Dat vroeg ik niet, dat klinkt als een zoethoudertje..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef b2py het volgende:
[..]
"In het kader van het bezwaar van Lansingerland worden reeds maatregelen getroffen om de overlast te beperken, hiervoor worden al diverse onderzoeken uitgevoerd waarover ik de kamer in [vul een maand in] 2014 zal inlichten."
ik denk het niet. Alleen op basis van de wet geluidshinder zouden ze wat kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Kan Lansingerland nog ergens bezwaar aantekenen en het plan dwarsbomen?
b2py heeft zo te zien een tweedehands I&M-kamerbriefgenerator op de kop weten te tikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, dat klinkt als een zoethoudertje..
Dat zou het antwoord van de minister kunnen zijn als er kamervragen komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, dat klinkt als een zoethoudertje..
Dat zou ik dan als staatssecretaris in het rapport zetten over de geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
als aanvulling zou nog kunnen komen dat ze het ook na de uitvoering van de maatregelen blijven monitoren.
Link naar muur?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:08 schreef James1988 het volgende:
* James1988 was in een discussie over de HSL beland op OHIH
Ik kan net zo goed tegen een muur gaan lullen eigenlijk.
Even beetje scrollen en je voert eigenlijk dezelfde discussie als hier en ook nog eens met dezelfde mensen, grappigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanaf hier zo ongeveer: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=386721#p386721
Vooral tijdsverspilling eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Even beetje scrollen en je voert eigenlijk dezelfde discussie als hier en ook nog eens met dezelfde mensen, grappig
Wat zitten er mensen van hier op OHIH?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Even beetje scrollen en je voert eigenlijk dezelfde discussie als hier en ook nog eens met dezelfde mensen, grappig
* James1988 steekt hand opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zitten er mensen van hier op OHIH?
Ik denk wel de helftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien staat het er ook wel inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat zou ik dan als staatssecretaris in het rapport zetten over de geluidsoverlast.
heb er wel een account, maar de laatste inlog is er lang geleden. Ook het meelezen doe ik er nauwelijks, gewoon omdat er betere sites zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |