het met kakwijf eens. In een volle trein ben je sowieso een beetje een mensenschuwe autist als je je tas naast je laat liggen, terwijl je dat ding ook prima op schoot kan nemen.
Jij zou niet meer posten, Belgische Braddie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moderator = Altijd terechte klacht.
Jammer dat ik nooit meer met he OV ga, want dit is wel echt een zieke jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
Mooi verhaaltje, ik zou die stoephoer overigens gecommandeerd te hebben elders plaats te nemen aangezien ze bij jullie niet welkom is met zo een instelling.
Schuin voor mij zat een eckte eckte Nieuwe Nederlander, compleet met Nickelszoon jas. Zulke mensen moeten er ook zijn, ik vind het altijd fijn als mijn vuilnis opgehaald wordt, of hij de zak daarna nu aantrekt of niet, dus ik oordeel niet.
Wie zegt dat die trein vol is? En wat is er nou moeilijk aan om netjes te vragen of je kan zitten? Als je dat al niet meer kan, dan ben je pas autistisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:58 schreef netflanders het volgende:
Ik ben het met kakwijf eens. In een volle trein ben je sowieso een beetje een mensenschuwe autist als je je tas naast je laat liggen, terwijl je dat ding ook prima op schoot kan nemen.
je maakt er zelfs een topic overquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, maar ik kan me wel ergeren aan wat ik om me heen zie. En in het OV is dat er in overvloed
ik zou minimaal ipv gaan zitten de complete beliggenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Fera het volgende:
Als ik Rachid was, had ik die tas niet zomaar weggehaald maar gevraagd wat ze precies bedoelde met "hup hup".Of gewoon stom blijven aankijken, misschien verliest ze dan haar geduld en zoekt ze een andere plek.
Ik snap dit even niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou minimaal ipv gaan zitten de complete beliggen
Duidelijk.quote:
kun je nagaan hoe veel aandacht ik aan haar zou bestedenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maar die vorige zin was een beetje krom.
Haar compleet verwarren met onlogische zinconstructies.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe veel aandacht ik aan haar zou besteden
Mensen die serieus 'meen je die' zeggen, dienen sowieso verbannen te worden naar Friesland.
Deze man weet het te zeggen, bij Toutatis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Hallo misselijk stuk decadent varken dat je er rondloopt, leuk dat je meeleest. Ik walg van je.
Het is misschien niet heel erg netjes, maar Rachid zou zich natuurlijk helemaal niet in dit land moeten bevinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Ze keek onze medelander aan, maakte een kort handgebaar met haar hand in de richting van de tas, vergezeld door een afkeurend: 'huphup'. Verbouwereerd haalde Rachid, zo noem ik hem in mijn hoofd, zijn tas weg op commando. Mijn wenkbrauwen rezen al tot hoge hoogtes door dit soort onbeschaafdheid. Wat zegt die dekselse draak als ze eindelijk haar dikke reet neergevlijd heeft, Rachid verdringend tot haast de helft van zijn stoel? 'Nou, jongeman, dat kan volgende keer wel wat sneller'
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bergen op Zoom is mooier. True story.
Hoiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Lieve FOK!kers,
Vandaag was het weer raak. Elke dag heb je er wel last van, dat je je aan iemand kapot ergert in de trein. Ook vandaag was het weer raak. Meerdere malen.
Maar deze klacht gaat niet over de mocrosletjes die in de vierzits naast me zaten in de trein, al ik het zeker en vast klachtwaardig dat een meisje met een hoofddoek uitgebreid gaat zitten verllen hoe ze zich heeft laten palen dit weekend. Dat is altijd klachtwaardig, dat mensen dat gewoon doen in het openbaar, maar als je dan wel een hoofddoek draagt heb je het niet helemaal begrepen. Mensen die serieus 'meen je die' zeggen, dienen sowieso verbannen te worden naar Friesland. Maar daar gaat de klacht van vandaag dus niet over. Ook niet over de halfseniele buschauffeur van dik 60+ die het nodig vindt bij elke halte enkele minuten te wachten, ook al loop je al een kwartier achter op schema. Ook daarover vandaag geen klacht.
Vandaag gaat de klacht over het omhooggevallen kakwijf. Ben je van middelbare leeftijd, zat je in de intercity naar zwolle en stapte je op station Etten-Leur in? Hallo misselijk stuk decadent varken dat je er rondloopt, leuk dat je meeleest. Ik walg van je.
Het betreffende kakwijf kwam binnen. Ik zat, zoals eerder vermeld in de vierzits. Schuin voor mij zat een eckte eckte Nieuwe Nederlander, compleet met Nickelszoon jas. Zulke mensen moeten er ook zijn, ik vind het altijd fijn als mijn vuilnis opgehaald wordt, of hij de zak daarna nu aantrekt of niet, dus ik oordeel niet. Betreffende treingenoot dus had zijn tas op de stoel naast zich gelegd. Geen paniek, zijn rugzak natuurlijk, niet zijn volkomen heteroseksuele handtasje. Die zat op zijn borst waar je hem zou verwachten.
In ieder geval, we komen aan op station Etten-Leur. Daar komt onze zelfingenomen dame binnen. Langs haar neus kijkend, zoals het hoort. Misschien zou ze, als ze dat niet zou doen, zien dat het Beatrixkapsel wat ze zichzelf aangemeten had geen porem is, maar dat terzijde. Ze nadert onze vierzits, en wat er toen gebeurde tartte alle wetten van het fatsoen. Ze keek onze medelander aan, maakte een kort handgebaar met haar hand in de richting van de tas, vergezeld door een afkeurend: 'huphup'. Verbouwereerd haalde Rachid, zo noem ik hem in mijn hoofd, zijn tas weg op commando. Mijn wenkbrauwen rezen al tot hoge hoogtes door dit soort onbeschaafdheid. Wat zegt die dekselse draak als ze eindelijk haar dikke reet neergevlijd heeft, Rachid verdringend tot haast de helft van zijn stoel? 'Nou, jongeman, dat kan volgende keer wel wat sneller'
Toen brak mijn klomp. De klacht moge duidelijk zijn
Tot het volgende ....... in de trein topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |