Soms zijn die lichten wel aan, en de andere keer weer niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef b2py het volgende:
Wordt in de praktijk alleen nooit gebruikt.
Ik heb als kind toch wel meerdere malen in/rond dit bunkertje gespeeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is erg krap van binnen jaMaar het beton is toch gauw een centimeter of 15 dik en dat houdt best wel wat tegen natuurlijk
Ze worden niet gebruikt voor het doel waarvoor ze dienen althans.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Soms zijn die lichten wel aan, en de andere keer weer niet...
Gaat echt goed zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef James1988 het volgende:
Weer een locomotief die het rookverbod negeert: locomotief 1742 (met aan de haak de IC naar Den Haag) staat stil tussen Gilze-Rijen en Breda met brand in de loc.
Gaat hard de laatste dagen, tijd om ze allemaal aan de kant te trappelen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef James1988 het volgende:
Weer een locomotief die het rookverbod negeert: locomotief 1742 (met aan de haak de IC naar Den Haag) staat stil tussen Gilze-Rijen en Breda met brand in de loc.
Die locs zijn nog geen 25 jaar oud, die moeten nog minstens 10 jaar mee kunnen. Dat er de laatste 3 weken in totaal 5 stuk zijn gegaan is wel iets om je zorgen over te maken...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Gaat hard de laatste dagen, tijd om ze allemaal aan de kant te trappelen?
Serieus? DIt is pas de tweede brand toch? In Delft was vaste remmen bij de stuurstand?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die locs zijn nog geen 25 jaar oud, die moeten nog minstens 10 jaar mee kunnen. Dat er de laatste 3 weken in totaal 5 stuk zijn gegaan is wel iets om je zorgen over te maken...
mja, dat konden er wel eens wat minder gaan worden als de plannen om enkele terzijde staande rijtuigen weer in dienst te nemen doorgaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Serieus? DIt is pas de tweede brand toch? In Delft was vaste remmen bij de stuurstand?
En ik geloof best dat ze niet meer op-en-top onderhouden worden, aangezien er toch nog minstens 30 rijvaardig op reserve staan.
Ik bedoelde ook voor een preventieve inspectie, net als toen met DDZ toen die losbrak bij Sassenheim. Niet om ze volledig aan de kant te zetten..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die locs zijn nog geen 25 jaar oud, die moeten nog minstens 10 jaar mee kunnen. Dat er de laatste 3 weken in totaal 5 stuk zijn gegaan is wel iets om je zorgen over te maken...
Wat willen ze weer in dienst nemen? DDM1? Alleen de tijger heeft 9 levens hè.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat konden er wel eens wat minder gaan worden als de plannen om enkele terzijde staande rijtuigen weer in dienst te nemen doorgaan.
Kansen zijn boven de 80% gestegen dat die weer terug komen ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat willen ze weer in dienst nemen? DDM1? Alleen de tijger heeft 9 levens hè.
Het wordt voorzichtig gefluisterd, al heb ik het nog nergens bevestigd gekregen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat willen ze weer in dienst nemen? DDM1? Alleen de tijger heeft 9 levens hè.
Ah. Daarom staat er hier een badslippertrein de overweg dicht te houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef James1988 het volgende:
Lastige aan het rest DDAR is dat het vooral losse rijtuigen zijn met volgens mij of teveel 1e of teveel 2e klas. Geen knappe trein van te bouwen iig..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Duvel het volgende:
Als ze nou nog eens wat zinnigs gingen doen met het deelpark DDAR dat aan de kant staat, dat is toch wat minder verrot dan DDM1. Hoewel vanuit hobbyperspectief die DDM1-soap wel tof is!
Vandaar die enorme scheur in het plafondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb als kind toch wel meerdere malen in/rond dit bunkertje gespeeld. Wist bij het zien van alleen foto 4 al, dat je in mijn geboorteplaats stond
.
Dat heeft ze in het verleden ook niet tegengehouden: 1 eraf krabben, 2 er op en klaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Lastige aan het rest DDAR is dat het vooral losse rijtuigen zijn met volgens mij of teveel 1e of teveel 2e klas. Geen knappe trein van te bouwen iig..
Dat zijn ook maar gewoon houten planken met linoleum...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Peterselieman het volgende:
de vloeren zijn het grootste probleem bij DDM-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |