Vooruit met die details over die moslimaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb trouwens ook nog nooit zó'n zuinige mond op iemand gezien
Als je er een liniaal naast had gelegd, had het bij elkaar nog geen 4 millimeter geweest denk ik
Nou de gesluierde deerne had allereerst een uiterst prominente neus, hoewel ze denk ik wel lekker zou zijn zonder kopvod. Maar ze heeft een wild weekend gehad met een of andere ingewikkelde naam. Mocronaam. Het was half in het wathetdanookwas en half in het Nederlands, wat op zich al een aparte klacht waard isquote:
Van Roosendaal, mijn mooie woonplaats. Naar Bredaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Tim,
Was je op weg naar of van Roosendaal? Goed verhaal. Groeten
Hoink
Die mensen willen wij helemaal niet hebben in Frieslandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die serieus 'meen je die' zeggen, dienen sowieso verbannen te worden naar Friesland.
Bergen op Zoom is mooier. True story.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Roosendaal, mijn mooie woonplaats. Naar Breda
Trollen kan ze goed jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
De dame in kwestie is zo'n goede troll dat ze een blauwtje een stuk tekst van 5 alinea's heeft laten neerkwakken. Well played, well played.
Niet doorvertellen hè, bosbesje van me! Ons geheimpje ghihihiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef 2dope het volgende:
Wel veel geniepige bonusklachten hoor TS. Verder lueken verhaal, xx
my lips are sealedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet doorvertellen hè, bosbesje van me! Ons geheimpje ghihihi
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Schuin voor mij zat een eckte eckte Nieuwe Nederlander, compleet met Nickelszoon jas. Zulke mensen moeten er ook zijn, ik vind het altijd fijn als mijn vuilnis opgehaald wordt, of hij de zak daarna nu aantrekt of niet, dus ik oordeel niet. Betreffende treingenoot dus had zijn tas op de stoel naast zich gelegd. Geen paniek, zijn rugzak natuurlijk, niet zijn volkomen heteroseksuele handtasje. Die zat op zijn borst waar je hem zou verwachten.
Jouw klacht is dus eigenlijk dat zij wél voor haar minachtende mening uit durft te komen zonder zich achter een beeldscherm te verschuilen.quote:Ze keek onze medelander aan, maakte een kort handgebaar met haar hand in de richting van de tas, vergezeld door een afkeurend: 'huphup'.
Ik denk eerder dat hij jaloers is dat ze wel iets tegen Rachid durfde te zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Stoer man dat je dat nu zo zegt.
Zeg er dan wat van... Ipv achteraf huilen:.
Ben je zo dik dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Kwaliteit dit![]()
Terechte klachtIk zou op d'r zitten
Jaquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach, menig Nederlander durft het niet op zo'n manier te zeggen, dat is ook wel weer iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |